iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Uggga 08.04.2018 21:19

Skaidrs, ka kaut kas nodega! Patreiz nav pa rokai kristāla bumbas, tāpēc neredzu, kas tieši.

Uggga 08.04.2018 21:16

Turēt telefonu kreisajā rokā, veikt 90 grādu pagriezienu, kur pa vidam vēl jāsabremzējas palaist gājējus ar attiecīgu pārslēgšanos, ir diezgan ekstrēms manevrs.

Nav tik svarīgi izmanto vai neizmanto pelnutrauku, pelni sabirst, kamēr darbojās ar kloķi.

Maršruta laiku diez ko izmainīt nevar, jo darbs sākās un beidzās +/- vienā laikā. Maršruta alternatīvas manā gadījumā būtu vismaz kādi 5km garākas un ar tādiem pašiem, ja ne lielākiem korķiem, jo sliežu šķērsošana iespējama tikai noteiktās vietās.

Uggga 07.04.2018 23:39

Neko speciāli nedaru, braucu. Telefonu pie stūres lietoju reti, bet, ja vajag, varu mierīgi to vienā rokā turēt, ar otru stūrēt, nav jāmēģina ar plecu to spiest pie auss, kamēr pārslēdz ātrumus. SMS un internetu pie stūres nelietoju, ja nu vienīgi Waze reizēm. Reizēm varu arī kafiju padzert un neuztraukties, kur to krūzi nomest, ja vajadzēs ātrumu pārslēgt. Var uzpīpēt un nenokratīt visu vidū konsoli ar pelniem.

Ikdienas braukšana nav darbs, bet pārvietošanās veids, tam nav jārada papildus nogurums. Tā kā man bieži jāstumdās pa korķiem, reizēm tiešām kreisā kāja nogura no nepārtrauktas sajūga spaidīšanas.

Ikdienā uz koplietošanas ceļiem kaifu ķert no braukšanas ir diezgan nereāli, to var dabūt slēgtās trasēs vai uz kāda nomaļa, līkumota lauku ceļa, tad manuālā kārba būs pašā laikā.

Uggga 06.04.2018 23:45

Kā svētdienas mašīnai varētu piekrist, ka manuālis ir forši, bet ne ikdienai. Var jau būt, ka vecs palieku, bet sportošana no luksofora līdz luksoforam vairs galīgi nav saistoša. Jā, ir reizes, kad automāta apdomu brīdis nedaudz kaitina, bet tas neatsver pārējās ērtības.

Uggga 06.04.2018 12:55

Savas auto braucēja "karjeras" sākumā 6 gadus braucu ar manuālo. Tad, kad sieva nokārtoja tiesības un atteicās braukt ar manuālo, pārsēdos uz automātu, jo otru mašīnu ģimenē tad vēl neplānojām. Nobraucu vēl kādus 7 gadus ar automātu un sagribējās manuālo. Nopriku, bet pēc pāris mēnešiem jau piegriezās kloķi raustīt, tāpēc atkal pārkāpu uz automātu. Nekad nesaki nekad, bet, visdrīzāk, manuālās man vairs nekad nebūs.

Paziņu lokā ir diezgan daudz tādi, kas ir kategoriski pret automātem, bet tikai tik tālu, kamēr paši nepamēģina, tad vairs viņus nevar piedabūt pie manuālās.

Uggga 02.04.2018 17:01

Topikam vairāk kā 10 gadi

Uggga 30.03.2018 15:52

Tātad goldengaz nejēdz, ko dara. Aizbrauc pie jēdzīgāka gāzenieka.

Uggga 27.03.2018 23:24

Te jau varētu piešūt pašvaldības īpašuma, trotuāra, bojāšanu.

Uggga 22.03.2018 12:44

Ja ne pie ražotāja, tad pie pārbūvētājiem noteikti var pasūtīt. Latvijā gan neesmu dzirdējis, ka kāds ņemtos ar tik nopietnu pārbūvi privātam transportam, Jelgavā vairāk ar mikroautobusiem ņemās, bet Eiropā noteikti var atrast.

Uggga 21.03.2018 21:40

Vēl runājot par ietilpīgo universālo mašīnu, pastāv iespēja pārbūvēt pēc savām vēlmēm. Radinieks darba vajadzībām paņēma šādu, lai ierīkotu mobilo servisu.

Jaunu pārbūvēt gan varētu maksāt vēl vismaz vienu mašīnu.

Uggga 20.03.2018 23:28

Man viens klients reiz ielika 0,6x3,05m loksni Astras universālī, pāri pasažiera krēslam uz paneļa līdz bagažniekam. Rezultātā, kad aiztaisīja bagažnieku, nācās mainīt priekšējo stiklu.

No vecākiem modeļiem varētu vairākus garumā un telpā ietilpīgus universāļus nosaukt, no jaunajiem tā uz sitienu nekas prātā nenāk. Bieži problēmas sākas, kad jānoloka aizmugurējie sēdekļi, bet tie tāpat aizņem ļoti daudz vietas. Pat milzīgajam LC ar nolocītiem aizmugurējiem sēdekļiem neko lielu un garu ielikt nevar.

Uggga 19.03.2018 23:29

To, ka e-talonam ir “realizācijas laiks”, uzzinu tikai šeit. Tā kā sabtrans izmantoju reti, parasti nopērku tikai pāris braucieniem. Nesen atradu mājās vienu, ja nav izmests, tātad kaut kas iekšā vēl ir, bet, izrādās, varbūt arī vairāk nav.

Uggga 16.03.2018 12:51

Atradu risinājumu savai problēmai ar škērsām parkošanos

Uggga 15.03.2018 23:25

Policisti mēdz būt īpaša suga. viens mans kaimiņš, strādā CP, vēl pirms pāris gadiem braukāja ar mašīnu, kam TA bija beigusies 2012. Tagad gan mašīna nomainīta, šķiet ar TA arī viss kārtībā.

Uggga 15.03.2018 13:03

Būsi nozadzis kaut kādus mililitrus degvielas (atkarībā no nobrauktā attāluma), jo dēļ Tava svara patēriņš būs lielāks.

Uggga 14.03.2018 23:35

Tev poļu numuri?

Uggga 14.03.2018 21:07

Visām ir TA? Bez TA var diezgan viegli no kaimiņa nekustīgās mašīnas tikt vaļā.

Uggga 14.03.2018 21:05

Tad man būtu +/- sava vieta, jo šobrīd liek mašīnas arī no blakus mājām, kam savas vietas ir mazāk.

Ja viss būtu legāli un godīgi, tad es nemaz neceptos, bet tagad tas ir spļāviens pārējiem.

Uggga 14.03.2018 0:39

Lai jau liek, bet kā visi citi - ir vieta, liekam, nav vietas, braucam tālāk un meklējam vietu.

Uggga 13.03.2018 17:09

Pagalms kopīpašums

Tieši tā, neizdevās savākt pietiekamu daudzumu parakstus

Uggga 13.03.2018 12:51

Man pagalmā mazliet savādāka problēma.

Gar vienu brauktuvi mašīnas tiek liktas perpendikulāri brauktuvei, nekādu apzīmējumu nav, bet platums atļauj un visi tā arī parkojās. Ir viens kaimiņš, kuram ir 2 mašīnas, kamēr ar vienu brauc, otru noliek šķērsām pa 2 vietām, lai būtu, kur nolikt otru mašīnu, kad naktī pārradīsies mājās. Pēc skata kārtīgs bidla, ar ko runāt īsti pat negribās.

Bija mēģinājums savākt iedzīvotāju parakstus, lai uztaisītu stāvvietu ar visiem apzīmējumiem un atļaujām, kas, diemžēl, cieta neveiksmi.

Ir kāds likumīgs veids kā ar tādu cīnīties? PP, cik saprotu, šādā situācijā ir bezspēcīga.

Uggga 09.03.2018 21:32

Atbilde ir CSN. Priekš kam tas vajadzīgs? Kruta izskatās?

Uggga 09.03.2018 12:37

Forums - izvēlies sadaļu, kurā taisīsi jauno tēmu (zem jaunāko tēmu saraksta) - labajā pusē "Jauna tēma".

Uggga 08.03.2018 22:09

Nu nezinu, man nav sagādājis grūtības sameklēt sev interesējošam modelim skrūvju attālumus, platumu, ET utt., tas pašam paplašina meklēšanas iespējas. Diski tomēr nav cigarešu paciņa, ko pērk katru dienu.

Uggga 01.03.2018 23:37

Piezvani darba laikā, sarunāsim tikšanos 67120000

Lasītākie raksti

Jaunie raksti