iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Centis_Nuudele 11.01.2012 14:00

Salīdzinājumā ar rafiem, paziem un laziem Ikaruss bija luksus izstrādājums.

Centis_Nuudele 11.01.2012 13:54

Renaultam apšifkas nemaz nav. Cieti.

Centis_Nuudele 11.01.2012 8:31

Kad lidmašīna pārsniedz skaņas ātrumu, arī ir tikai viens blīkšķis.

Centis_Nuudele 11.01.2012 8:27

jNēēēēē

Centis_Nuudele 10.01.2012 8:30

SEA rakstīja: Ja ikaunijā nofistos hReno, nez vai varētu tā zvanīt un prasīt vai rajonā ir kāds vietējais apsistais. Vsdrīzāk saukt vajadzētu iestūmējus,

Renaultam ir tāda fīča 24h Assistance. Ņem telefonu, piezvani un kvalificēts personāls visu izdara. Nav pat jākavē laiku klausoties pankrokerus, var paklausīties Jāku Joalu.

Tā lūk rīkojas atbildīgi autoražotāji, lai turētu spodru zīmola reputāciju, uzticamību un augsto izstrādājuma kvalitāti.

p.s. Renaults ražo kvalitatīvus auto, tie ceļā paliek ļoti ļoti reti... nav dzirdēts ka kādam būtu noviebies ūdenssūknis. Dažādi sīkumi ir lūzuši - pakaļējie tilti, razdatkas, ātrumkārbas, stūres reikas u.c. štrunti.

Centis_Nuudele 09.01.2012 16:01

Sviestnesis rakstīja: Es nākamnedēļ taisos braukt uz Šauļai, varbūt Tu varētu pabraukties man līdzi, kā ķehpoms ar detaļu noliktavu uz borta

Jau iepriekš Paldies!

Sorryyy... noliktava tukša, visas sābu detaļas aizgāja uz Sīriju. Palikušas tikai detaļas no TU-104.

Lai gan tās ļopenes īpaši neatšķiras, nedomāju ka sābam derēs TU detaļas.

Centis_Nuudele 09.01.2012 8:49

Nu Sviests.... tik vieglprātīgi..

Re kā Dakāras rallijā katram kaujas vāģim no pakaļas brauc ķehpoms ar detaļu noliktavu uz borta, bet Tu sadomāji bez rezerves daļām doties tik tālā un bīstamā ceļā Pie estipoisiem

Un ja nu tevi lācis būtu apēdis, kamēr tu eesti mežā kakāji

Centis_Nuudele 08.01.2012 15:46

TDIOTS rakstīja:

sarashkins rakstīja: Tipisks LV pāķu stereotips - auto=golps, kruts auto = A6.

'īsti ērgļi' lieto-A6 C4 2,5TDI (AEL dzinējs) q ,Powered bai INC

waj arī : A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk..

viss cic ira sūūc

nu kāpēc tu brien ar dubļainiem zābakiem bērna dvēselē?

Centis_Nuudele 08.01.2012 15:38

ursis rakstīja: viss pareizi,bet kur mopedkai karterī eļļa?

pilnīgi visa iztecēja?

Centis_Nuudele 06.01.2012 8:46

Labrīt.

Kur šodien tirgo tos exkluzīvos sābus?

Centis_Nuudele 05.01.2012 15:31

Ļoti vēls.....

...rīts.

Centis_Nuudele 05.01.2012 15:30

Ir jau vēls.

Centis_Nuudele 05.01.2012 15:27

M77 rakstīja: Tā kā problēma populāra, atradu ventīļa tīrīšanas instrukciju: www.astra4ever.net/...

Hier eine Anleitung zur Reparatur des Ventils:

Als erstes die Unterdruckschläuche vom Ladedruckregelventil und wie bereits beschrieben überbrücken, läuft der Motor jetzt wieder wie gewohnt ist wahrscheinlich das AGR-Ventil defekt.

Zur Reparatur das 3-Wege Ventil ausbauen und das Unterteil mit den Laschen lösen.

Das abgenommenen Unterteil von den Verschmutzungen reinigen etwas Öl in beide Teile eintropfen.

Mit dem Mund am Gelb markierten (VAC) Anschluss saugen dabei den 2. Anschluss (Out) mit den Finger immer mal schließen, dabei sollte eine mehrfaches Klacken zu hören sein.

Zuletzt Unterteil wieder anstecken, Ventil einbauen und anschließen.

(An Stelle der kleinen Roten Hülsen kommen die Unterdruckleitungen im Motor)

Google tulkojums:

Šeit ir rokasgrāmata, lai labotu vārsts:

Pirmo tiltu vakuuma šļūtenes no sekmētu spiediena kontroles vārsts, un, kā jau aprakstīts, motors darbojas atkal kā parasti, iespējams, EGR vārsts ir kļūdains.

Lai labotu 3-ceļu vārsts, lai paplašinātu un atraisīt apakšējā daļa ar cilnēm.

Noņemts apakšējā daļa piesārņojuma iztīrīt nedaudz eļļas pilēšana divās daļās.

Ar mutes dzeltenas marķētas (VAC) termināļu, bet nepieredzējis otro Connection (out), ar pirkstiem no laika uz laiku slēgt, tas būtu jāatkārto clacking skaņu.

Pēdējo inficēt grunts vēlreiz, un instalēt plug vārstu.

(Vietā mazā sarkanā piedurknēm, vakuuma līnijas ir motoru)

Tulkojums superīgs.

Centis_Nuudele 04.01.2012 16:19

Man domāt, ka ar zemi piebiris viņš ir jau tagad.

Centis_Nuudele 04.01.2012 14:48

Moš nopirkt to Sviesta sābu

Lai šis beidzot tiek pie cilvēka cienīga auto

Centis_Nuudele 04.01.2012 10:01

Neinteresē

Centis_Nuudele 03.01.2012 8:32

Atkal tas patcs.

Centis_Nuudele 02.01.2012 9:50

Labrīt.

Laimīgu.

Uz redzēšanos.

Centis_Nuudele 31.12.2011 23:16

Viņš tuvojas.

Centis_Nuudele 31.12.2011 14:24

Paurķē degunu.

Centis_Nuudele 31.12.2011 14:16

TDIOTS rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Katrs var darīt, kā uzskata par labāku.

Es par savu naudu franču auto nepirktu. Un 4x4 francūzi nu nepavisam.

nu vecīt par to naudiņu , ko par viņiem jautā , var gan pirkt manam Kangoo žopa ar torsionu iestājās pie ~ 200kkm , tika ,neatbilstoši tehnoloģijai , nomainīc iekš AF un vienaalga izturēja vēl 40kkm , tad atnāca 'nasings spešials ' un es to mizu pārņēmu savā lietošanā , visādi loriņi SPS šaraškinkantorī , tilta restaurācija utt kujovinas uz ~ls1k , un nu jau brošā rādās 300kkm , ar torsionu probzu nau to , ik pa 10kkm , sasmērē kā nākas un šas neko gaužu nedara kaut gan tiek jādelēc pa mežu neceļiem ar malciņu un tāpatām pa apriņķa iznūdelētajiem grancbāņiem

tieši tā- tas francūzis ir lēts tikai vienreiz, pirkšanas brīdī.

Centis_Nuudele 30.12.2011 22:20

Normens var rakstīt kaut 5 jaunas ziņģes dienā, līdz Gulbju ezeram viņam kā līdz galaktikas centram.

Centis_Nuudele 30.12.2011 22:20

Normens var rakstīt kaut 5 jaunas ziņģes dienā, līdz Gulbju ezeram viņam kā līdz galaktikas centram.

Centis_Nuudele 30.12.2011 22:16

Sviestnesis rakstīja: Centis ir Apstrāvotais Leišmales Elektriķis,vatētajās klošenēs,

kurš neko nesaprot no mūzikas...

tu tikai nedirs, ja?

Centis_Nuudele 30.12.2011 14:51

Sviestnesis rakstīja: "Kriss ar savu bandu nonesa visus jumtus, ko tuvumā varēja atrast. Un to nespēja sabojāt pat tas, ka Tailere uz tā fona sanāca kā tāda ne-visai iesildītājgrupa."

+1

www.tvnet.lv/...

Simfoniskajam orķestrim jaungada koncertā jāspēlē Gulbju ezeru, nevis sapelējušus britu šlāgerus.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti