iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Chankaishi 15.04.2013 16:01

Ir varianti, kad pēc veca sakāmvārda - smotriš v kņigu, viģiš pigu! Punkts 1.24 - krustojums, vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atdalas ceļi vienā līmenī. Krustojums ir norobežots u.t.t. krustojums nav izbrauktuves, iebrauktuves dz. zonā, stāvlaumumos utml.

135.6 brauktuvju krustošanās vietāsun tuvāk par 5 m .(stāvēt aizliegts)

1.8 brauktuve - ceļa(!) daļa, kas paredzēta transportlīdzekļu braukšanai. Tātad krustojumos nevar stāvēt uz ceļa daļas, kas ir brauktuve. Uz pārējās ceļa daļas stāvēt nav aizliegts!

Te arī viss tās sazvērestības atrisinājums!

Chankaishi 15.04.2013 13:31

aansis rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Un par to staaveeshanu uz Muukusalas aplja - te ar Tvaika ielu par maz, kaa minimums Strenchu psihenee jaaaarsteejaas! Bet taa - mekleet blusas - nodarbe nav slikta, vismaz noteikumus var palasiit shad tad!

Par agresivitāti ar kādu tiek aizstāvēti padomju noteikumi no ikdienas braucēju puses, kuri nav pat pacentušies iepazīties ar noteikumu izmaiņām, bet satiksmē piedalās, gan kādam derētu painteresēties - vismaz ejot nākamo medicīnisko pārbaudi. Tāpat arī iespējams, ka varētu nosaukt par dīvainu kādu, kas minētajā vietā novietotu auto un stieptu cementa maisus no K-Rauta. Bet fakts, ka kādam liekas, ka šajā vietā nedrīkst apstāties un stāvēt ir ilustrācija tam, cik slikti patiesībā lielākā daļa vadītāju un arī CP zina satiksmes noteikumus un seko to izmaiņām!

Kaads sakars ar veciem noteikumiem! Ja jau reiz runaajam pa punktiem, tad, staavot uz Muukusalas aplja, tu paarkaap p.26.3, krustojuma definiicija ir p.1.22, celja ziime 102. noraada krustojumu, kur brauc pa loku. Punkts 89.6 aizliedz apstaaties brauktuvju krustoshanaas vietaa, kas peec punkta 1.22 ir krustojums. Es piekriitu, ka demokraatijas laikmetaa viss ir apstriidams, vari arii vinneet, ja noalgo labaaku(daargaaku) advokaatu. Kaut vai uz savu apmaatiibu atsaucoties

Chankaishi 15.04.2013 7:57

www.katubrauc.lv/... - lai neceptu jaunu topiku! Te var uzzinaat, kaads kursh brauceejs, pie tam veel ietaupiit 5% no KASKO apdroshinaashanas. Liidz 19.04. Un nesakiet, ka 5% ir santimsipshana!

Chankaishi 15.04.2013 4:13

Un par to staaveeshanu uz Muukusalas aplja - te ar Tvaika ielu par maz, kaa minimums Strenchu psihenee jaaaarsteejaas! Bet taa - mekleet blusas - nodarbe nav slikta, vismaz noteikumus var palasiit shad tad!

Chankaishi 15.04.2013 4:04

sarashkins rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Attaalums no krustojuma un attaalums no pieturvietas savstarpeeji paarklaajaas, apstaashanaas vietas nav!

Aizej tur uz vietas un pamēri tos metrus (minētos 10 un 5 atrēķini), tad redzēsi, ka tur pietiek vietas vairākiem auto, iespējams pat kādiem pieciem-sešiem, atkarībā no izmēriem.

Kas ir pieturas vieta peec noteikumiem? Stabs ar ziimi vai vieta, kur staaveet sab. transportam? Un tad pareekjini tos metrus! Kaa jau teicu - tai vietaa autinju vareetu nolikt tik idiots!

Chankaishi 14.04.2013 6:18

sarashkins rakstīja: 1.23. ietve — ceļa daļa, kas paredzēta gājējiem. Ietve piekļaujas brauktuvei vai ir atdalīta no tās;

Vai varētu padomāt, ka ietve varētu būt arī ar zemes segumu? Kā būtu ar auto novietošanu ar bultām apzīmētajās vietās? content8-foto.inbox.lv/...

Kas te nav skaidrs? Ietve ir atdaliita ar zaljo zonu. Staaveet tai vietaa var, tikai uzbraucot uz ietves ietves pashaa malaa. Bultu noraadiitajaas vietaas uz ietves uzbraukt nevar. Vieta, protams, interesanta, iespeejams, veikala darbiniekiem speciaali izveidota Jo, kaa redzams - 2 mashiinas, pavecas, parasti staav uz ietves, netrauceejot velosipeedistiem. Klienti var piebraukt pie bodes, izmantojot kabatu, ne ilgaak par 15 minuuteem. Peec logjikas un situaacijas uz vietas!

Chankaishi 14.04.2013 6:06

aansis rakstīja:

sarashkins rakstīja: Un vēl viena situācija, kā būtu ar auto novietošanu stāvēšanai šeit? Nekur iepriekš nav "apstāties aizliegts" zīmes.:

content28-foto.inbox.lv/...

content28-foto.inbox.lv/...

Varbūt vēl dīvaināk tev liksies, ka arī šeit: goo.gl/... drīkst apstāties un stāvēt.

Tas ir Muukusalas aplis. Aplii driikst staaveet? Tas ir apljveida krustojums. Un cik zinu, cik atceros - krustojumos un tuvaak par 20m no tiem staaveet un apstaaties nedriikst. Neieshu citeet noteikumus, nav pa rokai. Ja kas - noteikumi jaaizprot ne tikai burtiski, bet arii peec kopeejaa satura, idejas. Un ideja ir taada, ka neviens nevienam nedriikst trauceet paarvietoties pa koplietoshanas celjiem, ieveerojot noteikumus, un katrs satiksmes daliibnieks ir paarlieciibaa, ka taadu trauceetaaju nebuus. Var mekleet kljuudas un nepilniibas satiksmes organizeeshanaa, bet viss shis topiks ir pastulba skabargu mekleeshana sveshaa acii Piem. - tas pirmeejais krustojums ar Balasta ielu - tur staaveet nedriikst. Attaalums no krustojuma un attaalums no pieturvietas savstarpeeji paarklaajaas, apstaashanaas vietas nav! Pie tam tikai idiots tur vareetu nolikt mashiinu staaveeshanai - vinjsh trauceetu gan trolejbusiem izgriezt no pieturas, gan brauceejs no Balasta ielas riskeetu saskrieties ar kaadu no kreisaas puses braucosho.

Chankaishi 12.04.2013 5:49

Normaali, ja katrs veel meenesii pa latukam iemestu - vareetu bikinj uzdziivot! Bet reizeem izskataas, ka te vairaak patr 10 purniem neapgrozaas

Chankaishi 11.04.2013 7:33

Ja nevari no draugiem, radiem sakasiit, tad visur citur buus daargaak kaa bankaa. Ja ir iespeeja, panjem tieshaam pateerinja krediitu bankaa, ir jau arii tie owerdrafti. Sms krediits, vai liidziigie - peec gada paardosi to mashiinu par 1000 un veel tuukstoti paliksi paraadaa, par ilgaaku laiku pat bail padomaat!

Chankaishi 10.04.2013 12:43

Topiks saucaas - Celju policija darbiibaa! Un shajaa gadiijumaa pie taa, ka notika tiesa, arii pie taa, ka vairaaku lapu garumaa izveertaas diskusija ieksh iauto, ir vainiigs celju policijas darbinieks, kursh, izraadaas, nelikumiigi sodiijis celju satiksmes daliibnieku. Varbuut nepareizi sastaadiijis soda protokolu. Taatad - celju policijai veel jaamaacaas! Kaa tur ir peec taisniibas un peec visu eertiibaam - taa cita lieta. Bet tai staavvietaa(nevis uz brauktuves) var staaveet gareniski jebkuraa virzienaa.

Chankaishi 07.04.2013 4:55

Peec gugles bildes logjiski spriezhot - tur driikst staaveet tai staavvietaa ar purnu jebkuraa virzienaa, tik gareniski autinju uz ietves novietojot. Ir celjsh, ir brauktuve, ir iela un ir ietve. Nedriikst novietot kreisajaa pusee uz ielas brauktuves. Jaa ir speciaali izveidota staavvieta uz ietves - nekas neaizliedz tur staaveet jebkuraa virzienaa! Tik viena probleema - kaa tu tai staavvietaa iebrauci? Ja policists tevi piekjeera parkoshanas briidii, kad tu brauci pa preteejo joslu nepareizaa virzienaa - par to var buut sods. Ja vienkaarshi shkjeersoji brauktuvi un uzbrauci uz ietves-staavvietas, tad nezinu, par ko te var piekasiities. Es shaadaa situaacijaa neriskeetu - nedaudz pabrauktu uz priekshu, apgrieztos preteejaa virzienaa un noparkotos. Eertaak un bez krenjkjiem Jaa, tai bildee tur taalaak gan staav sodaama mashiina - shkjeersaam uz ietves, vai iesliipi uz ietves - par to sods 100 punkti!

Chankaishi 31.03.2013 4:27

Глушение, отключение системы ЕГР не приведет к улучшению

динамики, не приведет к уменьшению расхода топлива и т.д. и т.п. Но

эффект плацебо никто не отменял.. я сам попался )).

Tas kopsavilkums no Kanibaala iedotaas saites par EGR vaarstiem, to aizaugshanu ar kaut ko asfaltveidiigu un nepareizu darbiibu. Vispaar - kaadaa staavoklii jaabuut autinja dzineejam, vai kaaada degviela jaalieto, lai taa aizaugtu izpluudes sisteema, kaa tai krievu saitaa fotograafijaas redzams!!

Chankaishi 30.03.2013 8:20

DekstersFF rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Kaapeec ljaudis rietumos peerk caravan? Pareizi, lai vareetu paarvadaat smagumus, kravas. Liidz ar to lielaakas slodzes un gadu gaitaa lielaaks motora izdilums. Ja no rietumiem naacis autinjsh.

atkal stereotipi, ja universālis, tad vadā kravas. Bērnu rati ir krava, vai ne? Mans vācu draugs, piemēram, brauc ar Audi A4 Avant nu jau gadus 6, neesmu viņu redzējis tajā mašīnā vedam cementa maisus vai čuguna radiatorus. Parasti brauc viens vai ar savu ap 50 kg smago sievu. Pats tā ap 90kg.

Un ja sedans lietots kalnainos apvidos un ar to vilktas piekabes, bet ar universālu tikai sporta somas ?

Īstenie kravas auto-Opel Insignia, Audi S4 vai S6 utt.

Dīvainiit tu..

Tad tu gribi teikt, ka 12 gadiigam 1.6l motoram, nomainot atgaazu atgrieshanas vaarstu, momentaa ieekonomeesies 1.5l uz 100km? Jeb tev vienkaarshi niez un kasiities gribaas? Veikalos ir nopeerkamas taadas mazas rocinjas garaa kaataa - var pakasiit, kur gribaas! Tas motors ir izdilis, un bez kaartiiga remonta pateerinjsh neuzlabosies!

Chankaishi 30.03.2013 3:49

12 gadus vecai opelastrai, pie tam veel caravan, EGR vaarsta nomainja vien ekonomiskaaku to motoriiti nepataisiis. Varbuut ljoti ljoti minimaali, bet ne jau par 1.5l uz simtu mazaak! Kaapeec ljaudis rietumos peerk caravan? Pareizi, lai vareetu paarvadaat smagumus, kravas. Liidz ar to lielaakas slodzes un gadu gaitaa lielaaks motora izdilums. Ja no rietumiem naacis autinjsh.

Chankaishi 30.03.2013 3:25

sarashkins rakstīja:

Chankaishi rakstīja: big, small, shorty, long - kaaju var nolauzt tais jenjkju tekstos. Man shkjiet - iet runa par virzulja gaajuiena attieciibu pret virzulja diametru. Ja diametrs liels, gaajiens mazs - short block, diametrs saliidzinoshi neliels, gaajiens garsh - big block. Kaa reizee tie big block arii ar lielaakaam klokjeneem, mazaakiem apgriezieniem, lielaaku torgue - griezes momentu.

Kā reiz ir tieši otrādāk - big block - liels virzuļa diametrs, attiecīgi liela izmēra galvas, lasīt iepriekš - "Chevy's 396ci engine is considered a big block because like all chevy big blocks, the bore diameters are wide, the strokes are short, the heads are relatively big"

Es tachu teicu - tais tekstos var kaajas aplauzt! Tieshi torgue lielaaks ir motoriem ar relatiivi garaaku virzulja gaajienu un liidz ar to lielaaku klokjenes diametru - t.i. -lielaaks attaalums no pamatkaklinja centra liidz klanja apaksheejaa gultnja centram - lielaaks griezes moments. Tai tekstaa ir sajaukti big,short,small un nezinkas veel! Jo dzineejiem ar iisaaku virzulja gaajienu attieciibaa pret virzulja diametru nevar buut lielaaks torgue kaa dzineejiem ar garaaku gaajienu pie taada pat virzulja diametra!

Chankaishi 29.03.2013 8:31

big, small, shorty, long - kaaju var nolauzt tais jenjkju tekstos. Man shkjiet - iet runa par virzulja gaajuiena attieciibu pret virzulja diametru. Ja diametrs liels, gaajiens mazs - short block, diametrs saliidzinoshi neliels, gaajiens garsh - big block. Kaa reizee tie big block arii ar lielaakaam klokjeneem, mazaakiem apgriezieniem, lielaaku torgue - griezes momentu.

Chankaishi 29.03.2013 8:14

Man shkjiet, ka ir stulbi sisties ar pieri sienaa, ja blakus durvis Ir stulbi smagi straadaat, lai dabuutu to, ko var sameeraa viegli ieekonomeet. Tas par 07.18 teikto Ir labi, ka ir cilveeki, kas var uzraadiit patiesus skaitljus, paldies jaasaka, nevis jaaizsmej nomiks!!

Chankaishi 22.03.2013 7:56

Krievs tachu raksta, ka viss tas par velti dariits, kaa bija eljlju rijoshs taa arii palika. Man te darbaa ir taads carbon remoower, varen giftiigs, tas gan noeed, lai gan vairaak domaats smalku filtru sietu tiiriishanai. Un cilindraa daudz-maz veertiigam motoram jau nu neieteiktu ko taadu liet, var arii virzuljus noeest!

Chankaishi 20.03.2013 9:45

GB12 rakstīja: Cirvji šeit ir abi divi.

Pilniigi piekriitu!

Chankaishi 18.03.2013 5:57

Kanibaals rakstīja: Principā nogriešanās manevrs vienlaicīgi ir arī pārkārtošanās, jo tās 2 joslas no Akmens tilta tālāk neturpinās. Tas, ka pirms krustojuma atrodas 2. joslā nenozīmē, ka nogriežoties arī ir "tiesības" uz 2. joslu. Nekas neliedz pēc CSN tiem kas ir labajā malējā joslā nogriežoties ieņemt uzreiz 1. vai 2. joslu. Tā kā tiem kas kreisajā joslā ir jāievēro labās rokas princips. Protams pie pieturas, jau par vēlu pārkārtoties, tad jālaiž blakus joslā braucošie.

Bilde no trafaretiem(pateikšu priekšā pareizā atbilde ir 4.) - failiem.lv/...

Tiem, kas no labaas grib uzreiz iebraukt otrajaa, to liedz pa kreiso joslu braucoshie, kuri savu joslu nemaina. Jo pashaa nobrauktuvee joslas tai liikumaa turpinaas, ir nepaartrauktaa liinija pat, taalaak tik paraadaas veel kreisaa pusee joslas. Kaapeec tai trafareta bildee pareizaa ir 4. atbilde? It kaa, ja joslas briivas, jaabrauc tikai pa labo maleejo, ja negrib nogriezties pa kreisi. Un kaapeec tad nevar uzreiz griezt kreisajaa, taapeec, ka pa kreiso driikst braukt tik tad, ja paareejaas joslas aiznjemtas? Skaidrs, ka es tagad tiesiibas nenoliktu!

Chankaishi 13.03.2013 9:48

Nortel rakstīja:

seaman rakstīja:

Nortel rakstīja: Beidzot atkodu to stulbumu.

malacītc!

bet nu TUR poļubomu kreisajiem jālaiž labie

Kurš CSN punkts?

Kursh neatceros, bet, ja grib paariet uz citu joslu, jaapalaizh visi pa to braucoshie, kuriem vareetu trauceet. Ja vienlaiciigi paarkaartojaas, tad tas, kas kreisajaa joslaa, palaizh to, kas grib no labaas uz kreiso. Par konkreeto vietu - tur divas kreisaas joslas taalaak nogriezhaas uz 13. janvaara ielu pa kreisi. Ja grib uz Mola pusi, tad jaashkjeerso 2 joslas apm. 200m garaa posmaa. Bez savstarpeejas sapratnes tur buutu bardaks!

Chankaishi 13.03.2013 8:19

DekstersFF rakstīja:

Chankaishi rakstīja:

Pirmais rakstīja: a tā tava fiksā mašīnīte pēc tam tāpat stāv kopējā rindā.... tāpēc jau tajā joslā stāv mašīnas, ka jamās nevar tālāk aizbraukt....

katrs ielīdiens ir līdzīgs līšanai rimī pie kases.... man jau "tikai divus alus un paciņu lēto smēķu, drīkst es bez rindas"

Nu ja! Piem. pie Ulbrokas aplja - visi smuki staav labajaa rindaa un taa pat smuki brauc pa apli labajaa rindaa no kapiem uz purchiku. Mieriigi - pa kreiso aplii iekshaa, izveeloties pareizo atrumu un momentu - pa otro nobrauktuvi uz beernu slimniicu prom. Tas ir nepareizi? Un kursh taisa sastreegumus? Un kaapeec aplii ir 3 joslas? Smukumam? Tai pat maksimaa - atveraas blakus kase - tu staaveesi ieprieksheejaa rindaa? Pie mums taa nu paradushi, citaas zemees lielajos apljos pa labo joslu brauc tikai tad, ja nogrieziisies naakamajaa nobrauktuvee. Bet muuseejie - peec noteikumiem, savaa izpratnee - es esmu joslaa, shito, kas garaam pabrauca, iekshaa nelaidiishu, speciaali gaazi uzspiediishu! Trulums saucaas un nervi arii ne visai

Nebrīnos, ka tu nespēj nofiltrēt,par ko ir runa.

Es uzskatu, ka filtreeju pat ljoti normaali, vismaz to, ko saku. Taatad tu gribi teikt, ka braukt pa aplja labo joslu garaam 2-3 nobrauktuveem ir pareizi? Tad nu tieshaam jaasaka, ka diivainis! Jeb te ir atkal kaarteejaa kasiishanaas par to, ka ir slikti nogriezt celju? Protams, ka tas ir slijkti, ar to es nenodarbojos, bet izmantot satiksmes organizaacijas uzlabojumu iespeejas - tas ir tikai normaali. Ja kaadam tas nepielec, taa vairs nav mana vaina!

Chankaishi 13.03.2013 3:46

Pirmais rakstīja: a tā tava fiksā mašīnīte pēc tam tāpat stāv kopējā rindā.... tāpēc jau tajā joslā stāv mašīnas, ka jamās nevar tālāk aizbraukt....

katrs ielīdiens ir līdzīgs līšanai rimī pie kases.... man jau "tikai divus alus un paciņu lēto smēķu, drīkst es bez rindas"

Nu ja! Piem. pie Ulbrokas aplja - visi smuki staav labajaa rindaa un taa pat smuki brauc pa apli labajaa rindaa no kapiem uz purchiku. Mieriigi - pa kreiso aplii iekshaa, izveeloties pareizo atrumu un momentu - pa otro nobrauktuvi uz beernu slimniicu prom. Tas ir nepareizi? Un kursh taisa sastreegumus? Un kaapeec aplii ir 3 joslas? Smukumam? Tai pat maksimaa - atveraas blakus kase - tu staaveesi ieprieksheejaa rindaa? Pie mums taa nu paradushi, citaas zemees lielajos apljos pa labo joslu brauc tikai tad, ja nogrieziisies naakamajaa nobrauktuvee. Bet muuseejie - peec noteikumiem, savaa izpratnee - es esmu joslaa, shito, kas garaam pabrauca, iekshaa nelaidiishu, speciaali gaazi uzspiediishu! Trulums saucaas un nervi arii ne visai

Chankaishi 12.03.2013 17:20

DekstersFF rakstīja:

Chankaishi rakstīja:

anonimikis rakstīja: un vēl daudzās vietas šoferi skaidri zina, ka no šīs joslas kāds griezīs pa kreisi. bet mauc pa to un pirms krusta spraucas labajā joslā. nevis pagaida, kamēr priekšā pagriezīsies.

Es tā bieži daru, man ir maza un fiksa mašīnīte, paredzot daudzmaz turpmākos notikumus, es nevis veidoju sastrēgumus, bet taisni otrādi - samazinu to iespēju! Nu, ja nesanāk, pagaidu, neesmu nervozs braucējs!

Nebrīnos, jo tava nostāja ir kretīniska. Man pajāt, cik tas tavs mēsls ir liels vai mazs, stāvi rindā un nelien citiem priekšā. Maksimā arī līdīsi priekšā? Nedomāju. Tādi jūs esat kretīni-līdējiņi-slidenie.

Nesatraucies, puis, lai gan te var ,pie stūres tas ir bīstami!

Chankaishi 12.03.2013 16:58

anonimikis rakstīja: un vēl daudzās vietas šoferi skaidri zina, ka no šīs joslas kāds griezīs pa kreisi. bet mauc pa to un pirms krusta spraucas labajā joslā. nevis pagaida, kamēr priekšā pagriezīsies.

Es tā bieži daru, man ir maza un fiksa mašīnīte, paredzot daudzmaz turpmākos notikumus, es nevis veidoju sastrēgumus, bet taisni otrādi - samazinu to iespēju! Nu, ja nesanāk, pagaidu, neesmu nervozs braucējs!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti