iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
kliks 05.10.2007 16:24

Ū, tu nu gan specifisku jautājumu uzdevi! Mēģināšu pierakstīt un uzvaicāt servisā, jo tāpat turp jābrauc nodzēst kļūdas no kompja un arī jaunās riepas uzmest uz diskiem.

kliks 05.10.2007 14:33

markss rakstīja: Slushai, Klik.

Kā tu pagriez uz priekšēja rata: Auto to Lock

Tu domā fiziski noņemt nost diska vāciņu zem kura ir apakšā skrūves un tur manuāli saslēgt priekšējos ratus?

Pateikšu godīgi, ka nemaz neesmu redzējis kā tur izskatās. Esmu tikai brīdināts no pārdevēja par tādu iespēju. Vienkārši grūti to aizsargu noraut.

kliks 05.10.2007 11:22

Tur ir drusku citādāk. Nav tā, ka viņi nemaksā nemaz i fsjo. Viņi vienkārši velk laiku un nesaskoņo tāmi, bet nemaz neizmaksāt apdrošinātājs nevar. Un tā tāmes saskaņošana "labajās" kompānijās aizņem 2 nedēļas līdz gandrīz mēnesim (ja nav pazīšanas vai kas tamlīdzīgs). "Sliktajās" kompānijās tāmi skaņo apmēram mēnesi. Tur arī ir atšķirība.

A kā tad tu domāji, ka nemaz un nekad nesaskaņo tāmi? Maybe tā kādreiz bija, bet šaubos vai tagad to var izdarīt. Cita runa ir par atlīdzības saņemšanu naudā - tur gan viņi var novērtēt skādi nepamatoti zemu vai kā citādāk nokrāpties. Bet mani interesē tādā [tfu tfu tfu] gadījumā vai nu lai ceļ pa jaunu augšā vai 100% mīnus pašrisks atlīdzība. Un tagad attiecīgā kompānija iedeva 0% pašrisku.

Reālu problēmu nesaskatu. Ja tā ir vienīgā ģimenes mašīna un katru dienu uz darbu jābrauc, tad jādrošina max labā kompānijā, kur nomaina un piekrāso vienas nedēļas laikā! Bet manā gadījumā tā nav.

kliks 05.10.2007 10:02

markss rakstīja: Nez kā ar to zagšanu Ieliku gan skybrake,gan sidzeni, un imob. ir atslēgā,tjipa. Kasko man taisīja pēc paaugstinātā riska klases.

kāpēc paaugstināts risks? manuprā te samērā veiksmīgi ar kasko tiku galā... ak, jā, ar kasko ir tā, ka to pēc savējā apdroš. brokera ieteikuma ietaisīja baltikumā aiz tā apsvēruma, ka tā ir 3. mašīna ģimenē un tāmi var apstiprināt arī ilgāk. toties stingri lētāk.

kliks 04.10.2007 8:31

Tagad drusku gribētos par aizsardzību parunāt. Nekur nevaru atrast policijas info par zagto autiņu statistiku - vai tur patroļi parādās. zinu jau zinu, ka nav to patroļu tik daudz kā pasātu un a6, bet tomēr. it kā jau autiņā ir rūpnicas imobilaizītājs un šonedēļ tika ielikta vēl papildus aizsardzība, kas nav skaibreiks.

Manuprāt jau šādu autiņu zagt ir samērā liels risks, jo parasti ar šādiem brauc plikgalvji ar automātu (kas atrodas nevis starp priekšējiem krēsliem, bet uz blakussēdētāja beņķa )...

kliks 03.10.2007 15:12

šitais nav tas vāģis ko pirmajā džekēsa mūvijā Knoxville izīrēja un pēc tam atdeva ar vārdiem "notriecu suni, toties bāka ir pilna"???

