iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
bobcat 16.05.2010 0:56

un pēdējās dienas priecājos ka klima strādā kā prieks un saldē jau pēc dažām minūtēm.

šitais ir no 1 maija sērijas

bobcat 16.05.2010 0:54

osx5 rakstīja:

mainboard rakstīja: Labdien, cien Iauto lietotaji, es 2 gadi jau braucu ar Renault Laguna II, 1.9 Dīzeli, biju arī reģistrējies Renaultclub.lv, bet tur Useri, neko īsti nesaprot visi tik maļās gar tēmam, kā atvērt kapotu, kā nomaina spuldzi u.tt. Nu jautajums nav par to, ceru ka šeit kāds palīdzēs! Pagāšvasar pa vasaru braucot klima strādāja labi redzēja pat tvaiku, bet uzreiz auksto gaisu nepūta, bet tagad pēc ziemas auksto gaisu sak pūst tik pēc kādiem 20KM nobrauktiem, un tikai knapi aukstu, kas varētu būt par problemu? Radiators tika ziemā nomainīts, taka radiātora vaina nevar būt, bet man tagad nezkapēc nesledzas lielais ventilators, kas dzesē lielo radiātoru, motors sakarst, un kompis slapē jau nost motoru, bet radiātors neslēdzas, varbūt tas saistīts Gribētos dzirdēt kāda lietotāja atbildi no pieredzes, servisus, un veikalus pats maku atrast!

Man ar renim bija līdzīga situācija, aizvien ilgāk un ilgāk bij jāgaida kamēr sāksies aukstais gaiss, bet bija līdz 1km, nevis 20 KM , un beigās vnk izrādījās ka freons beidzas, laikam kautkur noplūde, nu par to pārliecinājos uzspiežot uz ventiļa freona iepildes vārstam. Pirmdien braukšu uz To E.B Upīša ielu meklēt noplūdi

Vari pamēģināt, šamie ir uzcepuši mājas lapu texa.lv, tur ir adrese , Ā un galvenais esot tagad "tjipa"akcija 20 Ls par uzpildi. Man domāt, ja uzspeidīs uz jūtām var jau sarunāt ar zemāk. Pēc tam pastāsti iespaidus.

bobcat 13.05.2010 22:13

Pazvani šitam puikam, varbūt ar saviem diagnostikas rīkiem varēs palīdzēt atrast sūci un novērst iespējamo problēmu:

Kondicionieru uzpilde, pārbaude. Visu radiātoru remonts un maiņa. Var arī šo to citu autiņam remontēt. Tas viss pie Roļa, garāža atrodas Birznieka Upīša ielā. Cenas darbiem runājamas. Kondišus pilda arī izbraukuma sesijās. Telefons divi seši 03 04 54.

bobcat 06.05.2010 0:10

orion rakstīja: Pilnīgs murgs, uzdot tādu jautājumu.

Kas tas ir par juristu?

Jurists, zemes un īpašumu lietu. Ar tehniskām lietām, nu tā tā.

Cīņu es vinēju, jo pretējai pusei nebija vērā ņemamu argumentu.

bobcat 05.05.2010 9:24

recluse rakstīja:

bobcat rakstīja:

recluse rakstīja: www.iauto.lv/...

Gribētu satikt meistaru, kurš ko tādu pa 1 vai kaut 2tk Ls apņemtos pārmetināt un vēl kvalitatīvi nokrāsot.

P.S. Konkrētais nodots lūžņos, jo tādu lēto meistaru nav, cik zināms.

Birznieka-Upīša ielas servisā viens tāds Volvo tiek pacelts no iznīcības

Bet ne jau no tāda stāvokļa. Un tādi volvo LV vairāki, D-pilī laikam pat ar TA jābūt vienam.

Tas nekas ka auto ir sabrucis, dažreiz idejas vārdā var arī pēc fotogrāfijas atjaunot autiņu.

bobcat 04.05.2010 23:52

Pirmais rakstīja: da pļe, pat vadoņa "kalvānam drisā lienamajam dampim" visās bildēs kur vien kautkas ir smāķēts vēl joprojām blakus ir redzama rūsa....

un kāds tagad mēģinās iestāstīt, ka "tas pouhj, davaj līmē virsū Sviestca plēvi"...

da man jau pokui, vadonis nemaz labāku basņu klausīties nav pelnījis

Normundam gan ir pāris veci sābi, tas tiesa. Nez ko šamais tagad dara

bobcat 04.05.2010 22:58

recluse rakstīja: www.iauto.lv/...

Gribētu satikt meistaru, kurš ko tādu pa 1 vai kaut 2tk Ls apņemtos pārmetināt un vēl kvalitatīvi nokrāsot.

P.S. Konkrētais nodots lūžņos, jo tādu lēto meistaru nav, cik zināms.

Birznieka-Upīša ielas servisā viens tāds Volvo tiek pacelts no iznīcības

bobcat 01.05.2010 23:10

VW Jettai, kas dzimusi 2006 gadā pēc kārtējās apkopes ar tā dīvainī sāka gaudot degvielas sūknis. Protams ka vērsāmies pie pārdevēja Auto Īles. Sākumā serviss mēģināja mums visādus makaronu karināt uz ausīm, tā kā autiņs vēl bija garantijas mēs spirinājāmies pretī. Tas deva rezultātu, izrādās fofāgenam bija uzstādīts brāķa degvielas filtrs. To nomainīja pa garantiju un protams troksnis pazuda. Nu jau ap 120tk uz paneļa , nekādu problēmu. Tā kā pirms liet kaut kādu eļļu bākā varbūt prātīgāk nomainīt degvielas filtru un tad pamērīt spiedienu sistēmā.

bobcat 01.05.2010 22:55

Par cik Rolis ir mans čoms, tad cenu pašam vajag noskaidrot piezvanot (draugiem šķiet ka ir cits trafiks ). Cik es zinu izbraukuma sesija (pārbaude un uzpilde-papildināšana) pa Rīgu bija ~ 25 lati. Pārējais jārunā ar viņu pašu.

šodienas remonts man sanācā nu tā ap ~100 lati. Cenā ietilpa radiātors (tā sagāde brīvdienā) un maiņa, dzesēšanas sistēmas radiātora ārējā tīrīšana(baigi daudz visādu mušu, dubļu un citu prieku bija saradies starp radiātoriem pa 10 gadiem), kondišas pārbaude un uzpilde + vēl kaut kāds jeblis ar vienu vakuuma figņu.

Nedomāju ka summa ir liela pie paveiktā darba, jo lai vētrai nomainītu AC radiātoru ir jānojauc viss purns ieskaitot vienu lukturi. Ceru ka drīzumā paliks siltāks un varēšu priecāties ka esmu salabojis AC sistēmu kamēr vēl ir vēss un nevajadzēs svīst.

bobcat 01.05.2010 21:58

Kondicionieru uzpilde, pārbaude. Visu radiātoru remonts un maiņa. Var arī šo to citu autiņam remontēt. Tas viss pie Roļa, garāža atrodas Birznieka Upīša ielā. Cenas darbiem runājamas. Kondišus pilda arī izbraukuma sesijās. Telefons divi seši 03 04 54.

šodien biju savam opim kondišas radiātoru mainīt. ņemot vērā ka šodien 01.05.2010 neviena autobode nestrādāja šamais norganizēja radiātora sagādi un protams pats nomainīja.

bobcat 01.05.2010 21:48

Paldies. Es to punktu par LV uzlīmi arī biju atradis un ar tiem standartiem ar pamocījos. CSDD mājas lapā ir smuki visu dokumentu standarti un bildes izņemot reģistrācijas numurzīmes.

Topiks slēgts.

bobcat 30.04.2010 22:20

Yetti rakstīja: nav nekādu problēmu...

Šitais neder, man vajag kādu stipru likuma pantu vai noteikuma punktu. Kašķis ir ar juristu. ))

bobcat 27.04.2010 16:16

Ozz rakstīja: starpība ir DD kvalitātē. ja rudenii neizlej aaraa vasaras degvielu, tad ziemaa, visticamaak, taa buus sagaajusi parafiinos, bet vasaraa nepaardod ziemas DD tad ziemaa ir jaapeerk visam gadam. es saku ka pie manaam aktivitaateem man tas nebuus vajadziigs. ja kaads taisaas rulleet nonstopaa tad diizelis atmaksaajas. bet ja piešķiļ reizi nedeeļā uz paaris stundaam tad benziinmotors ir pateiciigaaks un vienkāršāks ekspuataacijaa.

bez tam motoblokam ar siksnu paarnesumiem leenapgriezienu diizelis neļaus griest sniega puuteeju un pļauteni kas ir paredzeeti darbam no konkreetiem apgriezieniem.

un motoblokam ar jūgvārpstu arī buus liidziigas probleemas ar agregaatiem.

aršanai, protams, pietiek.

Apgriezienu maiņai cilvēks ir izdomājis dažāda diametra skriemeļus un reduktorus. Tik jāpakalkulē cik tev vajag apgriezienus un jaudu.

bobcat 27.04.2010 16:15

Sretsked rakstīja:

Ozz rakstīja: un imho ziemaa diizelis kas nostaaveejis nojumītē nebuus pats leciigaakais kas var buut uz pasaules

ja, kāpēc gan ? Kāda starpība,kur un kā tas stāvējis 3-4 mēnešus-ziemā vai vasarā ??

Da var nopirkt pretsasalšanas - pretparafinizācijas vielu. Ar vienu litru var sasķaidīt veselu tonnu un nekas nesasalst, maksā 5 Ls litºā . Tak ir autobodēs visāda ķimija dīzelim. Tik ēteri nevajag izmantot, sekas ir neprognozējamas.

bobcat 27.04.2010 11:06

Pirmais rakstīja: man vaig iznomāt mazo ekskavatoriņu....

stādīšu ābeles

Nomas lietas nav mana specifika, sazinies labāk ar nomas džekiem www.kono.lv/...

bobcat 27.04.2010 0:10

nu , ja ir attiecīga laika perioda eļļa, tad nav problēmu. Hatz neizmanto elektroniku, tīra mehānika. Te var palasīties: www.hatz.com/...

Ja nepatīk krievu valoda var pārējās palasīt.

Paša mazākā bāzes motora cena ir no 1000 EUR uz augšu.

bobcat 26.04.2010 23:15

Ozz rakstīja: 650 ls par abiem motoriem? tad ir ok cena. Ramavā arii piedaavaa par 300 ls subaru robin ...iegapuuteeju, trimmeri, zemes freezi, kaut kaadu devaisu ar ko var malku no meža atvest un veel viskautko vai var tam visam izmantot vienu motobloku.

Tas ir jauki, ka var izmantot vienu motobloku visiem lauku darbiem gan ziemā, gan vasarā. Es varu piedāvāt pāriet uz HATZ dīzeli. Mazāks patēriņš, lielāka jauda, pie tā paša motora svara. Ir ar vertikālo un ir ar horizontālo asi, sajūgu arī piedāvāju. Pārējais ir "ģelo tehņiki" . Cena gan nebūs tik draudzīga , toties kalpos gadu desmitiem.

bobcat 26.04.2010 23:12

Ozz rakstīja: 650 ls par abiem motoriem? tad ir ok cena. Ramavā arii piedaavaa par 300 ls subaru robin ...iegapuuteeju, trimmeri, zemes freezi, kaut kaadu devaisu ar ko var malku no meža atvest un veel viskautko vai var tam visam izmantot vienu motobloku.

Tas ir jauki, ka var izmantot vienu motobloku visiem lauku darbiem gan ziemā, gan vasarā. Es varu piedāvāt pāriet uz HATZ dīzeli. Mazāks patēriņš, lielāka jauda, pie tā paša motora svara. Ir ar vertikālo un ir ar horizontālo asi, sajūgu arī piedāvāju. Pārējais ir "ģelo tehņiki" . Cena gan nebūs tik draudzīga , toties kalpos gadu desmitiem.

bobcat 25.04.2010 0:31

Crankshaft rakstīja: Ak jaa, kaadreiz perfekti klokjvaarpstas sliipeeja un dzineeju blokus apstraadaaja kantoris, kuraa vadonis

bija Shneps -juniors, Vitolda deels. Bet kur vinju tagad

mekleet? Varbuut caur veco?

bobcat

Nekas labs ar aizvēsturiskām iekārtām nevar būt.

-------------------------

Iekaarta, ja labaa kaartiibaa, ir galiigi njiprichom! Operatora ieguldaamaa darba apjoms nu galiigi nemainaas. Savulaik pashi uz vaacu trofejvirpaam Tehnikju stacijaa "sotkas" kjeeraam

Zinu jau zinu kas ir "sotku" keršana. Savlaik esmu kādu brīdi darbojies gan pie virpas, gan pie frēzes, gan pie slīpmašīnas. Un zinu kā materiālu ietekmē telpas temperatūra un mašīnas sistēmas stingums. Protmas īsts specs ar mega stāžu var arī ar 1K62 brīnumus paveikt .Tādi vēl daži eksemplāri ir Rīgas Dīzeļa rupnīcā. Un viens tur ir kas māk apieties ar koordinātu darbagaldu lielgabarīta detaļām.

bobcat 23.04.2010 21:29

Slokas ielā 69A, i.k. Atto www.1188.lv/...

Sākumā izmantojām viņu pakalpojumu, bet zēni strādāja bez PVN. Tas neder ja vajag papīrus.

Ja atmiņa neviļ tāds pats šaraškinu kantoris ka Grencis. Nekas labs ar aizvēsturiskām iekārtām nevar būt.

bobcat 23.04.2010 0:05

Iemet meklētāja abus nosaukumus un redzēsi ko tauta saka par šiem

bobcat 23.04.2010 0:01

Patreiz ieteiktu divus kantorus, atrodas viens otram blakus Rīgā Rankas iela 5:

1) Volks - kloķvārptas

2) Qualimotors - galvas

Nav lēti, bet ar garantiju. Izmanto gana jaunas un modernas iekārtas.

Agrāk izmantojām Grencis un parneri, bet šamie sačakarēja galvu un piedirsa kabatu. Toties bija lēti.

bobcat 21.04.2010 23:37

Darbā bija četri VW Caddy , visi ap 2000 gada ražojumu ar 1.9SDI. Vienam no tiem bija priekšs Seat domāts motors un tam bija speciāla dzeses šķidruma piesildes lieta ar 3 kvēlsvecēm. Par to piesildi var parunāt pie Ape motors bieķensalas veikala pārdevēja. Viņs man demonstrēja paštaisīto sistēmu uz Audi . Tur bija no Renault aizņemts tas kvēlsveču bloks, pāris releji un slēdzis.

Zini arī jaunajiem Caddy(2006, 2007 gada) ar 2.0SDi ir tas pats joks, nevelna nesilts, jo sevišķi ziemā. Servisa džeki pukojās. Man pašam arī darba zirgs 2008 gada VW Polo ar 1.4TD trīscilindru purkšškis ne vela ziemā nesilst.

Par temperatūras devēju, tas kas panelī var melot. Tu pamēri kas ir dzīvē,

bobcat 21.04.2010 21:49

es kaut ko nesapratu, tie diski ir no drūmās ķīnas? Ja jā, kāda garantija, ka replika nesabirs pirmajā nopietnajā LV bedrē? Varu piedāvāt lietotus AEZ diskus uz 17\", Skrūves 5x114.3mm ar 225/40R17. Bilde šeku: www.failiem.lv/...

bobcat 20.04.2010 15:46

jugasvilli rakstīja:

bobcat rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

bobcat rakstīja: Njā ar ti... Es te tā pārlasīju jūsu komentārus un domāju vai ir jēga tērēt savu laiku un vērst pretenzijas pret paveikto pirms diviem gadiem?

tāds pats lohs kā pirmais un ūpis. vēlreiz jautāju, pajoliņ, kāds tam sakars ar apdrošinātāju, t.i. ar baltu???

Pie mums par šādiem vārdiem dod pa seju bez minstināšanās.

Tu "labais" cilvēk pārlasi manu jautājumu un dod atbildi ja jau esi tik kompetents. Par apdrošinātāju nesaku nevienu sliktu vārdu, jautājums ir par paveiktā darba garantiju.

tad "pie jums" laikam prāta trūkst, ja bez kulakiem nespējat atrisināt konfliktu.

tev gan laikam esmu atvainošanos parādā, uzbrauciens nevietā bija, pēdējo teikumu neizlasīju. tā ka, atvaino!

pēc 2 gadiem, domāju, neko vairs nepierādīsi. kaut vai tāpēc, ka garantiju darbam konkrētais serviss diezvai vairāk par 2 gadiem deva. mēģināt jau vari, bet negarantēju, ka izdosies un vai tas ir tā vērts. haubi normāli nokrāsot nav nemaz tik dārgs prieks.

nezinu, kādi tev tie rūsas pleķi/punkti ir, bet iespējams, ka tiks mēģināts pabāzt zem "pretī lidojošiem akmeņiem" pabāzt.

vai tev ir PN akts vai kāds cits dokuments, kas apliecina, ka esi remontējis pie viņiem? ja nav, vari mēģināt caur to pašu baltu pieprasīt. un tad caur ekspertīzi noskaidrot, kas īsti ar tavu auto darīts. pēc tam uz PTAC, lai sedz zaudējumus.

Atvainošanās pieņemta.

Haube jau nerūsē(tik nesmuki izskatās nolupusī laka), bet rūsa parādījās vietā starp spārnu un durvīm(buciņš salocija spārnu un iestūma aizdurvē). Uz pieņemšanas nodošanas brīdi tā vieta bija piekrāsota, bet sanāk ka sūdīgi(lai nokrāsotu kanti šiet ka durvis bija jādemontē). Da labi vis šis pasākums ir figņa, nāks citi sūdi cerēsim ka būsim gudrāki.

Būs jāpiebrauc pie sensonpainta(čoms teicās un pats biju apskatīt, škiet ka labs kantoris) jāpajautā cik viņi gribēs par šāda veida darbu.(haube+durvis)

Lasītākie raksti

Jaunie raksti