Neražo, bet varbūt ražos. kautkur kādu laiku atpakaļ bij izlikts jaunā Galanta koncepts.
Domā šito www.mitsubishiclub.lv/... ?
Visā visumā jau smuks, tikai vair nav tik individuāls kā iepriekšējais
Neražo, bet varbūt ražos. kautkur kādu laiku atpakaļ bij izlikts jaunā Galanta koncepts.
Domā šito www.mitsubishiclub.lv/... ?
Visā visumā jau smuks, tikai vair nav tik individuāls kā iepriekšējais
Šito sanāca dabā apskatīt. Japānas tirgum tas sauksis Galant Fortis, bet ar Galantu tur ir maz sakara. Tipisks Lancers, nu smuks jau ļoti, bet Lancera klases auto - sportisks sedans, gribas ko lielāku.
Kā minusu piebildīšu, man tīri subjektīvi liekas, ka dikti dzird trokšņus no riepām... bet varbūt tapēc ka wagoons un arī riepas jau vecas (cietas) un jāmaina būs...
Man ir bijuši visi Galanti sākot no 85 gada modeļa. Tieši sava izskata individualitātes dēļ nēesmu pārgājis uz ciem auto. Žēl ka šobrīd vairs neko līdzīgu mitsu vairs neražo...
phenom rakstīja: Daaaa laaaaaaaabi, GDI ir dinamiskaaks par 2.5 ? Kur Tu taadu esi dzirdeejis? Vinsh ir biku jaudiigaaks par 2.0. Ar 2.5 patiikami braukt, celj ja no pashas lejas. Tomeer 6 cilindri ir 6 cilindri. Te ir bez variantiem! ...
Nu tad palasi datus:
2.4 - 150zs@5500 , 225Nm@3500
2.5 - 163zs@5750 , 223Nm@4500
Zirgi ir par 13 vairāk, bet dinamika GDI, kā redzi ir labāka, it sevišķi cēliens. Tas pierādās arī praksē, esmu salīdzinājis.
2.5 arī ir triptoniks
Ieviesīšu skaidrību.
Lietoju 2000g. Galantu ar 2.4GDI dzinēju pusotru gadu (universālis). Kad pirku, speciāli meklēju GDI dzinēju, jo gribēju parbaudīt to tiešas iesmidzināšanas tehnoloģiju, tieši izdudzinātā ekonomiskuma dēļ.
Atklāti sakot, cerēju ka būs ekonomiskāk, bet dinamiskie rādītāji to atsvēra visnotaļ. Griezes moments pēc papīriem, un arī dzīvē lielāks kā 2.5L dzinējam un dīzeļiem. Autiņš iespaidīgi ceļ jau no 1500 apgriezieniem. Patēriņš pa šoseju, ar diezgan piekrautu auto, braucot ~110km/h - ~7.8L/100. Kad braucu pa Poliju ar apm. 90-100km/h, pat sanāca 6.8L/100. Pa pilsētu, dinamiski braukājot, 11-12L/100, mierīgi čunčinot ap 10L (tā lai panelī pēc iespējas ilgāk degtu GDI lampiņa, kas nozīmē ekanomisko režīmu).
Dzinēja apkopē neko sarežģītu nesastopu, zobsiksanas maiņa tik pat sarežģīta ka 2.0 dzinējam. Sveces nāk dārgākas - irīdija, bet jāmaina ik pēc 60000km. es nopirku ar skaitli odometrā 138000 (no fričiem, pac braucu pakaļ), esmu nobraucis ~50k km,nomainiju vārstu gumijas, jo jau pašā sākumā ēda eļļu, tagad no maiņas līdz maiņai līmenis nemainās.
Runājot par GDI tehonoģiju, tā bija izdevusies, bet tad sekoja MIVEC, un šī jau bija novecojusi. Volvo S40 arī izmantoja 1.8GDI dzinējus, cik zinu.
Pirms tam bija 2.0L 1997 gada Galants, likās ka tomēr drusku pietrūkst jaudas, bet patēriņš tas pats.
Par hadeni, esmu lēna garā nomainijis visas četras prikšējās sviras, stab. sviru atsaites un stūres pirkstus. Orģinālās daļas ir dārgas, bet pieejamas arī neorģinālās, pa lēto, ja grib var likt tādas.
Nu ja kas, jautā!
P.S. Amerikāņu versijai tiešām arī nāk 2.4L, bet tas nav GDI.
Magistrs rakstīja:
saf rakstīja: Man bija dzīvoklis 1976 gada paneļniecē, 5 stāva. Sāka tecēt jumts, namu pārvalde bez maksas salaboja, tā pat bez maksas nohermetizēja šuves, bet vēl pēc gada bija plānots nosiltināt ārsienu, arī bez maksas. Tajā vecajā paneļniecē dzīvoju ~5 gadi, pat salauzto paskasti saremontēja apsaimniekotājs. Nesaprotu, ko man ir jāparēķina?
Iemācīt rēķināt tev vajadzēja skolā. Ja nemāki, nerēķini. Bet lētāk un izdevīgāk ir īrēt.
Man bija dzīvoklis 1976 gada paneļniecē, 5 stāva. Sāka tecēt jumts, namu pārvalde bez maksas salaboja, tā pat bez maksas nohermetizēja šuves, bet vēl pēc gada bija plānots nosiltināt ārsienu, arī bez maksas. Tajā vecajā paneļniecē dzīvoju ~5 gadi, pat salauzto paskasti saremontēja apsaimniekotājs. Nesaprotu, ko man ir jāparēķina?
Ja plīst truba, remontu apmaksā mājas apsaimniekotājs nevis dzīvokļa saimnieks. Tu maksā īri dzīvokļa saimniekam, viņš apsaimniekotājam. Saimnieks neko nezaudē, bet tev kā ir tikai pliks dupsi, tā ir...
Kad pabeigsi skolu/tehnikumu, un tālāk tiksi pie tā, ko vēsta tavs niks, gan sāksi redzēt ko tālāk par šodienu.
Magistrs rakstīja:
Te nu tu gan kļūdies. Īrēt ir izdevīgāk. Kāpēc, tavuprāt, tāpati hansabanka pārdeva savu ēku un tagad īrē telpas? Tāpēc, ka nav izdevīgi?
Tapēc ka nav jāuztura vesals departaments saimniecisko jautājumu risināšanai, kas saistīta ar ēkas uzturēšanu. Tavs salīdzinājums ir auzās. Tāpat arī auto transportu daudz uzņēmumi īrē, tad ko tu gaidi, pārdod savu autiņu un īrē, jo firmas tā dara, sanāks baigi lēti!
Uzņēmumi cenšas nodarboties tikai ar savu pamatdarbības veikšanu, pārējās vajadzības tiek pirktas no ārpuses, lielām ārzemju firmām tā ir norma.
A ko ražotāji defultā netaisa auto ar gāzi, ja tas ir tik pašsaprotami coolīgs un lēts braucamais sanāk? Tika bez tekstiem, ka tas ahūni sadārdzina autiņa cenu, tas nav arguments pret jauna auto cenu. Kapēc nepiedāvā kā paildaprīkojumu..? Es vismaz sneēsmu redzējis tādus. Neēsmu gāzes nīdējs, katram savs ekonomējiens.
shearer rakstīja:
saf rakstīja: Tā vienkārši sanāk...
ar ko tu brauc?
2000g Galants 2.4L
UncleSEM rakstīja: man patīk braukt ar Voyageru ,tam vienīgais normālais motors ar automātu ir 3.3 - nu ir tam liels patēriņš tādeļ ar gāzi tomer psiholoģiski vieglāk pārvarēt tā rijibu !!!
balons ir zem mašīnas !!
Nu šitam es piekrītu, protams, ja vajag tādu auto, tad domai par ekonomiju nav ne vainas.
Tā vienkārši sanāk - ieliec gāzi un jāj santīmu... bet tā tak nav! Man piemēram besītu ārā bagāžniekā gāzesbalonu vadāt, un vēl uzticēties zābakiem (neticu ka Latvijā ir speci, kas jēdz pārprogrammēt auto kompja aizdedzes algoritmus modernam autiņam), kas regulēs mana auto vadibās sistēmu (noteikti ka neatgriezeniski), lai iesistos santīms + vēl ne sūda iekraut vairs nevar, un jūties kā uz gāzesplīts.
Tās ir subjektīvas sajūtas/viedoklis.
Ja es varētu atļauties auto, kuru pērkot pārmaksāju LIELU naudu par komfortu/nosaukumu, tad kā var ienākt pārāta bāzt iekšā gāzes balonu un jāt santīmu - kur loģika?
Nu šī ir topika pērle!
Vajadzētu gan būt oglītēm, šajā katalogā to var redzēt: japancats.ru/...
Vai nu oglītes pie vainas, vai arī regulātors. Pazvani uz www.karatsauto.lv un pastāsti sāpi. Servis labs un pieņemamas cenas, tikai nezinu vai ģenerātorus tur labo.
Vari iespamot ari www.mitsubishiclub.lv varūbt kādam būs pieredze/padoms.
Kā sižetā stāstija, tad tas Volvo, ar spragstošo gāzes iekārtu, tika iepirkts pa 500Ls!
Vēl interesē, kas to uzstādija?
Lidzigi simptomi piedzivoti delj apsubejushaam akumulatora klemmeem.
Flints rakstīja:
batka rakstīja: MB A klase tas ta atruma,bet ir vel dažiem kuriem nak zapaskas vieta putas
Laikam par A klasi dzirdēts tikai no saldējuma pārdevējām.
Ir pat pilnā profila riepa
Sievas A klases MB arīdzan normāla zapaska.
Ugriks rakstīja: Kāda jēga no 1000 W subja, ja pastūzim tikai 300 W. man domāt, ka tur pie lielāka skaļuma subs sāk kropļot skaņu. Varbūt es kļūdos
Šim subim RMS (nominālā jauda) ir 250W, tā kā 300W pastūzis ir kā reiz!
vilko rakstīja:
saf rakstīja:
shearer rakstīja: protams protams. visi pardod ljoti labus auto tieshi tapec jau ari pardod ka teicama stavoklii! parasti visi auto tiek saremonteeti uz pardoshanu!..
Labs...
Bet kas ir tas ir, pa Latviju brauktu arī nepirktu, jo pa šitām bedrēm arī virzbūve izļurkājas un grab, šmakst, utt.... Auto var būt kopts nejēgā, ar jaunu hadeni un kapitalku dzinējam, bet grabēs un ļodzīsies, kā vecs moskvičs, tur nekā nepadarīsi... citam tas vabuka netraucē...
Ar katru nākamo modeli uzlabojas prasības pret kuzova stingrību. Piemēram, jaunam fordam mondeo attiecībā pret iepriekšējo ir 130% uzlabojums. Varu minēt piemēru ar sava sencīša audi b4 94.gada izlaidums. Pēc 40k pa grunteni hadene bija izļurkāta. Uzlika koni amīšus, nomainīja bukses. Tagad jau norulēti 160k un autiņš nav izļurkājies. Amīši arī vēl nav mainīti - laba manta koni. tikai gumijas jāpamaina.
Jā, man ir viens paziņa, kas stāsta ka viņa 85 gada audī ir kā jauns, laikam arī koni ielika)! Pieradums pie trokšņiem ir tā problēma, bet metāls ir metāls, tas gurst, un neviens ražotājs neprojektē autiņu braukšanai 10 gadus. Tā stingrības palielināšana attiecas uz drošību auto pirmajos dzīves gados, nevis uz izļurkāšanos.
Varbūt kādam vēl noderēs.
Izdevās tomēr iep*st santīmu
No šejienes: www.rossbach-automobile.de/...
var pasūtīt jaunu slēdzi pa 71Eur. Sūtīšana caur www.lbss.de , jo pa taisno uz Latviju šie nesūta.
~2-3 nedēļas un slēdzis klāt, kopējās izmaksas 55.73Ls. Latvijā maksā ~80Ls, iep*siens 24Ls Slēdzis atnāca orģinālā MB iepakojumā.
Vārās mūsu dīleri nepajokam!
Modricimus rakstīja: Pilnīga bēdu ieleja
www.bmwpower.lv/...
Njā... cik pacietītgi māk vēl sad*rst, tā jau briesmīgu auto...
Nu šitas ir vecs, tas ments ahūni kruts jutās, ka nav padomājis kā atvert vārtus savai būdai bez elektrības!
Par to ka 2.5 dzinēja dziesma ir tīkamāka šaubu nav, par to nestrīdos, bet cēliens 2.4 tomēr likās labāks, varbūt tikai likās, bet ir viens bet, 2.5 pa pilsētu nebūs ne tuvu 11-12L/100, kur nu vēl ar automātu, ar >15 jārēķinās. Nu un pa šoseju no kalna un pa vējam tērējot 6L/100 arī ilgi braukt nasanāks, tie paši 9-10 būs. Man arī simaptizē 2.5, bet 2.4 gaita no 2.5 praktiski neatšķīrās, izņemot patīkamo motora dziesmu, toties patēriņs 2.4 ir jūtami zemāks. Arī apkope V veida dzinējam ir dārgāka - gan siksnu maiņa, gan tās pašas sveces. GDI dzinējam kā tādam, nekādas īpašās apkopes nav, tas pats kas 2.0, un es neēsmu saskāries ar kaut kādām problēmām, kas saistās ar GDI tehnoloģiju. Krievu saitos aprakstītās problēmas galvenokārt ir deļ nekvalitatīvās degvielas, un sēra satura benzīnā, kas ir nevēlams priekš GDI dzinēja katalizatora. Pie mums sēra satura normas jau sen ir vajadzīgjā līmenī.
Protams, ka bez izbraukšanas pie skaidrības netiksi.