iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
bobcat 13.04.2011 20:16

Man ir Vectra B Caravan ar 2.0 DTI dīzeli, 2000 gada. Pa lielam normāla un ekspluatācijā vienkārša mašīna. Šad un tad ir bijis kāds "jautrs" atgadījums, bet man domāt ka da jebkuram auto tādi ir. Par INFO displeju, esot tāda problēma pirmās paaudzes B Vectra (līdzīgi kā SAAB ar SID displeju). šrotā no 25 varot dabūt.

Motors eļļu tuč tērē, bet saskaņā ar ražotāja rekomendāciju normas robežās ap 0.7 litri uz 10 tkm. Man bija tuč vairāk, bet tas saistībā ar tekošo kloķenes blīvslēgu.

Piekare, priekšā viss vienkāºši, bet aizmugurē Carvan ir daudzsviru neatkarīgā piekare, kurai ik pēc ~40-50tkm jāmaina bukses. Principā viss ir atkarīga kur un kā brauc.

Rūsa ir tur kur ir kaut kas ir sabojājis krāsojumu.

bobcat 09.04.2011 21:24

ja pieturamies tēmai, tad es par jaunu, kvalitatīvu auto. Un man ražotāja vēsturei ir nozīme. Par cenu šeit nerunāsim, jo kādam māte, kādam meita, citam kleita. Domāju ka auto optimālais vecums ir kādi desmit gadi vai kādi 400 000 km, pēc tam tas jau pārvēršas par hobija auto.

bobcat 07.04.2011 22:04

Seene rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

bēt 'piestrādājot' , kas USSRkāriem bij vajadzīgs 'by default' , tas 'mēsls' arī uz 200km/h bij dabonams

Uz 200??? Ar kieģeļa cienīgu aerodinamiku un 1.5 atmosfērisko un tehnoloģiski atpalikušo dzinēju Esi tak reāls...

nu uz 200 nezinu, bet mums viens meistars Dobeles pusē bija nedaudz pavīlējis savu moskviču bulkuvāģi, tad ~170 gāja mīksti. Cik ilgi, to vēsture klusē.

Par sava fātera M412 max ātrumu neatceros, kādi 110 km varēja būt. ātrāk jau nebija kur braukt.

Spilgti ir palicis atmiņā kad ar Scorpio pārsniedzu 210 km stundā, tālāk baisi palika un strauji tuvojās smukā taisnā ceļa beigas.

bobcat 07.04.2011 9:29

rudens68 rakstīja:

bobcat rakstīja: Ja par vēsturi. Manam tēvam šķiet pirmais auto bija 70' beigās, Kārlītis saucās (Moskvičs 401), diemžēl daudz neatceros, mazs biju. Nākamais bija IŽ 412 (Moskvičs ar apaļiem lukturiem, hromētiem buferiem un priekšējo grillu, un amerikāniskiem aizmugures spārniem) īpaša eksporta versija Somijas tirgum. Smilšu krāsā ar super ērtu dermantīna salonu. Motors tika apgādāts ar vēbera divkameru karbuli. Tā tik bija skaņa kad atvērās otrā kamera. Kārbai tika pārbūvēta pārslēgšanas sviras atrašanās vieta no sviru mehānisma starp krēsliem uz tiešo ievadu kārbā. Kloķis atradās pie labās kājas. Vēl tika modificēts aizmugurējais tilts(kaut kas tika aizlienēts no IŽ bulkuvāģa). Kādas daiļas sānslīdes tika veiktas. Par remontiem grūti ko teikt, nu tur bremzes, sajūgs (kamēr iemācījos braukt), šad un tad kaut ko pametināt, kādi stūres pirksti nu nekas tāds pārdabisks, kas nebūtu jādara šodien. Tad IŽam sekoja pāris gadus vecs ekstrēmists Peugeot 405 SRI ar Vācijā veiktu vizuālo tūniga paketi( 14" spieķotie BBS lietajiem diskiem, spoilerie un antispārnu, sēdinātu piekari) , deviņdesmito gadu sākumā laukos tas bija kas neredzēts. To nošķila, tad bija cienījamais Ford Scorpio 2.8l. To nozaga, tad sekoja nostaļģija nākamais Skorpio ar necilo 2.0. Un tad 2001 gadā tika iegādāts JAUNS no salonā Rīgā Renault Scenic minivens. To mēs veiksmīgi pārdevām pēc desmit gadu ekspluatācijas.

Un ko ta pēc reno paņēmi , atkal jaunu vai lietotu vai vēl pārdomās ?

Fāters jau kādu brīdi braukā ar Latvijā pirktu JAUNU Honda CR-V. Sagribējas šamam kaut ko piemērotāku Jelgavas ielām.

bobcat 06.04.2011 23:20

Ja par vēsturi. Manam tēvam šķiet pirmais auto bija 70' beigās, Kārlītis saucās (Moskvičs 401), diemžēl daudz neatceros, mazs biju. Nākamais bija IŽ 412 (Moskvičs ar apaļiem lukturiem, hromētiem buferiem un priekšējo grillu, un amerikāniskiem aizmugures spārniem) īpaša eksporta versija Somijas tirgum. Smilšu krāsā ar super ērtu dermantīna salonu. Motors tika apgādāts ar vēbera divkameru karbuli. Tā tik bija skaņa kad atvērās otrā kamera. Kārbai tika pārbūvēta pārslēgšanas sviras atrašanās vieta no sviru mehānisma starp krēsliem uz tiešo ievadu kārbā. Kloķis atradās pie labās kājas. Vēl tika modificēts aizmugurējais tilts(kaut kas tika aizlienēts no IŽ bulkuvāģa). Kādas daiļas sānslīdes tika veiktas. Par remontiem grūti ko teikt, nu tur bremzes, sajūgs (kamēr iemācījos braukt), šad un tad kaut ko pametināt, kādi stūres pirksti nu nekas tāds pārdabisks, kas nebūtu jādara šodien. Tad IŽam sekoja pāris gadus vecs ekstrēmists Peugeot 405 SRI ar Vācijā veiktu vizuālo tūniga paketi( 14" spieķotie BBS lietajiem diskiem, spoilerie un antispārnu, sēdinātu piekari) , deviņdesmito gadu sākumā laukos tas bija kas neredzēts. To nošķila, tad bija cienījamais Ford Scorpio 2.8l. To nozaga, tad sekoja nostaļģija nākamais Skorpio ar necilo 2.0. Un tad 2001 gadā tika iegādāts JAUNS no salonā Rīgā Renault Scenic minivens. To mēs veiksmīgi pārdevām pēc desmit gadu ekspluatācijas.

bobcat 05.04.2011 23:40

i_edgars rakstīja: Par nokaušanu... Pagājušgad ASV bija kaut kādas tur labas atlaides, tiem kas pērk jaunu auto un veco nodod. Bet nodotajiem auto bija reāli jāsprāgst, lai drīkstētu tos pārstrādāt. Tad šie izdomāja visādas metodes, lai ātri nokautu dzinēju. Dzinājā eļļa ar ūdeni, dzeses sistēmā kaut kāds tur veļas pulvēris utt.

Visnenokaujamākie izrādījās VOLVO sērija.

pulveri parasti sauc par šķidrā stikla masu

bobcat 02.04.2011 17:15

F23, tas ir ātrumkastes modeļa tips. Uz Vectra ir vēl pāris tipi, F18, F13

bobcat 02.04.2011 16:12

Sveiki!

Patreiz jau praktiski piecus gadus lietoju 2000. gada modeli Opel Vectra B Caravan ar 2.0DTi motoru. Pirku piecus gadus vecu ar ticamiem ~169 tkm uz odo.

šeku apraksts: www.iauto.lv/...

Patreiz ir ap 250 tkm. Nekas traģisks pa šiem gadiem nav noticis, motors ir ar ķēdi, tāka par siksnu maiņām galva nesāp. Pāris reizes ir pamainītas pakaļas piekares bukses un vēl šis tas. Patīk rekaro salons un aprīkojums, tam laikam un naudai atbilsošs. Vienīgais ko klāt esmu pielicis, tas ir stiklu notonēšana . Tiešām vasarā palīdz neuzkarst salonam. Vai es gribētu mainīt uz citu,jaunāku, iespējams, bet patreiz es domāju ka šis pats auto ir gan labs un ekonomisks.

bobcat 22.03.2011 22:01

un vakar izgāju tehnisko apskati Rīgā.

Atgāzes izcilas, tehniskais novērtējums 0 .

Opim jau tuvojas 250 tkm. No tiem praktiski 100 tkm ir pa Latvijas ārēm.

bobcat 22.03.2011 21:56

Maija_Eskuella rakstīja:

Man uz 15 tkm pieliešanā aiziet tik daudz eļļas, cik kopumā tai motorā satilpst - 5-6 litri. Līdz šim to norakstīju uz turbīnu, domāju, ka tā, varbūt padilusi un caur to zūd. Ārā nekas nepil, visu apēd motors - ieplūdes kolektors ir atkal aizd..sts un gar egr nāk laukā kaut kādi sodrēji.

Man ar bija līdzīgi. Drusku eļļa tecēja gar kloķvārpstas blīvslēgu, daļa eļļas caur obratku plūda uz bāku. Tas tagad ir novērsts. Vai būs eļļas patēriņš pateikšu pēc pāris nedēļām. Turbīnai nevajadzētu būt daudz vainas pie eļļas patēriņa, jo tad dūmam vajadzētu būt.

bobcat 22.03.2011 21:52

Maija_Eskuella rakstīja: Un tā kā ir skaidrs, ka kaut kad galva būs jārauj nost, jo tosolā diezgan intensīvī nāk atgāzes, tad tagad vācu infu, ko vēl tur labu pie reizes sastrādāt.

Beidz filozofēt, aizbrauc pie meistara. Varu iedot arī tā meistara kurš man palīdzēja koordinātes.

Cenas no Apes:

Galvas blīve, jāskatās cik caurumu~28 Ls

Galvas skrūves ~20 Ls

bobcat 22.03.2011 21:38

Maija_Eskuella rakstīja: Un tā kā ir skaidrs, ka kaut kad galva būs jārauj nost, jo tosolā diezgan intensīvī nāk atgāzes, tad tagad vācu infu, ko vēl tur labu pie reizes sastrādāt.

Nē, lai mainītu sprauslu blīves galva nav jārauj nost. Vārstu vāks un vēl šis tas.

bobcat 21.03.2011 23:50

Maija_Eskuella rakstīja: Lai veicas! Katrā ziņā, pabrauktam auto, manuprāt, nav par skādi arī izveikt minēto procedūru (Проверка и регулировка фаз газораспределения.

Neko tur nevajag regulēt.

Tātad problēma ir atrisināta un visnotaļ lēti. Kāds no dižajiem meistariem ir zaudējis savu klientu.

Pamatā problēma bija ar iepriekš veiktu nekvalitatīvu remontu. Pie lekšanas problēmas un eļļas ieplūšanu degvielas atplūdē pie vainas bija mazie sprauslu blīvslēgi. Kurus šoreiz nopirku pie Bosch (Detaļas numurs 430223003) par ~4 ls gabalā (ar Opel zīmīti toreiz bija 10 Ls gabalā). Cik sapratu ka iepriekšējais meistars bija līkrocīgi tos ielicis. Pie vieniem priekiem izpucēja ieplūdes kolektoru un nomainīju turbīnas vakuumvārstu. Ar šī mezgla iztīrīšanu un tās figņas nomaiņu šķiet ir atgriezušies daži ganībās aizmukušie zirgi. Sākotnējais paātrinājums ir manāmi uzlabojies.

bobcat 01.03.2011 21:43

un pie viena pierakstījis, kādas ir prasības busam.

bobcat 10.02.2011 21:06

un vēl, praktiski visi modeļi ir gaisdzeses, tikai viens ir ar ūdens dzesi.

Ja gribi sīkāku info, lūgtum uz PM

Sore par offtopiku.

bobcat 10.02.2011 20:57

Gauss rakstīja:

bobcat rakstīja: paraaks ar 10 reiz lielaku juser frendly koeficentu

Vēl jau ir pie dzīvības uz dažiem veciem kuģiem tepat Latvijā vācu HATZ ražojuma motori, kurus lai palaistu ir jāizmanto \"fiteli\" (degauklu) un rokas kurbuli.

Pie manis var iegādāties arī 2011. gada ražojuma dīzeļmotoru bez jebkādas elektrības, tikai mehānika.

Kādi parametri tam dīzelim, kādās cenās?

šeit ir mājas lapa: www.hatz-diesel.com/... , maksā sākot no kādiem 800 Ls + PVN uz augšu , šāds HATZ 1B20 ar : www.hatz-diesel.com/...

Principā pats motors ir tikai tīri mehānisks, bet var aprīkot ar elektrisko starteri, ģeneratoru(gan tikai akumulātora lādēšanai, gan kā elektrības ražošanai kad Latvenergo to nepiedāvā. Šis variants ir viens no kompaktākajiem pasaulē, jo ģenerators ir iebūvēts spararatā), sensoriem utt. Ja vēlies ir arī jūras variants ar visiem sertikikātiem(jūrai ir specifiskas prasības)

bobcat 08.02.2011 22:54

paraaks ar 10 reiz lielaku juser frendly koeficentu

Man lielajā laivā stāv kara laiku (vai pat senāks) viencilindra dīzelis, kuru iegriež ar kurbuli. Nav provodkas vispār, dzesējās ar jūras ūdeni. Tas ir ar 100 reiz lielāku juser frendly koeficientu par to fofāgena traktormotoru.

Vēl jau ir pie dzīvības uz dažiem veciem kuģiem tepat Latvijā vācu HATZ ražojuma motori, kurus lai palaistu ir jāizmanto "fiteli" (degauklu) un rokas kurbuli.

Pie manis var iegādāties arī 2011. gada ražojuma dīzeļmotoru bez jebkādas elektrības, tikai mehānika.

bobcat 08.02.2011 22:38

HIPPY rakstīja: Baltā krāsā nav mašīnu (ja nu vienīgi par Ls 5 gab).

Rakstīt var visu ko grib – kaut supercar, bet baltā krāsā Latvijā nevar notirgot auto. pie tam OPEL

Var. Mans pirmais auto bija 1986 gada baltā krāsā Opel Kadett ar 1.3 karburātomotoru. Bez tehniskās apskates un nemaksātiem ceļa nodokļiem ar pusbāku benzīna par apaļiem simts latiem tika pārdots 2006 gada sākumā.

bobcat 07.02.2011 20:54

Sludinājums gan tāds plašs: www.ss.lv/...

bobcat 07.02.2011 20:50

Dažas lietas uzjautrina:

normāls cilvēks 7.32 vēl dzer rīta kafiju

kāpēc vācietim ir angliski dienas nosaukums

nav klimata kontroles, nav jēgas no kondišas

pie 260 tkm ir jāmaina stūres reika

tas pats par 1000 Ls vērto kvēpu filtru

airu logi aizmugurē, bļodiņa vācietis "ekonomists"

toties ādas priekšējie ar apsildi, vācietis zina ka uz ādas pakaļa salst.

bobcat 28.01.2011 20:52

ursis rakstīja: možj labāk nodzeram tās štukas?

vai e-talonus iepērc. Tad zaķis brauks ar simts štukas vērtiem aparātiem.

bobcat 24.01.2011 23:46

Re beidzot ir pa tēmu\"dodgeram.org/...

bobcat 24.01.2011 23:41

Te ar tā īsti nevar saprast: www.google.lv/... ://www.remmington.plus.com/bomba-vp44.jpg&imgrefurl=www.remmington.plus.com/... :&tbnh=120&tbnw=176&ei=Y_E9Tcz_OtGeOtO5_P4K&prev=/images%3Fq%3Dopel%2B2.0%2Bdti%2Bbosch%2Bvp%26hl%3Dlv%26sa%3DX%26biw%3D1280%26bih%3D873%26tbs%3Disch:1%26prmd%3Divns&itbs=1&iact=rc&dur=604&oei=Y_E9Tcz_OtGeOtO5_P4K&esq=1&page=1&ndsp=30&ved=1t:429,r:3,s:0&tx=92&ty=59

bobcat 24.01.2011 23:33

i_edgars rakstīja: Pirmais, nu ko bāzies??? Nav ne mazākās sajēgas no tehnikas uzbūves, bet lien.

Un kur tad vēl ja tai pat korpusā??? Bošam priekšā Lukasam pakaļā!

Iemet bildi, kā tas izskatās. Es zinu tev ir. Sevišķi variantu par Bosch sūkni VP44, šite nevar saprast: auto-remonts.lv/...

bobcat 23.01.2011 16:57

i_edgars rakstīja: Tur zemspiediena sūknis ir biku jāpamaina - detaļas (jaunas) ap 20 Ls un darba kādas 15 min.

Man gan teica ka tas maksā no 150 Ls + darbs noņemt uzlikt augstspiediena sūkni.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti