alisters rakstīja: Ko darīt, ja saimniecībā ir vairāki un dažādu marku autiņi? Stāties visos klubos?
Dibini kolchozu.
alisters rakstīja: Ko darīt, ja saimniecībā ir vairāki un dažādu marku autiņi? Stāties visos klubos?
Dibini kolchozu.
Pirmais rakstīja:
TDIOTS rakstīja: es ar to gribeeju pateikt ka viss kam beigaas ira 'O' ir pelnijis savu klabu un kaadas teu ir probleemas ?
O beigās ir tikai oooo
Ja OOOO sadala uz pusēm tad sanāk divām durvīm izkārtnes.
batka rakstīja:
RLaguna rakstīja:
_PN_ rakstīja: Audi nav nekas īpašs, lai tam būtu speciāla eļļa. Lej to pašu 5W40 sintētiku un miers. Kautko no brendiem Castrol, Mobil. Īstenībā neesmu pamanījis starpību starp kautkādu maximas carlube pa 3 Ls/litrā un Mobil pa 7 Ls/litrā.
Ja pirms tam lietota pussintētika tad pārejot uz sintētiku var sākt suloties saļņiki-ja nebrauksi raļļos tad pilnīgi pietiek ar pussintētiku.
Renaultiem varbut tie saļņiki ar sak sulot bet normaliem auto ir pokuj
Paldies par informāciju-apsvēršu kā variantu mainot vienpadsmit gadus vecu autiņu kuram eļļu vēl nekur nedzen pret tikpat vecu bet kārtīgu autiņu kuram eļļu NEKAD nedzīs.
_PN_ rakstīja: Audi nav nekas īpašs, lai tam būtu speciāla eļļa. Lej to pašu 5W40 sintētiku un miers. Kautko no brendiem Castrol, Mobil. Īstenībā neesmu pamanījis starpību starp kautkādu maximas carlube pa 3 Ls/litrā un Mobil pa 7 Ls/litrā.
Ja pirms tam lietota pussintētika tad pārejot uz sintētiku var sākt suloties saļņiki-ja nebrauksi raļļos tad pilnīgi pietiek ar pussintētiku.
Neweixminiex rakstīja:
baigais sienaazis juuties????
Pēc jaunās iauto sistēmas tev tagad jābūt izbanotam jefiņ, jo to es uzskatu par apvainojumu.
tā ka pšol nauhj
Jebkurā sakarīgā riepu servisā ir tabulas-pumpē par 0,2 atm vairāk un viss būs ok.
Izpūtējs ātrāk izdeg nekā sarūsē.
Kad darba Ķenguram beidzās garantija atviegloti uzelpoju jo vairs nebija uz turieni jābrauc uz apkopēm.Iespaidu sabojāja 1)mainot eļļu tika pieliets tikai pus līmenis 2) nekvalitatīvu savienojumu štekerī meklēja gandrīz divus mēnešus nomainot pat elektronisko droseļvārstu 3) 2000km pēc apkopes izbeidzās priekšējās kolodkas(tajā brīdī noskrējiens bija 32000km.Vai meistars neredzēja ka līdz nākošajai TA neizvilks?).Darba mašīnu taisu Eiro auto,savējo Janerā.
ibio rakstīja:
RLaguna rakstīja: Lielveikalā Pārogre.
skatījies tur uz viņu un siekalojies
Man nav tik daudz naudas -es tikai viņus pataustīju un uzreiz jutos baigi krutais.
Lielveikalā Pārogre.
Kaspersky rakstīja: Uz kuras?
Ja neies pie labās tad pārmet pie kreisās.
Volgām komutators gāja grīstē ja variatoru salaida pa taisno-kādiem desmit km pietika,vēl var būt pie vainas mitrums un netīrumi.
Master_D rakstīja: pec cipariem accords ir plataks un garāks par civik. (protams!)
Subjektivi liekas, ka salons accordam ir krietni lielaks. Tiesa - man ir vagons, attiecīgi plašuma tur tiešām ir daudz.
Par aizmugurēsēdētājiem hvz - nav nācies tur būt.
accordā aizmugurē ir mazāk vietas nekā civic
Mazā kalna ielā 17 pie riepu servisa ir veikaliņš .Tur nesen bija.Savā laikā Žigulim un arī R21 palīdzēja tā mantiņa.Molilats ir dīzeļiem,benzīnniekiem un arī gaņģenēm.
SAABISTS rakstīja: Nu un kas, ka es agresīvi braucu
Man Patīk!!
Ja kādam nepatīk, tad lai neskatās, lai sēž migā un sūkā ķepu!!
Dažus gadus atpakaļ nācās novērot skatiņu kā puiši ar BMW noštopēja agresīvo un riktīgi noštaukāja(arī bmw).
user rakstīja:
anonimikis rakstīja: no kā tos volvjus taisa, ka pat spararats var nobeigties? no plastilīna?
kā jau teicu - nenobeidzās - servī večiem smadzenes gļuko..
ar šo spara ratu nobraukti 78k km..
Tad vajadzēja likt lai šie paši arī samaksā par bezjēgā pirkto švunkratu.Spararatam var nobeigties venčiks,kas ir maināms untik daudz nemaksā.
Baisulis rakstīja: Nu,ja pogu nav, tātad nesilst, kas tur neskaidrs. Dīvainis autors. Neviens tās pogas neslēps bagažniekā zem rezerves riteņa. Ja minūtes laikā neieraugi,tātad nav. Samierinies un brauc ar aukstu pakaļu.
Ja dikti vajag var izlīdzēties ar termoforu.
ŠOFERA SēDEKļA KREISAJā PUSē IR JāBūT SLēDZIM-LABAJAM SēDEKLIM LABAJā PUSē.
Bucefals rakstīja: Kads auto?
ZAZ969
undars rakstīja:
anonimikis rakstīja: parasti ir tā, ka vienu reizi nopirdies - ieslēdzas. divreiz - izslēdzas.
ja manuālī nav rakstīts savādāk.
Nu tas tavam autiņam tā, manam tā nestrādā
pAMēģINI OTRāDI.
tadsjautues rakstīja:
Master_D rakstīja:
tadsjautues rakstīja: viens te nesen gribeeja salikt manam 1.9D vokswagenam ar savu kaut kaadu reno 2.1TD un apd***ās neks vinjam nesanaaca
Dragreisers ar 1.9 D
Cik tev līd simtam - 17 sekundes ?
da kads tur dragreis bet kaut kaa vinjsh iet katraa zinjaa labaak par reno
Tu padalies ar tautu pieredzē kā to var dabūt gatavu nevis tikai plāties.
tadsjautues rakstīja: viens te nesen gribeeja salikt manam 1.9D vokswagenam ar savu kaut kaadu reno 2.1TD un apd***ās neks vinjam nesanaaca
Tu gan esi baigi krutais.
Master_D rakstīja: Nu nez - kņižku ņečital, bet cik esmu dzirdējis, tad par franču dīzeļiem dzied vienas vienīgas slavas dziesmas. Jeb tas attiecas tikai uz PSA izstrādājumiem?
Pežo dīzeļi agrāk kotējās augstāk par Renaultu dīzeļiem.
Master_D rakstīja:
ibio rakstīja:
Lido_82 rakstīja: Es jau pasen, ar padziļinātu interesi, vēroju izskatīgās Renault automašinas kas zib pa Madonas ielām.
Esmu iekrājis nedaudz naudiņas, un sasparojies iegadāties kādu šīš automarkas limuzīnu ,savā īpašumā.
Kādas markas Renaultu varat ieteikt, ar bendzīna dzinēju un lai pirmā iemaksa nebūtu vairāk kā 1000 Eur.
labāk pasaki kopējo budžetu.
pa 1000 eiro var nopirkt tikai galvassāpes
1000 eiro piemā iemaksa = ja tie ir bankas prasītīe 10 % tad auto maksimālā cena ir 8-10 000e
ja man pie šādiem apstakļiem gribētos renault, es ņemtu pēdējo gadu pirmās paaudzes lagūnu, max labā stāvoklī, ar max ekstrām, mehānisko kārbu un dīzeli, jo dīzeļi ir vienīgais labais un kvalitatīvais, kas šiem auto piemīt
Nelej-dīzeļi nu gan nav tie labākie.
Pirmais rakstīja: ja tu norausi pareizo vadu, tad ātrumu nerādīs gan, tas točno...... izlem, kas tev svarīgāks
p.n.
nopērc gps un skaties ātrumu tur
Ātrumu var noteikt arī pēc tahometra.