Ir principiāla atšķirība, vai iekšdedzes motors ir mehāniski savienots ar riteņiem, vai nav.
Mitsubishi izpildījumā šāds savienojums ir, Nissan MildHybrid gadījumā arī ir, bet Nissan e-Power šāda savienojuma nav.
Bet ja atmet visas fīčas, tad jā, rumbās ir gultņi un riteņi skaras pie zemes.
WALA rakstīja: Ar nebūs taisnība - atrodi 3 atšķirības:
Nissan E-Power
Mistubish PHEV
no www.gknautomotive.com/en/systems-and-solutions/electric/multi-mode-dedicated-hybrid-transmission2/
Tā ka ja vispār, tad potenciāli vienīgā atškirības ir piedziņas elektromotorā un tajā ka iespējams motors nekad netiek darbināts, kaut man nu konkrēti izskatas ka tā ir tukša diršana un mārketings, un patiesībā ICE motors šiem abiem griežas visu laiku !
Nissan e-power gadījumā nemaz īsti nav paredzēts braukt rikai elektro režīmā. Baterijiņa ir šausmīgi maziņa un paredzēta tikai lai kompensētu ģeneratora jaudas trūkumu iespiežot pedāli grīdā, vai lai uzkrātu enerģiju palīdzot bremzēt ar elektromotoru. Iekšdedzes dzinējs darbojas visu laiku.
Bija iespēja tikt uz šo modeļu testiem izmēģinājumu poligonā, kad tie vēl nebija homoloģēti reģisitrēšanai koplietošanas satiksmē un bija tā teikt darba variants. Bija interesanti. Tur arī rūpnīcas pārstāvim tika uzdots jautājums par braukšanu elektrorežīmā, tā arī atbildēja, ka nav paredzēts. Max lēni kustoties varot varbūt kādu kilometru noripināt, vai stāvvietā paripināties, bet ne satiksmē.
Nē nu var jau būt ka viņi visi tur mums kāra makaronus un iekšdedzes dzinējs ir savienots ar riteņiem. Jaucis neesmu.