tas gaisa filtriņš maksā ~9Ls iekš opeļcentra un ir visiem trim vārstiem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tas gaisa filtriņš maksā ~9Ls iekš opeļcentra un ir visiem trim vārstiem.
pats auto ir kā gokarts ar divām vietām un jumtu. Ar vienu uzlādi teorētiski pietiek ap simts kilometru. Uzrāviens arī ir pietiekams, esot ap kādiem 150mn griezes moments.
Ceru tuvākajā laikā notestēt gaitā, lai varu padalīties ar savu pieredzi.
tā viņš ir, kamēr nebūs kaut kādi baismie atklājumu materiālu zinātnē vai valsts (lasi mēs ar saviem makiem) neradīs veidu kā kompensēt, tikmēr nekādi elektrobīļi nebūs populāri šajos platuma un garuma grādos.
Mans kaimiņš piedāvā šitos eletrobīļus www.tazzari-zero.com/...
Bet ir tik daudz betu, kaut vai tāds sīkums, kur uzlādēt šodien pilsētā Rīga?
un protams tā cena cena..... bet visumā atbalstāma ideja
man ir vesela kaste ar MC formātu. Gan labās džoni izlases, gan dažādi albūmi, pop un rock.
žēl izmest ārā, tā nu tā kaste stāv skapī.
man domāt tas motors izbeidzās, jo šamie lietoja "tjipa" pagarinātas apkopes intervālu(LONG Term), tas esot lētāk. Jo visi tak salīdzina apkopes izmaksas.
Tas ir pirmo reizi eļļu motorā mainīja pie 30000 km. Otro pie 60000 utt.
Padomā pats, ja cilvēkam iedod jaunu auto un saka brauc, līdz iedegās servisa lampiņa un tikai tad jābrauc uz servisu. Viņš tak tā dara. Te nu arī rezultāts, pēc trim apkopēm, ar vecu eļļu dzītais motors sabirst. Pie tam, neticu ka džeri brauca ar tiem bmw kā ar savu auto, ja tāds tiem būtu. Palabojiet mani , ja es kļūdos
Mans labs draugs iepirka pērn jaunu bmw x1, un šamam salonā arī teica, tu brauc tikai līdz pirmajai apkopei tak 30000 km. Bet viņš tā nedarīja, pirmo uzstaisīja kā pienākās pēc 5000 km saudzīgas piebraukšanas.
kaut kā nav nācies labus vārdus par pabrauktu DSG kārbu. Viena tante teica ka pēc tam var slims palikdams pieprogrammēt šo inženieru brīnumu lai tas strādā bez raustīšanās. Kur nu vēl slavenais divmasu spararats. Nabags paliksi kad tas nobirs un tie birst. Lasīju kā jau štancē parasto vietā par latiem 400. Tikai kas notiek ar motoru uzstādot parasto alternatīvu, vēsture pagaidām klusē.
kaut kā links līki ielikās www.eparts.lv/... :3/part_number:56029359AA
nu tu ir līkrocis. Sorī. 10 sekundes un re:
www.eparts.lv/... :56029359AA/type:10/tab:3 par 35 ls sagādas tev to sensoru
Domājams ka ar www.ebay.com/... ar kādu seleri aºi var sarunāt, bet būs jeblis ar pastu, muitu utt.
Ja tev vajag vienu, domājams pērc tik pie eparta.
A cik maksā originial pie TC motors?
pirms visas šitās epopejas, bija mikroplaisa gumijas savienojumā trubiņai pie turbīnas vadības vārsta. Tas atrodas uz pašas turbīnas. Drusku sūca garām, bet ne tik daudz lai iedegtos check engine.
Kā gumijas savienojums lieliski noder dīzeļa "obratkas" trubiņa ar auduma apvalku.
Par to ka vārsts nenostrādā varēja redzēt ja izbrauc ar pieslēgtu diagnostikas kompi. šamais uzrāda zemu turbo spiedienu sistēmā.
1)Tā vaakumfigņa maksā ~150 Ls pie opeldīlera adam . Tam pašam opeļdilerim arī gribās ēst un viņiem ir arī alternatīva par ~75 Ls + ~7Ls vārstiņš(varēja arī nemainīt). Izskatās uz mata tāda pati tikai bez GM numura.
Mans auto ar 2.0 Dti jau no pavasara skraida ar to.
2) Pēc tā nomaiņās un ieplūdes kolektora iztītrīšanas, šķiet ka ir atgriezušies visi ganībās izklīdušie zirgaspēki.
3) Pārbaudi vaakumsistēmu uz noturību ar manometru.
4) Negribās čakarēties aizbrauc pie Melnsila ielas Viļņa.
vismaz avensim 2005 gada pedāļi bija ļoti tuvu izvietoti. Drusku traucējošs sīkums līdz 44 izmēram, pēc tam jau reāli sūnaina ir tā pedāļu spaidīšana
laikam zēni bijuši pie braļukām uz apmācību. Rezultāts jau labs.
westboy rakstīja: Mans sūknis izskatās šitāds foto.inbox.lv/...
Caurumus gan vajadzēja aiztaisīt sūknim.
Un ko tālāk?
ak rakstīja: Tikko biju nopircis Omegu, 2.2 dīzeli. Otrajā dienā no rīta pieleca labi, bet mēģinot braukt pēc 2 stundām šitā pati vaina. Atrisināja Adam Auto, kaut kādi blīvslēgi bija jāmaina pie sprauslām un ieplūdes kolektora. Pēc tās reizes lec vienmēr
Nevis kaut kādi, bet sprauslas blīvslēgs,
Bosch No 2 430 223 003 - SEAL RING - 4 gab.
Ieplūdes kolektora blīves by default.
pēc pieraksta ir vienmēr.
Ja esi no Rīgas, ieteiktu vērsties pie Melnsila ielas Viļņa.
Sveiks!
Meklē atbildi tepat forumā. Es jau esmu daudz un dikti izklāstījis par šādu sāpi ar savu 2.0DTI motoru iekš vectra b modeļa.
Pirmais ar ko jāsāk ir sprauslu bīvējums, jo opelim ir pagara sprausla galvai pa vidu zem vārstu vāka. Tas blīvslēgs noblīvē eļļu kas skalojas ap sadaleni no sprauslas.
Pats primārais vajag pārbaudīt degvielas filtru, kāds tas ir melns viscaur vai tikai pati apakša. Jo eļļa skalojas caur degvielas atgriezenisko cauruli uz bāku. Bākā arī jābūt eļļas pēdām. Tas blīvslēgs maksā 3-5 latus gabalā plus darbs.
Tad protams pārbaudi visas kvēlsveces.
Iesākumam pietiks.
Šos displejus neviens neremontē, bezjēdzīgs pasākums. Tas dēļ interesantā kontaktlentas līmējuma, kas arī ir pie vainas tam ka nedeg visi pikseļi.
Kad bija interese, caur ss.lv atradu par 25 ls kaut kādā lauku šrotā pie Jēkabpils. Par nomaiņu prasija piecīti. Vienīgais vilkt no Rīgas uz turieni kaut kā negribējās.
Vienīgā motivācija būtu tā, ka jauns opeļcentrā maksā ap 300 Ls.
Var arī pats nomainīt, i-netā ir instrukcija kā izjaukt paneli.
PiepZz rakstīja: Iesākumam nomaini sveces un svečvadus
Dīzelim???
Ozz rakstīja: daewoo??
Jap Daewoo Kalos = Chevrolet Aveo.
Man bija darba zirgs Daewoo Kalos ar nebaudāmu 1.4i un kondišu zelta krāsā. Ja iekāpa divi kārtīgi latvieši, tad uz šosejas par autobusa apdzīšanu labāk nedomā.
Ārprāta plastmasas klucis, sliktāku esmu redzēji tikai jaunajā Lada Kalina.
i_edgars rakstīja: www.zip.lv/...
www.zip.lv/...
Patīkamas un adekvātas cenas , bet pasāļi sanāks braukāšana uz darbu mazpilsētā Rīga.
Pie mumsīm Rīgā nekādas krīzes nav. Biju aplūkot pirms mēneša projektu \"Jaunā teika\"(www.jaunateika.lv/... ~70 kvadrātu 2.5 istabu vonungs maksā ~85000 EUR ņemot kredītā, 67 tk ja maksā uzreiz.
Un tādas pašas cenas ir ~25km rādiusā ap Brīvības pieminekli
sviks55 rakstīja: Kas nelabs var notikt ja uzliek nedaudz augstākas riepas kā paredzēts.
Standartā paredzētas 215/65 R16, bet gribu uzlikt 215/70 R16. Priekšējiem riteņiem uz aci liekas nekur nevajadzētu strīķēties pie max stūres izgriešanas.
Pie viena der atcerēties, ka augstums ir procentuāls platumam.
Slinkais rakstīja: aaksti, tak ir jaskataas arii diska iznesumu kad peerk. perkot komplektu par 1kls tak varejaat piemeriit un paskatiities
man town&country arii standarts ir 215.65.16 vasaraa drasseju ar 225.70.16 viss ir super, bedres juut 3 reiz mazaak. vienigaa problema ir ka spido rada bik mazaak par realo atrumu, pieradu. klirens arii palika iespaidiigs.
šo lietu pārbaudījām pēc visiem Latakko pieejamiem katalogiem, kā arī pats pārbaudīju info AEZ, DOTZ, MAK, un citiem online katalogiem. Iznesums bija pareizs
Problēma ir cr-v aizmugures spārnu konfigurācijā. Varēja jau ar āmura un mātes palīdzību to likvidēt izlokot un pilnveidojot spārnu formu, bet plastmasas aizsarguzliku konfigurācijas dēļ sanāktu baigā ķēpa.
vispār pēc pieredzes es neieteiktu tā darīt. Bija gana rūgta pieredze ar citu parketnieku Honda CR-V 2006 gada.
Dzimtās riepas ar bija 215/65R16, tās veiksmīgi pārdevām, bet uz diskiem uzlikām normālas Pirelli ziemenes, tā paša izmēra. Honda oficiāli nepiedāvā citu izmēru uz šo auto.
Vasarai nopirkām smukus AEZ diskus ar 235/45R17 iekšs Latakko. Uzmontēja, pieskrūvēja, viss tik tālu super. Parketnieks izskatījās uzreiz sportiskāks, sirdī ielija prieks par iztērēto naudu ~1tk ls.
Problēma sākās kad tika iebraukts pirmajā bedrē. Aizmugures riepai nebija vietas, tas ir, bija par platu, strīķējās pie spārniem. Latakko vīri samainīja uz 225/40R17, problēma tāpat netika atrisināta. Sazinājos ar AEZ rūpnīcu par šo problēmu, bet viņi atbildēja ka viss ir kulē, jāder.
Pamocījāmies divas vasaras, tad par limonādi pārdevām to AEZ diskus un nopirkām citus diskus uz R16 ar to pašu standarta izmēru 215/65R16 ko paredzēja Honda.
Braucam bēdu nezinādami.
zem simta.
Uz dzimtā ir virsū GM numurs. Pēc tā arī meklē.