iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
bobcat 08.05.2013 23:43

Pirmais rakstīja: piemērs - junkers gāzes apkures katls - elektronika ir visa uz vienas plates - jamā maksā ~150lati... parasti nosprāgst lieta, ko normāls pasažieris aprīkots ar testeri un lodāmuru var salabot dažu minūšu laikā.... bet ķipa nedrīkst jāmaina visa plate

to apgalvo "sertificēts" meistars....

kur tādi rodas?

tas ir tādēļ, ka piemēram, ja tev tas katls uzsprāgs un tu gribēsi lai tev apdirsinātājs to kompensē, pēc ekspertīzes tev neko nemaksās vēl pieprasīs tev kompensēt radušos zaudējumus saistībā ar ekspertīzes veikšanu. Cik zinu civilā pasaulē tu pat nevari drošinātājus savā mājā mainīt . Tikai sertificēts elektriķis, citādi, ja kas neko tu nedabūsi no apdrošinātājiem.

bobcat 08.05.2013 23:39

Pirmais rakstīja: interesanti

vadons nevarētu pasūdzēties ražotājam, ka dīleris latvijā tirgo 5latīgu sensoru pa sotaku

Ne tikai drīkst, bet arī vajag tā darīt. Lai tas bezpriģels beidzās, vienīgi Deksteram nebūs par ko raudāt.

Es, piemēram, pat savam rūpnīcas džerim sūtu info par cenām šeit. Ir pat speciālajā dīlera servisa i-neta lapā sadaļa kur var ar lietiskiem pierādījumiem (piedāvājums vai pavadzīmes kopija) ietekmēt cenas. Pēc pēdējās reizes, kad vietējais Bosch atsūtīja piedāvājumu par augstspiediena sūkni, cena tika ļoti labi koriģēta un klients nopirka pie manis to sūkni.

bobcat 08.05.2013 23:28

šodien sarēķināju degvielas patēriņu savam dienesta Yeti 2.0TDI 81kW, aprīlī tas ir 6.75 L uz simtu. Braukšana 50 Rīga/50 ārpus Rīgas. Pagaidām nezinu kā ir jābrauc lai ierakstītos tajos 5.5 litros kā ir norādīts grāmatā. Varbūt tādu rezultātu traucē sasniegt 225/50R17, nezinu.

Principā Škodai info panelī iedegas bultiņa, kas norāda kad vajag pārslēgt ātrumu, pat ar to visu nesanāk.

bobcat 08.05.2013 16:43

GB12 rakstīja:

bobcat rakstīja: Fifīgs skuķu auto ar mazu šaujamlūku aizmugurē. Ņem versiju ar atpakaļskata kameru, būs labāk. Citādi buferi tādi lieli lieli, daudz krāsas aizies.

Riepas ar 215/55R17 93V gana "lētas" sanāk. www.pkp.lv/... , reku par 65 lati var iegādāt. Nez 16" ir paredzētas?

Oriģināli laikam nē, bet ziemā daudziem varēja redzēt.

Ir galīgām bāzītēm 205/60R16 ar bleķa diskiem. To var apskatīt pie www.norde.lv/...

bobcat 08.05.2013 14:50

Pirmais rakstīja: es tā īsti nesaprotu - kāda deputāta pēc visi mehi ir jāsūta mācīties uz otru pasaules malu???

ko ta viņi tur tādu iemācās??? nu par to štuku? pareizi turēt stellaClēgu rokās????

normāli būtu tā, ka uz megagursiem brauc kāds kantorim īpaši pietuvināts cilvēks (piemēram īpašnieks, vai vismaz tāds, kas ir doļā) un ja kāds Ivanuška nemāk uzlikt ekskavatoram sūkni, tad jamais atnāk un parāda kā tas jādara

Man grūti ir teikt par citu tehniku dīleriem, bet varu atbildēt konkrēti par savu tehniku. Lai es varētu būt "oficiālais" dīleris man ir jāizpilda kaudze ar nosacījumiem, piemēram daži, secība nav svarīga:

1) telpas un reklāma āra

2) detaļu un tehnikas noliktava

3) servisa zona, aprīkota pēc ražotāja ieskatiem.

šī ir pozīcija kas ir mana pakļautībā. Divreiz gadā brauc no rūpņīcas inspektors un čeko, kas ir kas. Tad pilda tādu atskaiti: cik darbavietas, cik tev mašīnas, vai mašīnas ir aprīkotas, cik tev datoru, cik tev mehu, kādi tiem ir sertifikāti. Viens sertifikāts ir derīgs divus gadus. Ja tāda nav, tad tu nedrīksti veikt garantijas remontus un par tev neko nekompensē. Un vēl un vēl.

4) un vēl kaudze ar visādiem sīkumiem

Ko māca skolā. Visu par tehnikas diagnostiku un remontu.

To kā tev turēt roreni rokā māca arī skolā, parasti tehnikumā.

bobcat 08.05.2013 14:31

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja: GB12, viss jau ir pareizi. Kā es saku sev un arī citiem, ja tevi kaut kas neapmierina kā algotam darba veicējam, tu vienmēr vari nodibināt savu firmu un tad jau redzēsi, kur vēži ziemo. Varēsi censties nodrošināt tādu kvalitāti, kādu vēlies. Protams ja varēsi atrast saprātīgus kadrus.

a nakui jāsūta uz kursiem kadri, kas pēc tam strādās pie konkurenta?

Tas jau ir kā tu vienojies ar cilvēku par skolai iztērēto naudas atguvi. Ir bijis protams ka, apmācīti mehi aiziet projām, bet tas ir daži gadījumi un dzīves apstākļu dēļ.

bobcat 08.05.2013 11:39

Pirmais rakstīja: bļē, lai kā negribas tam vircā peldētājam piekrist, bet reizēm jams runā itin prātīgi

p.n.

man reiz euroauto mehāniķis nemācēja renaultam nomainīt tuvās gaismas lampiņu

pēc brītiņa pienāca cits - (laikam jau kursos bijis par štuku) un izdarīja

vispār to sauc par pieredzi + tajos mehu kursos šad un tad arī pasaka dažus remonta veidus, kas palīdz ietaupīt laiku. Gan jau ka viņš pirmo reizi arī pasipās kamēr saprata kur tas sāls ir aprakts.

bobcat 08.05.2013 11:37

GB12, viss jau ir pareizi. Kā es saku sev un arī citiem, ja tevi kaut kas neapmierina kā algotam darba veicējam, tu vienmēr vari nodibināt savu firmu un tad jau redzēsi, kur vēži ziemo. Varēsi censties nodrošināt tādu kvalitāti, kādu vēlies. Protams ja varēsi atrast saprātīgus kadrus.

bobcat 08.05.2013 10:35

Dekster, tu neatbildēji uz jautājumu: kas notiks ar tavu purva tehniku kad tevis nebūs?

Kā lai tev latviski paskaidro, ka "dīleris", ir tāds pats uzņēmējs kā tu. Un uzņēmējdarbības galvenais mērķis ir pelnīt nevis nodarboties ar labdarību. Tu taču kūdru par velti arī nedāvini?

bobcat 08.05.2013 10:24

Vispār jau ir gan tas pats, cienījamais GB12. Ja tu nepērc preci šeit, nemaksā nodokļus šeit, utt. Kā tu vari prasīt, lai viss būtu ideālā kārtībā un tev pretī sēdētu izglītots cilvēks? Un ja tev vajag palīdzību, kādas problēmas risināšanā kāpēc tad tu nebrauc uz citu valsti, jo tur taču būs lētāk.

Ok, tas kas daºas uz ceļiem un citās lietās pie mums norādā tikai cilvēku poh-uj-stisko attieksmi pret sevi. Jo nezkapēc kaut kā aizmirstas, ka nav tādas valsts, bet ir cilvēku grupiņa ar līdzīgām interesēm vienā iedomu teritorijā. Ceru ka domu saprati.

bobcat 07.05.2013 23:38

Reku pat savs forums ir Jokam www.jukeforums.com/...

bobcat 07.05.2013 23:36

Fifīgs skuķu auto ar mazu šaujamlūku aizmugurē. Ņem versiju ar atpakaļskata kameru, būs labāk. Citādi buferi tādi lieli lieli, daudz krāsas aizies.

Riepas ar 215/55R17 93V gana "lētas" sanāk. www.pkp.lv/... , reku par 65 lati var iegādāt. Nez 16" ir paredzētas?

bobcat 07.05.2013 22:14

vari tagad gānīties līdz nelabumam, Dekstera kungs, un noliegt šo scenāriju.

Un pasaki mums lasītājiem, ja tu izdomāsi aiziet/aizbraukt kaut kur citur strādāt, vai vienkārši būsi atvaļinājumā Austrālijā (purvā taču var nopelnīt šādu kāpostu) vai tavs aizvietotājs būs tik apķērīgs un gudrs? Un ja taviem purva frēzētājiem kaut kas notiks, vai kāds spēs to problēmu novērst. Padomā labi, pirms spļauj tehnikas dīlera ūdens trauciņā.

bobcat 07.05.2013 22:06

mana medusmaize ir tādi tehnikas jūzeri ar domāšanu kā Deksteram. Standarta ikdienas scenārijs:

šamie nopērk vecu traktoru (vismaz desmit gadus vecs un aptuveni 10tk motorstundu). Parasti tādi traktori ir smuki piekrāsoti vai pat pārkrāsoti un uzpucēti. Naudas makiem tādi patīk. Viņi neklausās ka tas ir kaķis maisā. Protams ka nopērk. Atvelk uz Latviju (no tās pašas Anglijas, Somijas, ir arī no Amerikas eksemplāri) un tad domā tik biznesu taisīt. Pie viens vienmēr pamanās ar lepnumu paziņot, ka redz viņš ir apčakarējis visus (dīlerus un citus fruktus kas nodarbojās ar tehnikas andelēšanu) un PATS ir atradis un atvedis šo brīnumiņu pa limonādi. Bet (c Godmanis), kad kaut kas notiek, šamais ar putām uz lūpām apzvana visus Latvijas servisus un detaļu veikalus (tagad arī vēl Lietuvas, Igaunijas, Somijas, Vācijas servisa centrus) lai tik dabūtu lētāko detaļu. Kad viņš saprot ka tādu naudu nav ar mieru maksāt, sākas otrais vilnis meklējumos, apzvana visus amatniekus. Ok, viens apņemas to lietu uztaisīt(parasti kādas nedēļas laikā). Super, traktors rūc. Paiet laiks un tas mezgls atkal sabojājas. Tas amatnieks vairs negrib čakarēties, pasūta to naudas maku dillēs. Labi, lai nezaudētu naudu vai laiku (jo par objekta dīkstāvi šodien ir jāmaksā soda naudas) naudas maks zvana dīlerim, lai tās ātri ātri novērš problēmu. Un atkal ir Bet (c Godmanis), tas amatnieks kas iepriekš bija labojis, kaut ko ir modificējis un uztaisījis pa savam. Rezultātā ir pazaudēta nauda nauda nauda . Jo oriģinālā detaļa vairs neder, mehs ir nočakarējies pusi dienas lai saprastu kas tur ir izdarīts, tad pasūta pārējās detaļas lai var uzstādīt to ko un kā paredzējis ir ražotājs. Nu kaut kā tā tas parasti notiek.

Otrs amatnieku veids (Dekstera prototips) ir paša naudas maka uzņēmuma darbinieki, tie var sataisīt tādus brīnumus, ka maz neliekas. Bet kad šamiem piegriežas naudas maka santīmnīdēšana un tie aiziet prom pie cita naudas maka, ja tad kaut ko vajag salabot...., tālāk paši saprotat cik tas izmaksā.

bobcat 07.05.2013 21:26

DekstersFF rakstīja: Es ,bobcat, jau sen daudz ko esmu sapratis.

Bet tev vēl tas priekšā.

Man priecē ka tu esi sapratis ka dzīve nesastāv tikai no negācijām un tavas negatīvās pieredzes iekš LV tehnikas pēcpārdošanas tirgus. Pozitīvais jau ātri aizmirstas. Pateicoties tādiem fruktiem ar līdzīgu domāšanu kā tev, kas visu pērk tikai pie "ārzemju" onkuļiem var pateikties tam ka vietējiem trūkst naudas lai varētu sūtīt uz skolām savus mehus un citus ar to saistītās personas (kaut vai mani). Tev droši vien nav ne jausmas cik tas maksā? Labi pateikšu, tas tā aptuvenos ciparos. Lai nosūtīt vienu mehu uz rūpnīcas skolu tas maksā drusku pāri tūkstoš latiem vienai mācību nedēļai(5 pilnas dienas). Un tā vajag divreiz gadā. Pieņemsim ka man ir septiņi mehi, tas ir aptuveni 15000 latu gadā. Un vēl jārēķina klāt tas, ka šie mehi kamēr ir skolā neienes man naudu. Kopā sanāk solīda nauda, vai ne?

Bet tevi jau tas neuztrauc, tu pagaidi kamēr sūnas apžūst, tās nofrēzē, sapako smukos maisos un pārdod to ārzemju onkuļiem. Rudenī saskaiti naudu un pārziemo mierīgu sirdi. Tā taču tas ir, vai ne?

bobcat 07.05.2013 13:05

DekstersFF rakstīja: Par to jauno tehniku. Kāreiz angļi ir tie, kuri var tādu atļauties pirkt, jo viņi ir nopelnījuši kapitālu. Un viņi maksā tam pašam JCB, kas ir viņu rūpnīca un groza naudu. Nevis mums, bāleliņiem, jāiespringst samaksāt UK rūpnīcai un vēl pārizlepušiem LV dīlerīšiem viņu ikru maizēm.

nu re tu beidzot kaut ko saprati. Pie Latvijas tirgus ar 250tkm strādājošo cilvēku nav nekāda tirgus.

Un pie viena, KONO ir 100% Latvijas uzņēmums ar vienu reālu īpašnieku kurš pats tajā arī strādā.

CAT, JCB, Liebherr, New Holland un daudzi citu traktoru pārstāvji šeit ir tikai ārzemju meitas uzņēmumi.

Tā kā ikru maizītes ēd tikai ārzemju onkuļi.

bobcat 07.05.2013 10:53

ha ha, es jau teicu ka esam dažādās ierakuma puses. Ar angļiem salīdzināt ir nekorekti, jo tomēr viņiem tirgus pastāv "drusku" ilgāk nekā pie mums un tas ir lielāks ar veselīgāku konkurenci.

Tavas aizspriedumainais viedoklis par konkrēto marku norāda tava prāta ierobežoto spēju racionāli domāt.

Ja jau tava tehnika nīkuļo ar 300 m/stundām gadā, tad priekš kam tev ekskavatoru, algo 100latniekus, būs lētāk.

bobcat 07.05.2013 9:47

DekstersFF rakstīja: Klau,tu,umņik, kāds tev pašam ir ekskavators? Šitie servisu salagas,kā tu , vienmēr ir baigie spečuki, lai gan pašiem vispār ne sūda nav, tikai darba dots jetijs. 10 gadīgs ir ļoti vecs ekskavators ?? Ej tak tu uz poda, mazulīt.

Klau umņik, salaga un kas tur vēl, kāda purva miskaste tev ir? Man diemžēl nav neviena ekskavatora, jo es tos pārdodu un nodrošinu servisu. Tā kā šo to zinu par tiem.

Un desmit gadus , tas ir 2003 vai 2004 gada ekskavators ir vecs. Pat ļoti, pēc šodienas mērauklas, tas ir degvielas patēriņa, izmešu daudzuma, jaudas un darbības ātruma. Kā arī pēc ergonomikas un citiem raksturojumiem.

Pie tam neesmu apgalvojis ka esmu baigais speciālists, tik esmu uzsvēris, ka man ir zināma pieredze darbā ar tādiem āpšiem kam attieksme pret citiem ir līdzīga tavējai.

Tā ka esam dažādās ierakuma pusēs šis "tjipa" strīds pastāvēs vienmēr, kamēr vien būs latvietis praktiskais kašķīgais. Punkts.

bobcat 06.05.2013 22:37

Dekster, vai tu par tādu lietu kā cilvēkfaktoru esi dzirdējis?

Viss ko tu nosauci, ir liela liela *uijņa. Un tavs holandietis nāk no vietas kur viss ir drusku savādāk nekā pie mums. Viņa vērtējums neskaitās.

Padomā pats. Cik ilgi te (domāts Latvijā) notiek kaut kas, labi kādus gadus piecpadsmit, tas arī viss.Par kādu pieredzi un attieksmi mēs varam runāt?

Arī ekskavators kurš ir ražots pirms 10 gadiem ir ļoti ļoti vecs (lai arī tev šķiet ka vēl ir derīgs darbam) un nekādi "kompīši" tolaik nebija.

Mani katru dienu tādi āksti ar kā tev līdzīgu domāšanu uzlabo dienu, tā paiet ar jautru noskaņojumu. Jūs iedomājaties, bet nezināt kā ir patiesībā. Kā sacīt ekspektācijas nesniedz gaidīto.

bobcat 06.05.2013 22:19

kaut kā links neiekopējās www.flickr.com/photos/tayne/8096471635/in/ pool-850815@N22

bobcat 06.05.2013 22:18

Chankaishi rakstīja: Taatad . Gribu uztaisiit no zhigulja kabrioletu. Zinu - virsbuuves paarbuuve Latvijaa ar likumu noliegta. Bet ir atljauts paarbuuveet vieglo automobiili par kravas furgonu. Taatad - kur vareetu uztaisiit oficiaalu, CSDD atziitu, projektu atomashiinas VAZ teiksim 2006 paarbuuvei par atveertu kravas furgonu ar 4 seedvietaam un kravas kasti, nedaudz pagarinot bagaazhnieku? Jautaajumu rosinaaja neliela diskusija draugos.lv domu grupaa.

Jelgavā Satiksmes un Atmodas ielas iekšpagalmā ir tāds žigulis ar kravas kasti aizmugurē. Droši vien ka vakaros var redzēt. Kaut kas līdzīgs šim www.flickr.com/...

bobcat 06.05.2013 0:48

uij, kā es te varētu liet un liet ūdeni. Tā kā ar servisa pakalpojumiem ņemos jau kādus gadus desmit. Man ir daudz daudz daudz tādu piemēru, kā jūs te iepriekš aprakstījāt.

Ticiet man, būt par rezerves daļu un servisa pakalpojuma sniedzēju nav viegli. Jo pie mums (domāts Latvijā) ar šo mega pārsātināto rezerves daļu tirgu, kurā katrs iedomājās ka ir drūmais speciālists un darbs ar googli ir tīrais sīkums. Tikai tas speciālists aizmirst, ka, ja tu esi oficiālais dīleris, tad tev ir uzlikti šādi tādi pienākumi un šādas tādas lietas, kā piemēram, detaļu pārdošanas cenas tiek noteiktas tādas, lai visā Eiropas Savienībā bez nodokļiem tās būtu vienādas.

Protams, ka letiņam, šķiet ka pie šodienas krīzes, ja tam ir nauda, tad tas ir kungs un ķēniņš.

Sorī, bet ražotājiem ir pajāt, ka tev stāv traktors, piemēram uz Ziemassvētkiem un Jaungadu. Vai parasti augustā, ka visa civilizētā Eiropa noliek mierā ražošanu un visi iet atvaļinājumā. Tad tu kā pārdevējs, vari vienkārši nošauties, bet neko nedabūsi. Vai piemēram, Fukušimas krīze Japānā. Šķiet kas gan tur ir, bet izrādās ka Japānā ražo veselu kaudzi dažādu sīkumu un viņiem vienkārši rūpnīcas ir aizklapētas ciet. Tad pamēģini letiņam ieskaidrot, ka tu zini, tas mazais degvielas zemspiediena sūknītis būs tev pēc trīs mēnešiem......

bobcat 06.05.2013 0:28

Maija_Eskuella rakstīja: Varbūt tomēr kāds no darbiniekiem nolej degvielu savām vajadzībām?

Bākā nav kāda plaisa?

Priekš kam bosam pašam sevi mānīt? Pēc tam kad viņam piešķīra jaunu auto, Jetta tika atdota man iznīcināšanai. Tas patēriņš tāds arī ir.

Bākā nav plaisa, man ir smaga kāja ))

bobcat 04.05.2013 23:16

krix rakstīja: Ja atgriežamies pie pamattēmas, tad kā un kur ir jābrauc vai kādas tonnas jāvadā, lai dabūtu gatavu šo?

Pie tam man pirms Yeti bija 2006 gada VW Jetta ar absolūti nebaudāmo rīmu 1.6 benzīnu ar kuru 8.5L jau skaitījās baigi taupīgi braukts

gan man, gan bračkam normāls vidējais patēriņš 7.9L/100km bija arī VW Bora V6 2.8L, bet santīmmīlēšanas rekords bija 7.2L/100km ārpilsētā ar to pašu auto.

bet ar 1.6L Renault Megane II vasaras mēnešos vidējais patēriņš nepārsniedza 6.2L/100km

Ļoti vienkārši, sekretāre uztaisīja ekseļa tabulu ar visiem autiņiem kas iesniedz ceļazīmes un tur ievada katra mēneša degvielas patēriņu un nobraukumu. Matemātiku neapmānīsi. Tur tas degvielas patēriņš arī parādās. Tas bija izrēķināts uz tiem 160tkm 6 gadu laikā. Vēl jautājumi?

bobcat 03.05.2013 23:37

atgriežoties pie pamattēmas, kas tur ir ar degvielas patēriņiem?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Lasītākie raksti

Jaunie raksti