Bērna logs netiek taisīts vaļā.
2gadnieks jau būs aizskrējis kaut kur, varbūt pat pašam zem riteņiem, kamēr centīsies kaut kur izbraukt.
Bērna logs netiek taisīts vaļā.
2gadnieks jau būs aizskrējis kaut kur, varbūt pat pašam zem riteņiem, kamēr centīsies kaut kur izbraukt.
Viņam savu nav, bet gudrus padomus to audzināšanā - vienmēr laipni!
Visticamāk vienu no takšiem arī paņēma, 200k uz odo bez pierādījumiem par patiesumu.
Mašīnu dzīvē neesmu redzējis, bet pārslēgšanās esot kaut kas līdzīgs, kā parasts benzīna motors nepielec ar pirmo piegājienu.
kasinsh79, Tev, kad pieslēdzās benzīna motors, ir kāda nepatīkama skaņa vai raustīšanās?
Kolēģis tikko iepirka lietotu Prius+, kam pie pārslēgšanās mašīna tā kā noraustās. Pārdevējs stāstījis, ka bijis ar problēmu Wessā, kur ieteikuši "sākt ar sveču maiņu", bet precīzu problēmu nav konstatējuši.
Paldies par ieteikumu, šodien pat pierakstīšos uz pārbūvi.
Var jau arī caur bagažnieku līst iekšā,lai blakus kungam nepatraucētu.
Vai tad kāds mēģina attaisnot?
Man uzlīmes nav un nebūs, bet ieteiktu visiem, kam patīk spiesties ar sāniem pie blakus mašīnas un pēc tam raudāt par buktītēm durvīs, apskatīties, vai blakus mašīnā nav bērnu krēsls? Ja pats es varu ielīst mašīnā arī sāniski, tad, lai iesēdinātu 2gadīgu bērnu, man viņš ir jāieceļ ar abām rokām un pēc tam vēl ar abām rokām jāpiesprādzē, tātad man vajag atvērt durvis vismaz tik daudz, lai dabūtu iekšā savus plecus.
Tikai bilde nav pierādījums, ka tieši tas ir vainīgs, kamēr esi veikalā, varbūt tur 5 citi paspēja pastāvēt.
Nesen redzēju kaut kādu krievu testu par šiem pārklājumiem, nezinu kuras markas šie izmantoja, bet no keramiskā nekādas dižās jēgas nebija.
Ja diski nav orģinālie, tad šaubos, ka kāds te spēs izzīlēt, kāds viņiem vāciņa diametrs.
Ir jau visādi, tādi, kas nosedz tikai pašu centra caurumu, ir lielāki, kas arī skrūves nosedz.
Vai tad var nesamaksāt, ja mašīna uz juridisku personu un nav GPS izsekošana? Ejot TA aprēķinās jebkurā gadījumā.
Tad jau jāaizliedz visi, kam aimugurē nav logu vai arī tie ir tumši tonēti, tiem arī cauri neredz.
Man tādās situācijās lieliski noder atpakaļskata kamera, kam ir pietiekoši plats leņķis, lai redzētu pietiekamā attālumā.
Bezjēdzīga uzlīme. Ja kāds sāk neadekvāti izpildities uz ceļa, ne jau es skatīšos vai viņam tur kāda uzlīme ir vai nav, bet gan kā no tā idiota izvairīties?
Man otrdienas neder.
Vai tad vispār var BM uzaudzēt vairāk par 1 gadā? Cik es saprotu, lai dabūtu pieaugumu par 1 klasi, gadā jābūt apdrošinātam vismaz minētās 275 dienas un viss. Drošini savas 10 mašīnas kaut 365 dienas gadā, pieaugums tāpat būs tikai 1 klase.
Skaidrs, ka kaut kas nodega! Patreiz nav pa rokai kristāla bumbas, tāpēc neredzu, kas tieši.
Turēt telefonu kreisajā rokā, veikt 90 grādu pagriezienu, kur pa vidam vēl jāsabremzējas palaist gājējus ar attiecīgu pārslēgšanos, ir diezgan ekstrēms manevrs.
Nav tik svarīgi izmanto vai neizmanto pelnutrauku, pelni sabirst, kamēr darbojās ar kloķi.
Maršruta laiku diez ko izmainīt nevar, jo darbs sākās un beidzās +/- vienā laikā. Maršruta alternatīvas manā gadījumā būtu vismaz kādi 5km garākas un ar tādiem pašiem, ja ne lielākiem korķiem, jo sliežu šķērsošana iespējama tikai noteiktās vietās.
Neko speciāli nedaru, braucu. Telefonu pie stūres lietoju reti, bet, ja vajag, varu mierīgi to vienā rokā turēt, ar otru stūrēt, nav jāmēģina ar plecu to spiest pie auss, kamēr pārslēdz ātrumus. SMS un internetu pie stūres nelietoju, ja nu vienīgi Waze reizēm. Reizēm varu arī kafiju padzert un neuztraukties, kur to krūzi nomest, ja vajadzēs ātrumu pārslēgt. Var uzpīpēt un nenokratīt visu vidū konsoli ar pelniem.
Ikdienas braukšana nav darbs, bet pārvietošanās veids, tam nav jārada papildus nogurums. Tā kā man bieži jāstumdās pa korķiem, reizēm tiešām kreisā kāja nogura no nepārtrauktas sajūga spaidīšanas.
Ikdienā uz koplietošanas ceļiem kaifu ķert no braukšanas ir diezgan nereāli, to var dabūt slēgtās trasēs vai uz kāda nomaļa, līkumota lauku ceļa, tad manuālā kārba būs pašā laikā.
Kā svētdienas mašīnai varētu piekrist, ka manuālis ir forši, bet ne ikdienai. Var jau būt, ka vecs palieku, bet sportošana no luksofora līdz luksoforam vairs galīgi nav saistoša. Jā, ir reizes, kad automāta apdomu brīdis nedaudz kaitina, bet tas neatsver pārējās ērtības.
Savas auto braucēja "karjeras" sākumā 6 gadus braucu ar manuālo. Tad, kad sieva nokārtoja tiesības un atteicās braukt ar manuālo, pārsēdos uz automātu, jo otru mašīnu ģimenē tad vēl neplānojām. Nobraucu vēl kādus 7 gadus ar automātu un sagribējās manuālo. Nopriku, bet pēc pāris mēnešiem jau piegriezās kloķi raustīt, tāpēc atkal pārkāpu uz automātu. Nekad nesaki nekad, bet, visdrīzāk, manuālās man vairs nekad nebūs.
Paziņu lokā ir diezgan daudz tādi, kas ir kategoriski pret automātem, bet tikai tik tālu, kamēr paši nepamēģina, tad vairs viņus nevar piedabūt pie manuālās.
Topikam vairāk kā 10 gadi
Nofilmē kā to dari un es uzsaukšu alu