Kas notiek, pagriežot atslēgu? Starteri griež?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kas notiek, pagriežot atslēgu? Starteri griež?
msh rakstīja: Teorētiski jau arī kāda cita ierīce var pamaisīt pulšu darbību - tur tak bija kaut kāds frekvenču diapazons, kurā tās drīkst darboties...
Cita lieta, par ko man jābrīnās - kāpēc 40 mašīnas pamanījās kaut kur iesprūst jo nedarbojas signalizācijas pultis - visiem 40 durvju atslēgas bojātas?
Un ko Tev dos, ka ar atslēgu atslēgsi durvis? Sāks strādā signalizācija un imobilaizers tāpat neļaus iedarbināt?
Nē, brauktu ar vecu fabiju. Garāžā glabātu izjauktu Superb.
Tie stāsti "nobraucu 3 gadu, mainīju tikai eļļu un pildīju degvielu" nav diez ko objektīvi, jo gadā var nobraukt 8 000 un 55 000. Protams, ka reižu skaits servisā atšķirsies.
Portālos būs vairāk virsrakstu no sērijas Tramps paziņoja to un paziņoja šito....
Īstermiņā viņš to lielo kuģi nepagriezīs citā virzienā. Ilgtermiņā, protams, piekoriģēs maršrutu pa savam...
Laikam jau kara draudi ir mazāki īstermiņā, nekā ja būtu pretējs rezultāts... ilgtermiņā redzēsim...
Labā ziņa ir tā, ka NATO nav tikai ASV, bet ari citas valstis...
Vernons ir īsts? Kāds viņu ir redzējis dzīvē? Nu līdzīgi kā VW fanu...
Sāku šaubīties...
Jā, ir P, bet pie katras apstāšanās lietot nav ērt... Pie ilglaicīgākas, protams, var...
1) www.raap.lv/lv/meistara-padomi/ raksta:
Vai jāpārved diapazona izvēlnes svira stāvoklī “N” apstājoties pie luksofora?
Tam ir nozīme tikai ilgstošas apstāšanās gadījumos.piemēram dzelzsceļa. Citos gadījumos to darīt pat nav ieteicams.
2) Ieliekot to auto kārbu (vai ari manuālo) neitrālajā, tad kā garantēt aizmugurējo neapžilbināšanu ar bremžu gunīm un neuzslīdešanu virsū vienlaicīgi?
Tagad uz skati ielēju Neste PRO dīzeli. Nezinu, jālej vēl viena bāka, lai saprastu vai ir ekonomiskāk, bet liekas, ka klusāk strādā motors (vw 1.9 tdi).
Parasti leju Nestes parasto dīzeli+ 0.5 l divtaktu eļļa uz bāku. Izmaksu ziņā tas pats, ka Pro dīzeli liet laikam sanāk. Nevaru saprast, liet parasto ar piedevu vai Pro bez ?
Sludinājumā Citigo ir ar CNG, nevis LPG.
Ja ir kur pildīties, uz priekšu!
Pārējās 4 sekundes viņi skatās atpakaļ, lai garantētu aizmugurē braucošo drošību
Man bija 2004.gada Xsara 1.6 benzīns.
Nopirku mazlietotu ar 30 000 km nobraukumu.
Līdz 100 000 km bija normāli, pēc tam bruka viss, kas var brukt... torsionu tilts, imobilaizers, piekare/ritošā ....
Nedaudz virs 200 000 km nodevu šrotā, jo taisīt tehniskajai apskatei būtu parāk liela investīcija.
Es reiz uzliku 4.paaudzes gāzes iekārtu. Atbraucu no servisa, kāpu ārā ostīt.
Nekas nekad nesmirdēja. Nobraucu apmēram 100 000 ar gāzi.
Neste ir ērta, ja maksā ar karti.
Turbīnas vārsts varbūt ķeras? Sprauslas labas?
Man ar vw 1.9 tdi bija līdzīgī - strajāk uzdodot zuda jauda.
Pārlasija erg un uzliku restaurētu turbīnu. Tagad viss kārtībā.
m.delfi.lv/auto/article.php?id=47693001
Tā arī gadās ar jauniem auto.
Ar kravu ātrāk nekā bez?
Tad, kad sniedzamība ar vienas nakts uzlādi mājas apstākļos būs 200 - 300 km un auto maksās saprātīgu cenu kā otrais auto, ja būs ekonomiski pamatoti, noteikti tiks apsvērts.
Ja noplīsīs automāts un būsi kaut ko vilcis - varēsi teikt, tāpēc, ka vilki.
Ja nenoplīsīs - redz, cik labi, ka nevilku.
Tad rodas jautājums: Kāpēc pirkt jaunu auto, ja tas normāli braucams ir tikai 100 000 km(parasti atļautaid garantijas laikā)?
Man tas sanāktu mainīt mašīnu ik pēc 3-4 gadiem.
Vai ir jēga pirkt jaunu mašīnu, ja ar to nevar normāli nobraukt 8- 10 gadus?
Nobrauc ar to mašīnu 300 000 - 400 000 km, tad varēsi spriest par jauno paaudzi un tās izturību.
Līdz 100 000 - 150 000 km jau reti kurš neizvilks...
Nu nezinu gan...
Bij man viens Citroen, otreiz negribētu...
Līdz 100 000 vēl tā ne ko, bet līdz 200 000 plīsa viss pēc kārtas.
Pie 200 000 ar nelielu asti nolēmumu netaisīt skatei un nodevu šrotā.
Kopš tā laika esmu skeptisks par franču autobūvi.
"ka neesam tik bagāti, lai Rīgā vispār izmantotu trolejbusus"
Ko tad izmantot, ar ormaņiem braukt?
Tā neko fanam degvielas izmaksas
Es lietoju uz augšu un uz aizmuguri izstieptu Golf klases mašīnu.
VW nosaucis to par Sharan. 1.9 tdi 2006.gads.