Chankaishi rakstīja: Ja man buutu jaatiek pa sniegainu un slidenu celju no Riigas uz Ventspili, es noteikti izveeleetos VWfanu kaa shoferi, shtrunts, ka pusstundu aatraak jaamostaas! Aatrums jaaizveelaas atbilstoshi braukshanas apstaakljiem, braucot pa slidenu celju ar aatrumu 90-110 vai pat vairaak, tu vairs neko nekontrolee, lai gan dazham liekaas, ka vinjsh to speej. Tas ir apm. tas pats, kas vasaraa miiciit paari par 150km/st. Taadu galiigi leeno divplaakshnju jau nav nemaz tik daudz, un momentaa apdziit, riskeejot samesties sniega valnii - kaapeec? Var tachu nedaudz pagaidiit un labaaku vietu atrast. Veelreiz atkaartoju - lielaakie idinji ir tie, kam traucee braukt paareejie satiksmes daliibnieki!!
+


















Palaidniex rakstīja: Speciiāli Dark_saidam, par sniega netīrīšanu no mašīnām...
www.tvnet.lv/...
jāteic, filmētāju bāleliņi, spriežot pēc valotiņas īsti kultūras darbinieki...
Bet tagad jautājums fanam. Kaut ko stāstīji par apstāšanos uz apledojuša ceļa vasarā uz ziemā. stāsīji par kaut kādiem 40 metriem vasarā pie 90, kurus var sasniegt ziemā braucot uz 65-70... Jutājums - ja alnis/mežakuils izlec mašīnai priekšā max 20 metrus, ko tad??
un otrs atjautības jautājums - ja ir pilnga atkala un slīd visos virzienos, ar ko mašīnas vadāmība ir BŪTISKI labāka pie 65-70? Ja slīd, tad slīd pie JEBKURA ātruma.
trešais jautājums, par to suzuki un 270° valsi uz Krastenes. Kāpēc vienam sanāk šāds manevrs, bet daudziem citiem nesanāk? Neesi domājis ka milzīgs iespaids šādam iznākumam ir tieši blīves kvalifikācijai... Nepietiekami noturēta stūre, pārāk vēla reakcija uz aprāviena vēstnešiem, nepareiza darbība ar stūri/gāzi utt...
P.S.
Zini kāpēc indijā, kad rāda dažus krustojumus ir pilnīgs bardaks, un katastrofa, bet nav avāriju? Tur vienkārši cilvēki "nemīž". Tiem uzskats - ja šodien lemts iet bojā - ies, ja nav lemts, tāpat nekas nenotiks. Necelies kājās, ja nu gadās nokrist...
Pilnīga demagoģija. Ne jau visi var aizlekt 5m., ne visi ir Šūmaheri, tātad visi nebrauc vienādi droši. Mizojot uz 110, tu tam sniega valnim izlidosi cauri un atjēgsies kaut kur, kur nu būs lemts, bet čunčinot uz 70 es tai valnī varētu arī iesprūst un mans krenķis būtu krietni mazāks.