iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
kliks 24.01.2008 13:16

Ar koka liegiem ir tā [pats interesējos, jo pavasarī vajadzēs lauku māju kaut kā uzfrišināt]:

* ļoti labus logus taisot Jelgavā. Tagad nosaukumu nepateikšu. Cik noskaidroju, tad termiņi tur uz 5-6 mēnešiem. Cenas vidēji augstas. Paši izgatavotāji diemžēl neaizraujas ar uzstādīšanu tālāk par Rīgas robežām.

* tie, kas saka, ka termiņš viens mēnesis melo. Vispār uz mēbeļniekiem un līdzīgiem fruktiem nekas neattiecas. Ja tev nav sērijveida izmēri, tad izgatavo tiešām vairākus mēnešus.

* ar Montāžniekiem D un Nelss Logiem arī jāuzmanās. Vienu labu čomu Nelss konkrēti piesmēja: čoms bija uzsūtinājis kaut kādas durvis pēc saviem izmēriem. Nelss arī uztaisīja tikai durvis - ne kārbas, ne eņģes, ne atslēgas mehānisms. "A kas? Jūs taču paši prasījāt tikai vērtnes!" Toties cena bija laba

kliks 24.01.2008 13:03

ja jau ej un atšķiņķo eur skaidrā veidā, tad pieciešami, bet laizingu gan neceri tur iehavot. vēl jārēķinās ar divreizēju reģistrāciju - viena iekš LT un otrreiz iekš LV, vai varbūt var autiņu nopirkt un nereģistrēt LT... bet kā ar garantijām un remontiem iekš LV, jau auto pirkts LT? uz katru apkopi dosies pie braļukām? maybe labāk ir, jo par partneri nekas labs dzirdēts nav...

kliks 24.01.2008 11:12

nu?!?

kliks 21.01.2008 15:22

Ar dīzeli ir tā bēda, ka ļoti līdzīgi komplektētas mašīnas ar dīzeli ir dārgākas, ja salīdzina salona cenu. Pats kaut kad rēķināju Golfiem, 2l benzīns vs. 2l dīzelis. Sanāca, ka dīzelis sāk atmaksāties pie kaut kādiem nobrauktiem 50 000 - 60 000 km. Pie noteikuma, ka nekas "nenoplīst". Līdz ar to tiešām grūti atrast kādu, kas vēlēsies šķirties no savs dīzeļa pirms 60 000 nobraukuma, dažreiz var samedīt kaut kādus līzingu atņemtos aparātus, bet tiem cena ir oi oi oi.

Par dīzeļa salona sildīšanu taisnība ir daļēja. Bet tā nesildīšana vairāk attiecas uz vecākiem dīzeļiem, t.i. līdz kādam 2000. gadam. Kāpēc tā - nezinu. Bet ir lasīts (gan nepārāk uzticams avots), ka kaut kādā veidā VW saviem dīzeļie esot taisījis max lielu ekonomiju un tieši šī iemesla pēc salonu silda kā pašu pēdējo, kad motoris uzsilis.

kliks 21.01.2008 15:06

No pieredzes - 95kvm dzīvoklim (4 istabas radiatori+ siltā grīga tuļķi/vannenē+ ūdens sildīšana) mēnesī par gāzi bija jāmaksā aptuveni 17Ls (pagājušogad), bet tas ir jāmaksā visu gadu, nevis kā centrālapkurei tikai aukstajos mēnešos. Paši katli ir dāāāārgi. Ja vari - dabon veco katlu atpakaļ. Ja nav galīgi nodedzis, tad būs OK. Un izpaliks gemors ar trubu locīšanu. Paņem iekšpusi ap un virs degļiem izšrubē ar asāku (ne metāla) birstīti un izsūc ar putekļu sūcēju. Bet kādu specu, kas uzstāda un pieslēdz katlu tā pat vajadzēs.

kliks 18.01.2008 16:55

Žēl, ka auto jau piereģistrēts LV, a tā dēļ vecuma nebūtu jāmaksā vieglo auto/motociklu nodoklis kā nekā cienījama vecuma izstrādājums. Arī penšukiem virs 75 tramvajs bez maksas. Un vecus zirgus jānošauj!

kliks 15.01.2008 10:51

rudens68 rakstīja:

2.Dēļ izvietojuma regulāri nopūst kondicioniera trubas ,un kondicioniera spečoki minēja ,ka sharan esot vissliktākie šajā jomā

Āmen. Bija šāda problēma ar svaigi iegādātu otro Sharan. Bet par garantiju nomainīja un pēc tam gandrīz 3 gadi līdz pārdošanai strādāja bez problēmām.

kliks 14.01.2008 12:47

CV esmu tikai kādas 2 reizes sēdējis, bet ne stūrējis. Kā pasažieris varu tikai slavēt šo auto. Konkrētais brauktais nebija tas svaigākais, bet krēsli bija ļoti ērti un salons plašs. Saimnieks kā mīnusu minēja lielo degvielas patēriņu, zemo šasiju un aizmugurējās sānu durvis kas uz sliedēm braukā. Durvīm esot tāds niķis kā pēc ziemas sāls devas kaut kas sāk rūsēt un grūti/neiespējami durvis atvērt. Šis remonts esot jāveic ik 2 gadus...

Savukārt ar Sharan ir bijusi darīšana sākot ar pirmo modeli un tagad ģimenē ir jaunākai modelis. Visi 3 gan bijuši dīzeļi. Pēc taviem nosauktajiem gadiem noprotu, ka met acis uz pirmo modeli, bet 2000. gadā laikam jau parādās svaigāks modelis.

Par pirmo modeli tiešām neko sliktu teikt nevaru, bet jāņem vērā, ka šis tika iegādāts ar pilnu aprīkojuma paketi, 1.9TDI. Salona vienīgais mīnuss ir mazais bardačoks un virs tā esošais iegremdējums uz priekšējā paneļa kartēm un cimdiem - no tā vienmēr viss aizšļūca prom pagriezienos. Pirmajam Sharan bija smagi spiežams sajūga pedālis. Ģimenē pirmais Sharan dzīvojās 4+ gadi, tika nobraukti aptuveni 180000km. Pa servisiem auto nedzīvojās gandrīz nemaz, vienreiz bija noplīsis gaisa mērītājs, motors pārgāja kaut kādā servisa režīmā un max ko varēja izspiest ir 1800rpm. Novērsa problēmu un turpināja mīt. Lielākā inženieru kļūda ir gaisa apmaiņa salona aizmugurē - svīda ciet logi.

Otrais Sharan bija jau ar jauno salonu, kantainajām aizmugures lampām aptuveni 2003. gada modelis, 1.9TDI. Diemžēl šis modelis bija pavisam "pliks", pat stūre bija plastmasas, spoguļi melni u.t.t. Salīdzinot ar veco modeli šim ir smukāks salons, mazāk grabošs, pārdomāts, daļēji novērsta problēma ar pasažieru salšanu aizmugurē. Šis gan turējās kā klints, neatminos nevienu nopietnu starpgadījumu. Vienīgo reizi akmentiņš stiklā izdarīja posta darbus un stikls tika nomainīs pret spec. stiklu ar iestrādātām silddzīslām. Plastmasas stūre dila pamatīgi. Bija arī pārsteigums - pāris mēnešus pēc auto iegādes iestājās palielāks aukstums un pie luksafora stāvot konstatējām, ka Sharan nežēlīgi kūp no apakšas. Karoč deg!!! Bet jau pēc ugunsdzēšamā izvilkšanas konstatēja, ka tā ir otrā sildkrāsniņa, kas apkurina salona aizmuguri un ieslēdzas tikai pie noteiktas temperatūras. Tā kā krāsniņa iekūrās pirmo reizi, tad tur bija kaut kāda eļļa iekšā kas neganti kūpēja.

2007. iegādātais Sharan ir ar pietiekami ņipro 2.0TDI. Galvenie uzlabojumi veikti salona apgaisošanā. Bet saprotu, ka tik svaigs auto neinteresē.

Ja domā pārvadāt garākus gabalus 7 cilv., tad labāk par to aizmirsti. Sharan pēdējā rinda ir ļoti šaura. Bērni līdz 14 gadiem sēž ērti, bet pieaugušajam vietas tur īsti nav. Ļoti ērti brauc 5 cilvēki. Īpašas ērtības sasniedzamas ar 4 krēsliem mašīnā, kad tiešām var izstiept kājas pie apdomāta krēslu izkārtojuma. Pie attiecīga nopakojuma Sharan pirekšāsēdošie saņem ļoti labu komfortu, bet aizmugurē sēdošo krēslus var tikai drusku pārcelt, pielāgot, atbīdīt. Nav roku balstu aizmugurē, sēdēšana kā normālā sedanā. No šofera viedokļa ļoti labi inženieriem padevušies logu apsildāmie elementi. Kad bija 23. dec. uzlijis un uzsalis uz loga pamatīgs ledus daudzums, tad atkausēja stiklu 20 sekundēs. CV aizmugures krēsli ir vairāk individuāli ar roku balstiem u.c. labumiem. Nenoliedzami ērtāki. CV arī gaitā ir klusāks, daudz klusāks. Bet domāju ka patēriņš ar benzīnu būs ļoti augsts. Sharan laikam bija pieejams ar 1.8 V5, 2.0 un 2.8 benzīna dzinējiem.

kliks 10.01.2008 8:06

žēl ka automāts, jo manuālo labum labo var maksimās XXX piemeklēt...

kliks 09.01.2008 15:55

Manuprāt Nestē, tajā kas uz Ulmaņa gatves no Salu tilta braucot pirms Spices, bija arī 100. bendžulis pa kādi 2.10Ls litrā. Ar to varētu ne pa jokam lopā iet. Par ekonomiju atļaušos šaubīties, toties būs labs rāviens. Cik dzirdēts tikai viens Subāris ar šito zupu sev kaut ko motorā izkausējis...

kliks 08.01.2008 11:31

Oi oi oi, dziļi paklanos un atvainojos, Nitro 2.8 dīzelis ņemts no VW. Nez kas tas par 2.8 dīzeļdzinēju un kādiem VW ražojumiem tādu uzstāda?

kliks 08.01.2008 11:26

Abi divi amerikāņi/pseido-amerikāņi, kāds vēl dīzelis... Slinkums meklēt, bet vai gadījumā Nitro nav tas, kas drusku pēc sniega šķurētāja izskatās; nu tāds ar lieki pagarinātu purnu. Kas tas vispār par džipveidīgo ar tādu smieklīgu purnu... OK, nav tas nekāds visurgājējs, bet šitais izskatās tāds, kas uz augstākas apmales arī savu vīrišķi pēcīgo priekšas izaugumu atstās!

Dīzeļus meklējam iekš Eiropas ražotājiem.

kliks 08.01.2008 8:57

Esmu drusku vīlies GoodYear produkcijā. Tika iegādāts jauns auto ar 4-velkošajiem un akcijā iedeva līdz vasarenes+ ziemas riepas. Ziemenes GY ice navi nh 195/65. Viss labi ar uzsākšanu, ciešami ar bremzēšanu (kā jau bezšipu), bet sāniskā noturība ir pilnīgā pa*aļā kā uz sausa asfalta tā arī sniegā, pļurā, ledū. Tas ir vienkārši ārprāts, tu, cilvēks, lēnām un prātīgi braucot tāpat kļūsti par rallistu un agresīvo pārkāpēju, jo autiņš iet plakaniski kā sliktākajās holivudas filmās.

kliks 07.01.2008 14:34

manuprāt tie, kas ir labā stāvoklī būs matēti zaļi no armijas rezervēm norakstīti. tos gan var ņemt, jo runā, ka esot labi iekonservēti bijuši un mitrā pagrabā ar kartupeļiem friči tos kopā arī netur...

kliks 07.01.2008 13:10

par III golfa rūsēšanu tas gan - norūsējis 90% golfu ir viss pakaļējais vāks, arkas, kapots, pie antenas u.t.t. bija tas gods vasarā mēģināt noparkot šādu spēkratu Talsos uz ielas, kas uz ezeru iet. ielai neliels slīpums - značit noraušu roķeni. tiešām norāvu roķeni, jo trosīte bija nopuvusi. čuč ne ieliku prikšējam aizmugurē...

kliks 07.01.2008 13:05

hmm... tiešām jāskatās ir konkrēta auto virsbūves stāvoklis, jo cik dzirdēts, tad tā saucamā "rūsēšanas garantija" ir latviski nedaudz nepracīzi iztulkota. ja tā stingri ņem, tad tā ir caurrūsēšanas garantija, t.i. kad varēsi savam lūznim nomainīt lampas neatverot kapotu (caur spārniem) vai mainot ratus domkrats izies cauri slieksnim un atspiedīsies pret stūri, tad arī iestājas garantija.

kliks 04.01.2008 15:50

vēl jau ir krievija purvi...

kliks 04.01.2008 15:21

RHINO rakstīja:

walcc rakstīja: septembrii es toch nezinu ko Tu dariisi tagad ir janvaaris btw

khe - toch janvaris ar septembri sajuka - tā ir ka darba laikaa shitadus shokejoshus faktus pagruuzh!

P.S. B...n tur kur bija jabūt septembrim biju ierakstjis janvāri

labi rullē gurķi darbā vai dzer ka pat nezina kurā mēnesī dzīvo

kliks 04.01.2008 15:18

stiep auto uz to vietu, kur signalizāciju uzlika. lai šie arī risina problēmu.

p.s. [kolēģa stāsts] vienreiz darba civikam bija uzkārusies signalizācija (ražotāju nezinu), likta bija autonamā. tad nu aizveda auto pie šiem. džeks noņēma priekšējo ratu un kaut ko caur arku ķimerēja. nez - signalizāciju vai ko citu. beigās dabūjuši autiņu vaļā un arī pie signalizācijas bija tikuši klāt. morāle - labāk pats nelabo.

kliks 18.12.2007 13:03

Roi rakstīja: Laba mashiina tachu... kopta nav, daudz braukta...

redz, kas atklājas!!!

kliks 14.12.2007 14:45

pakau, kā ar tām kartēm tev sastāv??? uz ko viņas ir virsū? maybe atsevišķi var kaut ko sarunāt...

kliks 14.12.2007 10:41

aptuveni ir tā:

Golf 5 2.0 tdi 4motion pilsētu izbrauc ar 8-9l uz 100, uz trases 5.2l uz 100 km

2007. gada sharan ar 2.0 140zs tdi pilsētā uzrāda 11l, ārpus pilsētas 6.2.

Patrol 2001.gads 3.0 turbo dīzelis ārpus pilsētas ap 9l uz 100, pilsētā tik pat kā nav lietots, bet domāju ka 12l būs

2007. gada Passat 3.2 benzīns ar dsg un 4motion trasē var 8l/100km ļoti prātīgi braucot, pilsētā zem 15l palīst nevar

citu info par benzīna dzinējiem nav. modernie dīzeļi tomēr saliek benzīnu vienos vārtos. bet parēķināju, ka pērkot jaunu golfu ar līdzīga izmēra dīzeli (dārgāks) vai benzīnu, dīzelis (pie noteikuma ka neko nelabo) atmaksājas pie 35-40 tūkst.km - dati par patēriņu no bukletiem

kliks 13.12.2007 11:28

Roi rakstīja:

kliks rakstīja: nez kā filipam iet???

?

www.iauto.lv/...

kliks 13.12.2007 9:49

nez kā filipam iet???

kliks 11.12.2007 10:25
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti