Ieliec sludinājumu kādā krievu avīzē! Sķiet, ka tādus ap 80 ajiem gadiem varēja pirkt kuģniecības jūrnieki. Ventspilī toč ir redzēti!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ieliec sludinājumu kādā krievu avīzē! Sķiet, ka tādus ap 80 ajiem gadiem varēja pirkt kuģniecības jūrnieki. Ventspilī toč ir redzēti!
Ja tas meistars zina, ko dara, tad noteikti ir vērts! Īsti nezinu, bet pēc tās visas uzsmudzināšanas un noslīpēšanas vēl vajaga arī termisko apstrādi, iespējams pat cementāciju, nopietnas lietas, ja tas viss ir pieejams, tad droši!
Nortel rakstīja: Retinājums var ietekmēt tikai pagājušā gadsimta motorus, kurus neregulē kompis.
Nav taisnība! Esmu braucis ar pavisam jaunu citron C2 no jūras līmeņa līdz apm. 2km augstumam. Starpība ļoti jūtama.
i_edgars rakstīja: Dīzeli nav iespējams mīnusos uzsildīt līdz darba temperatūrai darbinot bez slodzes tukšgaitā!
Ja kāds vēl nezina.
Sēru saturošu skābju veidošanās dīzelī ir normāla parādība, pie kam neatkarīgi no tā temperatūras.
Nav gluži taisnība, tā nav normāla parādība. Skābes var veidotie, tikai sēra oksīdiem izšķīstot (varbūt savienojoties) ūdenī. Un tas ir iespējams tikai pie pietiekoši zemām temperatūrām. Tātad tad, kad dzinējs nestrādā ar darba temperatūru.
Par to sēra koroziju - īsti vairs neatceros visas tās formulas, bet korozija veidojas t. s. rasas punktā, tas ir pie temp. apm. 60 grādi izpūtējā vai arī dzinējā, ja dzinēju tik piedarbina un apstādina bez kārtīgas padarbošanās. Tā kā diezgan kaitīgi ir arī dzinēju pirms braukšanas uzsildīt mazos apgriezienos. Parasti jau tie 60 grādi var būt tikai kaut kur izpūtējā.
viktors1961 - atbildu tev kā diplomēts dīzeļmehāniķis. Pirmkārt dzinējam jābūt kārtībā - labas dīzes, sūknis, pareizā regulācija, tīri filtri. Dīzeļdegvielas šķirņu gavenā atšķirība ir degvielas uzliesmošanas temperatūra. Jo viņa zemāka, jo augstāka šķirne. Pati zemākā ir ziemas degvielām. Vēl pat bija kaut kāda arktiskā. Pasaulē cik degvielas ražotāju, gandrīz tik pat šķirņu. Ja neredz un neizprot degvielas pasi, liela jēga no tā nav. Pārējie visi rādītāji nav tik būtiski, lai gan jo zemāka šķirne, jo vairāk kaitīgo piemaisījumu. Lielākoties visas piedevas pazemina uzliesmošanas temperatūru, pluss vēl šādi tādi sīkumi, kam nav īpašas nozīmes. Pareizi te viens teica, ka dīzelim vajag iedot reizēm kārtīgu slodzi, jo pie zemām slodzēm, piem. pilsētā, nepietiekamas temp. dēļ, arī ja dīzes nav galīgi svaigas, var rasties uzdegums, korozija gan tikai varbūt izpūtējā. Laipni lūgti papildināt vai palabot!
Nortel rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Ja vojadžeram ir ķēde - būs problēmas. Labāk ar siksnu. Par tiem 50000 pilnīga taisnība. Atšķirt var pēc pievada vāka formas.
Piemet vēlvienu nulli un būs taisnība.
Tu esi redzējis to ķēdi? Nav rupjāka par velosipēda. Neatceros, bet pēc kaut kāda 96 vai 97 gada pārtrauca ražot motorus ar ķēdi, jo tā bija, vispār laba motora, bet nu ļoti vājā vieta!
Kādreiz 626 mazdai palīdzēja gumijas šaibas zem atsperēm, apskatē arī it kā nebija problēmu, vēl kāds 1,5 cm klāt!
Dīzeļdegvielas kvalitāti nosaka gandrīz tādi paši faktori kā benzīna kvalitāti. Rietumeiropā tā tomēr ir krietni augstāka. Cik atceros, krieviem bija kādas 4 dīzeļdegvielas 'zortes' ar diezgan atšķirīgiem rādītājiem.
Ja vojadžeram ir ķēde - būs problēmas. Labāk ar siksnu. Par tiem 50000 pilnīga taisnība. Atšķirt var pēc pievada vāka formas.
Varbuut, motors ir V-veida. Peec skata smuks choperis - plata pakaljeejaa riepa, pashaura prieksheejaa, augsta stuure, it ka nedaudz pastiepts garumaa.
Lētāk tomēr varētu būt tai pašā Veho to turpināt.
Master d taisniiba, eljas vietaa bija bieza shljura! Var arii buut, ka to shljuru ieleeja, lai sleeptu suuknja vainu.
Uzrakstiju, labuci. Palasies, cik nu man tās pieredzes bijis!
Zvaniet pa tel.29208580, apskatīt var 15. trolejbusa galapunktā
Ja kādam nepietiek naudas, bet vēlas braukt ar jaudīgu vāģi, piedāvāju sievas 1993 gada mazdu - 2.5V6, ar visiem spoileriem, diskiem, lūku un apskati(maijā)
Atrast plaisu - elementaari! Ja galva noņemta, pamatīgi saslapina ar soļarku, labāk ar petroleju. Nedaudz pagaida, pamatīgi noslauka sausu un pēc tam piespiež tīru papīra dvieli(ideāla ir dzēšlapa, bet tagad jau tādu laikam nav). Uz papīra parādīsies plaisas vieta no šķidruma, kas iesūcies plaisā.