Pirmais rakstīja: interesanti
vadons nevarētu pasūdzēties ražotājam, ka dīleris latvijā tirgo 5latīgu sensoru pa sotaku
Ne tikai drīkst, bet arī vajag tā darīt. Lai tas bezpriģels beidzās, vienīgi Deksteram nebūs par ko raudāt.
Es, piemēram, pat savam rūpnīcas džerim sūtu info par cenām šeit. Ir pat speciālajā dīlera servisa i-neta lapā sadaļa kur var ar lietiskiem pierādījumiem (piedāvājums vai pavadzīmes kopija) ietekmēt cenas. Pēc pēdējās reizes, kad vietējais Bosch atsūtīja piedāvājumu par augstspiediena sūkni, cena tika ļoti labi koriģēta un klients nopirka pie manis to sūkni.
Pirmais rakstīja: piemērs - junkers gāzes apkures katls - elektronika ir visa uz vienas plates - jamā maksā ~150lati... parasti nosprāgst lieta, ko normāls pasažieris aprīkots ar testeri un lodāmuru var salabot dažu minūšu laikā.... bet ķipa nedrīkst jāmaina visa plate
to apgalvo "sertificēts" meistars....
kur tādi rodas?
tas ir tādēļ, ka piemēram, ja tev tas katls uzsprāgs un tu gribēsi lai tev apdirsinātājs to kompensē, pēc ekspertīzes tev neko nemaksās vēl pieprasīs tev kompensēt radušos zaudējumus saistībā ar ekspertīzes veikšanu. Cik zinu civilā pasaulē tu pat nevari drošinātājus savā mājā mainīt . Tikai sertificēts elektriķis, citādi, ja kas neko tu nedabūsi no apdrošinātājiem.