ar purnu uz augšu, tad redzēs vai ir efekts.
par paneļa gaismām. pašam nebija laika, aizdzinu pie servisa džeka.
starp citu varu iedot konaktus,
ar purnu uz augšu, tad redzēs vai ir efekts.
par paneļa gaismām. pašam nebija laika, aizdzinu pie servisa džeka.
starp citu varu iedot konaktus,
es tak teicu, atstāj purnu lejā. Jau labu laiku lietoju šo metodi. Mans auto nezvērs arī pa lielam jau gadu stāv pie sētas, jo patreiz lietojam pasaulē labāko mašīnu(darba)
Pamēģini atvienot tās filtra trubas, vai vismaz pakustināt, varbūt sanāks. Ja pšam negirbas čikāties, piebrauc piemēram pie SNE Serviss Ganību dambī: www.dizeluserviss.lv/lat/index.php. Pagaidām šķiet ka tur ir saprātīgs serviss dīzeļiem.
tika ja sūti, pārbaudi lai tas filtra korpus ir tāds pats kā tev, jo cik pasērfoju, tam ir vairāki varinati. to vizuāli ar var redzēt.
var arī tā, bet labāk ir novērst to mikro sūci. Tas tak izpaužās tikai kad auto ir ilgi pastāvējis.
Rokas bumbieris man pašam ir noliktavā, bet čakars ar instalēšanu mani neuzrunā, jo tur ir plastmasas trubas.
Ir jau daudz autiņi kam tāds rokas bumbieris ir no rūpnīcas. Piemēram, Peugeot 407SW vai Mistu Carisma. Mitsu vispār tas ir ieinstalēts zems drošinātāju bloka. Vispirms tas ir jānoskrūvē un tas ar maza bērna roku tam tiek klāt
es tos pirku B&B Tools veikalā. Cenu neatceros, bet lēti nebija. Tos vēl varēja nopirkt Lattako pkp.lv. Tagad jau visiem(bosch uc) tādi ir saražoti
Manā lietošanā ir divi vecais gabali 7.0 un jaunais MXS 7.0, šeku bildewww.ctek.com/... .
Ekselenti aparāti.
Pozicija No13www.partsbase.org/...
opelczesci.com.pl/pl/p/Obudowa-filtra-paliwa-2.0-2.2-DTI-GM-Astra-G-Zafira-A/738 , šeit apakšā ir bilde ar sarkanām bultām , tur ir tie blīvējumi
Opel kods detaļai 90542870
uz sitiena nevaru atras pareizo bildi, ne mums vieniem ši sāpe,www.ebay.co.uk/... , blīves ir tur kur degvielas trubas pievienojās, skaties bildes
M77 rakstīja:
bobcat rakstīja: Sveiks!
Problēma ir ar sekojošu lietu. Degvielas filtram trubas fiksējās ar ātro savienojumu un ir nolieotojušies blīvējumi. Bet tie tiek pārdoti kopā filtra vāciņu. Maksā ap 45-50 Ls.
Manam opim 2.0dti ir tas pats, vēl nevaru sagremot cenu, bet šķiet ka nāksies. Vai otrs variants, pielasīt o-ringus hidroskandā vai hansaflexā.
Sveiks!
Par ko tieši ir runa? Tie nav tie blīvgredzeni, kas nāk kopā ar degvielas filtra maiņu? Citi? Paldies!
Nē, tie ir pašā filtra vāciņā kur pievienojas trubas. tur ir ātrais savienojums.
Es burtiski dažas nedēļas atpakaļ šo jautājumu pārrunāju ar vienu labu dīzeļsistēmu meistaru. Teicu k a esmu nomainījis:
-blīvgredzenus sprauslām, aš divreiz. nav lēts joks.
-visas gumijas atplūdes trubiņas
-bākā ar ielīdu (te gan uzreiz pie opeļa ir japasūta bākas vāka blīve), tur visu sakārtoju.(šis darīts ir ilgākā laika periodā)
nu tad viņš teica lai nomaina tos o-ringus, viņi to dara ar pielasīšanas metodi.
Tie gredzeni ciešs no karstuma un no vecuma. Tad ka tu maini degvielas filtru, tu tak to filtra vāciņu neatvieno, bet vienkārši pacel un pastum malā ar visā trubām.
vēl var kadu laiku izlīdzēt, ja auto ir uz slīpuma ar pakaļu augšā un bāka ir vismaz līdz pusei pilna.
Sveiks!
Problēma ir ar sekojošu lietu. Degvielas filtram trubas fiksējās ar ātro savienojumu un ir nolieotojušies blīvējumi. Bet tie tiek pārdoti kopā filtra vāciņu. Maksā ap 45-50 Ls.
Manam opim 2.0dti ir tas pats, vēl nevaru sagremot cenu, bet šķiet ka nāksies. Vai otrs variants, pielasīt o-ringus hidroskandā vai hansaflexā.
Dark_Side rakstīja: Vakar zīme pati no sevis izdzisa, pat nesagaidīju diagnostiku. Laikam kāds ziemas brīnums izleca....
ar to ček enginu ir tā, nu vismaz opeļam, ka ja konstatē problēmu un tas iedegas, bet pie nākamā starta tā problēma vairs nav, tad pēc 10 reizēm veiksmīgas iedarbināšanas kļūda pazūd no ECU atmiņas. Bet varbūt to vēl var nolasīt, iespējams ka kāds aukstuma nekontakts ir bijis.
nu ček endžine parasti deg ja ir problēmas ar atgāzēm, turbīnas vadību vai ar kādu no motora sensoriem. Ja problēma ir nopietna, tad motors pārslēdzas avarījas režīmā un tad neko ātri vairs nepabrauksi. tie pārdesmit jurīši vai nu palīdz (kāds sīkums, piemēram, nekontakts) vai nu atklāj vēl lielāku galvas sāpi
Piezvani autoelektriķim Jurijam 26400665, atrodas uz Dārzciema ielas pie Slāvu apļa. Tur kur gāzes uzpildes stacija. Man vismaz līdz šim ir palīdzējis. Diagnostika maksāja ap 10 Ls, nezi cik jurīšos šodiem būs.
Check engine, brauc vien uz autodiagnostiku
Rīgā uz Vesetas un Sporta ielas stūra gana regulāri ir noparkots vecais labais Scorpio. Virsbūves šķunings gan tāds nekāds, bet tā auto šķiet kopts.
Piezvani šitam volvo meham: www.bravoauto.lv/, ja bail no mm
labs jaunais x-trailis, bet pēc ss-a drusku pāsniedz plānoto budžetuwww.ss.lv/... , panelis ar vietā.
ja esi Rīgā, tad ieteiktu MB servisu Lāčplēša ielā 77/79 pagalmā iekšā. Šamie nodarojās tikai ar MB auto remontu
manpersonigi nepatīk Philips vadība, tādēl izvēlējos Sony.
Pirms tam gan pārlasīju krievu forumus kas un kā. un tv ņemu no gandrīz augstākā gala, tīri dēļ funkcijām
Tā kā ņem labāk Samsung vai Sony.
Čoms paņēma filpsu tikai dēļ amilight funcijas, bet pārājais esot kaka. Internets iekš tv vispar esot mēsls.
seaman rakstīja: NOKIAN HKPL R2 Hakkapeliitta - ceturtā ziema bez problēmām.
diez kas tagad ir viņu dīleris, skatos tāds Vianor vairs nav?
Automotīvs riepasundiski.lv/, tas kurš ir zem Sāvu pārvada. Smuka dzeltena māja.
šķiet ka autoražotāji sen jau kā "necinko" virsbūves, bet vienkārši ķīmiski kaut kādu maisīju uzpūš.
Man bija darbā interesants moments ar 2007 gada VW Caddy, tas pārklājās ar rūsas punktiem jau pēc gada, bet vāgens neatzina savu problēmu, bet ietiepās ka auto tiek turēts pārāk tuvu dzelzceļam. Dzelceļa putekļi nosēžās uz krāsas un tas rada iespaidu ka virsma ir ar rūsas puntiņiem. Tad vāgens parādīja bildi ar to kā tas auto tiek krāsots.
mincis rakstīja:
bobcat rakstīja:
mincis rakstīja: Turpinot par tērauda un čuguna katlu siltummaiņiem. Katlam ar čuguna sekcijām zema atpakaļgaitas t (zem +55*C) nav nekas nā.................et gan pareizi izvēlēts katla tips atbilstošajai situācijai.
sapratām jau sapratām. un kā to izdarīt?
Izmantojat profesionāļa pakalpojumus, vai vismaz konsultāciju, kad ierīkojat/renovējat apkures sistēmu!
Man patreiz tas nav aktuāli, bet patīkami ir palasīt viedokļus, lai varētu vēlāk tos izmantot diskusijās.
iAuto rakstīja: Lūdzu piedalies aptaujā www.visidati.lv/...
5-7 minūtes par auto ziņām un iAuto
Darīts!
hmmm, tu mani apbēdināji. Tad būs jādomā par vizīti uz kādu dīzļkantori, la pārbauda sistēmu uz hermētiskumu.