iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Chankaishi 05.12.2010 19:53

Sretsked rakstīja: Benzīnam ir cetānskaitlis ?

Jā taisnība, sajaucu, bija domāts -paaugstina oktānskaitli,kas principā, ir pretējs cetānskaitlim

Chankaishi 04.12.2010 20:50

Seene rakstīja:

Chankaishi rakstīja:

Seene rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Interesanti - kas notiktu ar moderno autiņu elektroniskajām vadības sistēmām, ja degvielā izšķīdinātu naftalīnu. Žiguļu laikos tas bija diezgan plaši ieteikts līdzeklis uzdegumu nosvilināšanai dzinējā. Kāds nav mēģinājis? Degvielas tak tās pašas, principā.

Dīzeļa kvēpi nav tas pats, kas uzdegums. Līdz ar to nav vērts pat mēģināt.

Interesanti - ar ko gan tie kvēpi atšķirās? Šķidrās degvielas kvēpi jebkurā gadījumā ir pilnībā nesadegusi degviela, būtībā ogleklis, vecākiem dzinējiem mēdz būt piejaukumi no sadegušās eļļas, kas ir īpaši cieti. Dīzelim varētu būt nedaudz vairāk to kvēpu un tikai!

Nu tas uzdegums, pret ko var cīnīties ar naftalīnu nav kvēpi, bet kā reiz visādu piejaukumu kārta. No netīras degvielas, eļļas u.t.t.

Nav taisnība, neesmu gan speciālists organiskajā ķīmijā, bet naftalīns ir tads pat ogļūdeņradis kā benzīns vai dīzelis, tik savādāka struktūra, naftalīna piejaukšana, vismaz benzīnam, paaugstina cetānskaitli, cik aminos

Chankaishi 03.12.2010 17:37

Seene rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Interesanti - kas notiktu ar moderno autiņu elektroniskajām vadības sistēmām, ja degvielā izšķīdinātu naftalīnu. Žiguļu laikos tas bija diezgan plaši ieteikts līdzeklis uzdegumu nosvilināšanai dzinējā. Kāds nav mēģinājis? Degvielas tak tās pašas, principā.

Dīzeļa kvēpi nav tas pats, kas uzdegums. Līdz ar to nav vērts pat mēģināt.

Interesanti - ar ko gan tie kvēpi atšķirās? Šķidrās degvielas kvēpi jebkurā gadījumā ir pilnībā nesadegusi degviela, būtībā ogleklis, vecākiem dzinējiem mēdz būt piejaukumi no sadegušās eļļas, kas ir īpaši cieti. Dīzelim varētu būt nedaudz vairāk to kvēpu un tikai!

Chankaishi 03.12.2010 16:47

Interesanti - kas notiktu ar moderno autiņu elektroniskajām vadības sistēmām, ja degvielā izšķīdinātu naftalīnu. Žiguļu laikos tas bija diezgan plaši ieteikts līdzeklis uzdegumu nosvilināšanai dzinējā. Kāds nav mēģinājis? Degvielas tak tās pašas, principā.

Chankaishi 25.11.2010 15:45

Par vecās eļļas izmantošanu - jā, vismaz uz kuģem, kas lietoja krievu eļļas, bija tāds ieteikums. Tik tas attiecās tikai uz PSRS ražojuma eļļām, it kā bija teikts, ka pēc dažiem simtiem stundu uzlabojās rādītāji,tā teikt - obkatka masla. Reiz Dānijā aizsūtījām tās svaigās eļļas paraugus uz dāņu laboratoriju - sastāvā kaut kādas vieglās frakcijas, tipa degviela, krieni virs rietumu standartu normām, precīzi vairs neatceroa, tas bija ap 1990.gadu. Paldies dievam, tās štrunta eļļas sen netiek vairs lietotas.

Chankaishi 23.11.2010 15:30

Sretsked rakstīja:

Chankaishi rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Tā kā 5w40 jūtami atvieglos veca autiņa iedarbināšanu ziemā, un starpība cenā nav nemaz tik milzīga

Nu ja, tās 15W40 un 10W40 ražo,jo nav ko darīt

Tas motors griezīsies pietiekami labi gan ar 5 w gan 10w... Nu jā, mums jau tās ziemas ar -60 grādiem...

Ja kas desām arī ir dažādas cenas, bet visas ēdamas Un visas pērk. Un palieku pie sava - veco autiņu būs vieglāk iedarbināt ar 5W nekā ar 15W arī -5 grādos.

Manis pēc palikt tu vari pie jebkā.

Vienīgi,ar ko tad ''vecais'' autiņš no 'jaunā'' atšķiras?

Minēšu - ar cīpariem, kas seko pēc vārdiem -izlaiduma gads?

Chankaishi 23.11.2010 12:56

Sretsked rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Tā kā 5w40 jūtami atvieglos veca autiņa iedarbināšanu ziemā, un starpība cenā nav nemaz tik milzīga

Nu ja, tās 15W40 un 10W40 ražo,jo nav ko darīt

Tas motors griezīsies pietiekami labi gan ar 5 w gan 10w... Nu jā, mums jau tās ziemas ar -60 grādiem...

Ja kas desām arī ir dažādas cenas, bet visas ēdamas Un visas pērk. Un palieku pie sava - veco autiņu būs vieglāk iedarbināt ar 5W nekā ar 15W arī -5 grādos.

Chankaishi 23.11.2010 12:12

Neesmu tirgojis eļļas, tik pircis, un vienmēr tikai ražotāja noteikto zorti. Ja kas, tad, cik zinu, sintētiskās, nu ar to mazo 1. ciparu, nebūt nav šķidrākas, tik viskozitātes izmaiņas temperatūras iespaidā minimālākas, tātad aukstas ir gandrīz vai darba temperatūras vikozitātē un tā viskozitāte tik pat kā nemainās, temperatūrai augot. Tā kā 5w40 jūtami atvieglos veca autiņa iedarbināšanu ziemā, un starpība cenā nav nemaz tik milzīga

Chankaishi 17.11.2010 11:31

Sretsked rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Ja lampiņa mirgo, tātad tas devējs ir nostrādājis, spiediens ir zem 1.8bar, tas ir brīdinājums, ka kaut kas nav kārtībā, bet braukt UZMANĪGI var. Visdrīzāk devēji ir kārtībā, noteikti pārbaudi to iesūkšanas cauruli, varbūt arī sūkni. Tiešām ir tādi dīvaiņi kā gauss, kas brauc pie pastāvīgi degošas eļķlas spiediena sarkanās lampiņas?

Kāda starpība, kā brauc,ja nav eļļas spiediena? Ja nav,tad braukt nevar. Un es tomēr ieteiktu to spiedienu izmērīt mehāniski un nomainīt devēju,ja tas bojāts.

Gauss taču neko nejēdz,tāpēc brauks līdz galam. Kā Pirmais,kurš brauca ar mašīnu bez dzeses šķidruma,lai gan viņam tika izskaidrotas sekas. Dzinējs vienkārši sakusa. Programmists.

Tādi dīvaiņi mēdz atgadīties.

Ja ir divi devēji, tad viens ir brīdinājuma, eļļas spiediens samazināts, bet vē pietiekošs, lai aizbrauktu līdz vietai, kur iespējams novērst bojājumu, ja lampiņa deg nepārtraukti - momentā stop. Gauss tiešām tic brīnumiem Cerams, ka vēl nepilngadīgs!

Chankaishi 15.11.2010 11:43

bar nozīmē bārs, apm. vienāds kg/cm2. Tas 1.8 ir nostrādāšanas spiediens, 0.2 pielaide. Ja lampiņa mirgo, tātad tas devējs ir nostrādājis, spiediens ir zem 1.8bar, tas ir brīdinājums, ka kaut kas nav kārtībā, bet braukt UZMANĪGI var. Visdrīzāk devēji ir kārtībā, noteikti pārbaudi to iesūkšanas cauruli, varbūt arī sūkni. Tiešām ir tādi dīvaiņi kā gauss, kas brauc pie pastāvīgi degošas eļķlas spiediena sarkanās lampiņas?

Chankaishi 14.11.2010 9:17

Vēl iespēja - aizsērējusi eļļas truba no kartera uz sūkni. Paziņam reiz mašīnai bija deformēts kartera vāks, pārāk tuvu pie iesūcējcaurules piespiedies, simptomi tādi pat kā tev, beidzās tas viss ar motora maiņu

Chankaishi 14.11.2010 9:13

Atvienojot vadiņus no viena, pēc tam no otra(pirmam vadiņus atpakaļ pielikt), pēc tam no abiem - un redzēsi, vai datčiki, un kurš, vainīgi. Derētu arī eļļas spiedienu pamērīt, zini nu, varbūt līmenis par zemu?)

Chankaishi 06.11.2010 17:08

Sretsked rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Motors tas, ja kas, ļoti labs un pilnīgi pietiekoši jaudīgs A4, lai gan A4 nav tas labākais auģika variants.

vēl viens speciālists. Kas tad ir labākais Audi variants??

Neesmu audi specs, mans apgalvojums balstīts uz pieredzējuša servisa darbinieka teikto - A4 ir neizdevies A6 samazinājums. Tas motors ar 150 zirgiem(čipot un uzlabot varot līdz 170) ir ideāls priekš A3. A3, kaut arī samērā dārgs mazauto, tomēr ir viens no izcilākajiem starp līdzīga lieluma autiņiem. Var jau būt, ka pilsētā, nemitīgi ieskrienoties un bremzējot, tas A4 tērē nesamērīgi daudz, bet 18-20 (pie normāla patēriņa uz šosejas) nevar būt. Ja vien bagāžniekā nav pāris zupermaisu un uz aizmugurējā sēdekļa dūšīgi sēdētāji)

Chankaishi 05.11.2010 18:20

Kā tu zini, ka tik daudz tērē? Esi rēķinājis un mērījis vidējo patēriņu vai skaties tikai, ko rādītājs rāda? 18-20l uz simtu ir nejēdzīgi daudz, tas nevar tā būt, ja pa šoseju normāls. Nav tavā rīcībā pareizo datu. Motors tas, ja kas, ļoti labs un pilnīgi pietiekoši jaudīgs A4, lai gan A4 nav tas labākais auģika variants.

Chankaishi 07.10.2010 12:21

Tajos gaisa masas mērītājos ļoti svarīgs ir el. kontakts. Pēc braukšanas, kad motors kārtīgi uzsilis, nopūt to visu verķi ar kādu silikonveidīgo aerosolu pret mitrumu, el. savienojumiem paredzēto. Ja arī tad parādīsies tie paziņojumi, tad sāc domāt par remontu vai maiņu.

Chankaishi 07.10.2010 12:16

Var darīt apm. tā kā i_edgars stāsta, tik tam nebūs lielas nozīmes. Kaut vai tāpēc, ka nepieciešams pārbaudīt atvēršanās spiedienu. Tas ir darbs, kuru var veikt tikai speciāli aprīkotā vietā ar zināšanam par to, kā tas jādara.

Chankaishi 01.09.2010 6:23

Vai arī jāizvēlās pareizs pārnesums, ja tas tev notiek lēni ripinoties, teiksim ar trešo, tad varbūt nenotiks ar otro. Dēļ zema oktānskaitļa detonācijām vajadzētu būt pie lielām slodzēm.

Chankaishi 31.08.2010 2:33

Droshi, ka buus kritizeetaaji, bet pagaajusho gadu uzliku kaa ziemenes atjaunotaas riepas. Servisaa celja malaa, braucot no Ulbrokas uz Liichiem, netaalu no Ulbrokas pa labi. Pieejami dazhaadi izmeeri, labas ziemenes, ja ieveero, ka ziemaa celji meedz buut slideni un apledojushi

Chankaishi 30.08.2010 3:40

Vareetu jau meegjinaat tevi nokaast, bet paskaties ss.lv, tur ir par 700ls kaut kur Bauskas pusee

Chankaishi 30.08.2010 3:35

rudens68 rakstīja: Chankaishi

Es gribēju citroen mājaslapā par c5 klirensu palasīt , neatradu . Vispār kautkur dzirdēju ka ceļas 13 cm .

Cik max cm no zemes ?

Neesmu meeriijis cik tieshi zemaakaa mashiinas vieta no zemes, aatraak par 30-40km /st nedriikst braukt ar to paceelumu, gluzhi pa kokvedeeju grambaam braukt nevar, bet taa - brauc kur gribi. Pagaajushajaa ziemaa deels bija ticis pa piesnigushu mezhu taalaak nekaa papraavs dzhips, nu padulls , protams. Toties braukt maak

Chankaishi 29.08.2010 11:45

Ar uudens dzeseeshanu, apm. taadus kaadreiz Riigas diizelis taisiija.

Chankaishi 29.08.2010 3:20

Krievu variants, paarvietojamais uz ritenjiem, bet gan 20kw un lietots - nuu iistens traktors - der?

Chankaishi 29.08.2010 3:11

Pie viena man arii luugums padaliities ar pieredzi, kur remonteetas un kur labaak remonteet klimata iekaartas. Biezhi gadaas, ka te pa aukstu, te pa karstu bez kaadaam iipashaam likusakariibaam. Ceru, ka tas nav deelj klimaksa

Chankaishi 29.08.2010 3:07

Reti kuru uzrunaa citroen, jo reti kursh vinjus ir baudiijis. Bet tur daudz kaa baudaama nezinu gan tieshi par C8, bet C5 2002. gada bija prieks baudiit turpat 3 gadus, tagad to jau otro gadu bauda mans deels - izcili eerta, ekonomiska, uzticama mashiina tieshi ar to 2.2 diizeli. Un pneimatiskaa piekare vispaar shiks - kurai mashiinai veel iespeeja, mezhaa no celja nobraucot, pacelties par 10cm augstaak!

Chankaishi 28.08.2010 8:51

VWfans rakstīja: Šis Ford-Galaxy šķiet baudāms:

www.ss.lv/...

Taa pasha iipashnieka citrona minivens buutu daudz labaaks!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti