Yonas rakstīja:
Uggga rakstīja: Nē, apgriezieni normāli (baidos samelot, bet liekas, ka ap 900).
Nav drusku pa lielu?
Un cik tad būtu jābūt?
Yonas rakstīja:
Uggga rakstīja: Nē, apgriezieni normāli (baidos samelot, bet liekas, ka ap 900).
Nav drusku pa lielu?
Un cik tad būtu jābūt?
smonG rakstīja:
Uggga rakstīja:
smonG rakstīja: dzinēja/kārbas spilveni...
Zini vai mini?
ku skanīgi sanāca
idiņš, vai?
ja gribi "zini" brauc uz servisu.... dakuja reizes ir bijuši teksti par auto remontēšanu i-netā...
Tu tāds zinošs izklausies, tāpēc prasīju vai zini, jo gribētos dzirdēt viedokli no kāda, kurš ar šādu problēmu ir saskāries, lai servisā norādītu, kur skatīties. Negribās, lai serviss kaut ko mainītu mainīšanas pēc ar tekstu "gan jau sliktāk nebūs", bet rezultātā problēma netiek atrisināta. Ir tā sanācis ar HansaAuto.
smonG rakstīja: dzinēja/kārbas spilveni...
Zini vai mini?
ku skanīgi sanāca ![]()
Gnoms rakstīja:
KAIFARIX rakstīja: Ko nozīmē vārds metuks?
metuks, metamais - *******
atā
Citiem vārdiem metuks=bans ![]()
Neviens ar šādu problēmu nav saskāries? Vai arī neuzskata to par problēmu?
turbopiile rakstīja: nu jā.. bet lietojot šos lamuvārdis, gribētos kaut ko zināt par to etimaloģiju.. savādak tik maz latviešiem lamuvārdu un tie pāsi nesaprotami..
Parocies googlā, šo to var atrast. Ja ne skaidrojumu, tad vismaz pielietojumu ![]()
Gan nāpslis, gan metuks ir lamuvārdi.
vilkss rakstīja: ... tas ka dažas bankas (Parex, SEB) ir pārdevušas savus īpašumus....
SEBs gan vēl īsti nav pārdevis
Zaps rakstīja: Tas atkarīgs cik ļoti vibrē, ja grūti iedzert tēju neapšļakstoties tad noteikti kārba
Tēju iedzert var
ja nesēž pie stūres, tad arī jāpiedomā vai vibrācija ir vai nav, pašam braucot gan mazliet kaitina.
saf rakstīja: Tas nav saistīts ka ielikot D nokrītas apgrizieni un tapēc motors sāk vibrēt (pārāk zemi apgrizieni tubiš), i viss?
Nē, apgriezieni normāli (baidos samelot, bet liekas, ka ap 900). Apgriezieni īpaši nemainās liekot D vai P.
Intruder rakstīja: Ka tur īsti ir vai CP ir jāuzrāda radara rādījums vai nav?
Nav jāuzrāda. Ja uzrāda, tas ir viņu brīvās gribas izpausme ![]()
ibio rakstīja:
Master_D rakstīja: a alfas plīst, lūst, viss dārgs, viss slikti. Nakuj tev to alfu? Kur tu viņu remontēsi? Pie dīlera?
Alfisti ir vislabākie. man liekas ka vienīgie, kuri citiem iesaka nepirkt šos auto. un pareizi dara, jo tad zini, ka esi individuālāks nekā pārējie, un negadīsies bieži sastapt otru tādu auto noparkojot kādā lielveikalā utt
Vai ir kādam zināms dīleru viedoklis šajā antireklāmas kampaņā? ![]()
Chesterfiiilds rakstīja: Interesanti, kur pazudis galvenais meriva fans, laikam aprēķina vidējo patēriņu pēc jaunā ātruma rekorda uzstādīšanas, kā ne kā 114km/h jau ir 'baudāms' ātrums..
Šis bija banu norāvies ![]()
Un ja tu iebrauc apēst hotdogu, tevi soda par apzinātu traucēšanu citiem satiksmes dalībniekiem, izvēloties pārāk mazu braukšanas ātrumu ![]()
nomiks rakstīja: Cienījamie forumieši!
Ja vēlaties apspriest Citroen C3, tad to var darīt jau iepriekš izveidotās diskusijās. Bet vispār šī diskusija ir par Opel Meriva.
Šeit tiešām izskatās, ka Opel pēķšņi kļuvis par franču auto ![]()
nomiks rakstīja:
Laiks rakstīja: Francji tak nejeedz auto taisiit Bet nu drausmas
Vai tev neko neizsaka tādi vārdi kā Sebastians Loebs??? Kā tev šķiet, ar ko tad viņš ir bijis nepārspējams rallijos, ja ne ar auto???
Protams, ka viņa rallija auto ar citiem Citroeniem vieno tikai nosaukums un virsbūves izskats, tomēr arī viņš brauc ar AUTO, kuru ir uzbūvējuši FRANČI!!!
Tak što nekakā, pļin!
Man gan vairāk liekas, ka Loeba gadījumā panākumi ir nevis mašnā, bet braucējā (atšķirībā no Ferrari dažus gadus atpakaļ). Kā pēc tad neviens cits ar viņa mašīnu nouzspīdēja kamēr šis roku ārstēja?
i613 rakstīja:
Intruder rakstīja: Tie kas nosaka uz aci ar pie mums joprojām ir...man pa nedēļu uz G.Astras ielas divi tādi piesējās, kas esot bijuši maģiskie 76 km/h bijis...
Pat protokolu sadzejoja, kad es nereaģēju uz jautājumiem tipa - Ko darīsim?
Izlasīju protokolu un pajautāju par radara rādījumu, tas gandrīz vai apvainojās, bet pēc tam salocīja savu protokolu un atdeva dokumentus...
Halavščiki odnako...
njā,parasti ir vai nu 63, vai 76. Nez kas ir nākamais "maģiskais cipars"?
Laikam bija 86 vai 87
smaidiigais rakstīja:
Uggga rakstīja: Šodien Alfā izgāju uzpīpēt. Stāvvietā viens Q7 mēģina parkoties - braukā šurpu turpu, bezjēgā stūri groza uz visām pusēm, bet nekādi nesanāk ietrāpīt brīvajā, mazliet šaurā vietā. Palika diezgan interesanti kāda blondīne kāps ārā (tumšie stikli). Tad pienāca cilvēks no mašīnas, kas noparkota blakus tukšajai vietai, kamēr sakrāmēja iepirkumus, aizveda ratus, Q7 stāv un gaida. Beidzot blakus stāvošais aizbrauc un Q7 var parkoties Ar kādu 3. reizi tomēr trāpīja DUBULTAJĀ vietā PA VIDU un no mašīnas izkāpa..... džeks ap 25-30 Man aš žoklis atkārās, ka tā nebija nekāda blondīne, kurai tiesības dzimšanas dienā uzdāvinātas.
ko tu domā, sytereotipu mocītais, ka nemācēt braukt ir tikai blondīņu prerogatīva
principā tev, rasistam, vajag pa purnu
Tas varbūt biji Tu, smaidiigais? ![]()
![]()
![]()
Šodien Alfā izgāju uzpīpēt. Stāvvietā viens Q7 mēģina parkoties - braukā šurpu turpu, bezjēgā stūri groza uz visām pusēm, bet nekādi nesanāk ietrāpīt brīvajā, mazliet šaurā vietā. Palika diezgan interesanti
kāda blondīne kāps ārā (tumšie stikli). Tad pienāca cilvēks no mašīnas, kas noparkota blakus tukšajai vietai, kamēr sakrāmēja iepirkumus, aizveda ratus, Q7 stāv un gaida. Beidzot blakus stāvošais aizbrauc un Q7 var parkoties
Ar kādu 3. reizi tomēr trāpīja DUBULTAJĀ vietā PA VIDU ![]()
![]()
un no mašīnas izkāpa..... džeks ap 25-30 ![]()
![]()
Man aš žoklis atkārās, ka tā nebija nekāda blondīne, kurai tiesības dzimšanas dienā uzdāvinātas.
Zaps rakstīja: un nakif Tavu auto Jurij_g nevar ieksh autoneta redzēt?
Te ir www.iauto.lv/... ![]()
Pirms pusotra mēneša biju tajā pusē iemaldījies (rakstījām rēķinu-uzziņu tajā reģistrācijas, vai kā viņu tur, kantorī). Pa pašu tirgu nemaz nestaigāju, bet pēc skata no malas nevarēja salīdzināt ar to, kas bija pirms gadiem 4iem, nerunājot nemaz par 10 gadus senu vēsturi - mašīnu maz, pircēju vēl mazāk, lai arī laiks bija ap 9:30. Pie benzīntanka moikas garum garā rinda ar tirgojamiem autiņiem. Ponta pēc ekskursijā varbūt var aiziet, bet pirkt gan es neko tur nepirktu.
Daniels_Reebuss rakstīja:
seaman rakstīja:
seaman rakstīja: reku var pārbaudīt uz kādas mašinas stāv interesejošais nambers
ps.id.lv/...
uz nummuru aa5344 var dabūt žiguļu elektrosxēmu!
Dzeltens VAZ 21011,kāda tur shēma
Man tur parādās 3 datorgrafikā taisīti žiguļi bez priekšājām lampām un bez stikliem
Kas tā vispār ir par lapu?
kuka rakstīja: Kaut kaa paaraak daudzi uzreiz nogribeejushies tikt no savaam vaboleem valjaa ! Kaut kaa aizdomiigi paliek ...
Ziemas sezona, vaboles iet gulēt ![]()
edzulis rakstīja:
Yukki rakstīja: Atslodzei par tēmu: čalim respekt par numura DM-101 iegūšanu: www.bmwpower.lv/... . Vienīgais, kas pārsteidza pie tās galerijas ir komentāri - es nebrīnos, ka sīkie nezin, kas ir DM, bet brīnos par to, ka tagad jaunatne ar nezināšanu lepojas!? Kad mēs augām, tad nezināt kādu vokāli instrumentālo ansambli, ko zin klasesbiedrs, bija kauns, pat ja tā nepatika bija pačots zināt par ko ir runa
Kad pirku pirmo auto, tad par šo numuru aizdomājos, sen tas bija, kādi 10gadi vismaz atpakaļ.
Nekad neesmu īpaši fanojis par DM. Pilnīgi vienalga tāds numurs, ja godīgi. Un vispār - jo zīmīgāks numurs, jo mazāk cenšos respektēt uz ielas
Citi par BMW nefano un #BMWPOWER būtu pilnīgi pie kājas. Cik cilvēku tik viedokļu.
P.S. Neesu DM fans, bet paklausīties var.
smonG rakstīja:
Uggga rakstīja:
...lai servisā norādītu, kur skatīties. ....
parasti, tad sūdi sākas...
Ja pats uz savu galvu izdomā, ka vainīgs tas un tas un mēģina to iestāstīt servisā (un arī serviss nav visai gudrs konrētā jautājumā), tad jā, bet, ja kādam ir bijis tieši tāpat un ir zināms, kur bija problēma, tad risinājums varētu būt ātrāks un lētāks.
Tas gadījums ar Hansa Auto:
Astrai, braucot uzgriežot virs 3k rpm, iedegās check engine, mašīna tukšgaitā raustās, apgriezieni lēkā, reizēm pat noslāpst. Īslaicīgais risinājums - noslāpē motoru un pielaiž no jauna, check engine pazūd un viss strādā līdz nākošajiem 3k rpm.
HA uztaisa diagnostiku - EGR vārsts aizдirsts, "iztīrījām, ja problēma atkārtosies, būs jāmaina". Protams, problēma atkārtojās, vārstu nomaina (ja nemaldos ~180Ls). Problēma nav atrisināta. Uztaisa vēl vienu diagnostiku - kompis nelasot apgriezienus, jāmaina kaut kāds datčiks (~230Ls), "varētu būt, ka palīdzēs". Tādā garā viņi tur visu elektroniku, un ne tikai, varētu nomainīt (par klienta naudu, protams) un problēmu neatrisinātu, tāpēc nestandarta problēmu gadījumā gribās dzirdēt kāda viedokli, kurš ar to ir saskāries.
Ja nevienam tā nav bijis, pēc tam varbūt pats varēšu citam pastāstīt