DekstersFF rakstīja:
Bucefals rakstīja:
Lūk te nu ir kļūda. Juridisks pamats ir, tieši tāpēc es saku- nevajag akli izlasīt vienu Likuma pantu un tēlot juristus.
Es savu viedokli veidoju no Sēnes teiktā, jo to man apstiprināja arī ments (ceļinieks).
Tomēr - ne Sēne, ne ierindas ments man nav nekāda autoritāte, viņi var arī kļūdīties.
Vai ir kāds likuma punkts, kas apgāž viņu teikto?
GB12 rakstīja: Jā, un vēl viena lieta. kādu laiku atpakaļ te bija diskusija par OCTu vadītājiem, nevis mašīnām. Tad te bariņš ņēmās par to, ka OCTAi jābūt uz vadītāju, jo tas esot taisnīgāk. Var jau būt, bet tas neizbēgami cirstu robu daudzbērnu ģimeņu budžetā, jo Uz argumentu, ka tad daudzbērnu tēvam būtu katram ģimenes loceklim jāpērk OCTA, atbilde bija, ka neies jau dot mašīnu kuram katram. Tagad visi ir gatavi dot visādiem nezināmajiem, kuriem pēc tam galus nevar sadzīt kopā... What da freaking?
Daudzbērnu ģimenēm būtu neērtāk, bet "pa lielam ņemot" manuprāt OCTA vadītājam, vai vēl labāk vadītājam+konkrētajam automobīlim ievērojami palielinātu vadītāju disciplinētību uz ceļiem. Un vēl palīdzētu OCTAs apmēra piestiprināšana ne tikai pie izraisīto avāriju skaita, bet arī pie fiksēto pārkapumu skaita.
Kad cilvēki piespiedu kārtā (savādāk "latvijietis parastais" nesaprot) būtu iemācījušies daudzmaz ievērot noteikumus un nedot savu auto apšaubāmām personām, tad varētu sākt spiest uz nekorekto zīmju aizvākšanu vai nomaiņu un obligātu pienācīgu tolerances apmēru fotoradariem un fēnotājiem.