LT uz 130 oficiāli
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
LT uz 130 oficiāli
Nepūš neko vai pūš aukstu?
Kaut kā pamaz šoreiz
Autokāram nav vrn
Par Krievijas brīnumradariem var visādus brīnumus atrast, piemēram, nobildēts ātrumpārkāpējs, kurš atrodas uz evakuatora utml.
Bet vienā otrā tehnoloģiju izmantošanas jomā krievi ir priekšā daudzām valstīm. Piemēram, ar droniem fiksē apdzīšanas un nepārtrauktās līnijas pārkāpumus, bet aptur aiz līkuma.
Atradu vecu rakstu, izrādās radariem ir režīms pārbaudīt visus par TA un OCTA esamību.
Ēdieniem tas pats - motoreļļa medus vietā utt., ka tik labāk izskatās.
Priekšējās velkošās ir pumpējamas, bet vienalga diez kas nav tukšā ar viņu pa sniegu vai ledu. Iekrāvējs nav liels, kaut kur 1,5t laikam bija, tukšā viss smagums ir uz aizmuguri, tāpēc velkošajiem saķere minimāla un pat kādi 5-7cm sniegs jau ir problēma. Teritorijā asfalts arī nav no gludākajiem.
Tur jau tā lieta, ka sūdīgs, pat ar smagu roklu tiek bojāts.
Pa betonu braukāšana sanāk minimāla, gandrīz tikai iebraukt un izbraukt, pat stūre nav gandrīz jāgroza. Vairāk interesē vai tādas zeķes kaut ko dod sniegā, jo vizuāli pārliecību neievieš.
Bet ja nu?
kasinsh79 rakstīja: Interesanti, ka TESLA laikam vienīgais prot īstas baterijas izmantot? Ja reiz pilns nets ar reālu lietotāju pieredzi sūrajā Norvēģijas ziemā, kur tik un tā 400+km tas elektroauto nobrauc arī salā
Par šo es arī esmu iedomājies. Tiešām viņiem kaut kas revolucionāri jauns vai pirmie atrada kādu "fišku", ko patentēja, lai citiem netiek?
Šodien atbrauc klients ar citu busu kā parasti. Prasu vai pie jauna ticis? Šis esot uz laiku, kamēr jaunais tiek sagatavots atbilstoši vajadzībām, bet vecais nav izgājis TA - 3x trijnieki un 26x divnieki.
Piesakos, cerams, ka nekādi melnie kaķi un citi lopi neskries pār ceļu, lai netiktu.
Man arī laikam džentelmeņa komplekts pēdējo reizi tika prasīts kaut kad 2000šo pirmajā pusē. Tajā laikā pašam sava kpmplekta nebija, laikam bija tikai trijstūris, uz TA pārējo parasti aizņēmos. Vienreiz pa ceļam uz TA atcerējos, ka esmu aizmirsis aizņemties, bet cerēju, ka izies tāpat, bet nekā - inspektoram dikti vajadzēja redzēt visu komplektu. Tā nu gāju uz blakus esošo veikalu pirkt (toreiz vēl bija tāds pie CSDD), bet tur taisni pusdienlaiks. Nācās no blakus esošā servisa darbinieka par 50 santīmiem izīrēt uz apskates brīdi Inspektors vēl "nobrīdinājās", kur tādus apbružātus var nopirkt, bet iebilst neko nevarēja
Pēc tās reizes iegādājos pilnu komplektu, tiesa, ugunsdzēšamajam noteikti termiņš tagad notecējis.
Ar nepareizo stūri var reģistrēt tikai uz laiku www.csdd.lv/transportlidzekla-registracija-uz-laiku/vispariga-informacija
Sestdien bija līdzīga situācija Garkalnē uz Vidzemes šosejas: apstājamies pie sarkanā, bet viens X6 aiziet visiem garām pa labo pusi (nomali).
Google daudz variantus piedāvā, piemēram www.l-auto.lv/index.php?lang=lv&id=214
Par pieejamību gan nezinu
msh rakstīja: Neesmu vēl redzējis ka kāda bērnu sēdeklītī sēdoša bērna kājas beigtos tur, kur beidzas divmetrīga pasažiera ceļi - tev laikam ir sēdeklīši ar autonomo gaisa apgādi un aiz bērna muguras atrodas skābekļa baloni un tāpēc tas bērns ir tik šausmīgi daudz uz priekšu... Kad nākamreiz atbrauks brālēns ar saviem 7 un 4 vai cik tur vecajiem sīkajiem, papētīšu, bet izklausās pēc fantastikas.
Ķebli, dabiski, mazākās mašīnās līdz galam nevar aizstumt vienalga ar kādu pasažieri aizmugurē, bet reāli tas nav vajadzīgs, nu vismaz kamēr pie stūres nav jānosēdina porziņģi... Tevis nosauktajos bobikos, protams, vadītājs sēž nevis kā mašīnā, bet kā pie pusdienu galda, ar kājām pavisam citā leņķī, un tāpēc tik daudz vietas nevajag.
Var redzēt, ka Tev bērnu nav.
Virzienā uz priekšu visvairāk vietas aizņem zīdaiņu krēsli, kas tiek sēdināti (guldīti) atmuguriski. Vēlāk, kad sāk bērnus sēdināt ar skatu uz priekšu, no sākuma tās nelien ārā no krēsla gabarītiem, pēc tam sanāk izstieptas uz priekšu, tad sāk "locīties uz leju". Tā kā visvairāk vietas bērns aizņem līdz aptuveni 3gadu vecumam, protams, atkarīgs arī no krēsla modeļa, bet arī bez skābekļa baloniem, krēsli mēdz būt vietietilpīgi telpā virs 2metrīgā pasažiera ceļgaliem.
Karstumā laikam labi iedarbojās?
Youtūbā vēl kāds viģiks palika vai visus novilki?
Bērna krēsls aizņem vairāk vietas kā ierindas pasažieris, jo ir platāks un atrodas augstāk. Bērnam kājas atrodas aptuveni tur, kur pieaugušam naba, tikai daudz tālāk no aizmugurējās atzveltnes, tāpēc mazākām mašīnām priekšējo krēslu līdz galam parasti nevar atbīdīt. Ne Outlanderim, ne CR-V nav problēmu bīdīt krēslu kā vajag un neviens no tā necieš.
Maksā tad 2x, gan algu, gan avansu, tikai ļoti maz
Tāpat no plastmasas varēja izvirpot. Bet sev un vienā eksemplārā, protams, labāk tas, kas pie rokas - ka tik strādā
Iezīmētas publiskās stāvvietas gar ielas malu nenozīmē, ka visi parkojas pēc apzīmējumiem, tāpēc bieži vien ir situācijas, kad lielāku mašīnu fiziski nevar iebāzt mazajā stāvvietā. Tas pa lielam reizēm ir mīnuss normāla izmēra mašīnām.
Es tā kā gribētu, bet vēl nezinu, vai tieku?