08.04.2008. noskrējiens 60000km, un tagad 11.08.2008. tikai 7000km klāt??? Kaut kā neticās...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
08.04.2008. noskrējiens 60000km, un tagad 11.08.2008. tikai 7000km klāt??? Kaut kā neticās...
3 dienas topiks nav cilāts! Laikam jau Saabs pārdots. Priecājies, priecājies, draudze!!!
Ko tik švaki? Inflācija jau mums ir 20% ja tā labi apaļo. Tad jau jāliek vismaz 4800EUR, bet ja skatās cienījamus LV biznesa piemērus, tad visus 8000EUR.
Par meitu gan nevajadzēja teikt... tūlīt panesīsies "Saabs+meita dodu 4000eur" u.t.t.
Moš tas E39 mainītājs ir slavenais Filips, kas toļe pusgadu tirgoja savu ūberbūmeru???
Es, ko , necilvēks? Pacelšu topiku svētdienā!
Stundu stāvu domādama kam lai sēžu kamanās
Vai lai eju pie bembista
Vai pie stalta saabiniek'???
Haika sastāv no 3 rindām, zilbju skaits rindās 7-5-7, satur visamz 1 vārdu, kas norāda uz gadalaiku (puķe, sniegs, taurenis, sēne, plaukums u.t.t.).
Pīpēju zāli kujenni
Kāds tirgo Saabu
Ibio, labāk Kajenni tad ņemt
Man jau šķiet, ka haikas ir trīsrindes...
Sviestc rakstīja:
Bēdu manu, Lielu Bēdu...
Es par bēdu nebēdāj....
Liku SAABU zem akmeņa,
Pāri gāju dziedādams.!!!!
Ļaudis, nepatīk jaut kas - pārsēžas sabiedriskajā. Daži draugi tā bija spiesti darīt, jo sapirkās īpašumus ārpus Rīgas (Ogre, Ikšķile, visādi jaunie māju ciemi u.c.). Tagad, kad benzīnā jāmaksā par braukšanu uz darbu 250Ls+ pārsēžas mikriņā un kratās smuki uz darbiņu Rīgā. Prieks par cilvēkiem, kas saprot un izmanto iespēju braukt sabiedriskajā
muļķīgais sludinājums no ss.lv par MB visurgājēju: Iespējama maiņa pret lētāku a/m
Lūk i tev reāls piedāvājums!!!
Nesaprotu to nolicēju par "pagarinātāju". Ja cilvēkam gribās (un ja var atļauties neatraujot sievai manikīru un bērniem ēdienu), tad tik lai pērk nost džipmašīnu. Es ar' labprāt ikdienā vizinātos apkārt ar lielu bezceļnieku.
Patrolis Y61 2002. gada 3.0D ar laikam 158zs tagad.
aha, skaibreiks varētu būt viena no lietām. nomainīšu bateriju, tad redzēs.
Ir 3 veida brokeri - tādi no kuriem ir jēga, salašņas un tādi kas piedalās Zvaigžņu fabrikās vai kāds tur tas nosaukums bija.
Jāga no brokera ir ja viņš ir ilggadējs vairāku kompāniju sadarbības partneris (izžņaudzis sev 30% atlaidi polisei un man pārdod par 15% lētāk nekā pats apdrošinātājs), ja mans brokeris jebkurā diennakts laikā ir spējīgs atbildēt ko darīt ar apskādētu autiņu, ja viņš man sestdienas vakarā uztaisa visai ģimenei sporta apdrošināšanu slēpošanai un atved uz mājām u.t.t.
Salašņas ir tādi dunduki kas ir tikko ienākuši tirgū, pozicionē sevi par megakūliem un zinošiem, sadarbojas ar BAN un RSK un Baltikumu, nespēj atbildēt uz specifisku jautājumu un vispār ir tirliņi vispārākajā pakāpē.
Pēdējie vienkārši ņem dalību lētā TV šovā.
Viennozīmīgas atbildes nav. Ir lietots ļoti līdzīgs lētucis iepirkts Vācijā kaut kādā lielajā krāmu bodē. Novērojumi:
+ dzesē pamatīgi, ja ir modelis ar normālu tilpumu, tad mierīgi var vadāt apkārt kefīru vai citus iecienītos piena produktus, arī alus pudeles pēc 3h dzesētavā būs kā no ledusskapja
+ ja mašīnā būs karsts tā pat dos efektu, galvenais lai nav tieši saules stari
- tiesa par aķa sēdināšanu, nevajadzētu atstāt ilgāk kā uz 4-5h ar neieslēgtu dzinēju, ja ir liels un svaigs dīzeļaķis, tad var arī 7h
- paskaļš dēļ ventilatoriņa
- jāskatās lai ir pietiekami garš vads, ja bagāžniekā nav papildus 12V
- nedrīkst neko mest virsū uz ventilatoriņa
Ja neesi liels ceļotājs, tad tie 60Ls neatmaksāsies. Labāk ieiej tankštellēs un uzēd zupu, iedzer 0.3 aliņu.
Brīnišķīga biznesa ideja Segliņam. Saliekam uz visām ielām sacionāros fotoradarus [no kuriem "nauda ripos kā pa reni" (c)M.Segliņš] un izdodam "Ātruma polises" lai var riktīgi gāzt.
Pazīstu 2 čaļus ar šādiem cabrio. Mani novērojumi:
* cena par augstu
* baigi jāčeko jumta stāvoklis, jo parasti audums ir sabojāts vai sabojājies+ gadās ka kaut kur gar stiklu tek ūdens (jānočeko vai zem priekšējiem tepiķiem nav mitrs)
* ji-bio tās saliektās pakaļējās asis...
* parasti feini nosēdināti, bet apakšai tas par labu nenāk - norauti izpūtēji, dauzīti karteri u.t.t.
* pluss - varētu būt mazāk braukts nekā necabrio
Magistrs rakstīja:
ZoZ rakstīja: ...Ražotājs paredzējis vismaz 0,7 litru eļļas patēriņu uz 1000 km un ar to jārēķinās agregātu smagi slogojot...
tā nav kaut kāda kļūda?
Auģikam tas ir pilnīgi normāls patēriņš. Ir bijis pat 1 litrs uz 1000.
Tādā gadījumā pilnīga eļļas maiņas ik 10k km nav nepieciešama, jo viss jau nomainījies dabīgā patēriņa-pieliešanas ceļā. Tas priecē!
joop [iekš ss.lv] rakstīja: Kopts UN Mīlēts Auto
Pārdodu sievu, kopta un MĪLĒTA, pilna STS pakete!
Miera vējos, jācērt savs tanks augšā. Ieved soļķi no Mažaiķiem, pats lej uz šaru un citiem pārdod ar labu varku Tikai nez cik ilgi; fak-tiski tikai divas iespējas šādā gadījumā - vai nu lode ribās vai uzspers tavu tankštelli gaisā.
kokakôla noņems nost i piķi i darvu. kā nekā no akmeņoglēm un zābaksmēra taisīta.
Master_D rakstīja: Un ka viens vulkāna lielpirdiens atsver visu to fiģņu, ko visas pasaules rūpnīcas un auto piedūmo gada laikā
Arī bezdot zem segas tu slepkavo pingvīnus
Šitā pateikt...!!! Laikam būs jāripina uz ārpilsētas māju biksiņas pažāvēt.
TDIOTS rakstīja: Sakariibaa ar ekonomiskajaam noriseem muusu valstii , daudzi jauno autoo diileri un laizinga bandas ir sariikojushi akciju 'sasipiisim mazlietoto autosu tirgu'
P.S. tas , kaa raadaas , ira uz ilgu laiku , taxshto naaksies vien pasham braukt ja negribaas kaadam slienainam maitasputnam pa 1/2piiraadzinju atdot .
Neviens neko nepisch - pa cik grib pa tik pārdod. Kas pēc tam notiek ar jautro trio (dīleris, laizingtājs un klients) info nav, bet visticamāk, ka pie atņemta autosa neviens nav laimīgs.