Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Nebuutu taadu kaaVWfans, paardeveeji autosalonos no garlaiciibas nospraagtu! Man patiik vinja pieeja, gan autinja izveelee, gan taa ekspluataacijaa. Nu un kas, ja taa nedaudz atshkjiraas no latviesha-videejaa? Vismaz ziimuljus nemeetaa, bet mieriigaa garaa bauda savu mashiinu kaa taas vieniigais un pirmais iipashnieks. Pie tam tas teiciens par baudaamu braukshanu jau folklorizeejies un VWfanam nodroshinaata muuzhiiga palikshana uz iauto goda deelja!
Gaazu sadales diagramma un tai attieciigie vaarstu staavoklji - esi dzirdeejis? Nu jaa, vaaku njemt reizeem nav jeegas, ja ir pa rokai manuaalis vai Crankshafta korkjiishi
Vispaar tieshaam gribeetu dzirdeet, kas notika to nelaimiigi BMW motoriem. Ko tas noziimee - motors izbeidzaas - apraava gultnjus, vaarsti sasita virzuljus, vai taa nodila, ka eljljas spiediens pazuda un duumgaazes karterii spiedaas? Kas tas par razhotaaja defektu?
Tur tam autinjam nekas iipashi nav jaapeeta, pats pasaka priekshaa. Paraadiijaas bildiite - sarkans filtrs. Parastaa servisaa uz Lokomotiives ielas ieteica autorizeeto servisu Wess motors, tie arii iztiiriija. Tehnologjiju nezinu. Izmaksaaja 50ls+ degviela apm. 15ltr - braukaaja pashi ar to mashiinu 2-3 stundas. Kaa teica tai Lokomotiives ielas servisaa - tie vieniigie tiirot. Peec papiiriem mainja peec 160tkst, nu jau vairaak, bet viss OK, jauns maksaa +/-1000ls.
Tai pat laikaa, runaajoties ar servisa viiriem - jauniem BMW garantijas periodaa tieshaam lienot aaraa leerums shaises, lielaakoties elektriskas un elektroniskas. Pat ieteicami esot pirkt peecgarantijas vaagjus, jo berniibas slimiibas izslimotas. Neticu, ka BMW motors var saluuzt pie nepilniem 200tkst. km, tur tad ir iipashi advanceets lietotaajs bijis
Konkreeti par BMW - nu nezinu. Jau kaadu tresho gadu lietoju E90, pirku lietotu, nepilnus 4 gadi vecu, nobraukums nepilni 140000 bija. Pa sho laiku nekas nav luuzis, ja neskaita paaris detalju piekaree, jaa, peec 160tkst iztiirija kveepu filtru. Motors 2l diizelis, automaatiskaa kaarba. Un nekas tur aarpraataa daargs nav - ne vairaak kaa kaadam franchu vai japaanju autinjam taada pat gada. Pie tam ljoti ekonomisks prieksh savas jaudas.
Bija man maceratii, pagaashgad 1. aprillii vinneju loterijaa. Suuds, veel tagad mugura saap - peec tam kad aizlaidu uz nedeelju pa Montekarlo pashikot!
Manam bembikam ir tieshi taa pat! Apdzenot uzspiezh gaazi, iestaajaas taada kaa bedre, tik peec juutama mirklja, gan diez vai 2 sekundes, mazaak, paraadaas iistais uzraaviens. Diezgan nepatiikams variants, viss it kaa kaartiibaa, bet taa nu tas ir Taa bijis vienmeer, ja tev tas saacies nesen, varbuut arii ir kaada vaina.
Kaut kaa negribaas klapeet pa detaljaam, kas maksaa paari par 1000ls, ar aamuru Bet nupat Wess motoraa iztiirija bembikam kveepu filtru. Nezinu, kaa vinji to dara, ieteica vinjus cits serviss. Izmaksaaja kaut kur ap 50ls+ padsmit litri degvielas, jo braukaajushies kaadas paaris stundas. Bet vismaz nav jaamaina 1000-latiigs shtrunts! Autinjam jau nobraukums nedaudz virs 160tkst, filtrs tiiraas automaatiski, bet tomeer naacaas tiiriit speciaali. Lai gan pie 160tkst. esot jaamaina, pagaidaam viss kaartiibaa.
4-taktnieki, protams. Daudz-maz lielāks dīzelis projektēts uz nominālo slodzi, tā kā tukšgaita diezgan slikta tam. Mūsdienās gan ir dažas lietiņas, kas nedaudz uzlabo darbību tukšgaitā, bet tik un tā. Un i-edgar - tiešām nerunā par to, ko nepārzini, konkrēti par kvēpu tīrīšanu no izplūdes trakta! Nekā personīga, bet tā nu viš i!
Kā diplomēts un regulāri sertificēts dīzeļdzinēju mehāniķis varu pateikt tautai, ka kvēpus no izpūtēja nevar izdedzināt pat pie maksimālās slodzes. Jā, reizēm kvēpi izdeg, bet tajā gadījumā, ja tie izpūtējā sajaukušies ar nesadegušo eļļu un degvielu. Piem. - dīzeļlokomotīves aizdedzina Latvijas mežus apm. vienādā attālumā no Rīgas pa visām dzelzceļu līnijām - tur izdeg degviela, kas nokļuvusi degvielas kolektorā manevru un tukšgaitas laikā. Varbūt, dzenājot to nabaga dīzelīti uz 3000 apgr./min tukšgaitā, arī notiek kaut kas līdzīgs, kvēpi izdeg vēlāk, normāli braucot. Varbūt, ja tā tad mūsu inženierim taisnība, ka tādā veidā var ko darīt. Lai izdedzinātu kvēpus, lieto speciālas ķīmiskas vielas, kas samazina kvēpu aizdegšanās temperatūru.
Cerams, ka tā garāža labi vēdinās, bet varbūt vīrs jau aizsaulē! Vēl laba lieta ir bikiņ benzīnu ieliet izpūtējā, ja kas - vieglāk tak to izpūtēju varbut noskrūvēt un tad ar āmuru to izklapēt, pie viena pakarsējot. Bikiņ gan izmainīsies tie līkumi, bet tam tak lielā kuvalda domāta, lai atpakaļ dabūtu. Ja kas, zināšanai - pie normālas sadegšanas nekādi kvēpi izpūtējā nekrājās, vismaz ne tik daudz, lai traucētu dzinējam strādāt. Jo tieši tāpēc tev ir slikts atgāžu sastāvs, ka dzinējs darbojās nepareizi. Brauc tik uz Dīzeļcentru, ja esi vēl dzīvs! Baigi interesanti - kā var uzkarsēt dīzeļdzinēju tukšgaitā pie 3000 apgriezieniem? Slodzes taču nekādas! Ja nu vienīgi radiātoru atslēdz Reizēm tīri vai jāpiekrīt provokātoram Pirmajam par dažu inženieru spējām!
Kas teica, ka nevajaga? Ja 2006. gada mašīnu var nopirkt par 2-3tkst. lētāk kā bembi vai auģiku tāda pat gada, pie tam ar mazu nobraukumu, tad pat ļoti vajaga. Pie tam mašīna smuka! Nav bijusi gan darīšana ar šo marku, bet par vienu no nepopulārākajām Latvijā - Citroen - varu teikt tikai visu to labāko. Stereotipiem nav jāpakļaujās!
Atkal divriteni izgudrojam? Vienkārši uzlikt zīmi - iebraukt aizliegts. Tie kas tur dzīvo, cik zinu, kvartāla robežās var iebraukt, laikam. Lai gan sen noteikumus lasīju
Principā, iegādājoties degvielu, tev ir tiešibas pieprasīt attiecīgās degvielas sertifikātu vai pasi vai kā nu kur sauc to papīru, kur uzskaitīti visi degvielu raksturojošie parametri. Ja kaut ko no tiem saproti, tad varētu arī izsecināt atšķirības - cik tās lielas un nozīmīgas, un paaugstinātajai cenai atbilstošas. Bet tā, uz ceļa, droši, ka grūti noteikt.
Līdzīgi bija pavecam bembim, servisā ieteica nomainīt priekšējo amortizatoru gultņus kopā ar korpusiem. Atrisinājās krietni vienkāršāk - zem stiprinājuma uzgriežņa paliekot pāris attiecīga izmēra starplikas.
Daudz laimes Jaunajā gadā vienam no pazīstamākajiem iauto lietotājiem - i-edgaram! Kā arī visiem viņa oponentiem par saturīgajām diskusijām, kuru dēļ vērts apmeklēt šo vietni!
GB12 rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Nebuutu taadu kaaVWfans, paardeveeji autosalonos no garlaiciibas nospraagtu!
Tu kādreiz esi par tādu strādājis, ka zini?
[/c
Cik nu esmu bijis tais salonos - paardeveeji nekad tur nestraadaa vaiga sviedros. Esi paardeveejs? Mans padoms - maini darbu, nebojaa nervus!
Nebuutu taadu kaaVWfans, paardeveeji autosalonos no garlaiciibas nospraagtu! Man patiik vinja pieeja, gan autinja izveelee, gan taa ekspluataacijaa. Nu un kas, ja taa nedaudz atshkjiraas no latviesha-videejaa? Vismaz ziimuljus nemeetaa, bet mieriigaa garaa bauda savu mashiinu kaa taas vieniigais un pirmais iipashnieks. Pie tam tas teiciens par baudaamu braukshanu jau folklorizeejies un VWfanam nodroshinaata muuzhiiga palikshana uz iauto goda deelja!
Kā tu tos vārstus - ar stiepli taustīsi?
Gaazu sadales diagramma un tai attieciigie vaarstu staavoklji - esi dzirdeejis? Nu jaa, vaaku njemt reizeem nav jeegas, ja ir pa rokai manuaalis vai Crankshafta korkjiishi
Muuzhu dziivo, muuzhu maacies - tas par to korkjiiti, nebuutu iedomaajies!
Peec vaarstiem, saac ar 1. cilindru un seko liidzi naakamo cilndru vaarstu staavoklim. Piesleedz logjisko domaashanu
Jebkuram motoram cilindru darba seciibu var uzzinaat, pagriezhot to pa 2 pilniem apgriezieniem, gan tikai tad, ja sadalene nav nonjemta. Pupu mizas
Vispaar tieshaam gribeetu dzirdeet, kas notika to nelaimiigi BMW motoriem. Ko tas noziimee - motors izbeidzaas - apraava gultnjus, vaarsti sasita virzuljus, vai taa nodila, ka eljljas spiediens pazuda un duumgaazes karterii spiedaas? Kas tas par razhotaaja defektu?
Tur tam autinjam nekas iipashi nav jaapeeta, pats pasaka priekshaa. Paraadiijaas bildiite - sarkans filtrs. Parastaa servisaa uz Lokomotiives ielas ieteica autorizeeto servisu Wess motors, tie arii iztiiriija. Tehnologjiju nezinu. Izmaksaaja 50ls+ degviela apm. 15ltr - braukaaja pashi ar to mashiinu 2-3 stundas. Kaa teica tai Lokomotiives ielas servisaa - tie vieniigie tiirot. Peec papiiriem mainja peec 160tkst, nu jau vairaak, bet viss OK, jauns maksaa +/-1000ls.
Tai pat laikaa, runaajoties ar servisa viiriem - jauniem BMW garantijas periodaa tieshaam lienot aaraa leerums shaises, lielaakoties elektriskas un elektroniskas. Pat ieteicami esot pirkt peecgarantijas vaagjus, jo berniibas slimiibas izslimotas. Neticu, ka BMW motors var saluuzt pie nepilniem 200tkst. km, tur tad ir iipashi advanceets lietotaajs bijis
Konkreeti par BMW - nu nezinu. Jau kaadu tresho gadu lietoju E90, pirku lietotu, nepilnus 4 gadi vecu, nobraukums nepilni 140000 bija. Pa sho laiku nekas nav luuzis, ja neskaita paaris detalju piekaree, jaa, peec 160tkst iztiirija kveepu filtru. Motors 2l diizelis, automaatiskaa kaarba. Un nekas tur aarpraataa daargs nav - ne vairaak kaa kaadam franchu vai japaanju autinjam taada pat gada. Pie tam ljoti ekonomisks prieksh savas jaudas.
Bija man maceratii, pagaashgad 1. aprillii vinneju loterijaa. Suuds, veel tagad mugura saap - peec tam kad aizlaidu uz nedeelju pa Montekarlo pashikot!
Manam bembikam ir tieshi taa pat! Apdzenot uzspiezh gaazi, iestaajaas taada kaa bedre, tik peec juutama mirklja, gan diez vai 2 sekundes, mazaak, paraadaas iistais uzraaviens. Diezgan nepatiikams variants, viss it kaa kaartiibaa, bet taa nu tas ir
Taa bijis vienmeer, ja tev tas saacies nesen, varbuut arii ir kaada vaina.
Kaut kaa negribaas klapeet pa detaljaam, kas maksaa paari par 1000ls, ar aamuru
Bet nupat Wess motoraa iztiirija bembikam kveepu filtru. Nezinu, kaa vinji to dara, ieteica vinjus cits serviss. Izmaksaaja kaut kur ap 50ls+ padsmit litri degvielas, jo braukaajushies kaadas paaris stundas. Bet vismaz nav jaamaina 1000-latiigs shtrunts! Autinjam jau nobraukums nedaudz virs 160tkst, filtrs tiiraas automaatiski, bet tomeer naacaas tiiriit speciaali. Lai gan pie 160tkst. esot jaamaina, pagaidaam viss kaartiibaa.
4-taktnieki, protams. Daudz-maz lielāks dīzelis projektēts uz nominālo slodzi, tā kā tukšgaita diezgan slikta tam. Mūsdienās gan ir dažas lietiņas, kas nedaudz uzlabo darbību tukšgaitā, bet tik un tā. Un i-edgar - tiešām nerunā par to, ko nepārzini, konkrēti par kvēpu tīrīšanu no izplūdes trakta! Nekā personīga, bet tā nu viš i!
Kā diplomēts un regulāri sertificēts dīzeļdzinēju mehāniķis varu pateikt tautai, ka kvēpus no izpūtēja nevar izdedzināt pat pie maksimālās slodzes. Jā, reizēm kvēpi izdeg, bet tajā gadījumā, ja tie izpūtējā sajaukušies ar nesadegušo eļļu un degvielu. Piem. - dīzeļlokomotīves aizdedzina Latvijas mežus apm. vienādā attālumā no Rīgas pa visām dzelzceļu līnijām - tur izdeg degviela, kas nokļuvusi degvielas kolektorā manevru un tukšgaitas laikā. Varbūt, dzenājot to nabaga dīzelīti uz 3000 apgr./min tukšgaitā, arī notiek kaut kas līdzīgs, kvēpi izdeg vēlāk, normāli braucot. Varbūt, ja tā tad mūsu inženierim taisnība, ka tādā veidā var ko darīt. Lai izdedzinātu kvēpus, lieto speciālas ķīmiskas vielas, kas samazina kvēpu aizdegšanās temperatūru.
Cerams, ka tā garāža labi vēdinās, bet varbūt vīrs jau aizsaulē! Vēl laba lieta ir bikiņ benzīnu ieliet izpūtējā, ja kas - vieglāk tak to izpūtēju varbut noskrūvēt un tad ar āmuru to izklapēt, pie viena pakarsējot. Bikiņ gan izmainīsies tie līkumi, bet tam tak lielā kuvalda domāta, lai atpakaļ dabūtu. Ja kas, zināšanai - pie normālas sadegšanas nekādi kvēpi izpūtējā nekrājās, vismaz ne tik daudz, lai traucētu dzinējam strādāt. Jo tieši tāpēc tev ir slikts atgāžu sastāvs, ka dzinējs darbojās nepareizi. Brauc tik uz Dīzeļcentru, ja esi vēl dzīvs!
Baigi interesanti - kā var uzkarsēt dīzeļdzinēju tukšgaitā pie 3000 apgriezieniem? Slodzes taču nekādas! Ja nu vienīgi radiātoru atslēdz
Reizēm tīri vai jāpiekrīt provokātoram Pirmajam par dažu inženieru spējām!
Kas teica, ka nevajaga? Ja 2006. gada mašīnu var nopirkt par 2-3tkst. lētāk kā bembi vai auģiku tāda pat gada, pie tam ar mazu nobraukumu, tad pat ļoti vajaga. Pie tam mašīna smuka! Nav bijusi gan darīšana ar šo marku, bet par vienu no nepopulārākajām Latvijā - Citroen - varu teikt tikai visu to labāko. Stereotipiem nav jāpakļaujās!
Dīvainu autiņu dīvainiem saimniekiem dīvainas izklaides!
Aizsalis gaisa filtrs, varbūt vienkārši netīrs, tāpēc arī sūc nemaņā no dzinēja kartera caur vārstu vāku.
Ja nezūd eļļa - neiespringsti. Principā labāk tur neliels vakuums nekā pārspiediens.
Atkal divriteni izgudrojam? Vienkārši uzlikt zīmi - iebraukt aizliegts. Tie kas tur dzīvo, cik zinu, kvartāla robežās var iebraukt, laikam. Lai gan sen noteikumus lasīju
Nepareizs iešprices moments, netīrs gaisa filtrs, elektronika kaut ko jauc. variantu čupām - meklē labu lāpstu(servisu, meistaaru) un roc! Veiksmi!
Principā, iegādājoties degvielu, tev ir tiešibas pieprasīt attiecīgās degvielas sertifikātu vai pasi vai kā nu kur sauc to papīru, kur uzskaitīti visi degvielu raksturojošie parametri. Ja kaut ko no tiem saproti, tad varētu arī izsecināt atšķirības - cik tās lielas un nozīmīgas, un paaugstinātajai cenai atbilstošas. Bet tā, uz ceļa, droši, ka grūti noteikt.
Līdzīgi bija pavecam bembim, servisā ieteica nomainīt priekšējo amortizatoru gultņus kopā ar korpusiem. Atrisinājās krietni vienkāršāk - zem stiprinājuma uzgriežņa paliekot pāris attiecīga izmēra starplikas.
Daudz laimes Jaunajā gadā vienam no pazīstamākajiem iauto lietotājiem - i-edgaram! Kā arī visiem viņa oponentiem par saturīgajām diskusijām, kuru dēļ vērts apmeklēt šo vietni!