iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
spainis 02.12.2020 15:16

Es nesaku, ka ir pamats melot, bet ja piegriež visu un visur, tad tomēr tai statistikai, uz ko tiek balstīti lēmumi, būtu jābūt precīzai. Skaidrs, ka var "pieņemt" un no no pieņēmumiem aprēķināt aptuveno kopējo inficēto masu, bet uz šādiem pieņēmumiem nedrīkst balstīt svarīgus lēmumus!

Un šobrīd, manuprāt, par izveseļojušamies ir jāuzskata tie, kas vairs nav infekciozi, jo tikai tie var nodot infekciju tālāk. Un šis skaits būtu jāziņo tik pat aktīvi, kā inficēto skaits, lai sabiedrībai nepūderētu smadzenes!

Kaut kā dīvainu mums iet ar to statistiku, jo katru dienu klausoties ziņas, Lietuvas un Igaunijas rezultātus mēs zinām jau ap 10 - 11 no rīta, turpretī mūsējā, nez kāpēc, tiek apkopota līdz aptuveni 13. Un Lietuvā ir vairāk inficēto.

spainis 02.12.2020 14:57

Bet varbūt nekāda pieauguma nemaz nav, jo nezinām cik paliek veselu! Zinām tikai, cik paliek slimu!

spainis 02.12.2020 14:48

Lai arī neesmu sazvērestību teoriju piekritējs, tomēr tā reček lapa nepārliecina. Tipa ģimenes ārsti vainīgi "Uz šo brīdi mēs varam apkopot to informāciju pēc tiem ziņojumiem, kurus mēs saņemam,” norāda Arāja. Tātad izveseļojušos skaits statistiski ir tik zems tāpēc, ka ģimenes ārsti, visticamāk, vismaz par daļu pacientu nav laikus snieguši SPKC attiecīgo informāciju." Nu nez vai ģimenes ārstu baigi interesē neziņot par bijušo kovidistu. Un ka arī tas nākas, ka no epidemiologu skatu punkta nav svarīgi, cik izveseļojušies, bet tikai cik pozitīvu gadījumu.

Bled, ja bijušajiem pozitīvajiem katru dienu negatīvu testu ir tikpat, cik no jauna testētajiem pozitīvu, tad kāda epidēmija, ja visu laiku ir konstants pozitīvo skaits. Ja katru dienu, piemēram, ir -300 veco un +300 jauno, tad summa tak nemainās! Nu vai arī ja kaut puse no bijušajiem pozitīvajiem uzrāda negatīvu testu, tad arī kopējais pozitīvo skaits samazinās par negatīvo skaitu. Kā tas var nebūt svarīgi?! Kopējo pozitīvo masai tak jābūt zināmai, lai pieņemtu visus ierobežojumu lēmumus.

spainis 02.12.2020 13:35

Mani izbrīna mazliet cita statistika. Ificējušos un izveseļojušos skaits.

Igaunija - Inficējušies 13019, izveseļojušies 5850, jeb 44.9%.

Lietuva - Inficējušies 64621, izveseļojušies 25278, jeb 39.1%.

Latvija - Inficējušies 17687, izveseļojušies 1806, jeb 10.2%!

VTF, kāpēc pie mums nepaliek veseli?

Šodien Viņķele noraidīja ziņu, ka slepus uz Ķīpsalu tiek vestas gultas pagaidu slimnīcas ierīkošanai un izteica cerību (kas gan pēdējā laikā neskan cerīgi) ka nevajadzēs. Es savukārt nesaprotu, ko visu vasaru čīgāja vijoli un to hospitāli tur jau neierīkoja? Visu vasaru vaimanāja, ka būs sūdi, slimnīcas netiks gala utt. Nah nekas netika darīts, lai gultasvietu būtu vairāk?! Cik saprotu no lasītā, zāļu pret šito nav, vidēji smagos ārstē mērot skābekli asinīs un pie vajadzības dodot to elpot. Šo gan jau Ķīpsalā varētu nodrošināt medicīnas studenti.

spainis 24.11.2020 19:57

413 zīme tur ir? Ja nē, tad neko.

spainis 24.11.2020 19:34

Bet vispār, to kovidu droši vien izdomāja tie ķīnieši, kas nevar ceļot. Pieļauju, ka viņi domāja tā, tie resnie ārzemnieki tik braukā pa pasauli, mums ar gribas, bet nevaram, valdība neļauj. Nu tad, davai, daram tā, lai tie resnie ārzemnieki arī nebraukā. Un palida kovidu, i viss, neviens nebraukā.

spainis 24.11.2020 19:32

Redzot cik histēriski tiek pieņemti lēmumi, es nebūtu tik pārliecināts. Solīja jau arī atbalstu dīkstāves uzņēmumiem utt, tāds čiks vien ir iznācis.

Bet, ja ir plāns iegūt kopējo pūļa imunitāti, tad pa 25 eiro šprice, nekas tāds nesanāks.

spainis 24.11.2020 13:27

Neceļo! Tik vienkārši.

Ja Tu nāc manā mājā, man ir zināmi nosacījumi, lai noslauka kājas utt. Tas pats ar vakcīnu. Gribi braukt ciemos - vakcinējies.

spainis 17.11.2020 14:50

Sūdi jau ir tajā, ka formulējums ir "tā remonts nav tehniski iespējams vai tas ir ekonomiski nepamatots". Ir liela starpība, kā jau tika minēts piemērā ar Jaguāru. Ja luktura cena ir trešdaļa no vērtības, tad "ekonomiski nepamatots", ja salocīta statne un citi strukturāli bojājumi, tad "tehniski neiespējams".

Informācija par negadījumu CSDD nāk no apdrošinātāja, un šādos gadījumos apdrošinātājam būtu jāieliek ķeksis vai nu pie "ekonomiski nepamatots", vai pie "tehniski neiespējams". Tas būtu jānosaka ekspertam. Transportlīdzekļiem ar atzīmi "ekonomiski nepamatots" nevajadzētu liegt iespēju atgriezties satiksmē, jo kādam varbūt garāžā tieši tāds jaguārs glabājas, tikai ar izsistu aizmugurējo lukturi. Ja ir atzīme "tehniski neiespējams", tad šasijas numuru ārā un transportlīdzekļi uz lūžņiem vai rezerves daļās. Bet, tad vajag spēcīgus ekspertus, kas dotu slēdzienu. Šobrīd, manuprāt, pamatā tiek balstīts uz "ekonomiski nepamatots" no apdrošinātāju puses.

Un vēl, ja transportlīdzeklis vainīgs negadījumā un tam nav kasko, tad tak īpašnieks pie apdrošinātāja nemaz nevēršas un neviens nepēta vai remontēt, vai nē. Tur atkal tad jādomā sistēma, kā tos obligāti pārbaudīt.

spainis 17.11.2020 10:16

Nē, es piesiešos. Augstāk apgalvoji, ka lielākā daļa ir frankenšteinu, šobrīd saki, ka tomēr tā nav. Izrādās, ka nav traki apskādēti, tikai nobraukumi attīti. Ka tikai beigās neizrādās, ka nobraukumu tīšana arī ir mīts.

Es nesaku ka tādu nav, protams, ka ir tādu, bet apgalvojums, ka "absolūti lielākā daļa", noteikti neiztur kritiku.

spainis 17.11.2020 9:28

2019. gadā Latvijā ar ir reģistrēti 49.5k lietotu transportlīdzekļu (vieglo). Absolūti lielākā daļa būtu, pieņemsim, 40k. Tas nozīmē, ka katru dienu būtu jāieved ~15 treileru ar vrakiem un ~3 ar labiem auto. Cik no tiem 40k ievestajiem esi redzējis? Cik treilerus dienā redzi?

spainis 16.11.2020 11:29

Vari kaut kā pamatot apgalvojumu, ka: "absolūti lielākā daļa visas Latvijas brauc ar tieši tādiem un vēl daudz trakākiem frankenšteiniem"? Nu tā konkrēti, ar statistiku.

spainis 16.11.2020 11:19

Tu gribi teikt, ka cukurgraudu ēšana ir īsta medicīna? Tad jau astroloģija arī ir zinātne!

spainis 15.10.2020 17:30

Nu nez'. Šobrīd, kad runā, runā salīdzinoši saprātīgi. Nebrīnītos, ja pirms nākamajām vēlēšanām pieslietos kādai varas partijai un tiktu atkal ievēlēts.

Sākotnējais elektorāts gan zaudēts neatgriezeniski.

spainis 15.10.2020 16:42

Par politiķi un vēl labāko šo būtu grūti nosaukt!

Bet gan jau masa apēdīs un pēc laika būs kā pārējie. Kaimiņš jau ar no sākuma līdzīgi izpildījās, šobrīd mierīgi sēž savā krēsliņā un, cerams, domā labas domas.

spainis 08.10.2020 17:20

Pieļauju, ka nemaksāšanas gadījumā 10k hlamam ir labākas ātrās realizācijas iespējas nekā 10k pritonam.

spainis 06.10.2020 14:20

Conqueror rakstīja: ja tev ir vairāk par 67 gadiem, bankas tev nedos ne mazāko kredītu lietotas mašīnas iegādei.

www.delfi.lv/vina/personiba-un-brivais-laiks/aktuali/par-vecu-kreditam-cik-gados-bankam-vairs-neesam-interesanti.d?id=52515587

Nu nez'. Pirms apmēram gada mans fāteris, pensionārs, sev 70 jubilejā uzdāvināja jaunu, no salona, Toyota Avensis. Protams līzingā, bez problēmām. Pieļauju, ka bankas dažādas.

spainis 25.09.2020 13:40

Kaut kad te iauto sacepās par tiltu nobrauktuvju atdalošajām drošības barjerām, ka tās netiekot remontētas utt un saukšot atbildīgos pie bikts. Bija pat fotosērija uztaisīta. Kā pasākums beidzās? Kur atbildīgie?

Katru dienu braucu pa Dienvidnieku un tie drošības elementi tur jau mēnešiem ir sastumti čupā un vēlreiz čupā. Neviens neliekas traucēts. Virzienā uz centru bija salikti kaut kādi pagaidu atstarojošie elementi, tie ar sastumti turpat kaudzē.

Man gan nav īsti skaidrs, kāpēc tie elementi netiek remontēti. Pēc manas saprašanas tie visi ir OCTA gadījumi un tur tak naudu regresā no apdrošinātāja var dabūt nu nebūtu jābūt satraukumam par naudas trūkumu. Jeb es kaut ko nesaprotu? Šādu bojājumu, kā tur ir pašlaik, nevar radīt bez sekām transportlīdzeklim. Tur tak jābūt policijai utt.

spainis 24.09.2020 8:50

Vakar uz Siguldas šosejas gadījās kreisā joslas dalbajēbs. Šosejas atjaunotajā posmā vilkās ar vecu allroadu pa kreiso joslu, bet ne tā, ka kreisās joslas vidū, bet tā, lai kreisais ritenis iet pa balto uzkrāsoto līniju kreisajā malā. Piebraucu no aizmugures, pēc brīža veica pārkārtošanās manevru uz labo joslu, bet tur arī palika tā, lai kreisais ritenis būtu uz ass līnijas. Kad biju apdzinis, tad dalabjēbs atgriezās kreisajā joslā ar riteni uz kreisās baltās līnijas.

Kas tādiem ir galvā, grūti saprast...

spainis 04.05.2020 21:45

Nevajag vispārināt. Tā pat, kā ar avārijām.

Tiešie darba pienākumi saistīti ar autoparka uzturēšanu. Lielākie drandaļi ir tieši Pasāti, Jetas un Tiguāni. Un tā nav viena mašīna no katra modeļa. Toyotām un Fordiem kilometra izmaksas ir krietni zemākas.

spainis 12.03.2020 14:27

Liktu piķi totalizatorā, gan saprastu!

spainis 23.01.2020 15:29

Pieļauju, ka viņš domā, ka par katru reģistrēto mašīnu var dabūt ekspluatācijas nodokļa atlaidi, tāpēc tāds cepiens. Bet atlaidi var dabūt tikai par vienu no ģimenē esošajiem transportlīdzekļiem.

spainis 15.01.2020 16:39

Ar ienīšanu tur maz sakara. Kantoris pērk lētāko un lētākajam no rūpnīcas ir automātiskās dienas gaismas priekšā. Un pēc mūsu noteikumiem viss legāli, pa dienu labi, krēslā pakaļā.

Un tas nav tikai Toyota Igo, tā pat ir VW Caddy, Škodām un vēl veselai kaudzei.

spainis 15.01.2020 15:34

Mans viedoklis ir, ka noteikumos būtu jābūt punktam, ka dienasgaitas LEDi vai parastās dienasgaitas lampas drīkst būt tikai kopā ar automātiskajām gaismām, lai krēslā ieslēgtos visi lukturi. Jo pēdā laikā tiešām pilnas malas ar tādiem, kam aizmugurē nekas nedeg.

Mums darbā ir kaudzēm Igo ar LED dienasgaitas lukturiem, reti kurš Rīgā krēslā atceras ieslēgt tuvās gaismas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti