iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
saf 07.11.2018 10:28

iAuto rakstīja: Nesen apmeklēju premium ražotāja autorizēto servisu - papildināja AdBlue krājumus un atdodot auto spārns, riepa + disks bija ar to noliets, kā rezultātā balts liels plankums. Adblue aktīvā viela ir amonjaks, kas var izraisīt ar negatīvu reakciju ar autodetaļām. Biju pārsteigts par šādu servisu, protams, atvainojās, piedāvāja nomazgāt.

Tak nosauc servisu! Lai tauta zin savus varoņus.

saf 21.09.2018 15:26

kasinsh79 rakstīja: Es savukārt braucis neesmu, bet japāņu skaļumu zinu gan. Tik un tā jaunais LEAF uzrunā gan vizuāli, gan tehniski. Neuzrunā vienīgi iegādes cena. Pat demo auto nežēlīgi dārgs: www.ss.com/msg/lv/transport/cars/nissan/leaf/blopfg.html

Jāatkārtojas - ja elektroauto nav vienīgais auto ģimenē, ir privātmāja, varbūt vēl līdz 50km ikdienas nobraukumi - kur problēma?

Tur, ka cenu starpība ar "parasto" auto atmaksāsies 10 gados... un tikai tad sāks nest izdevīgumu... ja jau nebūs izjucis.

saf 17.09.2018 14:46

Kaut kā neesmu sajutis nestabilitāti ar Outladeru uz grantenes. Outladeram ir alumīnija jumts, līdz ar to, smaguma centrs nav tik augstu kā izskatās. Darba golfs, 2016.gada, uzvedas tieši tā pat.

saf 17.09.2018 13:49

33k km gadā ir pa maz? Grantene ir "īpaši apstākļi"? Un kurš ta dīleris nemaina hadenē daļas, ja sāk grabēt, noveļot to uz normālu nodilumu?

saf 16.09.2018 21:14

Vai tad garantija tikai 40k km?

saf 04.09.2018 15:08

taaneko rakstīja: Sadzīves elektronikai, kas strādā ar līdzstrāvu netraucē. Pietiek ar transformātoru. Vienīgie izņēmumi ir elektroierīces, kuru darbība sinhronizēta ar tīkla frekvenci. Vidējā sprieguma maiņstrāvas elektromotori piemēram.

Uz zemsprieguma motrōriem pofig?

saf 31.08.2018 9:44

Kāpēc bija jāgriež, vai nevarēja nomainīt?

saf 24.08.2018 9:31

usaexperc rakstīja: Par pirmo daļu tiešām nav ko rakstīt, tā ir vairāk kā graujoša patiesība.

Tur es vēl nepieminēju viņu pusfāzes, precīzāk, pustumsonības standartu, kas automātiski padara viņu elektroierīces nelietojamas eiropiešiem, kam fāzes spriegums ir 230V.

Spriegums būtu mazākā bēda, pieliec trafiņu un miers, bet šiem ir cita frekvence, 60Hz.

saf 17.08.2018 9:31

Parasti pats savus auto pērku DE. Bet vienreiz, kad nebija laika tam, izmantoju e-mobile.lv. Pats atradu webā auto, iedevu šim info, šis sazinājās ar frici, dabūja visādu papildinfo, bildes, brīfa kopiju utt. Kad pateicu ka derēs, tad šis pārējo nokārtoja, pēc pāris dienām tikāmies csdd un reģistrējām autiņu. Šis piedāvā arī fiziski uz vietas nočekot auto, bet tas vēl papildus maksā. Darījums notika bez kaut kādiem kasjakiem. Bet tā bija mana vienīgā pieredze ar viņu.

saf 31.07.2018 14:55

Jā, padārgi. Es pie Skandi kopjos, apkopes ap 100eur+materiāli (eļļa, filtri) kurus patastu sapērku pats. Man gan nav garantijas auto, bet 100 par apkopi liekas ok, pie tam, maiņas auto, laicīgi piesakot, par brīvu.

saf 31.07.2018 11:28

Cik maksāja katra apkope?

saf 22.07.2018 11:04

Ar ko Tu tagad brauc?

saf 26.06.2018 11:10

Ir kādi ieteikumi/pieredze, kurš kantoris labi prot nopakot skaņas izolāciju?

saf 27.03.2018 12:21

Aha, skaidrs.

saf 27.03.2018 11:52

Guzis rakstīja: No blīvslēgiem zūd eļļa, bet nav zilu dūmu. Tā ka gredzeni ir ticamāka lieta. Baigi ievilkt nevajag, ja nav vēlme mainīt arī turbīnu. Starp citu - dūmi nesmird pēc dīzeļa? Tad var būt sprauslas beigtas?

Un uz kurieni tā eļļa pazūd? Sasūcas blīvslēgos?

saf 27.03.2018 9:56

Sākumā varbūt pamēģini vārstu blīvslēgus nomīt, nebūs tik dārgi kā gredzenu maiņa.

saf 12.03.2018 10:58

Iekšējās pusasu miroņgalvas?

saf 08.03.2018 21:53

Izplūdes klektors pūš garām, varbūt plaisa. Vai kāda blīve pēc kolektora.

saf 26.01.2018 22:45

Kondiška sausina gaisu un samazina mitrumu, līdz ar to, tā slēdzas arī ziemā, jo tas palīdz pret logu svīšanu.

Kondiškas radiators stāv pirms dzinēja dzeses radiatora, līdz ar to, nemaz nav iespējams atsevišķi dzesēt kādu no radiatoriem, un, ja arī ir divi ventilatori, tāpat tie strādās vienlaicīgi.

saf 26.01.2018 17:44

Viss ir normāli ar Tavu auto, ik pa laikam ieslēdzas kondicionieris, tāpēc ieslēdzas arī ventilators. Tas viss ir normāli, nepievērs tam uzmanību.

saf 25.01.2018 23:54

Tas deļ kondiškas var tās slēgties iekšā arā, un tad tas ir normāli. Izslēdz kondišku un paskaties tad, vai salona ventilatoru uz off.

saf 24.01.2018 7:21

No 2010 nāk arī ar jauno Mitsu 2.2 dīzeli, 4N14 kods.

VAG 2.0 ir pilnīgs mironis, ar PSA nav sanācis braukt.

saf 23.01.2018 21:50

Outlanderam, tam kas no 2007, var slēgāt režimus, fwd, auto un awd. Protams, pakaļa iet caur mufti, bet braucot awd režīmā griezes moments uz pakaļu ir visu laiku, pēc sajūtām ir kā ar rwd. Pa basiem dubļiem mufe var pārkarst, bet pavasara šļūdonim būs ok. Ar mitsuka 2.2 dīzeli iet zvērā.

saf 18.10.2017 20:29

Ir sākas ar "e1*", 2011 gada Mitsu Outlander.

saf 18.10.2017 19:15

Sorry, mana kļuda! :]

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti