Par to ka 2.5 dzinēja dziesma ir tīkamāka šaubu nav, par to nestrīdos, bet cēliens 2.4 tomēr likās labāks, varbūt tikai likās, bet ir viens bet, 2.5 pa pilsētu nebūs ne tuvu 11-12L/100, kur nu vēl ar automātu, ar >15 jārēķinās. Nu un pa šoseju no kalna un pa vējam tērējot 6L/100 arī ilgi braukt nasanāks, tie paši 9-10 būs. Man arī simaptizē 2.5, bet 2.4 gaita no 2.5 praktiski neatšķīrās, izņemot patīkamo motora dziesmu, toties patēriņs 2.4 ir jūtami zemāks. Arī apkope V veida dzinējam ir dārgāka - gan siksnu maiņa, gan tās pašas sveces. GDI dzinējam kā tādam, nekādas īpašās apkopes nav, tas pats kas 2.0, un es neēsmu saskāries ar kaut kādām problēmām, kas saistās ar GDI tehnoloģiju. Krievu saitos aprakstītās problēmas galvenokārt ir deļ nekvalitatīvās degvielas, un sēra satura benzīnā, kas ir nevēlams priekš GDI dzinēja katalizatora. Pie mums sēra satura normas jau sen ir vajadzīgjā līmenī.
Protams, ka bez izbraukšanas pie skaidrības netiksi. ![]()
























Es arī padalīšos.
Priekšā ir četras sviras, divas labajā pusē, divas kreisajā (stab. sviras atsaites neskaitu, tās ir pa lēto). Atjaunotas tās sviras maksā 30-40 Ls. Kad atdzino no fričiem autiņu, kāda mēneša laikā nācās nomainīt visas četras, saliku tās atjaunotās. Apmēram pēc gada nācās atkal divas līkās sviras mainīt, taisnās pēc 1.5gada (apm 50k km) vēl ir ok. Cik orģinālās jaunas maksā, tagad neatceros, bet kādi 150 - 200Ls, bet noteikti ka ietu stipri ilgāk, bet pašlaik vācu ebajā esmu atradis janas sviras pa ~40Ls, kad būs jāmaina, sūtīšau tās. Stab. sviras atsaites nerēķinu, tās kādi 10-12Ls maksā, arī šobrīd visas ir nomainītas.
Vēl esmu nomainijis priekšējos bremžu diskus un klučus. Diski maksāja 80Ls, kluči 24, laikam. Pakļējai piekarei esmu mainijis tikai atsaites. Nu tā apmēram...