Nu velns! Izklausās nopietni, tikai tā arī nesapratu, ko man īsti lietot, vai nelietot. Tas Bergs izklausās nopietns speciālists.
Tikko izgāju OVP, teica, ka viss kārtībā.
Nu velns! Izklausās nopietni, tikai tā arī nesapratu, ko man īsti lietot, vai nelietot. Tas Bergs izklausās nopietns speciālists.
Tikko izgāju OVP, teica, ka viss kārtībā.
Es saprotu, ka tu esi padziļināti iepazinies ar viņa daiļradi, varbūt vari norādīt konkrētu video, ko man jāskatās saistībā ar kovidu un tad vēl man klemmē labais plecs, gan jau to arī šis ārstē...
Nav ne jausmas, kas tas Bergs tāds ir, bet ja tā, tad jānoskatās tie video.
Cik novērots, tad parastā darbadienā jau arī tā drūzmēšanās pie Depiņa, lai tiktu uz apvedceļa, nav tik liela. Lielāka ir piektdienas vakaros un brīvdienās un tie tad diez vai brauc uz Ādažiem vai Carnikavu, visticamāk tālāk. Šādiem kā reiz to apvedceļu vajag. Un ja tie 25%, kas brauc tālāk aiz Dūčiem, pamatā ir smagie, tad tas vien ir to vērts.
Labāk apbraukt 10 km līkumu, nekā nezcikilgi kūkot sastrēgumā jau no Depiņa. Esmu novērojis, ka ir daļa, kas brauc sastrēgumam garām un rauj riņķī aiz Langstiņiem un uzbrauc uz apvedceļa no Siguldas puses.
Paga, a šitās diētas kaut kā pasargā no COVID-19? Topiks tak par kovidu!
Kaut kā nav dzirdēts, ka tad, kad euribors bija ar mīnuszīmi, kredītņemēju būtu nākuši ar aicinājumu tomēr kaut ko samaksāt bankām.
Bla, bla, bla. Neviens tur neko ne aizliegs, ne nojauks, ne kādu sodīs. Jājieties kā ir. Ir kā ir un tā arī būs.
Varbūt kādreiz, kad mēs, visticamāk, jau būsim miruši, uzbūvēs to apvedceļu paralēli RailBaltic (šis gan ar vēl jāuzbūvē), kas sāksies apmēram pie Vangažiem.
800 ne 800, bet var braukt bez iespringuma un apstāties kad ienāk prātā. Nekāda uzpildes plānošana nav nepieciešama. Nav nepieciešamas nez cik aplikācijas un kartiņas un vienalga droši vien visās stacijās nepietiks, var nopīkstināt telefonu vai pulksteni un braukt tālāk. Tikko bija telefonsaruna ar kolēģi, kurš kūkoja Tīreļos pie lādētāja. 40 min un var braukt tālāk uz Rīgu, lai Rīgā, braukājot pa darīšanām, nav jādomā par uzlādi. Cik tas ir jēdzīgi, katrs var spriest pēc savas mērauklas.
Es gan pats nebraucu 800 km bez apstājas, bet stājos kad gribu un pie viena uzpildu degvielu, nevis otrādi.
Cik no šobrīd pieejamajiem un uz ielām esošajiem elektroauto var lādēties tajā superčārdžerī? Un cik šobrīd ir šādas superčārdžer stacijas?
Degvielu ieliet 5 min laikā var jebkurš ICE, kaut ar LPG darbināms.
Ja tas dampītis, kā tajā video, var nobraukt knapi 200km, tad tur nekādu nākamo nesanāk meklēt, ja nepatīk izklaides. Kā iekāp mašīnā, tā principā jāliek navigācijā tuvākā uzlādes stacija, un uz to arī jābrauc. Nespēju iztēloties kāpēc es gribētu tādu jēbeli. Un ar tādām stāšanās pauzēm, kaut arī tie lādētāji brīvi, dienas laikā ne sūda nekur neaizbrauksi.
Bet kā sacīt, katram savas izklaides.
ZZZZ rakstīja: Mierīgs, kur tie ātrie tikuši, bet godīgs lādējamo iespēju apskats ceļojot ar el auto. Ps mazo range modelīti. Vispār pozitīvs kanāls.
Nu afigeķ ceļojums! Visu laiku domāt, kur un kā to kasti uzlādēt un vai tas vispār būs iespējams! Taisni prieks braukt!
Bet nu velns! Astoņus mēnešus meklēt, tad gaidīt, ņemties ar reģistrāciju, remontēšanu utt, lai pēc gada pārdotu un izietu pa nullēm...
Nu, nu. Tie tagadējie, jaunie "kalibra" cilvēki, tak atnāca no privāto kantoru vadošiem amatiem, nesalasīja viņus uzielas un nevienu parasto elektriķi tur neiecēla. Un neba jau nu šie nāca patriotisma vadīti. Gan jau tas atalgojums nav nemaz tik sūdīgs. Jebšu tad tajos privātajos kantorors ir vēl sūdīgāks priekš tāda "kalibra" cilvēkiem.
ezis71 rakstīja: Saņēmu elektrības rēķinu.
Maksa par jaudas uzturēšanu bija 1,24 tagad 6,08 eur.
Prezidents ar par to dusmīgs. Nez kāpēc tikai šodien, nevis pirms diviem mēnešiem, kad jau bija skaidrs, kādi tarifi būs. Nu labi, tad viņš vēl nebija prezidents, bet pirmsvēlēšanu kampaņā viedokli tak izteikt varēja.
Davidich rakstīja: Pajautā autospeci par opeli! Pat pliks tērauds tā nerūsē kā opelis.
Tie autospeci jau nu būs īstās autoritātes, kam ticēt. Vienreiz netīšām uzklikšķināju uz video, kur kaut kādam audi bija problēmas ar swirl flapiem. Tad tā vietā, lai saremontētu, tie klauni pierķimmerēja atsperīti, lai tik kaut kā tās klapītes virinās un čekiņš nedeg. Lieki piebilst, ka pēc brīža atkal nekas nedarbojās. Bet paši priecīgi stāsta un rāda video, redz kā sanācis...
Šādu: www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/corolla/eojbg.html#photo-1
Un brauc bēdu nezinādams.
Kaut kā divaini izskatās. Daži stāsta, ka viņu vw norūsējis kapitāli, citi, ka motori pilni ar skaidām, vēl kāds to pašu saskatījies jūtubē, bet galu galā vienalga to sūdu nopērk, jo vw uber alles!
Vairākkārtīgi šeit esmu rakstījis, ka man darbs saistīts ar patiešām liela autoparka uzturēšanu. Lielāku sūdu par vw nav! Tāda paša gada kaut Mondeo, vai Focus, vai Avensis, vai Rav4 ir par kārtu lētāki un servisus apmeklē tikai apkopēm, nevis kaut kāda sūda čeku dzēšanai un visādu kasjaku novēršanai. Benzīntankā tas pats - visi citi pērk benzīnu un logu šķidrumu, vw uz katru otro bāku eļļas kannu. Gandrīz kā husītim, attiecība 1:50. Tā pat arī ar rūsu. Var jau stāstīt, ka Avensis vai Focus ir neredzami no apakšas norūsējis, bet tas vw ir norūsējis arī redzami, un pamatīgi! Kā var būt, ka nesistai mašīnai durvju vidū izrūsē caurums?!
Nu 7 vai ne 7, bet principā tā nevajadzētu tā būt! Tuvu 10%. Tas ir līdzīgi, kā maksimā, pie saldējuma ledusskapja ir pārsvītrota vecā cena un uzliks jauns cipars, bet kasē izrādās, ka tā nav viss.
Tāda prasta appišana sanāk.
Blīvslēgi no vecuma izkaltuši, nekas cits.
Vienādas nozīmes krustojuma zīme ir "Brīdinājuma zīme" ar numuru 101. Uz to attiecas CSN 251. punkts.
"Krustojums ar mazāk svarīgu ceļu" ir "Priekšrocības zīmes" Nr. 203., 204. un 205. Uz tām attiecas 258. 3. punkts
"Šīs zīmes uzstāda ārpus apdzīvotām vietām 150–200 m attālumā no krustojuma"
Runa ir par ceļu ārpus apdzīvotām vietām. Vienādas nozīmes krustojuma arī ir zīme:
"251. Ārpus apdzīvotām vietām 101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120., 121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 142. un 143. zīmi uzstāda 150–200 m pirms bīstamā ceļa posma, bet apdzīvotās vietās – 50–60 m pirms tā. Ja nepieciešams, zīmes uzstāda citā attālumā, ko norāda ar 801. zīmi."
www.google.com/maps/@57.1045088,24.5997809,3a,75y,65.91h,86.87t/data=!3m6!1e1!3m4!1s3_LvqXSIT6VAHXPw-QTv0Q!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu
Uz mazā ceļa ir zīme "Dodiet ceļu", bet uz šosejas 204 zīme nav, var turpināt braukt ar iepriekšējo ātruma ierobežojumu.
Ceļu satiksmes noteikumi nosaka:
"258.3. 203., 204. un 205. zīme "Krustojums ar mazāk svarīgu ceļu" (203. zīme – no abām pusēm; 204. zīme – no labās puses; 205. zīme – no kreisās puses). Uz vienas zīmes var būt attēloti divi savstarpēji tuvu esoši krustojumi, un attālumu starp tiem nenorāda. Šīs zīmes uzstāda ārpus apdzīvotām vietām 150–200 m attālumā no krustojuma;"
Šādi var uzzināt vai tas ir krustojums aiz kura pārstāj darboties iepriekš noteiktais ātruma ierobežojums.
Tur pat uz šīs šosejas, nedaudz atpakaļ, ir izbrauktuves no meža, pirms kurām šādas zīmes nav, attiecīgi ātruma ierobežojums saglabājas iepriekšējais.
Volx rakstīja:
topinamburs rakstīja:
Volx rakstīja:
topinamburs rakstīja:
Volx rakstīja: Aldis ir kā Rainis Kastaņjolā
tas ir, kaismīgs padomju savienības draugs, un kopoto rakstu autors, ko neviens nelasa?
Nelielies, ka esi izlasījis Pučes grāmatu. Protams, tad jau PSRS laikos viņam tik daudz pieminekļu nebūtu sacelti.
Neesmu lasījis, nelielos. Bet socdemu Rainis bija padsavienības draugs - tas jau vispārzināma lieta - šams tik pamanījās aiziet pirms tēviem, pirms viņam bija iespēja sašmucēties kā citiem lāčiem un kirhenšteiniem.
Bet par Gobzemu - nevajag to prasto, no advokatūras izsviesto iznireli salīdzināt ar diženu rakstnieku - lai ar kādām politiskām nosliecēm.
Pirmkārt Rainis bija dzejnieks. Netiek salīdzināti neviss literārie sasniegumi, bet gan politiskā darbība. Rainis dzīvoja emigrācijā, jo pie esošās varas viņš nokļūtu cietumā/izsūtījumā. Identiski arī Aldis ziņoja par spiedienu no tiesībsargājošās sistēmas un izvēlas dzīvot emigrācijā. Gan jau arī atgriezīsies tikai tad, kad uz perona viņu sagaidīs fanātu pūļi, kā Raini.
Starp citu Aldis arī nesen paziņoja, ka rakstīs grāmatu.
Neatceros dzirdējis, ka to jefiņu kāds būtu grasījies apcietināt...
darklight rakstīja:
Bradypus rakstīja: P.S. praktiskā pieredze no PSRS laikiem - 93 dzinējus garāžās ierasti "deforsēja" uz 76, samazinot kompresiju ar divu galvas blīvju uzlikšanu. Ja šādam dzinējam tomēr pēc tam lēja 93, vārstu ligzdu izdegšana bija neizbēgams rezultāts.
Starp citu, kāda bija motivācija šādām darbībām? Lai lētāk? Tā degviela tak neko baigi nemaksāja. Vai laukos nevarēja to 93 dabūt? Savā burbulī zinu tikai forsētājus - Moskvičus un pat Zapiņus pārtaisīja uz 93, reizēm iegūstot tiešām pamatīgu jaudas pieaugumu.
Laukos nevarēja dabūt 93 un gazikos lēja 76, attiecīgi nokantorēt varēja 76.
Nu jomajo! Bārstās te ar visādiem latīniskiem nosaukumiem, bet nezin kas ir OVP!
O - obligātā
V - veselības
P - pārbaude
Uz kuru darba devējs nosūta savus darbiniekus.
Ko lieto, ko lieto. To, kas konkrētajā dienā ēdnīcā ir dienas piedāvājumā, to arī lieto!