Man gan liekas, ka cilvēks sajuca Tērveti ar Bausku.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man gan liekas, ka cilvēks sajuca Tērveti ar Bausku.
Ko nozīmē pati māja skatās? Kas ir tā māja, kas skatās? Es ar esmu māja, man pieder domājamā daļa pagalmā. Nu ok, ja ir sazīmētas vietas un vēsturiski iedalīts katram dzīvoklim, tad teorētiski varu atpirkt no sestā dzīvokļa pensionāriem. Ja tā nav, tad neredzu šādu risinājumu. Kurš dalīs to pagalmu? Un lai arī kā būtu, maksāšana nekādīgi nepalielina vietu skaitu pagalmā.
Nu ja jānojauc grausts, tad cita lieta, kas sametās nojaukšanai, tie arī tur liek.
Bet tā arī nesaprotu, kam tie dzīvokļi maksā? Uz kurieni skaita naudu?
Maksā kam?
Ja zeme pie mājas ir dzīvokļu īpašnieku kopīpašums, tad kam maksāt? Pašiem sev?
Bet ja arī tas celiņš, kur visi liek mašīnas, ir kāda cita īpašumā, tad maksāšana jau tik un tā neatrisina problēmu, jo vietu jau ir tik, cik ir.
Pie mana nobraukuma un patēriņiem, sadalot esošo nodokli, ko maksāju, 8 centi litrā nesanāk ne Subāram ne Pežo. Provizoriskais aprēķins rāda, ka 8 centi ir gandrīz divreiz par daudz!
Subāram:
Patēriņš ~13 l/100km, nobraukums 20 000 km gadā. Iztērētā degviela 2600l. Ja reiza ar 0.08, tad nodoklim būtu jābūt 208€. Tā nav, nodoklis ir 120€.
Pežo:
Patēriņš ~7 l/100km, nobraukums 20 000 km gadā. Iztērētā degviela 1400l, reizinam ar 0.08, nodoklim būtu jābūt 112€. Tā nav, nodoklis ir 48€.
Tas nerēķinot esošā nodokļa atlaidi, ko saņemu ar 3+ karti.
Šāda sistēma būtu sūdīga tālbraucējiem fūristiem, jo degvielu pildītu Latvijā, bet tērētu Eiropā. Kaut gan arī šībrīža regulējums ir līdzīgs, nodokli maksā šeit, brauc citur.
Nu nez', SpaceX megakosmosakuģus arī ir plāns ražot no nerūsoša tērauda. Tipa vienkāršāka ražošana, karstumizurīgāks un kopumā sanākot lētāk. Un doma ir, ka ja tie kuģi paliek uz Marsa vai Mēness vai jebkur, kur nu ir plāns lidot, tad tur viņu var jaukt ārā un no nerūsošā tērauda metināt ko citu.
Ko Tavā pasaulītē nozīmē "just, ka braucu"?
Ja jušana ir dzirdēt, kā rūc arhaisks motors, grab akmeņi arkās, stūre ar visu pastiprinātāju ir pagrūti pagriežama, gar statnēm pie 90km/h svilpo vējš, logu slotiņas tādā ātrumā vispār vairs neslauka, jo vējš viņas ir pacēlis, jūtama katra ceļa bedre, gaisma no lampām kā no kapličas svecēm utt., tad man tāda jušana nafig nav vajadzīga.
Piesakos izlozei.
Nez kāpēc liekas, ka ar tiem VAGistiem ir līdzīgi kā ar Aifonistiem. Ir iegādāts dārgs sūds, bet nav pačotna atzīties.
Man ir diezgan skarba statistika par VAGiem. Ja salīdzina ar tāda paša gadagājuma un nobraukuma Toyotām, tad tas VAGs ir pilnīgs mēsls. Servisu apmeklējumu skaits ir par kārtu lielāks un remonta izmaksas kopumā par vairākām kārtām.
Nez kāpēc Castrol ražo eļļas kanniņu čeholus ar VAG logo.
Uz ielas? Neesmu redzējis, ka sētnieks slaucītu ielu. Kurš uz šosejas? Tur arī parasti paliek visi mēsli mētājoties.
Brīvdienās braucu uz Igauniju un pirms Pērnavas bija smaga avārija un pilns ceļš ar atlūzām, riteni ieskaitot. Braucot atpakaļ viss bija smuki satīrīts un neviens kankars nekur nemētājās. Uz mūsu šosejām diemžēl to novērot nevar...
Pirms aptuveni stundas, tieši pie biroja logiem notika avārija - trolejbuss ieskrēja aizmugurē vieglajam. Atbrauca RS transporta policija, RS operatīvais vilcējs un pēc vieglā kaut kāds evakuators. Samērīja un visi pa mājām vai servisiem.
BET! Paliek pilna iela ar stikliem un citu drazu. To neviens nepapūlējās saslaucīt. Kam tie sūdi ir jāsavāc? Jeb gaidīs kamēr izbraukāsies un uzsūksies?
Paldies, biju un redzēju. Īss rezumē par katru no tēmām, uz kurām gribēju dzirdēt atbildes, vai redzēt skatījumu.
Interesējošās tēmas varētu būt sekojošas (sakārtotas prioritārā secībā):
1. PĀREJA UZ WLTP UN RDE TESTĒŠANAS METODĒM.
Līdz šai tēmai diskusija diemžēl netika.
2. INTELIĢENTA AUTOPARKA PĀRVALDĪŠANA.
Parādīja grafikus, kā transportlīdzekļa vecums ietekmē tā vērtību un remontu izmaksas. Vērts aizdomāties pērkot jaunu vai lietotu auto.
3. AUTOMATIZĒTO TRANSPORTLĪDZEKĻU TESTĒŠANAS UN IEVIEŠANAS TIESISKAIS IETVARS.
Šis bija ļoti interesanti. Ar Teslu automātiskā režīmā braukt var, bet ja kas notiek, tad atbildīgo nav. Vismaz šobrīd mūsu likumdošanā šī lieta nav sakārtota.
4. AUTO VECUMS UN SATIKSMES NEGADĪJUMI
Šī kunga uzstāšanās reāli pārsteidza - negatīvā nozīmē. Tak skaidrs, ka jau auto parka vidējais vecums ir 13.9 gadi, tad šīs grupas transportlīdzekļi arī izraisa visvairāk CSN. Statistika par proporcionālo sadalījumu pret auto skaitu, kas būtu reāli saprotami cipari un parādītu reālo situāciju, nebija.
Aizsūtīju e-pastu.
Forši, paldies! Rītdien, dienas pirmajā pusē, uzrakstīšu e-pastu.
Drba devējs nopirktu, brauktu un slavētu, tā pat kā pirms pasāta pežo un bembi.
Interesējošās tēmas varētu būt sekojošas (sakārtotas prioritārā secībā):
1. PĀREJA UZ WLTP UN RDE TESTĒŠANAS METODĒM,
2. INTELIĢENTA AUTOPARKA PĀRVALDĪŠANA,
3. AUTOMATIZĒTO TRANSPORTLĪDZEKĻU TESTĒŠANAS UN IEVIEŠANAS TIESISKAIS IETVARS,
4. AUTO VECUMS UN SATIKsMES NEGADĪJUMI
Labprāt apmeklētu forumu.
Čipo garantijas (pilnīgi jaunas) mašīnas dīleru servisā pats dīleris! Garantija, protams, saglabājas, jo tas faktiski ir "papildaprīkojuma" piedāvājums. Nekādu "kasjaku" nav bijis, jo tie nav folksvāgeni. Un tie nav padsmit tūkstošus vērti auto.
Kā tieši var traucēt ierobežojums pie 180 km/h?! Ir lērums jaunu drandaļu, kas tik ātri vispār nevar pabraukt, topēc ir milzīgas līķu kaudzes?
Citroen Grand C4 Spacetourer. Šobrīd laba akcijas cena, gan laikam tikai ar manuālo kārbu, vietas atliku likām. Es izbraucu testa braucienu, man patika.
Juridiski pareizi klīrensu mēra pēc šīs direktīvas: eur-lex.europa.eu/legal-content/LV/TXT/HTML/?uri=CELEX:32018R0858&qid=1543391011983&from=LV pirmā papildinājuma 4.2. punkta. Šos izmērus ir jānorāda tipa apstiprinājuma sertifikātā. Savos reklāmas bukletos ražotāji un dīleri ne vienmēr norāda šos izmērus, bet mēģina pievilkt uz kop lielāku.
jjjj rakstīja: No Green Motors bija vienam autiņam bonusā bezmaksas vasaras riepu komplekts (mašīnu saņēmu ziemā ar ziemas riepām). Bet otram autiņam, liekas, bija kaut kāda atlaide pa pāris simtiem uz dokumentu noformēšanu.
Ja izdomāsi pirkt DETHLEFFS autiņu, brauc uz Paņevežiem, nevis uz Mārupi. Paņevežos būs Tev maksimāla pretimnākšana un vislabākie bonusi
Bet neko nepērc SIA "AutoBrava". Kad atbrauksi uz turieni uz apkopi, dažiem mudakiem tur kaut kas galvā sagriezīsies un Tevi ar visu autiņu vienkārši padzīs!
Visi jaunie auto no rūpnīcas tiek piegādāti ar vasaras riepām. Ja pats piepērc ziemas riepas un dīleris viņas uzmontē uz esošajiem diskiem, tad tās nosacīti lietotās vasarenes tā pat nav kur likt un tu jau esi par viņām samaksājis, jo tās ir auto cenā!
Sauc kā gribi, sūds jebkurā gadījumā. Laimīgajam īpašniekam degvielu netērēs.
Audi A6 Allroad, V6 2.5TDI, Multitronic. Būs laime pilnīga! Vrēsi mīlēt atspēries un degvielu ar praktiski netērēs.
Nē, ne mazais leksuss, ne bēemvē, ne audi ne tuvu nav prēmiums!
Oficiālais klasifikators:
Par mk3 golfu lielāki ir vienīgi audi c4 un pasāti b4. Pārējie visi saražotie auto noteikti ir mazāki un sūdīgāki.
Bija plāns, ka sāks piemērot ar šī gada septembri. Bet uz šo brīdi Saeimā neviens likuma grozījums, kas attiektos uz šo normu piemērošanu, nav apstiprināts.