iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Chankaishi 12.03.2013 12:57

DekstersFF rakstīja:

Chankaishi rakstīja:

seaman rakstīja:

Nortel rakstīja: Beidzot atkodu to stulbumu.

malacītc!

bet nu TUR poļubomu kreisajiem jālaiž labie

Korekti peec noteikumiem jaa. Bet jaanjem veeraa, ka tie, kas tur nogriezhaas, noteikti meerkjee uz divaam maleejajaam labajaam joslaam. Shai vietaa nevajadzeetu iipashi spiest uz prioritaati peec noteikumiem, bet ieveerot raaveejsleedzeeja principu.

Tad noteikumus nevajag, ja? Kur jāievēro noteikumi un kur nav jāievēro?

Besī ';sitie liellopu tiesību pieprasītāji. Rāvējslēdzējs ir mana izvēle, gribu-laižu, negribu un nelaižu. Parasti laižu, bet tos fiderus, kuri nagļakā pieprasa viņus laist un lien- ne sūda.

Tad tu gribi teikt - raaveejsleedzeeja principa ieveerishana ir pret noteikumiem? Noteikumos nav rakstiits, ka trauceet citam izdariit manevru ir paarkaapums? Tu neizproti noteikumu jeegu!

Chankaishi 12.03.2013 12:53

Tak vakar esot bijis austrumu veejsh, droshi vien uz Vidzemes pusi brauci Muusdienaas, cik nu taa sajeedzu - parastaa racionalizaacija iipashi nerulle, labaak pareizi lietot standarta izstraadaajumus, nevis censties tos saviem speekiem uzlabot.

Chankaishi 12.03.2013 12:21

Tak vakar esot bijis austrumu veejsh, droshi vien uz Vidzemes pusi brauci Muusdienaas, cik nu taa sajeedzu - parastaa racionalizaacija iipashi nerulle, labaak pareizi lietot standarta izstraadaajumus, nevis censties tos saviem speekiem uzlabot.

Chankaishi 12.03.2013 4:31

seaman rakstīja:

Nortel rakstīja: Beidzot atkodu to stulbumu.

malacītc!

bet nu TUR poļubomu kreisajiem jālaiž labie

Korekti peec noteikumiem jaa. Bet jaanjem veeraa, ka tie, kas tur nogriezhaas, noteikti meerkjee uz divaam maleejajaam labajaam joslaam. Shai vietaa nevajadzeetu iipashi spiest uz prioritaati peec noteikumiem, bet ieveerot raaveejsleedzeeja principu.

Chankaishi 11.03.2013 4:47

Ja tev jaatiek uz Molu, brauc pa labo joslu. Sab. transporta joslas tur nav. Ja staav trolejbuss vai autobuss, var tikt garaam, iipashi netrauceejot blakusjoslaa braucoshos, pagriezienu gan paraadi. Bet joslas tur platas. Braukt pa kreiso un nonaakt peec tiltus pa vidu ir sameeraa neeerti, jo reizeem gruuti paarkaartoties pa labi. Tur gan ir taads knifs, ka pa tiltu pa kreiso joslu braucoshie tai sameeraa asajaa pagriezienaa ievirzaas labajaa joslaa, taapeec centies pa savu joslu braukt iespeejami vairaak kreisajaa pusee, tad neviens netraucees apbraukt staavoshu sabiedrisko. Jo joslas tur platas.

Chankaishi 05.03.2013 11:06

Labi, bet tad nu tieshaam viss! Pilniigi piekriitu ieprieksh Palaidniex teiktajam par dabu, mees, cilveeki, arii esam dabas dalja. Tikai druscinj savaadaaka. Ja biteem beidzaas medus un nav vairs to kur vaakt - pagalam saime un stropa civilizaacija. Var arii taa!

Chankaishi 05.03.2013 10:52

Tu, palaidniek, esi kaa mazs beerns - ierauga konfeti un vajaga! Pacieties, buus! Visa mana garaa pentere ir par to, ka muljkjiigi teeereet papildus jaudu, ja 1/4 dalja degvielas izkuup gaisaa. No saakuma buus stacionaarajiem , jau ir, tas obligaati nebuus siltummainis, taa var buut elektriibu razhojosha ieriice ar termopaariem. Leetaaks nekas nepaliks, naaksies iespringt, lai samazinaatu resursu pateerinju aizvien vairaak. Labi, apnika, ir iespeeja tev palikt beidzamajam!

Chankaishi 05.03.2013 10:39

Neizmantotu iespeeju ir daudz - meerkjis viens! Nu bet tava ikdienas mashiina taa arii puutiis gaisaa visu to siltumu, kuru pagaidaam, atkaartoju - pagaidaam veel zaudee. Lai gan silts dekjiitis un shkjirbu aizbaashana krietni atvieglotu ikdienas gaitas) Tas vareetu arii dot nelielu degvielas ekonomiju Jau tuulinj!

Chankaishi 05.03.2013 10:21

maxwellsci.com/... - she njem, palaidniek! Visu nav lasiit obligaati, pie tam tas dikti specifisks teksts, pat es inchenjerNr.2 to neizlasiiju. Bet, kaa redzi - ne visi samierinaas ar tenu apkures sisteemaa!

Chankaishi 05.03.2013 9:58

Palaidniex rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Pareekjini, palaidniek - apmeeraam 0.5 liidz 2l videeji katra mashiina stundas laikaa degvielu izpuush gaisaa par velti, visaa pasaulee. Sareekjini, ja vari, cik vareetu ieekonomeet!

Bļaāviens - kāds sakars auto ražošanas un pārdošanas cenai ar ceļa nodokli, akcīzi un degvielas patēriņu???

Tu taču nepērc automašīnu no tās ražotāja kopā ar degvielu ilgākam periofdam - Tie ir pilnīgi dažādi kantori.

Vēlreiz saku, ka sataisīt trubas, kas novadīs lieko siltumu salonā ir normāla inženierproblēma ar izmaksām izstrādei un papaildus sarežģījumiem notāžā utt..

Un ko darīt vasarā ar to sistēmu?

Tenu un webasto vienkārši neieslēdz, bet gaisavadiem jāparedz vēl vārsi vai vēl kāda figņa vai vasarā jāiebāž šķirbā kartoniņš...

Karoč - Inčeņers II

Tu tieshaam neredzi sakaru? Pie visa cita paareejaa pilniigi vienaada - kaadu mashiinu tu pirktu - taa kura teeree 10l, vai taa, kura teeree 8l degvielas? Protams, ja ir nauda jaunai mashiinai. Tikai nesaki, ka 2l uz simtu - taa ir santiimsipshana!

Chankaishi 05.03.2013 9:50

Palaidniex rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Pareekjini, palaidniek - apmeeraam 0.5 liidz 2l videeji katra mashiina stundas laikaa degvielu izpuush gaisaa par velti, visaa pasaulee. Sareekjini, ja vari, cik vareetu ieekonomeet!

Bļaāviens - kāds sakars auto ražošanas un pārdošanas cenai ar ceļa nodokli, akcīzi un degvielas patēriņu???

Tu taču nepērc automašīnu no tās ražotāja kopā ar degvielu ilgākam periofdam - Tie ir pilnīgi dažādi kantori.

Vēlreiz saku, ka sataisīt trubas, kas novadīs lieko siltumu salonā ir normāla inženierproblēma ar izmaksām izstrādei un papaildus sarežģījumiem notāžā utt..

Un ko darīt vasarā ar to sistēmu?

Tenu un webasto vienkārši neieslēdz, bet gaisavadiem jāparedz vēl vārsi vai vēl kāda figņa vai vasarā jāiebāž šķirbā kartoniņš...

Karoč - Inčeņers II

Nebljauj, palaidniek! Siltums - taa ir energjija, ar siltumu var ne tikai sildiit, ar siltumu var arii dzeseet. Vasaraa kaa reizee noder dzeseeshana! Maacies, shtudente!

Chankaishi 05.03.2013 9:47

EGR ir NOx samazinaashanai izdomaati. Kveepu filtrs maksaa daargi, kalpo ilgi un labi, ir taads manam vaagjiitim, nu jau paari 230tkst. novilcis. Bet leetaaks nekas nepaliks. Un mieriigi varu sadereet, ka buus kaut kas liidziigs tam, ko es te izfantazeeju, nemaz ilgi nebuus jaagaida. Bet varbuut brauksim ar 6-taktu dzineejiem, taadi vispaar nav jaadzesee gandriiz Lai gan diez vai, pasmagi. Tik ilgi, kameer buus iekshdedzes dzineeji, vienalga ar kaadu degvielu, lielaakaa probleema buus siltuma efektiiva izmantoshana. Likt tenu dzseseeshanas sisteemaa salona sildiishanai ir sliktaakais iespeejamais variants, varbuut patreiz leets. Bet jau 1972. gadaa zinaatnieki ir izpeetiijushi, ka pie toreizeejiem attiistiibas tempiem visi resursi, ne tikai degviela, izbeigsies 2100. gadaa. Tas peetiijums nav atcelts, viss notiek tieshi taa kaa paredzeets. Pateerinja tempi gan nedaudz samazinaas, bet zini nu, vai pietiekoshi. Naaksies domaat aizvien vairaak par katru resusrsu pili un gramu, un daargi par to maksaat!

Chankaishi 05.03.2013 8:17

Pareekjini, palaidniek - apmeeraam 0.5 liidz 2l videeji katra mashiina stundas laikaa degvielu izpuush gaisaa par velti, visaa pasaulee. Sareekjini, ja vari, cik vareetu ieekonomeet!

Chankaishi 05.03.2013 3:40

Palaidniex rakstīja:

Chankaishi rakstīja:

Ja to visu varētu novirzīt apkurei - pilnīgi pietikt. Bet tas sadārdzinātu to pasākumu, tāpēc ražotājam izdevīgāk uzlikt lietotājam papildu slogu - karsēt to, kas tiek dzesēts

Nu ir Tava iņčeņera zvaigžņu stunda paspīdēt - kā tieši ātri, lēti, viegli un eleganti taisies visu "lieko" siltumu savākt un ievadīt salonā...

Až interesanti palika...

Nu, ja pafantazee - tur nav nekaa sarezhgjiita! Ja bez turbiinas, tad dzeseejams izpluudes kolektors, ja ar turbiinu, tad kaut kas kaloriferveidiigs peec turbiinas ar atsevishkju ventilatoru uzsildiitaa gaisa padevei salonaa. Ja kas, siltumu var izmantot arii aukstuma razhoshanai - taatad tas kaloriferis-sildiitaajs-dzeseetaajs buutu iedeaala manta! Cik lasiits, par to tiek domaats, un gan jau driiz buus par pienjemamu cenu. Tiiraa ekologjija - gan degviela ietaupaas, gan gaisu nesilda par velti! Un nevajadzees spraust tenus radiaatoraa, vai nu kur, lai sildiitu un dzeseetu vienlaiciigi - nu ir tas stulbums!

Chankaishi 05.03.2013 3:24

Palaidniex rakstīja:

Chankaishi rakstīja:

Ja to visu varētu novirzīt apkurei - pilnīgi pietikt. Bet tas sadārdzinātu to pasākumu, tāpēc ražotājam izdevīgāk uzlikt lietotājam papildu slogu - karsēt to, kas tiek dzesēts

Nu ir Tava iņčeņera zvaigžņu stunda paspīdēt - kā tieši ātri, lēti, viegli un eleganti taisies visu "lieko" siltumu savākt un ievadīt salonā...

Až interesanti palika...

Chankaishi 05.03.2013 3:20

aansis rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

aansis rakstīja:

DekstersFF rakstīja: aansi, cik daudz karstākas ir dīzeļa izplūdes gāzes par benzīna atgāzēm?

Apmēam tik: www.ehow.com/...

Nu,man tur izskatās gandrīz vienādi, nevis 'daudz karstākas'.

Vispār jau vidēji 20% atšķirība. Pietiekoši lai ietekmētu salona apsildei atliekošā siltuma daudzumu. Vai arī tev liekas, ka, piemēram, 16 vai 20 grādi mašīnas salonā arī ir nejūtama atšķirība?

Atljaushos pasmaidiit, aansi - te tu esi nonaacis pretrunaa ar sevi! Interesanti - kur tad rodaas taas karstaakaas izpluudes gaazes? Tachu ne jau izpuuteejaa! Seko noraadiijumiem tai sevis noraadiitajaa saitaa, uzinstalee pirometru un paeksperimentee - piem. daljeeji piesedzot iepluudi, dabuusi krietni karstaakas izpluudes gaazes. Un tagad pameeri pasha dzineeja temperatuuru - tu buusi paarsteigts - arii dzineejs buus krietni karstaaks, taatad iznaak, ka diizelis labaak silda salonu) Es piekriitu tam, ka diizelis tomeer ir sliktaaks sildiitaajs, jo diizelja lietderiibas koeficients ir apm. par 10-15% augstaaks nekaa benziinnieks, liidz ar to mazaaki siltuma zudumi. Bet, ka normaala lieluma motors nevar uzsildiit salonu - tur tikai apsildes sisteemas vaina, siltumu motors razho paarpaareem!!

Chankaishi 04.03.2013 15:50

Tātad vēlreiz, aansi! Jauda rodās no siltuma, kas rodās sadegot, citiem vārdiem ķīmiski reaģējot C un H, kas ir degvielā, ar O, kas ir gaisā. Tā kā nekas nav ideāls, tad tikai max 50% siltuma pārvēršās spiedienā, kas stumj virzuli, pārējais siltums - 50%, neizmantots, izplūst caur izpūtēju, apm. 25% un 25% caur cilindra sieniņām un galvu dzesēšanas šķidrumā vai vienkārši gaisā. Tas ir ideāls variants modernam autiņa dīzeļdzinējam ar to komonreilu un elektroniski vadāmu daudzpakāpju iešprici, gan neskaitot vēl zudumus no berzes dzinējā. Tātad apm. 1/4 daļa sadedzinātās degvielas uzsilda dzinēju, dzesēšanas šķidrumu. Pilsētā tas ir apm. 1.5l dīzeļa 2stundu laikā vidēja lieluma automašīnai. It kā ar tādu daudzumu vajadzētu pietikt, lai uzsildītu autiņa salonu Vismaz ne pārāk aukstā laikā. Bet pārāk daudz aizplūst vienkārši gaisā, arī caur radiatoru. Ja to visu varētu novirzīt apkurei - pilnīgi pietikt. Bet tas sadārdzinātu to pasākumu, tāpēc ražotājam izdevīgāk uzlikt lietotājam papildu slogu - karsēt to, kas tiek dzesēts

Chankaishi 04.03.2013 12:30

Bucefals rakstīja: '04. Opel Combo 1.7 di ziemā piesildīt nevarēja ne tad, kad jauns no salona bija izbraucis, ne arī tagad, kad jau 300 štukas noskrējis.

No Ķengaraga līdz Ģertrūdes ielai atbraucot, pat remdenu gaisu uz stikliem nevar dabūt, ja visu laiku negriež redlainā!

Un dzineejs auksts, zem 20 graadiem?

Chankaishi 04.03.2013 12:04

Nesatraucies, palaidniek, mani tu tik un taa nepaarliecinaasi, ka tas ir pareizi - vienlaiciigi dzeseet un sildiit! Un efektivitaati necelj viennoziimiigi! Varbuut kaut kaadam bulkuvaagjim pa bodeem braukaajot ir jeega papildus uzsildiit motoru, tam veel vareetu piekrist. Cita lieta, ka tas varbuut dotajam autinjam vienkaarshaaks risinaajums, leetaak uzbuuveet, taapeec taads felis pat uuberkrutajam c-klases mersim!

Chankaishi 04.03.2013 10:44

Palaidniex rakstīja:

Chankaishi rakstīja:

Buuveet iekshaa tenu, lai uzsildiitu salonu - nu nezinu, tas izklausaas reti neekonomiski un stulbi! Daudz eertaak samazinaat gaisa pluusmu caur radiatoru. Autonomas kraasninjas - cita lieta.

Maz gan Tu zini, čalīt...

Esi kādreiz pabraukājis ziemā, piemēram, kad ir -10°C un zemāk ar, teiksim, VW T4 ar 2,5 litru dīzeli (piekritīsi- dzinējs nav nekāds mazais, nedz arī pats auto uzskatāms par pēdējo gadu ražojumu), ja tam ir nomirusi webasto piesildīšanas pečka...

Vai, piemēram, ar pirmo paaudžu CommonRail Meršiem?

Apvaicājies tajā pat VW, cik maksā, piemēram iekš VW Caddy uzlikt šo apsildi, kura strādā TIEŠI PIE piešķilta dzinēja un silda antifrīzu, lai salonā būtu siltāk un dzinējs var ātrāk dabū savu nepieciešamo0 darba temperatūru...

Tu chaliit, runaa par vienu, es par otru - ja nepietiek taa siltuma, ko dod dzineejs, tak var likt kaut atomkatlu! Un taatad konkreetais autinjsh nav piemeerots darbam zemaas temperatuuraas, taapeec ar visas taas liekaas hernjas jaakarina. Businjiem vispaar bez dzineeja noteikti veel kraasninja jaaliek, kaada runa. Un es palieku pie sava - buuveet tenu ieksh dzeseeshanas sisteemas, lai sildiitu salonu, nevis uzsildiitu dzineeju, ir stulbi! Bet ne jau visi mashiinu projekteetaaji ir gjeeniji)

Chankaishi 04.03.2013 4:38

Veel piemirsu - jauda! Mazaaks degvielas pateerinjsh kaa vecajaam mashiinaam, bet jauda lielaaka - kaa tas var buut? Lielaaka jauda var rasties tikai no lielaaka siltuma daudzuma, ko dod degvielas sadegshana. Modernaa motoraa degviela sadeg daudz pilniigaak, pareizaa laikaa un pareizaas skaabeklja-degvielas proporcijaas, dodot tik pat vai krietni vairaak siltuma pie mazaaka degvielas daudzuma. Nekas no nekaa nerodaas, iekshdedzes dzineejaa jauda rodaas tikai no siltuma!! Vispaar var piekrist tam, ka, izmantojot preciizaakas sadedzinaashanas tehnologjijas, lietojot labaakus materiaalus, vairaak siltuma aiziet meh. energjijas radiishanai un siltuma zudumi samazinaas. Ideaali buutu, ja dzineeju vispaar nevajadzeetu dzeseet! Un caur izpluudes trubu teceetu gazirovka pa tiesho pudelee) Jo ideaalai degvielai, reagjeejot ar skaabekli, rodaas uudens un CO2. Taadaa gadiijumaa autonomaa apkure ir nepiecieshama, protams.

Chankaishi 04.03.2013 4:23

Dzineeja siltuma zudumi - lielaakie caur izpluudi, turbiina daljeeji tos samazina, paareejie caur dzeseeshanas shkjidrumu - radiatoru, arii salona apsildi, un no uzkarsushajaam dzineeja detaljaam. Taa ir dalja taa siltuma, kursh rodaas kjiimiskas reakcijas-sadegshanas, rezultaataa dzineeja cilindros un netiek izmantots mehaaniskaas energjijas ieguushanai, pareizaak - nav iespeejams izmantot visu, tas arii visvairaak samazina lietderiibas koeficientu, paareejais samazinaajums uz berzes, ne tikai detalju, arii gaazu, reekjina. Teni, kas uzsilda dzeseeshanas shkjidrumu? Neesmu redzeejis, zinu, ka dazhiem autinjiem ir iespeejams uzsildiit motoru aukstaa laikaa pirms palaishanas, laikam jau ar tiem teniem. Buuveet iekshaa tenu, lai uzsildiitu salonu - nu nezinu, tas izklausaas reti neekonomiski un stulbi! Daudz eertaak samazinaat gaisa pluusmu caur radiatoru. Autonomas kraasninjas - cita lieta.

Chankaishi 04.03.2013 3:43

Ak aansi - siltums un mehaaniskaa energjija ir pat ljoti cieshi saistiitas lietas! Iespeejams, ka tu jauc dzineeja siltuma zudumus ar siltumu, kas rodaas degvielas sadegshanas rezultaataa un rada mehaanisko energjiju. Tas, ka muusdienu dzineejos vairaak degvielas radiitais siltums tiek izmantots mehaaniskaas energjijas radiishanai, tas fakts. Bet neesmu redzeejis atomobiili labaa staavoklii, kursh nespeetu, savu iespeeju robezhaas, protams, uzsildiit salonu.

Un Crankshaft - par to iespeeju dzineeju nokaut - ja shkjidrums pluust uz pechku peec suuknja un no pechkas - suuknja iesuukshanas rajonaa - tas ir baipass, nepareizi izveeloties caurulju diametru vai nepareizi noreguleejot, cirkulaacija var buut tikai vai lielaakoties caur pechku, ne dzineeju!

Chankaishi 03.03.2013 3:26

Crankshaft ieteikto paarbuuvi gan rekomendeetu tik pietiekoshi profesionaaliem shaadu darbu veiceejiem - taa var arii motoru nokaut Jo shkjidrums taa pat kaa elektriiba - pluust tur, kur mazaaka pretestiiba.

Chankaishi 03.03.2013 3:20

aansis rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Par kartonu piekrītu... Kamēr nav -40C, temperatūru mazajā lokā kartons pie lielā radiatora iespaido maz...

Bet salona pečkai iebūvētais radiators parasti uz max ātrumu dzīto -10C auksto āra gaisu nepagūst tā uzsildīt, kā pie zemāka ātruma. Tāpēc salonā ieplūstošā gaisa temperatūras paaugstināšanai labāk izvēlēties lēnāku ātrumu. Drīkst paeksperimentēt ar digitālo termometru, ja neticās...

Dzinēja darba temperatūrā uzsilst ļoti labi. Man gan nav mikromibilis neviens ar cigarešu paciņas lieluma pečku bijis..

Nav runa par tikai par "pecku". Visiem modernajiem dizeliem ir pietiekami augsta efektivitate, lai dzinejs gluzi vienkarsi nerazotu pietiekami daudz siltuma. Neaizmirsti, ka salidzinot musdienu dzinejus, benzins sarazo 2-3x vairak siltuma, neka dizelis, stradajot pie vienadas jaudas.

Taas nu ir muljkjiibas - siltums taa ir jauda. Ko, benziinnieks pie vienaadiem citiem parametriem 2-3x jaudiigaaks? Domaaju, ka miits par aukstajiem diizeljmotoriem no taa, ,ka tauta lielaakoties brauc ar krietni lietotiem, tipa 10g. vecs ar 140000 nobraukumu, pareizaak gan vismaz 340000 nobraukumu, autinjiem. Ne jau velti leeti tie vaagji rietumos dabonami! Viss tur ir vecs, izdilis un izljurkaats. Normaalam autinjam labaa darba kaartiibaa viss darbojaas pietiekoshi labi, gan liidz zinaamai temp. robezhai. Kaartiigaa salaa ljoti iespeejams, ka daudziem autinjiem nepietiks apsildes jaudas, tieshi taa pat kaa konkreetajam mazauto. Taatad jakjuunee - loga zhaluuzijas aiz radiaatora restes - skaisti, leeti, efektiivi)

Lasītākie raksti

Jaunie raksti