iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
bobcat 16.06.2013 22:16

Tikai jautājums ir kādu manuāli vajag user vai repair? User manuāli mierīgi, bet remonta diezin vai tik viegli iedos.

bobcat 07.06.2013 10:05

Nezinot pārējos mašīnas datus, var tikai minēt, ka ~500 Ls tā vibrācija maksā, ja vagena detaļas.

Tā Ape motors var iehavot Sachs divmasu spararats ~220 Ls + darbs

bobcat 06.06.2013 21:17

Man tas ģimenes vagons simpatizē

bobcat 04.06.2013 0:00

ko tik neizdarīsi par naudu to var izdarīt par lielu naudu. Man domāt ka Ē par naudu tika iekš V. Principa pēc to lapiņu izmetu kā nederīgu.

bobcat 03.06.2013 23:55

Šodien nopirku OCTA polisi opja džipmašīnai ar 16 BM klasi, Rīgas rajona pieraksts. Apsekojot dažus cenu rēķinātāju portālus un adrošinātāju tiešos e-veikalus, biju ārkārtīgi pārsteigts par Baltas piedāvājumu. Tas bija 12.46 Ls uz gadu. Pat zvanīju uz helpdesku lai pārbaudītu, vai tiešām cena ir tāda. Tuvākais bija If ar 20 Ls.

Pagājušo gadu bija polise pie BTA par ~30 Ls.

Kāpēc rakstu, tāpēc ka mani izbrīna šīs polises cena, jo no apdrošinātājiem to vien tik dzird, ka octa dzen tos mīnusos. Pagājušo gadu bija polise pie BTA par ~30 Ls.

bobcat 31.05.2013 11:01

Man māšelei ir frizētava uz Dzirnavu ielas Rīgā www.draugiem.lv/... , pie šamās iet visa ģimene un draugi. Vienīgi pieraksts ir gana garš.

Pats gan eju apcirpt krēpes uz Ekselenci, tā kas tagad atrodas Inženieru ielā. Jo tur strādā friziere, kas man krēpes cērp jau gadus 15. Nav lēti, bet man patīk attieksme un serviss.

bobcat 31.05.2013 10:56

DekstersFF rakstīja:

bobcat rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

bobcat rakstīja: Jap, riepas no traktoriem būtu viena bēda, bet vēl lielāka ir ar gumijas kāpurķēdēm. Tās vispār neviena nevajag. Mēs parasti liekam savākt klientam viņa atkritumus, vai nu vieni no zaļajiem par savākšanu gribēja 0.35 Ls par kg. Ja ķēde sver no 100 kg uz augšu, tad varat parēķināt utilizācijas izmaksas.

Man tādas ir 3 gab no Yanmar C50R, sver katra ap 300 kg... Lai mētājas mežā, nav variantu.

Mēs atdevām cilvēkiem kas vēlējās lauku ceļu vai ko tamlīdzīgu labot, tad vēl bija variants ka viens uztaisīja nobrauktuvi uz ezeru. Tad vēl var lielus puķu kolumbārijus taisīt dažādos diametros un augstumos.

Vispār jau Latvijas apstākļos labot ceļu ar vecu gumijas kāpurķēžu palīdzību liecina par to, ka ķermeņa augšdaļā valda truls tupums.

nejau braucamo ceļu, bet pie lauku mājas piebraucamo. Lai nav dubļu. Tās ķēdes tik spīd no zāles tāda melna lenta.

bobcat 31.05.2013 10:51

Bet pasapņot jau vajag. Dažreiz sapņi piepildās.

Tagad lasīju ka sapņo par dzelzceļu uz lidostu. To gan vajag.

bobcat 30.05.2013 13:52

Gumijas kāpurķēdē ir gana daudz metāla, bet tas ir ievulkanizēts iekšā. Šeku bilde paraugam www.loaderrubbertracks.com/...

bobcat 30.05.2013 13:46

DekstersFF rakstīja:

bobcat rakstīja: Jap, riepas no traktoriem būtu viena bēda, bet vēl lielāka ir ar gumijas kāpurķēdēm. Tās vispār neviena nevajag. Mēs parasti liekam savākt klientam viņa atkritumus, vai nu vieni no zaļajiem par savākšanu gribēja 0.35 Ls par kg. Ja ķēde sver no 100 kg uz augšu, tad varat parēķināt utilizācijas izmaksas.

Man tādas ir 3 gab no Yanmar C50R, sver katra ap 300 kg... Lai mētājas mežā, nav variantu.

Mēs atdevām cilvēkiem kas vēlējās lauku ceļu vai ko tamlīdzīgu labot, tad vēl bija variants ka viens uztaisīja nobrauktuvi uz ezeru. Tad vēl var lielus puķu kolumbārijus taisīt dažādos diametros un augstumos.

bobcat 30.05.2013 10:19

Jap, riepas no traktoriem būtu viena bēda, bet vēl lielāka ir ar gumijas kāpurķēdēm. Tās vispār neviena nevajag. Mēs parasti liekam savākt klientam viņa atkritumus, vai nu vieni no zaļajiem par savākšanu gribēja 0.35 Ls par kg. Ja ķēde sver no 100 kg uz augšu, tad varat parēķināt utilizācijas izmaksas.

bobcat 28.05.2013 10:00

Reku whatcar ir patestējis jauno Mokku www.whatcar.lv/...

bobcat 27.05.2013 12:14

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja:

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja: nu uz purvu pie Dekstera diezin vai. Šamam atliek atrast 5 tk lašu jaunam un pareizam motoram un būs laba un jaudīga mašīna.

To kas ir noravēts un *******renizēts centīsimies nākošnedēļ novērst. Ar pirmo piegājienu nesanāca, jo kāds ir gana sirsnīgi pirms tam padarbojies. Nagus tādam "meistaram" apcirst lai nākamreiz nelien kur nevajag.

kas naxrenizēts??????

paga paga - to stūres plati kāds nofizģīja vai jamā nodega?????

Plate bija Fermec 956 traktoram. Vienkārši nestrādāja, vizuāli nekāda bojājuma.

_________

*******renizēts šis un tas no hidraulikas vadības lietām bija jau citam traktoram, tam kam motors ne tas ir iestādīts.

vot tad es tev prasīju - vai kādam normālam cilvēkam tā plate tika parādīta??? vai tikai dīleris to apskatījās?

elektronikā nav nekā sarežģīta un neremontējama - sliktākajā gadījumā var visu plati uzlodēt no jauna.... ja tur ir kāds programējams elements, ķipa mikrokontrolieris, tad arī jamā prašifku var iegūt....

Kas notika tālāk ar to plati, īsti nezinu. Tā kā tas bija šķiet pašvaldības uzņēmums ar ierobežotiem resursiem, domāju nekas prātīgs nenotika.

bobcat 27.05.2013 12:10

DekstersFF rakstīja: Es varu pateikt to,ka pēc bobcat ņemšanās te un dažām grandiozam frāzēm no viņa puses, man ir radusies nepārvarama vēlme viņa pārstāvēto firmu neapmeklēt, neizvēlēties viņu pārstāvētos brendus un tos neieteikt citiem. Jo es nevēlētos, lai manu tehniku problēmu gadījumā apkalpo firma, kuras pārstāvji ir neizglītoti ( jo trūkst naudas) un ar tik labu pārliecību par klienta vainu 95% gadījumu.

Nez kāda būtu reakcija( velkot kādas nebūt saistošas līnijas ar iEdgara gadījumu) , ja KONO šefs palasītu šo diskusiju ?

Es neņemos, bet diskutēju. Man ir žēl ka tev ir radies nepareizs viedoklis, bet tas ir tikai tavs viedoklis. Es tev mēģinu pastāstīt ka velns nav tik melns kā tu viņu mālē.

bobcat 27.05.2013 12:07

Chankaishi rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

PS. Dikti gribētu redzēt to tavu apskates aktu par 100 ls potenciāli pērkamai tehnikai. Nagi niez izmēģināt

Normaala summa, ja oficiaali no kantora, pasham skatiitaajam un akta rakstiitaajam kaadi 25 lashi atlec! Njem bobcatu aiz chupra un maksaa ieksh cash! Interesanti - kaada atbildiiba, ja atklaajaas, ka apskates aktaa nav pamaniitas kaadas nepilniibas vai defekti?

Man no tā akta veidošanas ne silts ne auksts, naudas ziņā. Tik vien kā prieks ka ir palīdzēts cilvēkam ar padomu .

Neviens pie mums nekad nedos 100% garantiju lietotas tehnikas korektai un pilnīgai diagnostikai. Protams ir vēl arī cilvēkfaktors.

18 gadu laikā uzkrājas zināma pieredze ar konkrēto tehniku un ir zināmi šādi tādi stiķi un niķi. Pieredzējuša cilvēka sniegts vērtējums var ietaupīt kaudzi naudas un nervus nākotnē.

bobcat 27.05.2013 11:46

DekstersFF rakstīja:

bobcat rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

bobcat rakstīja: Svaigākais hīts, par tādu Deksterdomāšanasveidīgu džeku. Šamais nopirka lietotu kāpurnieku. Kad es viņam piedāvāju, davai aizbraukšu paskatīšos kas tas zvēru pirms pirkuma, tak nē, *******-uij viņam jābaro visādi liekēdāji. Ok, lai notiek.

Pēc nedēļas šamais atveda to brīnumu, lai paskatās kas par vainu, neesot jaudas. Miniet kas bija par vainu? Pārdevējs bija iesmērējis traktoru ar motoru, kāds nemaz nepienākas dotajam modelim. Pie viena vēl šis un tas ir aplasīts un nefunkcionē. Un kurš tagad ir vainīgs ka ir iztērēta kaudze ar naudu (tuč pāri 10 tkm) par lūzni kurš nespēj savus kaulus pavilkt, kur vēl darbu padarīt.

Kas tieši atšķīrās tiem dzinējiem ?

Mazāks darba tilpums, mazāka jauda un turbīnas neesamība.

Kā ar pievienojuma vietu ātrumkārbai ? Pacients pats to neredzēja?

Un kas vainas manai domāšanas metodei pret dīleriem iekš LV ? Apvainojies?? Izskatās, ka dīleris mums te ir neaizskaramā statusā.

Bobcat T190 kāpurķēžu mašīna. Ātrumkārbas nav. Motors stāv šķērsām un ar siksnu piedzen hidrostatisko sūkni.

Apvainojies neesmu, uzturu diskusiju un uzjautrinos par tavu domāšanu veidu un attieksmi.

Manuprāt oficiāls tehnikas pārstāvis nekad nav bijis neaizskarams vai neaizvietojams.

bobcat 27.05.2013 0:58

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja: nu uz purvu pie Dekstera diezin vai. Šamam atliek atrast 5 tk lašu jaunam un pareizam motoram un būs laba un jaudīga mašīna.

To kas ir noravēts un *******renizēts centīsimies nākošnedēļ novērst. Ar pirmo piegājienu nesanāca, jo kāds ir gana sirsnīgi pirms tam padarbojies. Nagus tādam "meistaram" apcirst lai nākamreiz nelien kur nevajag.

kas naxrenizēts??????

paga paga - to stūres plati kāds nofizģīja vai jamā nodega?????

Plate bija Fermec 956 traktoram. Vienkārši nestrādāja, vizuāli nekāda bojājuma.

_________

Nahrenizēts šis un tas no hidraulikas vadības lietām bija jau citam traktoram, tam kam motors ne tas ir iestādīts.

bobcat 27.05.2013 0:55

DekstersFF rakstīja:

bobcat rakstīja:

Jā, 95% gadījumos klienta tehnikas operators ir vainīgs. Un nemaz nemēģini apstrīdēt.

Nu šis labi atbilst dīlerīša darbinieka stilam, tā turēt.

Ķipa, ir kā es saku

Es tik un tā neierubījos, kāpēc te iepini 95% operatora vainu pie teksta, ka Terex nevar atrast detaļas numuru, ka Cummins pārstāvis noplaukst, ja JCB par 8 ls vērtu dačiku prasa 70 latus.

Nu protams, ka atbilst. Kā tu nesaproti, ja nebūtu tādu dīlerīšu, tev tak nebūtu ko gānīt.

Žēl ka tu neierubījies. Operators nekad neatzīs savu vainu, ka tehnika ir salauzta viņa vainas dēļ.

Terex dīlers Kurts nevar dabūt kodu, jo nav pieejama literatūra. Tāpēc viņš tev prasa numuru, jo varbūt sistēma atpazīs. Klasiska problēma ar tehniku pirms 2000. gada ražojuma.

Cummins tavā gadījumā bija cilvēkfaktors. Tu vēl varēji uz Baltijas reģionā galveno kantori piezvanīt Polijā, varbūt tad lietas sakārtotos.

Par Stoller, kā jau teicu, nevaru komentēt.

bobcat 27.05.2013 0:46

krix rakstīja:

bobcat rakstīja: Svaigākais hīts, par tādu Deksterdomāšanasveidīgu džeku. Šamais nopirka lietotu kāpurnieku. Kad es viņam piedāvāju, davai aizbraukšu paskatīšos kas tas zvēru pirms pirkuma, tak nē, *******-uij viņam jābaro visādi liekēdāji. Ok, lai notiek.

Pēc nedēļas šamais atveda to brīnumu, lai paskatās kas par vainu, neesot jaudas. Miniet kas bija par vainu? Pārdevējs bija iesmērējis traktoru ar motoru, kāds nemaz nepienākas dotajam modelim. Pie viena vēl šis un tas ir aplasīts un nefunkcionē. Un kurš tagad ir vainīgs ka ir iztērēta kaudze ar naudu (tuč pāri 10 tkm) par lūzni kurš nespēj savus kaulus pavilkt, kur vēl darbu padarīt.

un kāds ir cipars par to, ka brauksi apskatīt mani interesējošu tehniku un pateiksi, ka to nav vērts ņemt?

vai apskates aktā uzskaitīsi visus -, ieskaitot ka dzinējs nav tam paredzētais?

50-100 Ls + ceļš (turp-atpakaļ) ja Latvijas robežās. Ja tālāk, cits tarifs.

Aktā ir iespējams norādīt pietiekami daudz informācijas, lai varētu izvērtēt dotās tehnikas iegādes lietderību.

bobcat 27.05.2013 0:42

DekstersFF rakstīja:

bobcat rakstīja: Svaigākais hīts, par tādu Deksterdomāšanasveidīgu džeku. Šamais nopirka lietotu kāpurnieku. Kad es viņam piedāvāju, davai aizbraukšu paskatīšos kas tas zvēru pirms pirkuma, tak nē, *******-uij viņam jābaro visādi liekēdāji. Ok, lai notiek.

Pēc nedēļas šamais atveda to brīnumu, lai paskatās kas par vainu, neesot jaudas. Miniet kas bija par vainu? Pārdevējs bija iesmērējis traktoru ar motoru, kāds nemaz nepienākas dotajam modelim. Pie viena vēl šis un tas ir aplasīts un nefunkcionē. Un kurš tagad ir vainīgs ka ir iztērēta kaudze ar naudu (tuč pāri 10 tkm) par lūzni kurš nespēj savus kaulus pavilkt, kur vēl darbu padarīt.

Kas tieši atšķīrās tiem dzinējiem ?

Mazāks darba tilpums, mazāka jauda un turbīnas neesamība.

bobcat 26.05.2013 23:59

nevajag jau liet un darbināt, tur nopūt vadus ar ūdens pulvezatoru (to pašu verķi ar ko logus mājās apsmidzina pirms tīrīšanas) un tikai tad darbini, krēslā var smuki redzēt kā elektriskā dzirkstele dzīvo savu dzīvi.

bobcat 26.05.2013 23:55

nu uz purvu pie Dekstera diezin vai. Šamam atliek atrast 5 tk lašu jaunam un pareizam motoram un būs laba un jaudīga mašīna.

To kas ir noravēts un nahrenizēts centīsimies nākošnedēļ novērst. Ar pirmo piegājienu nesanāca, jo kāds ir gana sirsnīgi pirms tam padarbojies. Nagus tādam "meistaram" apcirst lai nākamreiz nelien kur nevajag.

bobcat 26.05.2013 23:06

Principā smagākā situācijas ir ar tehniku kas ir ražota pirms 2000. gada. Ir ļoti lielas problēmas ar informāciju iegūšanu par tehniku. Kaut vai tās pašas elektrības un hidraulikas shēmas.

bobcat 26.05.2013 23:00

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja: .... noklājās riteņu vadības kompis, atbilde no rūpnīcas bija ka šādu detaļu vairs neviens neražo un nekur tādas vairs nav. A ko man tagad darīt, es tak dīlerītis? Pašam dzemdēt to plati? Laikam ka nē. Tā viš braukā bez tās funkcijas.

vot te jau tieši parādās līkrocība.... tas pats ir junkersa apkures katliem.... jāmaina visa plate, kaut 10 minūtes pastrādājot ar testeri un lodāmuru viss ir kārtībā....

to dzemdējamo plati vispār kāds pietiekoši sakarīgs purns ir paskatījies???

Protams, cita ceļa jau nebija kā atrast kādu vietējo dator-elektorniķa žurku kas kaut ko no tā visa saprot.

bobcat 26.05.2013 22:58

Svaigākais hīts, par tādu Deksterdomāšanasveidīgu džeku. Šamais nopirka lietotu kāpurnieku. Kad es viņam piedāvāju, davai aizbraukšu paskatīšos kas tas zvēru pirms pirkuma, tak nē, nah-uij viņam jābaro visādi liekēdāji. Ok, lai notiek.

Pēc nedēļas šamais atveda to brīnumu, lai paskatās kas par vainu, neesot jaudas. Miniet kas bija par vainu? Pārdevējs bija iesmērējis traktoru ar motoru, kāds nemaz nepienākas dotajam modelim. Pie viena vēl šis un tas ir aplasīts un nefunkcionē. Un kurš tagad ir vainīgs ka ir iztērēta kaudze ar naudu (tuč pāri 10 tkm) par lūzni kurš nespēj savus kaulus pavilkt, kur vēl darbu padarīt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti