Tas skaidrs! Štrunts cik maksā un cik neērti, galvenais, ka zaļi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tas skaidrs! Štrunts cik maksā un cik neērti, galvenais, ka zaļi.
Ātri gan līdz paritātei nonācām.
Mans jautājums bija Msh.
Kāda ir tā shēma, kā iedzīvotāju nauda caur Latvenergo nonāk ierēdņu kabatās? Cik daudz apmēram nonāk? Kuru ierēdņu? Nu tā konkrēti, lai nav tukša diršana.
msh rakstīja: Es maldos? Tad kādā veidā Latvenergo ir peļņa, kura piedevām šogad ir divkāršojusies?
Par elektrības brīvo tirgu nesmīdini. Elektrībai brīvais tirgus būs tad, kad valstī būs, teiksim, trīs dažādi sadales tīkli un nomainot elektrības pārdevēju, pie manis ieradīsies elektriķis un fiziski pārvienos manu māju uz citu līniju. Esošā kārtība ir tikai brīvā tirgus fikcija, domāta kā reiz lai tādam Latvenergo būtu iemesls pelnīt smuku naudu. Jā, normālā situācijā, tādā kur pie varas esošie politiķi strādā valsts iedzīvotāju interesēs, nekā labāka par Latvenergo monopolu nebūtu. Un esošajā variantā tāds monopols arī būtu labs - jo tas palielinātu varbūtību ka cilvēki beidzot izietu ielās.
Pēc šitā tava komentāra sanāk apmēram tā...
Blakus ir trīs lielveikali, teiksim Rimi, Maxima un Lidl, un no tavas mājas uz tiem ved viens ceļš. Kamēr tev nav iespējas uz kādu no tiem aizbraukt pa citu ceļu, tikmēr konkurences un brīvā tirgus nav.
Nu lai tā būtu...
Nedomāju, ka šim ir kāds sakars ar turbīnu. Šobrīd braukāju ar jaunu Opel Crossland, kam arī ir līdzīga problēma. Ieliekot "D" un atlaižot bremzi auto uzreiz izkustās un lēnām sāk ripot uz priekšu, bet spiežot gāzes pedāli sākumā nav reakcijas. Motora apgriezieni nepieaug un kustība nepaātrinās, kad kāda 1/2 sekunde paiet, viss aiziet. Bet sākumā bija tā, ka tikko nospiežot pedāli un neesot reakcijai, pedālis tika nospiest vēl vairāk un tad ir tāds starta lēciens. Kad pierod pie tā, ka pašā sakumā ir 1/2 sekundes aizture, ir OK.
Nu paga! Ja par pirmo rindkopu:
"Mums līdz konkrētiem jautājumiem vēl tālu, vispirms ir jāsaprot pamata lietas, piemēram tas, vai valsti veido paši iedzīvotāji, vai arī valsts ir kaut kāds mistisks bubulis, kas minētos iedzīvotājus tikai apspiež, kas ir valdošais uzskats šobrīd. Tad kad beidzot būs skaidrs, ka valsti vaido paši iedzīvotāji, var arī sākt domāt par pārējiem jautājumiem."
Lai tautai taptu skaidrs, ka valsti veido paši iedzīvotāji, ir tak jāveic kādi pasākumi? Vai lai sāktu maksāt nodokļus, arī tak ir kas veicams? Tie ir konkrēti risināmi jautājumi. Paši pirmie.
Jeb gaidīsim kad nomainīsies vēl pāris paaudzes cerībā, ka tad tām nu būs tie zelta laiki, visi visu sapratīs, visi visu maksās utt.
"Reāli šobrīd ir nepieciešams tai pašai tautai pārskatīt savu attieksmi pret valsti un varu, un diezgan nopietni apsvērt sistēmas reformēšanu..."
Šo lūdzu konkrētāk, tā, lai tupenim skaidrs.
Kāda šobrīd ir tautas attieksme pret valsti?
Kādai jābūt tautas attieksmei pret valsti?
Kas sistēmā ir nepareizi?
Un visbeidzot - Kas konkrēti ir jāreformē un kā tas ietekmēs tautas attieksmi pret valsti?
Šādus lozungus - "ir jāreformē sistēmu", "ir jāsamazina bezdarbu", "ir jāpalielina atalgojumu" utt dzird nepārtraukti, tikai līdz tādiem konkrētiem priekšlikumiem nekad neviens nav nonācis.
Interesanti, kā vīrietis bija plānojis iziet apskati?
Kur ir tas "kaut kur Rīgā izkraut"? Tas nav maximas maisiņš ar āboliem, ko koridorī nolikt, bet fūre. Iedomājies, tev pagalmā atved un izber, nu vai radiniekam. Šķūnītī nesastiepsi, par glabāšanu "kaut kur Rīgā" būs jāmaksā.
Ar to tēriņu simbolismu ir, kā ir. Tālajā '94. gadā, kad kārtoju tiesības, savilku jostu un nokārtoju klāt arī C1, varēja, no šī brīža raugoties, par simbolisku cenu, kādiem 20 Ls laikam, dabūt klāt arī A kategoriju. Toreiz tas nekādi nelikās simboliski un kategorija izpalika.
Pirms divi gadiem nokārtoju A kategoriju, cipari jau pilnīgi citi, kādi 500+ eiro iztērējās. Lai arī ne simboliski, bet brīvāk, nekā toreiz tie 20 Ls.
darklight rakstīja: Ahā, paldies par info. Nu es jau jebkurā gadījumā biju apņēmies to mēslu izjaukt un izpētīt.
Vakardien no diviem SX4, ko nācās atdzīvināt, vienam ģenerators bija ierūsējis. Ar atslēgu iekustināju, viss kārtībā, turpmākajā ekspluatācijā problēmas netiek novērotas.
Kantorī ir padaudz SX4. Tiem šī vaina ir raksturīga. Ja slapjā laikā noliek, tad skaiti, ka ģeneratoram kapi. Un nē, gultņos nav vaina. Rotors ar statoru sarūsē kopā. Ir opcija atlaist ģeneratora siksnu un ar atslēgu ģeneratoru iekustināt, bet ne vienmēr tas izdodas. Ja izdodas, tad viss OK, turpina darboties bez problēmām.
Ja var ticēt šim: www.lsm.lv/raksts/zinas/ekonomika/eiropas-savieniba-nak-klaja-ar-planu-ka-palidzet-ukrainas-graudu-eksportam.a456692/ tad krieveļi varētu būt nozaguši apm. 1% no visiem pieejamajiem graudiem. Eksportēt bija plānot 20 mio tonnas, tad 2% no eksportam.paredzētajiem.
Man ir 3+ bērnu atlaide, šogad varēja nokārtot atlaidi un samaksāt elektroniski. Pagājušajā gadā bija jāiet uz kasi. Tiesa, apmaksātais rēķins kā apmaksāt CSDD parādījās tikai nākamajā dienā.
P.S. šobrīd elektroniski var piedeklarēt trīs atvieglojumus:
1. Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa atvieglojums daudzbērnu ģimenei
2. Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa atvieglojums lauksaimniekam
3. Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa atbrīvojums personai ar invaliditāti
Sūc ar to reģistratoru, tu uzraksti kas tas bija par defeku, ko tev gribēja piesiet un ko tu tik varonīgi, visu videreģistrējot, izcīnīji sev par labu.
Pirmajā acu uzmetienā liekas, ka būtu liela iespēja sapīties meistarībā.
www.tvnet.lv/7426486/bmw-patente-sturi-kas-atgadina-trenaziera-rokturus
Neesi gan atbildējis. Vienīgais, kas ir bijis, tukša diršana, ka valdībā muļķi un vajadzēja vakcinēt seniorus. Uz vairākkārtīgiem jautājumiem, tajā skaitā maniem, kā to izdarīt, neviena sakarīga atbilde nav bijusi.
Ja jau saki, ka vairākkārtīgi esi rakstījis, tad jau tev nebūtu grūti to nocitēt, nevajag otrreiz to pašu rakstīt.
Ja salieķim uz bagāžnieka piesien skandas un tad pļerktoši uzgriež kādu tuci-tuci, kas skan pa visu ģerevņu, tad ir ok! Āaa, sarkanu krusta lampiņu vēl vajag.
Interesanti, bērni skolā ies Igaunijā? Pie tava Vienības gatves īpašuma kārtību nodrošina Igaunijas policija? Ugunsgrēka gadījumā sauksi Igaunijas ugunsdzēsējus? Vai kā?
Tāds prāmis, kā Līgatnē, bezemisiju un bezmotora. Dikti jau tā trose netraucēs, lai tie smirdīgie lielie kuģi brauc uz Ventspili un tur krāmē savas ogles un minerālmēslus!
Praktiski visi nav visi. Pirmdien uzbūstoju ar Modernu, vakar tā biš jocīgāk jutos, bet temperaetūra toč nebija, lēnu garu no mājām pastrādāju. Vakrā treniņu nosačkoju ar domu, ka šodien tāds paslims, varu neiet.
Kamēr mūsu bāleliņi izvīkšīsies un saorganizēsies, pastāv liela iespēja, ka tādi vilcieni vairs nebūs un čiks vien sanāks.
Cik gadus ņēmās ap elektrovilcieniem? Kādus divpadsmit, ja atmiņa neviļ. Dzīvodams Jelgavā, pēc solījumiem cerēju, ka varēšu uz darbu braukt modernā vilcienā, tā arī nepiedzīvoju. Nu jau sešus gadus braukāju no otras puses, tagat varu cerēt uz baterijuvilcienu.
Kur tu esi izlasījis, ka būs četras vakcīnas katru gadu? Tajos virsrakstos, ko vakar te postēji? Varbūt pacenties arī tos rakstus izlasīt, un tad klaigā.
Riepas izmēram nav ne mazākā sakara ar to, kādi ir apgriezieni motoram un ko rāda mašīnas spidometrs!
Ja vien tev nav kāds unikāls dampis, kas spidometru rāda pēc GPS un pēc tā koriģē motora apgriezienus.