iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
kolumbs 08.01.2007 12:35

un raudātājiem nav iemesla gausties, ka ceļi pēc sniega segas parādīšanās LV nav kā vasara un ka nevar pabraukt kā vasarā....

kolumbs 05.01.2007 15:03

Daudz kas atkarīgs no attieksmes. Škoda ir jauna un personīgais auto - protams, ka trūkumus grūti saskatīt. Ja pašam ir A6, bet darbā iedod Škodu, protams, ka gribas to škodu pataisīt par sliktāku nekā ir. Citam auto grab, citam ir kluss. Viss atkarīgs no tā ar ko salīdzina un no no iekšējās subjektībās attieksmes.

kolumbs 04.01.2007 16:23

Nezinite rakstīja: man gan liekas, ka ir tikai sapraatiigi ieguldiit kaadu dalju ienaakumu nekustamajos iipashumos, tureet kaadu dziivokliiti iziireeshanai.. stabilitaatei, izdeviigai paardoshanai pie iespeejas. Bet noteikti esmu pret krediitu un liizingu nnjemshanu

Labāk neņemt kredītu, bet tikpat cik ir mēneša maksājums hipotekārajam kredītam samaksāt īrē katru mēnesi?

kolumbs 04.01.2007 13:47

Arguments, ka logus var līmēt ciet, tāpēc ka krvas auto, autobusiem, džipiem u.c.tāpat nevar redzēt cauri neiztur kritiku. Šo auto īpatnība ir tāda, ka cauri redzēt nevar, bet tas nav iemesls padarīt necaurredzamus visus auto. Rīgas centrā, piemēram, kravas auto ir mazā skaitā. Esi aiz tāda nonācis, neko darīt, bet ne visiem ir jābūt necaurredzamiem...

kolumbs 04.01.2007 13:43

Chuguns rakstīja:

SuperZigis rakstīja:

Napalms rakstīja: Pričom te fāterlande? Un es domāju, ka mūsu paaudze šādu haļavu nepiedzīvos...

a pri tom, ka ievieshot sho te aizliegumu tika radits un apeleets pie taa, ka Vacija ta esot...

Vot shitās apelācijas ka Vācijā tā esot un Eiropā ar mani ar tracina - kautkāda kroplība kropļu izpildījumā. Tagat ar pacēla degvielas cenas - pamatojums ka mūsu nodokli ir pamaz, Eiropā esot lielāki, un tā par daudzko - vēl pazinojot "a jūs zinat cik tas maksā Eiropā" -

Nav runa par cenu kā tādu, runa ir par nodokļa likmes paaugstināšanu, kura viesa ES ir vienāda. PAr to, kas tas ir slikti, bija jāspriež pie iestāšanas ES. Tagad saistības jāpilda

kolumbs 28.12.2006 13:47

WALA rakstīja: NU nez par to Sharan lempiigumu, bija dazji autozhurnaalisti/sportisti kuri labu laiku lietoja vienu taadu, nu es teiktu ka vaaleeja ar to taapat kaa ar 2 Golfu - ar ko piedaliijas saciiksteeees, protam zvaaljojaas jau jams krietni vairaak, bet nu liikumus ar taadu aatrumu es ar vieglo neuzdroshinaatos njemt. Taa ka viss droshi atkariigs no vadiitaaja. Galu galaa bija iespeeja "pavizinaaties" pa salu tiltu ar parastu maacibu braukshanas instruktoru ar "tizlu" 2 litru diizelj mersi - sajuuta bija ne sliktaaka kaa braucot pa Bikjernieku trasi blakus kaadam no Golfa kausa daliibniekiem.

Instruktors pie stūres nelaida un pats stūrēja pāri tiltam?

kolumbs 22.12.2006 15:39

kolumbs rakstīja: Runājot par vilcienu un pārvietošanās ātrumu - darbdienās Rīga -Jūrmala sastrēgumstundās ātrāk ir ar vilcienu, brīvdienās ar auto.

Jebkurā gadījumā ir izmaksu starpība...

Tas ņemot vērā ka no darba līdz stacijai 8 min ko iet. auto parasti bez maksas var novietot tālāk nekā līdz stacijai...

kolumbs 22.12.2006 15:37

Runājot par vilcienu un pārvietošanās ātrumu - darbdienās Rīga -Jūrmala sastrēgumstundās ātrāk ir ar vilcienu, brīvdienās ar auto.

JAbkurā gadījumā ir izmaksu starpība...

kolumbs 22.12.2006 10:51

Siksparnis rakstīja:

kolumbs rakstīja: Ja dzīvo ārpus Rīgas, jāmēģina atrast dzīvesvieta (domicils) tur, kur kursē vilciens! Tad nav ne sastrēgumu, ne auto novietošanas problēmu, krietni lētāk sanāk (apmēram 20 LVL mēnesī no vistālākās vietas, kur kursē elektrovilciens), auto pietaupās, mazāk nobrauc, mazāk jāremontē, pēc darba aliņu var iedzert ar kolēģiem u.c. labumi.

Tikai tas maita biežākk par reizi stundā neiet

Tam gan nevar piekrist. No rīta un vakaros uz Saulkrastiem, Sloku, Jelgavu iet krietni biežāk...To laiku, kas paiet gaidot vilcienu, tu ar uzviju atgūsti nestāvot sastrēgumā...

kolumbs 22.12.2006 10:48

To, ka ir krutas un mazāk krutas numurzīmes ir izdomājuši CSDD darbinieki, lai būtu lielākas iespējas korumpēties

kolumbs 22.12.2006 10:40

Ja dzīvo ārpus Rīgas, jāmēģina atrast dzīvesvieta (domicils) tur, kur kursē vilciens! Tad nav ne sastrēgumu, ne auto novietošanas problēmu, krietni lētāk sanāk (apmēram 20 LVL mēnesī no vistālākās vietas, kur kursē elektrovilciens), auto pietaupās, mazāk nobrauc, mazāk jāremontē, pēc darba aliņu var iedzert ar kolēģiem u.c. labumi.

kolumbs 21.12.2006 17:20

Pirmais rakstīja:

Uggga rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Marchiks_ rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Marchiks_ rakstīja: vislabāk var uzvārīties ar pirkšanas tiesībām. Reāls piemērs, vecene nopirka dzīvokļa pirkšanas tiesības par 2 kLs un pēcāk notirgoja par 18 kLs.

eu, kas ir PIRKŠANAS TIESĪBAS????

tas ir, ka tu moš varēsi nopirkt pēc 10 gadiem dzīvokli??? a moš nē????

Nē, tās ir tiesības nopirkt konkrēto dzīvokli, kad tas būs gatavs.

a pirkuma cena kurā brīdī tiek noteikta??? un vai tiek noteikts laiks, kad dzīvoklis būs gatavs???

un ar ko šitas aprakstītais variants pēc būtības atšķiras no rokasnaudas līguma?

Nemācēšu juridiski pareizi izstāstīt, bet shēma aptuveni tāda. Paredzēts uzcelt dzīvokli, tu iemaksā, kaut kādu naudu attīstītājam, lai viņš dzīvokli Nr. 68 nevienam nepārdod, tipa rezervē. Kad dzīvoklis uzcelts, tev viņš ir jāpērk, bet tu par zināmu atlīdzību piekrīti, ka tavu dzīvokli nopirks kāds cits. Laikam bija kaut kāda starpība nodokļos un birokrātijā, jo netiek pirkts un pārdots nekustamais īpašums.

nekustamam īpašumam tak tāpat nav praktiski nekādu nodokļu....

un interesanti, kas traucē "attīstītājam" uzmest šitos līgumniekus

savāc piemēram 10% pirmo iemaksu, bet reāli jau nekas nevar būt piereģistrēts zemesgrāmatā, jo nav jau nodalījuma, kur to reģistrēt...

uzslien tās būdas un iztirgo dzīvokļus par pilnu cenu katram gribētājam...

iemaksātājiem atvainojas un pilnai laimei pēc civillikuma izmaksā ķipa rokasnaudu dubultā apmērā

Rezervētājam nevajag būt stulbam un vajag palasīt līgumu, pirms paraksta un kaut ko palabot, ja vajag...

kolumbs 21.12.2006 17:18

Uggga rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Marchiks_ rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Marchiks_ rakstīja: vislabāk var uzvārīties ar pirkšanas tiesībām. Reāls piemērs, vecene nopirka dzīvokļa pirkšanas tiesības par 2 kLs un pēcāk notirgoja par 18 kLs.

eu, kas ir PIRKŠANAS TIESĪBAS????

tas ir, ka tu moš varēsi nopirkt pēc 10 gadiem dzīvokli??? a moš nē????

Nē, tās ir tiesības nopirkt konkrēto dzīvokli, kad tas būs gatavs.

a pirkuma cena kurā brīdī tiek noteikta??? un vai tiek noteikts laiks, kad dzīvoklis būs gatavs???

un ar ko šitas aprakstītais variants pēc būtības atšķiras no rokasnaudas līguma?

Nemācēšu juridiski pareizi izstāstīt, bet shēma aptuveni tāda. Paredzēts uzcelt dzīvokli, tu iemaksā, kaut kādu naudu attīstītājam, lai viņš dzīvokli Nr. 68 nevienam nepārdod, tipa rezervē. Kad dzīvoklis uzcelts, tev viņš ir jāpērk, bet tu par zināmu atlīdzību piekrīti, ka tavu dzīvokli nopirks kāds cits. Laikam bija kaut kāda starpība nodokļos un birokrātijā, jo netiek pirkts un pārdots nekustamais īpašums.

Civillikums pasaka, ka ar rokas naudu jāsaprot tas, ko līgumu noslēdzot viena puse dod otrai nevien par galīgi noslēgta līguma pierādījumu, bet līdz ar to arī par tā izpildījuma nodrošinājumu.

Nekustamā īpašuma pirkuma gadījumā rokasnauda apliecina līguma par nekustamā īpašuma pirkšanu noslēgšanu, bet ja dzīvoklis tiek pārdots vēl neuzceltā mājā pirkuma līgums nevar pastāvēt, jo nav paša pirkuma līguma priekšmeta - dzīvokļa. No Civillikuma izriet, ka līguma priekšmetam jāpastāv līguma noslēgšanas brīdī.

Lai šo iepriekš minēto problēmu apietu, attapīgi ļaudis izdomāja dzīvokļu rezervēšanas kārtību un dzīvokļu pirkšanas tiesības u.c.terminus.

kolumbs 21.12.2006 15:28

Paskataties sludinājumos, cik maksā 3 izstabu dzīvokļa īrēšana? Paskatījāties. Labi! Nākamais solis - paņemiet divu istabu dzīvokļa cenu un izrēķini mēneša maksājumu bankas kredītam tā iegādei?

Cik liela ir atšķirība?

Manuprāt tā ir tik minimāla, ka labāk nopirkt, ja ne Rīgā, tad pierīgā un miers.

Pie tam vēl viens jautājums - īrējot cik saimnieki no 10 ir gatavi parakstīt īres līgumu?

kolumbs 21.12.2006 13:56

slumpitis rakstīja: Interesanti jau ir,kā cilvēks samaksā 600 Ls ikmēneša hipotēku bankai, 300 par mašīnu, par mēbelēm...ēst tak ar gribas kādu lasīti šad tad...un kādu klubu apmeklēt...un aizbraukt ekskursijā uz tālām zemēm.

Un tā gadus 30....

Neskaitu svešu naudu,vienkārši es tā negribētu dzīvot. Viena daļa tā var...bet viena liela nevar,bet dzīvo.

kredītam jābūt proporcionālam ienākumiem...ja 600 +300 + .... kādam sastāda 40 % no algas, kāpēc tā nedarīt?

kolumbs 19.12.2006 10:44

Marchiks_ rakstīja:

kolumbs rakstīja: Autobraucēji iedalās divās daļās:

1)Pirmajai daļai auto ir pārvietošanās līdzeklis, ar kuru netiek kompensēts, tas ko māte daba iedevusi īsu;

2)Auto ir lai pašapliecinātos un pagarinātu.

Šīs abas grupas savā starpā karo. Savukārt otrās grupas ietvaros ir arī domstarpības par to, kas pagarina vairāk.

Un vēl ir trešā daļa - opelisti.

Opeļi arī ir dažādi...

kolumbs 19.12.2006 9:07

Autobraucēji iedalās divās daļās:

1)Pirmajai daļai auto ir pārvietošanās līdzeklis, ar kuru netiek kompensēts, tas ko māte daba iedevusi īsu;

2)Auto ir lai pašapliecinātos un pagarinātu.

Šīs abas grupas savā starpā karo. Savukārt otrās grupas ietvaros ir arī domstarpības par to, kas pagarina vairāk.

kolumbs 17.11.2006 8:56

Es skatījos kādu auto pirkt no jauniem Opeļiem būtu izvēlējies Astra Clasic, nevis Merivu. Cena līdzīga. Beigās gan nopirku mazlietotu auto.

kolumbs 14.11.2006 8:37

Kaspersky rakstīja:

gugulis rakstīja: Nu parex ir taadi noteikumi - vecaakas mashiinas nav izdeviigi tur apdroshinaat... Taapeec panjeemu un nosliecos uz Ergo

Katram atsevišķam auto katrā apdrošināšanas sabiedrībā būs savs tarifs. Nav tā, ka kaimiņš tur un tur apdrošināja lētāk, tātad arī man tā būs izdevīgāk. Starp citu, es ieteiktu arī OCTAs cenas salīdzināt

OCTA manuprāt vislētāk ir AAS "Baltikums"

kolumbs 13.11.2006 17:04

Par sieviešu braukšanu - steriotipi mūžam dzīvi.

kolumbs 13.11.2006 17:01

LAi dabūtu piedāvājumus paprasi apdrošināšanas brokerim, piemēram www.aa.lv , piedāvājumus konkrētajam auto. Tā ietaupīsi laiku pats rēķinot vai staigājot pa kantoriem un varēsi izvērtēt cenas/atsauksmju/ zīmola attiecību.

kolumbs 08.11.2006 11:33

Ja vien ir jefiņi, kas gatavi maksāt par auto numurzīmi naudu, tie ir maksimāli jāslauc...

Manuprāt, jo Nr. ir neuzkrītošāks, jo labāk....

kolumbs 20.09.2006 13:59

George rakstīja:

LyNx8 rakstīja: Nus, es visas tirgus cenas pašreiz EUR pārzinu. A kāda starpība, kādā valūtā ņem? Visiem dīleriem jau cenas iekš eirām ir, tā kā tas pats jau vien ir, aber maksāšu ik mēnesi tāpat vecajos labajos latiņos..

neiedziļinoties atsķirībās starp valūtām (pārāk ilgi un sarežģīti), pieņemot, ka ļīzinga valūta ir EUR:

no 2.5 līdz 4%+ 3mēnEURIBOR uz 20.09. -3.34%=5.84% līdz 7.34% gadā ir NORMĀLI

no 2.0 līdz 2.5% + 3mEURIBOR ir LABI

no1.5 līdz 2% + BOR ir ļoti LABI

nu un ja zem 1.5% + vienākrši IZCILI vai Super (maz ticams, ka kautko tādu dabūsi)

papildus rēķini komisijas maksu no 0.5 -1% no līzinga summas (parasti 1%)

kā arī obligāts CASCO

tas īsumā

Vienīgi jāņem vērā, ka EURIBOR ir augšupejoša tendence un tas pēdējā laikā ceļas un maksājums pieaug...

kolumbs 20.09.2006 13:47

Kam ir zemnieku saimniecība, izdevīgāk dīzelis- tāpat pa vairumcenu jāpērk laiksaumniecības tenikai un akcīzes nodoklis tiek atmaksāts:

Lauksaimniecības produkcijas ražotājam atmaksā nodokli par dīzeļdegvielu (gāzeļļu) lauksaimniecībā izmantotās zemes apstrādei, ievērojot šādus nosacījumus:

1) lauksaimniecības produkcijas ražotājs veic:

a) saimniecisko darbību — lauksaimniecības produkcijas ražošanu, par ko samaksā nodokļus konkrēto nodokļu likumos noteiktajā kārtībā,

b) grāmatvedības uzskaiti par lauksaimniecības produkcijas ražošanu likumos noteiktajā kārtībā;

2) vienā kalendāra gadā rēķina 100 litrus dīzeļdegvielas (gāzeļļas) par katru īpašumā, pastāvīgā lietošanā vai nomā esošu lauksaimniecībā izmantotās zemes hektāru;

3) dīzeļdegviela (gāzeļļa) iegādāta, izmantojot kādu no šādiem norēķina veidiem:

a) naudas līdzekļi pārskaitīti no lauksaimniecības produkcijas ražotāja konta kredītiestādē uz degvielas pārdevēja kontu kredītiestādē (bezskaidras naudas norēķins),

b) izmantotas kredītkartes, debetkartes vai citas norēķinu kartes, kuras pieder lauksaimniecības produkcijas ražotājam,

c) izdarītas skaidras naudas iemaksas degvielas pārdevēja kontā kredītiestādē, ja norēķinus veic lauksaimniecības produkcijas ražotājs — fiziskā persona;

4) dīzeļdegviela (gāzeļļa) iegādāta konkrētajā kalendāra gadā, par kuru tiek pieprasīta nodokļa atmaksāšana;

5) ja lauksaimniecības produkcijas ražotājam ir nodokļu, nodevu vai citu valsts noteikto obligāto maksājumu parādi, — atmaksājamā summa vispirms tiek novirzīta šo parādu segšanai.

kolumbs 19.09.2006 22:52

Kā ir - jaunā auto gāzi likt nevar, lai nezaudētu garantiju vai var īpaši norādītos kantoros?

Ja nevar - jāskatās, kuram auto piedāvā oriģinālo gāzes iekārtu....

Lasītākie raksti

Jaunie raksti