iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Chankaishi 16.04.2011 10:37

Lēti pārdodu Pirelli vasaras riepas, 2 gab., 225-45 R17, Rīgā. tel.26609909. Protektors uz robežas, kā reizē svilināšanai - t.i. - driftam

Chankaishi 05.04.2011 6:02

Turbiina mieriigi var buut nokjiileejusi, tur tachu ir kaut kaadi gumijas savienojumi no turbiinas uz dzineeju - uzgaazeejot, ar roku taas gumijas pataustost, var sajust spiediena mainju. ja tur daudz-maz izskataas OK, paarbaudi visus datchiku un ieriichu shtekerus - kaut kur var buut slikts kontakts, sapuut ar speciaalo, elektrovadiem domaato aerosolu. Ja nav izmainju, brauc uz diagnostiku. Veel jau var buut pavisam vienkaarshs izskaidrojums - diizes tek, to diagnostika neparaadiis, paraadi diizeljspechukiem. Varbuut leeji kreiso degvielu? Kaa teica L.I. Brezhnjevs - ekonomika dolzhna bitj ekonomnoj, starpiiba cenaa aizies diizhu nomainjai

Chankaishi 31.03.2011 6:00

Kopsh man bija C5 citrons, tie tagad mana vaajiiba! Leetaaku un eertaaku, un ekonomiskaaku autinju par to 2006. gada C5, kas ss.lv noteikti, ka neatradiisi! Tas gan hetchbeks.

Chankaishi 29.03.2011 10:02

Ja pirms tam mainiita zobsiksna, tad noteikti vaina tur.

Chankaishi 25.03.2011 10:51

Tas teiciens - straadaaja iisiem soljiem - rada aizdomas par kaadu tiiri mehaanisku vainu.

Chankaishi 18.03.2011 3:00

msh rakstīja: Nu bet cilvēks varbūt nevēlas nolocīt mēnesī vismaz pāris sotakus remontos? Kāds te sakars ar kaut kādu "premiumu"?

Kas taas par muljkjiibaam? Premium ar to arii ir premium, ka vaards remonts faktiski aizmirstaas, paliek tik apkopes un nomainjas Un, ja kas, Citroen ir pietiekoshi atpaziistams un kvalitatiivs brends, kaa jau teicu, luuzt reti, komforts pietiekoshi labs, katraa gadiijumaa C5 braukshana komfortablaaka un klusaaka kaa apm. taada pat lieluma un vecuma, ap7-8 gadi mersii.

Chankaishi 05.03.2011 6:22

Jau paaris gadu nekaa iipashi interesanta. Lielaakoties gailiishu meeriishanaas - tipa tu pats taads! Ir dazhi reti, bet taapeec veel patiikamaaki iznjeemumi, kad viiri ar zinaashanaam mieriigi apskaidro dazhas ar autinjiem saistiitas lietas. Taapeec beigu veel nav

Chankaishi 04.03.2011 3:50

ursis rakstīja: nu cik stulbam jābūt lai golpā spētu uraudzīt normālu auto

Praatiigi viiri zin, ka ir golps un ir VW GTI - tie ir divi dazhaadi autinji!

Chankaishi 01.03.2011 9:49

Ir vesels leerums aiz borta palikusho, kuri to vien gaida, kad saaksies kaut neliela augshupeja, tad Dombrovska sabiedrotie fiksi uztaisiis hod konjem un pie varas nonaaks SC,ZZS un PLL/LC, tas vareetu notikt uz rudens pusi. Gauss gatavo sabiedrisko domu?

Chankaishi 01.03.2011 9:45

recluse rakstīja: Ir pazīstami divi citronu īpašnieki, C4 un C5, abiem zem 100tk un jau gļuko elektrība, bet citādi nesūdzas, uz ceļa neviens vēl nav palicis, tik tie LCD displeji ziemā ieper ar ātrdarbību.

Pirms taa C5 iegaades runaajos ar veho elektrikji, vinja paarinieks paargaajis straadaat paari ielai uz BMW paarstaavja bodi. Esot teicis, ka labaak paliktu pie citroniem, bembikiem jaunajiem elektriibas gljuki ik uz solja! Nezinu, nekaadu gljuku vairaaku gadu laikaa ar elektriibu, iznjemot to tahometru, bet tur tiiri mehaaniska vaina. Nobraukums ap 200000 paari, veel viena laba iipashiiba - citroniem ljoti sarezhgjiiti esot patiit spidometru atpakalj, principaa neiespeejami.

Chankaishi 27.02.2011 5:05

ss.lv skatiijies, Veho paardod? Par stikla jumtu jau ursis saites iedeva. Citroen man patiik, bija C5, veel aizvien deels braukaa un slavee, remonti minimaali, gan 2l diizelis. Bet Veho kaa kantoris nepatiik, ja tikai apkope -OK, bet ja kas jaamaina - shausmas! Piemeeram - nobeidzaas tahometrs, Veho piedaavaaja jaunu par 500ls+darbs, Shuman auto veikalaa piedaavaaja jaunu par 200ls. Nelielaa servisaa to vainu sataisiija par 30ls Veel jaanjem veeraa, ka Latvijaa Citroen uzskata par meeslu, pilniigi nepelniiti, jo mashiinas ir labas, bet probleema taada, ka paardot arii to c4 veelaak buus lielas mokas! Ja nopirksi, iesaku apkopes taisiit Kuldiigaa - sakariigs autorizeetais serviss, pie tam ekskursija veel sanaak

Chankaishi 24.02.2011 3:51

Pielej benziinu kaadu litru, pusotru uz baaku. Varbuut nedaudz vairaak. Vasaras degviela tavaa kantorii, taapeec ar biezee.

Chankaishi 08.02.2011 5:59

AWS - automatic warning system, esot ieviesta dazhiem BMW, Volvo un veel kaadiem. Sisteema, kas briidina par sadursmes iespeejamiibu. Vareetu buut arii modelim liidz 2000. gadam?

Chankaishi 06.02.2011 13:41

TDIOTS rakstīja: oll wīll stīīring -visu riteņu piestūrēšana

Laikam tomeer nee! Neatradu Volvo sarakstaa, kuraa bija uzskaitiitas vieglaas mashiinas ar 4 ritenju stuureeshanu(4WS vai AWS).

Chankaishi 06.02.2011 7:30

Galiigi ne sakaraa ar visu ieprieksheejo - jautaajums! Ko noziimee burti AWS? Redzeeti taadi Volvo C70 apziimeejumaa, arii uzrakstiiti aizmuguree uz bagaazhnieka vaaka.

Chankaishi 31.01.2011 6:09

ValdisM rakstīja:

Chankaishi rakstīja:

ursis rakstīja: īstenībā tā sūda vietā vajadzētu par Avensi domāt.

www.ss.lv/...

Kaut arii toyota skaitaas kvalitatiiva manta - nu nav ne tuvu augjikam! Shoruden pabraukaaju ar vairaakaam, gan no nomas, bet paaris gadus vecaam mashiinaam, bija gan shitaada toyota, gan pezho407, gan hundajsonata, gan veel dazhi - saliidzinaat ar normaalu audi nevar nevienu. Esmu braucis ar A4 1.8 turbobenziinnieku - laba, kvalitatiiva mashiina. Tas meitietis kaut ko saprot no labaam mashiinaam!

nedrīkst (nav korekti) salīdzināt pajātas nomas japānu un franču mašīnas ar normālu audi

Un vispār - jebkura nomas mašina vienmēr būs sliktāka ka labi sakopta privātās rokās esoša mašina

Nedomaaju, ka nomas kantoru mashiinas ar nobraukumu liidz apm. 50tkm, ar garantijas apkopi(jo visdriizaak panjemtas liizingaa) buutu sliktaakaa staavoklii kaa krietni vecaakas privaatajaas rokaas. Nu nav tajaas, manis nosauktajaas, to iipasho knifu, kaadi ir kaut vai tam pasham augjikam. Ja kas, audi man ne visai patiik Pat saliidzinot Golf ar A3 - A3 100 punkti paaraaks, tieshi deelj siikumiem.

Chankaishi 30.01.2011 15:54

Crankshaft rakstīja: Chankaishi

Varbuut tas ir zagtais diizelis no dzelzcelju cisternaam, vai naftas vada. Tankshtellees tak pievienojot dazhaadas vielas dazhaadu procesu uzlaboshanai, ne nu gluzhi tankshtellees varbuut, bet diez vai d-fortis naak dzelzcelju cisternaas

-------------------------

Nu , šķidrums, kuru eksportē, nav dīzeļdegviela, bet t.s.

"jēldīzelis", "ģiztopļivo - sirec" krieviski. Tajā ir nereglamentēts sēra daudzums, tāpat cieto daļiņu un citu

atkritumvielu saturs Vistuvākais radinieks jēldīzelim ir kurināmā degviela Es vēl saprastu, ja tas būtu domāts no lokomotīvēm zagtais - dzelzceļam un kuģiem drīkst izmantot DD ar sēra saturu līdz 0.5% , auto parakstīto līdz 0.05% vietā. Praksē parasti ir ne vairāk par 0.2%. Citādi normāla vasaras DD, vien ar tīrību ir problēmas - pat dižapjoma lokomotīvju degvielas filtri mēdz aizsērēt Zini, kāds izskatās lokomotīves degvielas filtrs? Uz kuģiem arī tādus izmanto

Interesanti, kurā brīdi un kur tas jēldīzelis pārtop par dīzeļdegvielu? Neteikšu kā, bet zinu, ka to dīzeli no trubas mierīgi lej arī samērā jaunās mašīnās un nekādu problēmu īpašu Vismaz pazīstamam piegādāja, tas tik lēja savā bembī un slavēja! Par kuģiem - nu tur vesela fabrika, kamēr no tanka tiek līdz sadegšanai!

Chankaishi 30.01.2011 3:46

Crankshaft rakstīja: Bucefals

Cik es te no "visādiem tantukiem" esmu saklausījies, tad vienīgais dīzelis, kas kaut ko nodara motoram ir ta sauktais vagonu dīzelis, kas esot motoram nepanesami sauss

---------------------

Aaa, atvainojos, bet par šito gribējās tuvāk uzzināt! Kas

tas ir "vagonu dīzelis"? dafiga esmu strādājis ar LDz, bet

šādu tautas terminu netiku dzirdējis ..."Sausa" vispār ir aviācijas petroleja, reaktīvā degviela ...

Varbuut tas ir zagtais diizelis no dzelzcelju cisternaam, vai naftas vada. Tankshtellees tak pievienojot dazhaadas vielas dazhaadu procesu uzlaboshanai, ne nu gluzhi tankshtellees varbuut, bet diez vai d-fortis naak dzelzcelju cisternaas

Chankaishi 30.01.2011 3:36

ursis rakstīja: īstenībā tā sūda vietā vajadzētu par Avensi domāt.

www.ss.lv/...

Kaut arii toyota skaitaas kvalitatiiva manta - nu nav ne tuvu augjikam! Shoruden pabraukaaju ar vairaakaam, gan no nomas, bet paaris gadus vecaam mashiinaam, bija gan shitaada toyota, gan pezho407, gan hundajsonata, gan veel dazhi - saliidzinaat ar normaalu audi nevar nevienu. Esmu braucis ar A4 1.8 turbobenziinnieku - laba, kvalitatiiva mashiina. Tas meitietis kaut ko saprot no labaam mashiinaam!

Chankaishi 29.01.2011 16:30

Sviestnesis rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

Chankaishi rakstīja: 2000+ kaadi 200-300ls, tad jau diezgan reaali peec sludinaajumiem arii 2000. gada nopirkt. Interesanti, ar ko te tauta vizinaas - bentliji un ferraari topaa?

par 2kls ,99% gadījienu , ira tikai baisas mizas ar gemoroju ja meitenam nau ,kādi ~500ls , zanačkā var labi ieberzties

Nu nu....

naf jau nemaz tik traki..

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

Moš aizbraukt šovakar uz rēzekni

Tie nu visi ir štrunti! Līdz 2000ls bija viens ar 2.4 dīzeli, tad ņem to, nedaudz virs 2000 bija 2000.gada ar tādu pat 2.4. Vecu mašīnu labāk ar lielāku motoru, drošāk, patēriņš tā pat tik no braucēja atkarīgs. Un lielais būs mazāk izdilis pie vienādiem nobraukumiem, ēdīs vēl mazāk

Chankaishi 29.01.2011 7:51

2000+ kaadi 200-300ls, tad jau diezgan reaali peec sludinaajumiem arii 2000. gada nopirkt. Interesanti, ar ko te tauta vizinaas - bentliji un ferraari topaa?

Chankaishi 27.01.2011 10:36

ValdisM rakstīja:

Chankaishi rakstīja: .....Karburators, kaa te kaads iemineejaas par darvu - melns paliek no taa saucamaas seenjoshanas, ne no melna benziina

par šo lūdzus sīkāk

Runa ir tieshi par karburatoru, par kanaalu, caur kuru suuc gaisu un kuraa iesmidzinaas degviela caur zhikleru no pludinja kameras. Nezinu iisti to tumsho noseedumu rashanaas procesu, iespeejams, ka dzineejs ilgstoshi straadaa ne ar nominaalajiem apgriezieniem, liidz ar to dalja degmaisiijuma izpluust atpakalj no cilindriem caurpuutes laikaa, kad valjaa ir gan iepluude gan izpluude. iipashi labi tas redzams ar taam divkaarshajaam vai kaa tur droseleem, otraa atveraas tik pie lielaakas slodzes, tad nu tur, ja nav riktiigi paarsimts km ar slodzi nobraukts, to noseedumu ir pietiekoshi, ne jau darva pil, bet sieninjas melnas. Sen gan tas bija, kad taadi karburatori autinjiem bija parasta lieta. Servisa vechi peec taa noteica, kursh gaazeejs, kursh seenjotaajs

Chankaishi 27.01.2011 4:51

Esmu gan leejis tik benziinu, bet ilgstoshi un dazhaadaam mashiinaam - nekaadu probleemu! Karburators, kaa te kaads iemineejaas par darvu - melns paliek no taa saucamaas seenjoshanas, ne no melna benziina

Chankaishi 26.01.2011 6:03

Seno laiku recepte - paarlej normaalaas stikla pudelees, ieliec virpaa un uz maksimaaliem apgriezieniem pacentrifuugee kaadu pusstundu - neviens glaunais shnjabis klaat nestaavees! Lai gan - kas vainas LB, snjabis paliek shnjabis. Pie tam shnjabi kaa konverteejamu valuutu neviens veel nav atceelis visaadu malkas skaldiishanas, graavju rakshanas un jumtu tiiriishanas darbiem iipashi

Chankaishi 23.01.2011 8:26

Pilniibaa ticu, ka lielie eljlju razhotaaji neshmaucaas, tas vinjiem nav vajadziigs un pat ir ljoti biistami, taatad jaunaa eljlja noteikti ir labaaka. Lai iekonomeetu degvielu uz labaakas eljljas reekjina, vieniigaa iespeeja - samazinaat berzi dzineejaa. Vispaar jau daudz uzskataamaak un pareizaak buutu saliidzinaat pilniigi jaunas mashiinas, pietiekoshi lielu skaitu. Tas pat buutu daudz vieglaak izdaraams un kljuudu krietni mazaak. Vieniigais - vai auto razhotaaji to gribeetu - kljuut par izmeegjinaajuma trusiishiem?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti