Kautkā neloģiski. 0,02 kvēpi rāda, ka dpf ir vietā, 5M daļiņas - ka dpf amputēts.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kautkā neloģiski. 0,02 kvēpi rāda, ka dpf ir vietā, 5M daļiņas - ka dpf amputēts.
Ja tu domā, ka šī ir pēdējā vasara tam auto, aizbrauc uzpildīt kondišku, un līdz vasaras beigām pietiks.
Pogai izdegusi lampiņa.
1 pirms, otra pēc dpf - vai tu gadījumā neesi sajaucis lambdu ar temperatūras sensoriem?
Senos iAuto Mk I laikos kāds personāžs cīnījās ar mašīnā izlijuša piena smaku. Viņam ieteica vērsties apbedīšanas kantorī, tiem esot ļoti efektīvi smaku noņēmēji.
Izskatās, ka tas kaķis būs iemīzis tev zābakos.
Un pārbaudi, vai pēc remonta esi kārtīgi pieskrūvējis spararatu.
Ja noslāpa bez rīstīšanās, domāju, ka aizdedze. Dzirkstele "uz sveces" - ir uz izskrūvētas? Cilindrā zem spiediena var nebūt. Pamēģini nomainīt sveci.
kurā pusē sēž šoferis?
Un atceries, dēls - Ķīnā ražotam auto visas rezerves daļas ir oriģinālās!
Kanibaals rakstīja:
Cepure tev spiež nūdeli, virzuli velk, savukārt virzulis spiež bremžu eļļu atpakaļ.
Tev kā pašpasludinātam aikukū ekspertam vajadzētu zināt, ka nav tādas bremžu eļļas.
Spiež atpakaļ, nevis velk.
Virzuli nekas nevelk.
Sprūst vai nu suports, vai rocenes trose.
audia4B8 rakstīja:
Gan silta gan auksta ir mīksta, baigā spiediena nav arī, ka atver antifrīza bačuku, vienreiz bija nokrities līmenis, pielēju, jāskatās vai tagad kritīsies/nekritīsies .
Paskatījies līmeni?
Zem salona tepiķa arī paskaties.
GTD2 rakstīja: Sen vairs tā nav, rūsē tāpat ,kā vissi pārējie, mazāk kā aziāti, bet ne ar ko sen vairs neatšķiras no pārējiem. frančiem arī raksturīgi ja no ārpuses izskatās tīri glīti tad apakša var būt šausmas
Interesenta budžets kā reiz attiecas uz ''kādreiz tā bija'', nevis uz ''sen vairs tā nav'''.
Pēc 8 gadu kopdzīves ar darba francūzi, nozvērējos nekad par savu naudu franču auto nepirkt. Bet jāatzīst, ka pretrūsas ziņā tie ir vieni no labākajiem.
Skil = Bosch.
Pirms ķerties pie diagnostikas, vajag paskatīties no apakšas vai tie līmeņa devēji tur vēl atrodas.
Normāls multimetrs tur līdz 10A. Kāds čušš ar 0,2A?
Varbūt, ka notiek brīnums un kāds var pateikt vadu krāsas. Es ar testeri vai lampiņu atrastu , kuri vadi pienākošajā attiecas uz spoguli un kādā virzienā groza. Tālāk pa vienam ar vadu no štekera uz štekeri. Tikai masai gan jābūt savienotai.
Trolejbusa un tramvaja kontakttīkla spriegums ir 600V. Nekādā gadījumā nedrīkst tiem vāģiem pieskarties!
Vivi tīklā ir Dies' pas' pat 3000 V, pie kam gaisā tikai 1 vads, otrs uz zemes. Nemēģiniet pieskarties! 😜
Tā viš i. Līdz 1000 V tam nosaukums ir zemspriegums.
Nedarbojas tas sajūgs, kurš piedzen 2,4, 6 utt primāro vārpstu.