thnx visiem;
kļuva skaidrs, ka šī nav tipiska lieta mazdām...
;
no ieteikumiem man vislabāk patīk, ko Juha teica
.
Tad nu, kā smejies, laix rādīs - varbūt šito mazdu tāpēc arī pārdeva![]()
![]()
.
thnx visiem;
kļuva skaidrs, ka šī nav tipiska lieta mazdām...
;
no ieteikumiem man vislabāk patīk, ko Juha teica
.
Tad nu, kā smejies, laix rādīs - varbūt šito mazdu tāpēc arī pārdeva![]()
![]()
.
Milicists rakstīja: Ne nieka nevar saprast. Virsrakstā zūd antifrīzs, tad jau tosols, neko nesaprotu. Varu dabūt abus divus. Lēti Bet ja nopietni, tad tas nav normāli, ka dzesēšanas sķidrums būtu jāpielej. Tur var būt 100 un 1 vieta kur viņš pazūd. Un tu to pat nepananīsi. Ļoti noderīgi būtu uzzināt vai viņš zūd arī mašīnai stāvot utt. Parausti paklājiņus ārā, paskaties zem tiem vai nav mitrums. Ja autiņš stāv garāžā, vari paklāt kaut ko apakšā. Utt utjp. Bet fakc, ka ar laiku zudums palielināsies, tad arī atradīsi kur.
nekur tā kā neievēroju, ka kkāda noplūde būtu redzama. Autiņš gan ārā stāv. Bet tie paklājiņi jau tikai tādas gumijas vanneles šitam vien ir. Braukšu uz Saulkrastiem uz servisu
, lai papēta nopietnāk no apakšas. Ja, teiksim, pečka laistu kur, tad tas būtu iekšpusē, vai ne?
nuhajs rakstīja: Eļļa nav tosols. Eļļas zudumi un tosola zudumi nav salīdzināmas lietas.
Tosols var izplūst caur galvas blīvi,caur plaisu galvā,caur radiatoru ,caur apkures krāsniņas radiatoru. Ne vienmēr atradīsi noplūdes vietu ,nekas nekur var arī netecēt,vienkārši mazs caurumiņš un iztvaiko.
Brauc,kamēr sāks zust vairāk un tad meklē.
nē, es jau negribu salīdzināt dažādās vielas, es salīdzinu apkalpi...
)
Nu ja, mārrutks tik to zin, pagaidām kur šis paliek, tas tosols... vnk vakar zem haubes ieskatījos un ieraudzīju, ka izplēšanās bundulis atkal tukšs; tāpēc sāku funktierēt.
Es jau nesalīdzinu dažādās vielas, es salīdzinu apkalpi...
)
Točen žēl man tās gāzÔmes, pārdevis vēl neesmu, un tagad jau sāk likties, ka jāpārdod būs Mazda... Dažas dienas nupat bija ar Ômi jāpabrauc, jo riepas Mazdai nebiju vēl uzlicis.
sevišķi ilgi ar to Mazdu nebraucu, neko lielu nezinu par jamajām.
Omegai, piemēram, nebija jāpielej nekas, ne antifrīzs, ne eļļa, viss tilpums gāja no maiņas līdz maiņai.
jā, to ABSU var atvienot - tikai ļoti svarīga lieta, ko nedrīkst aizmirst pēc tam - izgriez no mellās izolenes mazu - santīma diametra - ripulīti.
Un tad aizlīmē to lampiņu panelī, kas vislaik degs
).
(PS - uz autorību nepretendēju)
gan jau ka ABSSSS= šitas; neņem pierē
)
Bzzz rakstīja: jautājums nebija "kas ir labāk - jaunas vai atjaunotas?" un nebija arī "kas vairāk sver?". jautājums bija "iesakiet normālas navarkas". Master priekš navarkām ir ļoti normālas. Neviena hadene dēļ viņām nav nobrukusi.
"...vasaras beigā jau atkal bija jāmaina šarenes, ..." nu pa vasaru vālēt ar atjaunotām ziemas riepām tiešām nav tas labākais risinājums.
ēm, vai nav tā, ka būtībā viss slēpjas nobalansēšanā? ja, piemēram, uzliek platāku un lielāku disku dampim, tad jau attiecīgi arī riepas lielākas, resp., smagākas. Vnk citas navarkas balansējas labāk, citas sliktāk, tur tā laimes spēle.
uupis rakstīja:
smart235 rakstīja: pats vari sekundes ar pulksteni paskaitīt, cik ilgi deg.
Nu paņem trīs dažādus luksoforus trīs dažādās vietās un pamēri ar pulksteni kas un kad deg. Ja tev interesē kur ir īpašie luksoforu pajautā - izstāstīšu. Varēsi mērīties cik uziet.
es te runāju par to, cik ilgi deg dzeltenais pirms zaļā. sekundes desmitdaļas nerēķinām.
uupis rakstīja:
smart235 rakstīja: 2 edijz: par to startu pie zaļā ir fakc, nebrauc tie cilvji... patiesībā uz pedāli jāmin tai mirklī, kad dzeltenais iedegas, tad tu kā reiz līdz ar zaļo šķērso krustojuma robežu.
Un šitādi parasti satiekas krusrta vidū. Viens mauc āāāāāāā dzeltens (tūliņ sarkans) paspēšu, bet otrs ēēēēē dzeltens (tūliņ būs zaļš) tad var nebremsēt un šlukt abi divi nesaprot kā tas gadījās jo abi pa zaļo.
nu, es kontrolēju tomēr, kas notiek ar tiem, kam tikko zaļais bija. bez tam lielākoties tas režīms tāds, ka šiem jau sarkanais ira, bet man vēl dzeltenais nav. Par dzeltenajiem un zaļajiem runājot, pats vari sekundes ar pulksteni paskaitīt, cik ilgi deg.
Baisulis rakstīja:
smart235 rakstīja:
Debicai kaut kā nav uzticība, zinot, ka no polijas nāk.
Un? Es saku,braucu jau 3. gadu ar tādām un 3 mašīnām ir. Tās ir kaut kāda Good Year vai Dunlop meitas firma. Kāda šķirba,kur ražo?
nu, varbūt kaut kā tev paveicies. Vnk, teiksim, cigaretes... var kaut vai uz visām kantēm raxtīt, ka under authority utt., vai tā pati Tschibo kafija, ko poļos fasē. Ja salīdzina polijas ražojumu ar r-eiropā nopērkamo, starpība jūtama uzreiz. Nezinu, man liekas, ka poļu attieksme pret darbu ir stipri līdzīga tai, kā mums bija sovjetu laikā - kaut ko drusku nofenderēt, kaut ko drusku uzracionalizēt un tā. Jo tās mātesfirmas nemaz tik sirsnīgi nekontrolē, kas nāk laukā no filiālēm. Tāpēc es par tām riepām līdzīgi domāju; atnāk 1dien zdeneks pohās uz darbu, drusku nepieregulē aparātu, vai vīkends sākas 5dien no rīta jau...
anglo baltic, kas Jelgavas šosejas sākumā labajā pusē, tiem ir atjaunotās no Anglijas, man vajadzīgais izmērs bija par Ls 21 + montāža 4-5 lati. Paši saka, ka balansējoties labi, un garantija gads.
Debicai kaut kā nav uzticība, zinot, ka no polijas nāk.
2 edijz: par to startu pie zaļā ir fakc, nebrauc tie cilvji... patiesībā uz pedāli jāmin tai mirklī, kad dzeltenais iedegas, tad tu kā reiz līdz ar zaļo šķērso krustojuma robežu. Otrs, ko esmu ievērojis, stūrētāji korķos kavē sev laiku ar telefonsarunām, nevis uguņu uzmanīšanu.
smart235 rakstīja:
Crankshaft rakstīja: Hmm, par tiem paaris gadiem, kuri patstaaviigi jaanobrauc, vispaar ir taisniiba, veel labaak buutu, ja tiesiibu jaunieguveejiem
mashiinas, teiksim, pakaljlogaa, buutu kaada ziime ielikta, kas noraadiitu uz jaunu, nepieredzeejushu vadiitaaju...
Tiem, kuri bljauj uz autoskolaam, taada lieta, kaa t.s. "maaciibu tiesiibas" nav praataa ienaakusi? Mana jaunaakaa meita kaadu gadu ar taadaam braukaaja, gan ar manu auto, gan mana teeva, gan sava drauga un tikai tad devaas likt eksaamenus uz CSDD. Jaasaka, brauca bez vainas un brauc arii tagad
Padomjlaikos buutiibaa taa situaacija bija stipri liidziiga, mans vadiitaaja staazhs ir no 1971. gada, ieskaitot motociklu, km skaitiijis neesmu, bet paari ljimonam km droshi buus
paga, paga, vai ta padomiešiem bija mācību tiesības? nebija vis, man liekas, drīxtēja ar M burtu braukt, ja blakussēdošajam stāžs 3 gadi bija. Btw, intereses pēc apstījos, man uz moci no maija 1972...
ak jā, burts bij У
Crankshaft rakstīja: Hmm, par tiem paaris gadiem, kuri patstaaviigi jaanobrauc, vispaar ir taisniiba, veel labaak buutu, ja tiesiibu jaunieguveejiem
mashiinas, teiksim, pakaljlogaa, buutu kaada ziime ielikta, kas noraadiitu uz jaunu, nepieredzeejushu vadiitaaju...
Tiem, kuri bljauj uz autoskolaam, taada lieta, kaa t.s. "maaciibu tiesiibas" nav praataa ienaakusi? Mana jaunaakaa meita kaadu gadu ar taadaam braukaaja, gan ar manu auto, gan mana teeva, gan sava drauga un tikai tad devaas likt eksaamenus uz CSDD. Jaasaka, brauca bez vainas un brauc arii tagad
Padomjlaikos buutiibaa taa situaacija bija stipri liidziiga, mans vadiitaaja staazhs ir no 1971. gada, ieskaitot motociklu, km skaitiijis neesmu, bet paari ljimonam km droshi buus
paga, paga, vai ta padomiešiem bija mācību tiesības? nebija vis, man liekas, drīxtēja ar M burtu braukt, ja blakussēdošajam stāžs 3 gadi bija. Btw, intereses pēc apstījos, man uz moci no maija 1972...
he, pilnīgi nezināju, ka ar Jawām vēl kāc braukalē...- nebiju ievērojis.
man ar bija kādreiz, sen; modeli neatceros, bet tā, kam 16" riteņi. Nākošā bij tā sauktā jaunā, ar 18" riteņiem.
Bet beņa tam mocim laikam kādi 8 litri gāja - kad uz Liepāju braucu, tad vienmēr Saldū bij jāpildās.
mass rakstīja: Viens pazīsatams no siguldas bij ieinteresēts. Zvanīja? Ja nezvanīja, tad atgādināšu viņam.
Jebšu ir jau pārdots?
Vēl dabūjams!
ar šitām vismaz ir skaidri spēles noteikumi.
Bet kā jums patīk tās, kas nomaskētas par rakstiem? Spied uz ziemas riepām vai tom tom plus un tas, izrādās, ir smirdošs links
Kā tas draņķis, ko pārdod pie sieriem un kas nosaukts par siera izstrādājumu...
mass rakstīja:
smart235 rakstīja: nu, man ir bijis, ka smird tās lapas un citi augu izcelsmes sīkdraņķi, kas sabiruši tur, kur gaisa ieplūde... auto zem ceriņiem stāvēja...
bet jūtams tik tad bija, kad ventilatoru ieslēdzu.
Arī gadās ka ar visiem tiem augu mēsliem ir aizdambējies caurums, pa kuru ūdens iztek no turienes (zemstikla restes) un tad tas viss tur smuki pūst. Ūdens iztece parasti ir tāds gumijas prezervatīvs caurs, kuram var piekļūt no motortelpas un tos mēslus izbakstīt ārā.
vo vo; es izsūcu ar putekļusūcēju un viss beidzās.
Bet mersis, ko sen atpakaļ fāterlandē pirku, arī oda pēc pelējuma, viņš vnk caurs visās malās bija un ūdens nācis iekšā; tur nekas nepalīdzēja. Bija piederējis vienam lauciniekam, bagažniekā siens un aitu spiras bija
mass rakstīja:
smart235 rakstīja:
gribi teikt, ka tā ir kā kompensācija? baigi daudz tev tādu sarunu?
Nezinu kas tas ir, bet priecē, ka par visiem "Nu, es atbraucu" un "Nu davai nāc lejā" nav jāmaksā, un man vismaz tādi ir daudz
tev varbūt ilgāk pieslēgums kā man; izkalpojies būsi...
man tādu īssarunu nav,
ja runāju, tad pa nopietno
nu, man ir bijis, ka smird tās lapas un citi augu izcelsmes sīkdraņķi, kas sabiruši tur, kur gaisa ieplūde... auto zem ceriņiem stāvēja...
bet jūtams tik tad bija, kad ventilatoru ieslēdzu.
mass rakstīja:
smart235 rakstīja:
mass rakstīja: Domājams, ka ja 10 no 10 netabilstu, tad to varētu uzskatīt par tīšu krāpšanu. Šinī gadījumā tas vairāk izskatās pēc nolaidības, kas saistīta ar iekārtu apkalpošanu.
Varēja jau arī uzrakstīt, cik ml un l bija tā neatbilstība, lai varētu sākt sēkt, ka marchiks ir santīmsipējs
P.S. Statoilu neaizstāvu - savulaik uztaisīju un palaidu tautās šīs uzlīmes www.korande.lv/...
Tagad gan tur leju, jo man jau daudz nevajag un karstmaizes tur garšīgas.
ar santīmiem ir tā - 100 saņi = Ls1; jeb kā vācieši saka, arī sīklopi dod kūtsmēslus. Piemēram, LMT - ja paskatās viņu rēķinos uzmanīgi, tad izrādās, ka katrā pozīcijā viņi skaita mazliet nepareizi - atlaižu pročus un tā. Protams, sev par labu, un neviens nepaliek nabagāks no tiem 5-7 santīmiem uz rēķinu.
Bet! /kā teica Godmanis/ sareizināsim divus sakitļus un dabūsim šīs krāpšanās patiesos apmērus...
Atceros topiku par kādu bankas darbinieku, kas softā bija ielicis fīču, kas visus nepilnos centus noapaļoja uz augšu un šo noapaļojumu pēc tam ieskaitīja jamajā kontā. Liekas, ļimons bakšu gadā - vai tā kautkā. Pēc tam laikam gan pulka gadi slēgta tipa iestādē.
Ja vērīgāk papēta LMT rēķinu, var pamanīt, ka sarunas kuras nepārsniedz 7 sekundes ir bezmaksas
gribi teikt, ka tā ir kā kompensācija? baigi daudz tev tādu sarunu?
Bet par nolaidībām - atliek vienreiz pasūdzēties, ka Statoilā šā vai tā bijis, un parasti tas beidzas ar attiec. darbinieka atlaišanu.
Vismaz Latvijā.
Tā ka drīzāk vietējie regulatori kautko saregulējuši cerībā, ka rīt vēl nepārbaudīs.
Btw, ja to, ka beņu ielej mazāk, katrs var konstatēt ar 5litru mērtrauku, kā konstatēt to, ka gāzi ielej mazāk?
Ar bākas metodi, vai? Un šur tur toč, ka lej mazāk!
mass rakstīja: Domājams, ka ja 10 no 10 netabilstu, tad to varētu uzskatīt par tīšu krāpšanu. Šinī gadījumā tas vairāk izskatās pēc nolaidības, kas saistīta ar iekārtu apkalpošanu.
Varēja jau arī uzrakstīt, cik ml un l bija tā neatbilstība, lai varētu sākt sēkt, ka marchiks ir santīmsipējs
P.S. Statoilu neaizstāvu - savulaik uztaisīju un palaidu tautās šīs uzlīmes www.korande.lv/...
Tagad gan tur leju, jo man jau daudz nevajag un karstmaizes tur garšīgas.
ar santīmiem ir tā - 100 saņi = Ls1; jeb kā vācieši saka, arī sīklopi dod kūtsmēslus. Piemēram, LMT - ja paskatās viņu rēķinos uzmanīgi, tad izrādās, ka katrā pozīcijā viņi skaita mazliet nepareizi - atlaižu pročus un tā. Protams, sev par labu, un neviens nepaliek nabagāks no tiem 5-7 santīmiem uz rēķinu.
Bet! /kā teica Godmanis/ sareizināsim divus sakitļus un dabūsim šīs krāpšanās patiesos apmērus...
Atceros topiku par kādu bankas darbinieku, kas softā bija ielicis fīču, kas visus nepilnos centus noapaļoja uz augšu un šo noapaļojumu pēc tam ieskaitīja jamajā kontā. Liekas, ļimons bakšu gadā - vai tā kautkā
. Pēc tam laikam gan pulka gadi slēgta tipa iestādē.
mass rakstīja:
Uggga rakstīja: Kā tad autoram izdevās eksperiments ar maizi?
Maizi varbūt vajadzēja pirms tam iekaltēt drusku, jo uz tausti nelikās slapjāka kā bija, kad sagriezu un saliku.
Bet neskatoties uz to visu, kas tika darīts - tomēr nedaudz smird pēc kaut kādiem puvekļiem. Vajadzēs laikam pie apbedītājiem tomēr iet
tad tev jāpazvana Āpsim
.
bet labāk pamēģini vēlreiz ar ūdeni, vanish, maizi.
Nortel rakstīja: SAABam nekas cits izņemot benzīnu nav jālej. Mazdai lēju gandrīz visu iespējamo. Un kad viss bija saliets, nošķīlu.
Šitas lapss

Varētu uz BB Brokastīm aizlaist rīta jautrībai.