kliks 03.10.2007 10:51

hā! ja precīzi pieturas pie LIKUMA PANTA, tad sanāk, ka "agresīva braukšana" ir VAIRĀKKĀRTĒJA (cik? divas? trīs? četrdesmit astoņas???) apdzīšana/apsteigšana tikai un vienīgi KOPĀ ar ātruma pārsniegšanu. vai KOPĀ ar NEATĻAUTĀM darbībām (apbraukšanā pa sabiedriskā transporta joslu, ceļa nomali, ietvi, gājēju ceļu, velosipēdu ceļu vai citām vietām, kas nav paredzētas transportlīdzekļu braukšanai).

kliks 03.10.2007 10:46

Par agresīvu braukšanu, radot traucējumus citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, kura izpaužas vairākkārtējā braukšanas joslu maiņā, apdzenot (apsteidzot) transportlīdzekļus no dažādām pusēm un pārsniedzot atļauto braukšanas ātrumu, vai vairāku stāvošu vai lēni braucošu transportlīdzekļu apdzīšanā pa pretējā virziena joslu vai apbraukšanā pa sabiedriskā transporta joslu, ceļa nomali, ietvi, gājēju ceļu, velosipēdu ceļu vai citām vietām, kas nav paredzētas transportlīdzekļu braukšanai, vai tramvaja apdzīšanā pa pretējā virziena sliežu klātni,-

uzliek naudas sodu no piecdesmit līdz divsimt latiem.”

man, teiksim, uz Vantinieka reāli (bet ne vienmēr) traucē tie 3. rindas radītāji, kuri lien virsū, jau ar sopguļiem sitās kopā u.t.t.

kliks 03.10.2007 10:39

SuperZigis rakstīja:

RHINO rakstīja: tas ir parkapums! - tad kad sāka pie akmens tilta ķerstīt tos kas itkā parejiem netraucē. korķis bija izbraucams 5 minūtēs iepriekšējo 15 vietā.

NU LABI, un kas tad notiks, ja neveidosies jau savlaicīgi tur 3 joslas (salien vairāk auto), bet visi kā trolejbusi stāvēs pa 2ām? Sastrēgums gadienā nepaliks garāks ? mm ?

TU ESI TIPISKS GADĪJUMS NEVIS ES. es tikai uzskaitīju vietas kur var mierīgi fotografēt, nevis ka man tas kaut kā traucētu vai besītu. TIEŠI PAR TO JAU ARī IR RUNA, ka 90% gadījumu autobraucēji pārkāpj noteikumus, lai NEPĀRĀK citiem traucējot apbrauktu vai mazinātu sastrēgumu.

kliks 03.10.2007 10:12

PIRMAIS GADĪJUMS AR "STUKAČĪŠANU": kā jau LV pierasts, bij. klasesbiedrs tur savu ķerru zem daudzstāvenes logiem, kas stingri ņemot būtu zaļā zona vai kaut kā tā. tā kā māja atrodas tiešā Rīgas arēnas tuvumā, tad uzkacinātie kaimiņi sāka zvanīties uz pašvaldības policiju un PP izlīmēja plāksterus par stāvēšanu neatļautā vietā. bet izlīmēja VISIEM, pat tiem, kuri stāvēja atļautās vietās. sekoja iesniegums PP un soda anulēšana, bet fakts paliek fakts, ka varas struktūra brīvi izrīkojas šādos gadījumos, kad var bez pārāk lielas apkārt braukāšanas ievāk $$$.

VIETAS KUR STUKAČĪT: kaut vai Vantinieks uz centra pusi no rīta - vadītāji veido 3. rindu pie vantīm, kur tā nav, bet pēc 30m sāksies. Svētdienas vakarā braucot no Siguldas puses Juglā pagājušo svētdien stūķis sākās pirms jaunā viadukta uz Saulkrastiem (Rīgas apvedceļš), tur visi kuriem bija vajadzīgs nogriesties pa labi uz Jaunciemu brauca garām pa labo pusi - vesels mūvī ar pārkāpējiem.

Šādu vietu Rīgā ir nenormāli daudz, kur sastrēgumu dēļ ļaudis izpildās. Un sastrēgumos arī (pēc manām domām) visvairāk šie pārkāpumi tiks fiksēti, jo tādu vienu frīku, kas apdzen pa pretējā virziena trmvaja sliedēm ir neiespējami fiksēt, ja speciāli nestāv ar ātru ielēgtu fotoaparātu attiecīgajā vietā. Bet kur sastrēgumā desmitiem mašīnu 100m norullē pa labo pusi garām rindai gan var fiksēt. Nenobildēs pirmās 20 mašīnas, bet pārējās gan var safilmēt...

kliks 03.10.2007 8:08

Aigarcix rakstīja: tā pa cieto maucot arī krustiņus varēsi biežāk mainīt

kas tie tādi?

kliks 02.10.2007 12:11

Novērtēju kopējo Patroļa komplektāciju un secināju, ka pietrūkst 2 lietas: miglinieki un jumta reliņi. Par reliņiem laikam te neviens nezinās kā pielikt un kur dabūt un tas arī nav tik aktuāli. Visvairāk interesē iespēja ielikt migliniekus. Purns mašīnai ir kā bildēs (tikai bez ķengurojamā):

www.cars-directory.net/...

www.cars-directory.net/...

Melna matēta plastmasa, nav virsbūves krāsā.

Vai ir iespējams ielikt migliniekus vai arī tie jāmuhļī kaut kur pavisam zemu???

kliks 02.10.2007 10:39

RHINO rakstīja:

kliks rakstīja: pēkšņi iedomājo par ziemu - vai visu ziemu būtu jākapā ar 2-velkošajiem vai var arī pa cieto segumu ar 4-velkošajiem visu laiku?

Ja no Aigarchiks pareizi sapratu tad vari aizmirst pilnpiedzinju - tev pilnpiedzinja ir tikai prieksh zemes un sniegotiem ceļiem, bet pa pleskaveni esi tik labs un sleedz laukaa arī ziemā - bet zini cik forshi ir ar fultime tagad pa brugjiti un glumajām lapām

pa Barona ielu vēl plakaniski neesmu mēģinājis likt bet tā pat pa balto ceļu asākos līkumos var bez stresa drusku ātrāk ieiet un iziet ar nelielu slīdēšanu. patīk! ļoti stabili tanks uzvedas. ar 4motion golfu tas pasākums izvēršas drusku interesantāks.

kliks 02.10.2007 7:57

pēkšņi iedomājo par ziemu - vai visu ziemu būtu jākapā ar 2-velkošajiem vai var arī pa cieto segumu ar 4-velkošajiem visu laiku?

kliks 01.10.2007 21:32

kas tad tas īsti ir par modeli - y60 vai y61??? nesaprotu... laikam muļķis

kliks 01.10.2007 19:25

ehh... torrentos neko neatradu...

kliks 01.10.2007 16:13

links ir ar servisa manuāli, bet nekur nevar izrakt vienkāršu jūzera manuāli...

kliks 01.10.2007 15:02

Uggga rakstīja:

kliks rakstīja: varbūt kāds gudrinieks var palīdzēt - nekādi nevaru atrast lietotāja manuāli angļu valodā

2000. gada patrol GR y61 3.0 dīzelis MT

www.nissan-4x4.ru/...

Izskatās, ka angliski, bet varbūt tomēr krieviski

tas būs servisa manuālis - instrukcija par labošanu, mezgliem, elektrību u.t.t., manuprāt. nokačāšu - paskatīšos.

kliks 01.10.2007 10:37

varbūt kāds gudrinieks var palīdzēt - nekādi nevaru atrast lietotāja manuāli angļu valodā

2000. gada patrol GR y61 3.0 dīzelis MT

kliks 01.10.2007 9:23

RHINO rakstīja: iemet aci manuālī, - parasti no polsterejuma nonjemshanas airbegs neizshaujas - jā obligāti esot jāatvieno akumulātors, vismaz manam manuālī tā raxtīc.

OKei! par šito skaidrs!

RHINO rakstīja: iemet aci manuālī, - parasti no polsterejuma nonjemshanas airbegs neizshaujas - jā obligāti esot jāatvieno akumulātors, vismaz manam manuālī tā raxtīc.

Jeep-am ir vairāki varianti kā atslēgt razdatku, varbūt noder:

1. atslēdz 4x4 vel tad kad nēesi ticis uz cieta seguma! - tad atslēdas normāli, nebraucot atpakaljgaitā.

2. tavi minētie 5-6 metri - man tiek minēti 10 metri - pasākums jau nu smieklīgs

3. Izgriežot stūri līdz galam uz vienu no pusēm, vis labakais veikala stāvvieta

Pirmo reizi kad man neatslēdzās pilnpiedzinja, pat lecu laukā, skatijos vai nav mikstais, vai ritenji pievilti, utt...

UWAGA!- lietot pilnīgi vienādas riepas gan priekšā gan pakļā - kā uzliku riepas ar vienādu nodilumu, problēmas ar razdatku gandrīz vai pačabēja

P.S. - nezinu kā tavam bet varētu būt tāpat! nekad nedrīkst slēgt razdatu braucot ātrāk pa 30-40 km/h

c]RHINO rakstīja:

Jeep-am ir vairāki varianti kā atslēgt razdatku, varbūt noder:

1. atslēdz 4x4 vel tad kad nēesi ticis uz cieta seguma! - tad atslēdas normāli, nebraucot atpakaljgaitā.

2. tavi minētie 5-6 metri - man tiek minēti 10 metri - pasākums jau nu smieklīgs

3. Izgriežot stūri līdz galam uz vienu no pusēm, vis labakais veikala stāvvieta

pamēģināšu kas un kā. neesmu visu manuāli izlasījis dēļ vācu valodas problēmām

c]RHINO rakstīja:

Pirmo reizi kad man neatslēdzās pilnpiedzinja, pat lecu laukā, skatijos vai nav mikstais, vai ritenji pievilti, utt...

UWAGA!- lietot pilnīgi vienādas riepas gan priekšā gan pakļā - kā uzliku riepas ar vienādu nodilumu, problēmas ar razdatku gandrīz vai pačabēja

P.S. - nezinu kā tavam bet varētu būt tāpat! nekad nedrīkst slēgt razdatu braucot ātrāk pa 30-40 km/h

pārdevējs ieteica labāk pavisam apstāties un tad slēgt uz visiem velkošajiem. un par visiem vienādiem ratiem zinu! bija reiz pirms kāda laika pieredze ar synchro pasātu: snecis 90to sākumā nopirka gandrīz jaunu pasātu g60 synchr un pēc kāda laika pārdeva kaut kādam īblim lai nopirktu dzīvokli. īblis uzlika pakaļā lielākas riepas (jo bedrē bija pārsitis vienu un negribēja visas 4 mainīt) un pēc 300 nobrauktiem kilometriem zvanīja ka mašīna sabirusi bet tagad ir mācība, ka jebkuram 4x4 liek tikai un vienīgi vienādas riepas

kliks 01.10.2007 8:25

vakar tika izveikts pirmais nelielais tests ar tanku. tika aizbraukts līdz Ērgļiem pa blato ceļu (maršruts nav svarīgs, galvenais ka feini līkumots ceļš ar apaļiem olīšiem - t.s. rollingstouņiem). tur kur visi vilkās ar ~70km/h - ar tanku 90 un 100. viss forši, stabili (pagaidām ar puslisenēm), sīkās grambas nejūt, lielas bedres tikai drusku šūpo.

saslēdzu 4-velkošos tikai kad biju uz zemes ceļa, tādēļ bija pamatīgs izbrīns, ka pa asfaltu 4-velkošie mašīnu bremzē, grūtāk stūrēt. karoč pabraukt ir smagāk. nācās uzreiz slēgties uz pakaļu velkošo. bet tur ir joks, ka lai atkabinātos zobrati ar tanku ir jāpabrauc drusku atpakaļgaitā. biju pamatīgi samīzies, kad 4-velkošie neatslēdzās. lasīju manuāli vāciski, zvanījos zinātājiem u.t.t. stress uz stundu. bet izrādījās, ka dažreiz lai izkabinātu zobratus nākas parullēt atpakaļgaitā 5-6 metrus - 2x vairāk nekā biju braucis... nākamreiz zināšu!

diemžēl bildes nesataisīju, jo brīdī kad gribēju fotografēt arī tanku aparāts uzrādīja "batt.low, change batt.pack". tagad auto pie signalizācijas cilvēkiem un pēc tam mainīs priekšējo stiklu. bildes būs kaut kad uz piektdienu!

JAUTĀJUMS: vai uz stūres esošo taures pogu (kas pa visu stūres vidus daļu) var raut nost, ja tur airbags iekšā? vajag nomainīt atsperi, jo pretīgi grab tā lielā poga.

kliks 29.09.2007 16:09

tātad patrolis ir 2000.gada ar 3.0d un manuālo kārbu. uzturēts gandrīz ideali, nav rūsas burbuļu, skrāpejumu u.t.t diemžēl iegādātais no iepriekš noskatītā atšķiras ar totālu vienkāršību - auduma beņki, stūre un pārslegs sintētisks, vienīgā elektronika ir logu pacēlāji un kondiška. ļoti pietrukst miglas lukturu. drusku kaitina paletā ieksējā apdare un tik lielai mašīnai neatbilstoša šauriba salonā, biju iedomajies ka būs plašāks salons...

novērotās nepilnibas: ar akmentinu iesists stikls, ko tuvakās nedeļas laikā apdrosinātājs nomainīs; nav oriģinalo gumijas tepiķīšu. īsti nepatīk spīzdigie sliekšņi, bet tur neko nevar padarit. uz stūres esošā taures poga braucot pa nelīdzenu ceļu pa laikam grab. maybe kāda atspere nolūzusi...

riktīgi labs un pamatīgs korpuss, šķībie to izgatavojuši no ļoti daudzām parkausētām kiām un kolas bundžām , feinias plastmasas uz arkām, rūpnicas tonejums stikliem, hidrosajugs un precīza ātrumkarba, daudz vietas aizmugurē sēdošajiem. mašīna tanks. arī patēriņš uz aptuveni 8,7-9,5l/100km. tik lielai un smagai mašīnai laba vadāmība un aptuveni 160zs normāli nes auto uz priekšu. turbina ierubās pie aptuveni 2800-3000rpm.

ģimenes mašīna ilgam laikam!

kliks 27.09.2007 13:15

TDI rakstīja:

galasha laba , bet staasts ir vecais - 1aa ziema 'da best' , 2aa ziema -laba, 3aa -ziema -normaala utt

man taas D3D staau uz A6Q tagad buus 3aa ziema

kaut kad pasen dzirdēju, ka, laikam, dunlop dažas riepas taisa visai specifiskas: kamēr nebrauc gumija ir cieta, bet kā sāk braukt gumija sasilst, kļūst mīkstāka un riktīgi labi tur uz ceļa...

kliks 27.09.2007 11:15

draudzēties ar meža tehnikas atstātajām špūrēm vēl netaisos. un priekšas vinča šitam izstrādājumam arī ir uzstādīta.

appētot motora telpu atklājās, ka vieta paredzēta diviem pamatīgiem aķiem (pagaidām gan iztikšu ar vienu jauni iegādātu bosch). tas priekš kam? - vinčošanai un p.i.m.p.jotai stereo sistēmai, maybe vēl kaut kam?

kliks 27.09.2007 9:23

patrols ir iegādāts un uzreiz nodots signalizācijas ierīkošanai. vēl tādi "nieki" kā jāuzliek jauns accu un riepas jāiegādā.

starp citu, vai pietiks, ja šādai mašīnai liek tikai m+s un dzīvo visu gadu?

sīkāku review iedošu svētdien vai pirmdien ar cerību ka jau šīs nedēļas nogalē dabūs drusku pamocīt jaunieguvumu pa zemes ceļiem un maybe kur dziļāk iebrist...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti