iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Gregers 17.07.2008 21:39

Moš kāds vēl kādu labu muzonu zin?

Gregers 17.07.2008 21:06
Gregers 17.07.2008 20:53

Pietiek tirst

paklausās muziku!!!

www.youtube.com/...

Šitam viss ir forš, tiko ar viena laba cilvēka palīdzību no asv pasūtiju, ja kādam vajadzēs dod ziņu

Gregers 17.07.2008 17:33

Fuksis rakstīja: Vai varat dot kādu vērtējumu šādam te agregātam:

E 200 CDI,

2007.g, 136 zs, Dīzelis, 5pakāpju automāts ??

Vai ir vispār uz tādu vērts skatīties? jeb uzriez no izvēles jāizslēdz MB ar tik maziem motoriem ?

Pašam nav mersis bijis, bet klienti un Domeniksa veči saka, ka pēc 2000 gada tie merši vairs neturoties kopā.

Ērti bet neuzticami un par to naudu var nopirkt labāku auto.

Piemēram

youtube.com/... tikai ar 3.6 dzinēju, bet tikai piemēram, vēl ir cadis ctsr jaunais

autoweek.ru/... Vai kko no keksusiem.

Gregers 15.07.2008 13:05

recluse rakstīja: Man viens pazīstamais nopirka kkādu tur superubertuper lietotu velo pa 1.5tk Ls, tik ikdienā braukā ar citu, jo redz bail ka nenozog.

P.S. Pa topika tēmu, kam vajag braukt (nevis tikai gribas) tas arī pa latu litrā lies.

+10

Gregers 15.07.2008 11:24

Fridrihs rakstīja:

Gregers rakstīja:Līdzjūtības...

Bet tak ja nemaldos Maximā pa kkādu sotaku var nopirkt jaunu, tobiš viens vello ir divas bākas bedzīna vērts+ pastiprināts sviestmaižu patēriņš...incanti cik idusmēra latvju minējs patērē sviestmaizes un alu uz simts km!

Jāsaka, ka nākamajam normājajam velosipēdam izmantošu kādu 5 kg ķēdi (jo ~2kg ķēdi pārknieba vienā piegājienā), nekā izmantošu maksimas riteņu parodijas. Ilgtermiņā maximas riteņi arī izmaksās dārgāk, jo plīst nejēgā un pat normāli sataisīt nevar.

Alu uz velospēda grūti izmantot. Sviestmaizes gan patērējas dubultā

Varbūt kāds var piedāvāt KASKO apdrošināšanu velosipēdiem?

Ergo ja apdrošini īpašumu tad par nelielu papildmaksu var piedrošināt portatīvo un velo!

Gregers 15.07.2008 11:06

Arsmens rakstīja:

Gregers rakstīja:

Fridrihs rakstīja:

Gregers rakstīja:Brauktu ar vello un mazāk korķus taisītu

Ar riteni stipri dārgi sanāk braukt. Man vienu pagājušajā nedēļā nospēra . Tagad atkal taisu korķus un dedzinu fosilo kurināmo.

Līdzjūtības...

Bet tak ja nemaldos Maximā pa kkādu sotaku var nopirkt jaunu, tobiš

viens vello ir divas bākas bedzīna vērts+ pastiprināts sviestmaižu patēriņš...incanti cik idusmēra latvju minējs patērē sviestmaizes un alu uz simts km!

Maksimas velo deelj savaam konstrukcijaam un gjoshajaam daljaam pateeree daudz cisku energjiju.

Mans domāt tā gluži nav, par citiem lētajiem velo info nav, bet tos maximas velo papētiju, jo biju izbrīnīts par cenu un nonācu pie slēdziena, ka tie ir apdeitoti vecie, bet labie vello, resp kad nobirs apdeiti nomainīsi tos pret sākotnējām original detaļām un viss būs

kedā.

Gregers 15.07.2008 10:32

Fridrihs rakstīja:

Gregers rakstīja:Brauktu ar vello un mazāk korķus taisītu

Ar riteni stipri dārgi sanāk braukt. Man vienu pagājušajā nedēļā nospēra . Tagad atkal taisu korķus un dedzinu fosilo kurināmo.

Līdzjūtības...

Bet tak ja nemaldos Maximā pa kkādu sotaku var nopirkt jaunu, tobiš

viens vello ir divas bākas bedzīna vērts+ pastiprināts sviestmaižu patēriņš...incanti cik idusmēra latvju minējs patērē sviestmaizes un alu uz simts km!

Gregers 15.07.2008 0:09

opc rakstīja: psc... labi ka darbs apmaksā degvielu - savādāk nezinu kā būtu

Brauktu ar vello un mazāk korķus taisītu

Starpcitu, offtop, bet tāpat labs...

www.megavideo.com/...

Play jāspiež divreiz, otreiz pēc buferinga.

Gregers 14.07.2008 12:28

vmartini rakstīja: Un cik tad tas sūknis maksā? Vai kāds ir mainījis, vai baigais čakars? Varbūt cita vaina?

Piebrauc uz vikingiem un noskaidro!

SAABs tak nav kkāds audi 80 kuram var visu noteikt uz dzirdi!

Gregers 14.07.2008 12:05

vmartini rakstīja: Baigi smieklīgi zin!

Kuru auto labāk ņemt? 9-5 2.3 Parasto vai Aero VAI Griffin? Kā var pateikt, ka piem. nomainīta ķēde? Uz kurieni vest pārbaudīt?

Da normāli auto...

Es par Grifinu, jo tam mīkstāka piekare un elastīgāks motors, bet gonšikam ieteiktu Aero jo tas ir straujāks un ātrāks.

Pēc 9000 tev jebkurš auto izņemot toijotu liksies birstoš

Pirms pērc obliģāti aizdzen uz vikingiem jo ja nopirksi nodzītu zirgu būs baigie sūdi

Ģrifinam nav arī ķēdes, siksnu nomaiņa vikingos maksā 240 LVL ar visiem skriemeļiem.

Obligāti nomaini sveces un eļļas, bet izmanto oriģinālās.

Pa rokai ir viens Aero, diezgan labs, nomainītas siksnas un vizuāli savests kārtībā, bet netīrs, kgan tas jau labojams

Gregers 11.07.2008 21:18

Yetti rakstīja: da ņem biezo maku, brauc un pērc...

pilnīgi iespējams, ka pēc 100 gadiem tikai par to, ka esi tādā sēdējis, tevi nomētās ar akmeņiem... vai iepūtīs putas...

Pa īsu maks lai no turienes kko atgādātu, da i pēc pieredzes zinu, ka atvest to autiņu ir mikro iespējas, jo pat vabolīti kura ciemā ir pačotā neviens tev neļaus aiztikt, tipo vecvecvecmāmiņa vēl tajā spēlējās un viss, tur tak vēl ne visu var nopirkt par naudu.

Bet tāpat žēl tās bildes skatīt

Gregers 11.07.2008 21:08

Tie autiņi tak lielākoties ir mikro izlaidumos bijuši un tagad maksā milzu naudu, jo fani sapņo pie tāda tikt un būtu gatavi uz dajebko lai tādu dabūtu, bet tupi lauķi viņus pūdē...PSC!!!

Gregers 10.07.2008 11:51

Kanelis rakstīja: Pēc cik km reāli šito mainīt!

Rakstīts pēc 30 tūkst! Auto Rīga saka ka ne vairāk kā 20 tūkst

Un varbūt kāds var dabūt vienu kanniņu ar atlaidēm

Jo biežāk maini eļļu jo ilgāk kalpos dzinējs!

nav svarīgi kādu eļļu tu lieto, ja ražotājs ir noteicis 8000 tad īpaši aizrauties nevajadzētu, it īpaši ja bieži sēdi korķos un pārvietojies nelieliem pārbraucieniem mājas-darbs jo lielākā slodze dzinējam ir tieši piestartēšana, bet piecas minūtes korķī ir pielīdzinājamas 1.5 km(tā dzinēju speci ir daudzkārt teikuši), ja galvenokārt braukā lielus abalus tad pat parasta eļļa ar kalpot 15 000(kopumā info no ņujorkas eļļu ražotāju konferences)

Gregers 10.07.2008 11:22

Pie manis ir apdrošinājušies veseli trīs un viens bij iepriekšējai grāmatedei.

IMXO-

Plusi:

Absolūti nelūzt.

Stabils.

Pa trīs gadiem nebija nekur rūsa lai arī bija krietni apskrāpēts un buktēts.

Mīnusi:

Lēns, lēns un vēlreiz lēns, lai kaut cik moži kustētu jātur apgriezieni virs 3500.

Neglīts salons.

Cieti krēsli.

Neergonomisks.

Skaļš, liekas ka izolācja tikai durvīs, jaunajam biku labāk, bet tas vēl vairāk neiet

Uz tīra ledus dejo.

Piekare ļoti godprātīgi informē par katru vissīkāko plaisiņu un bedrīti.

Ēdelīgs, uz šosejas ātrumos līdz 130 patērē vairāk nekā mans amo, bet pilsētā kopīgi braucot no Ziepniekkalna uz Vecmilgrāvi noskaidrojām, ka patērē par 3 litri mazāk nekā mans.

Bagāžniekā vietas ir mazāk nekā Skoda Superb sedanā.

Kopsavilkums:

Joprojām atkārtoju, ka izsaku tikai savas domas un novērojumus! Domāju, ka šo auto būtu vērts pirkt tikai un vienīgi fenomenālās uzticamības dēļ, bet es labāk ņemtu Avenis par to pašu naudu.

Gregers 09.07.2008 21:03

Sviestc rakstīja: Vaig Pozīti salaist kopā ar diviem gruzīniem, vienā krātiņā, uz diennakti...

tad redzēsim, cik zolīds Pozitīvais no turienes iznāks!

Ļoti atvainojos, ka novēršu no tiršanas

Ievajadzējās SAAB 95 Griffin 98 gada siksnas un visu ko līdzi maina.

Varam ko sarunāt?

Gregers 09.07.2008 20:56

snow rakstīja:

tt rakstīja: ā - un maksā 2x lētāk

un tam Outback dizelim nav automata.

Skatos no 7vietigiem midsize krosoveriem vsp izvele diezgan shvaka

Tad būs īstas, ļoti labs auto un nevajadzēs miljons signalizācijas uzstādīt un uzturēt+atkārtošos, tribekai ir ievērojami lētāka apdrošināšana nekā konkurentiem.

Gregers 09.07.2008 20:53

Magistrs rakstīja: S-line ir tas pats kas M-pack. Jebšu tas pats vēzis kas parastais, tikai uzfrišinātā kulītē. Vot RS tā jau ir cita lieta.

Un turbo tribeca saliktu to Q7 kā mazo ezi.

Sline Q gadījumā nozīmē 420 HP 630 NM kuri iegūti no 4.2l dīzeļa ar divām maināmas ģeometrijas turbīnām(info no pirkuma dokumentiem)+cita,adaptīvā pneimo piekare un cits paskats, bet tāpat manuprāt nejēdzīgs auto

Gregers 09.07.2008 12:26

Kamazs rakstīja: Ok, ar auto uz Turciju? Es tur biju, pagājušogad.

Auto: Honda Prelude '94, 2.3 automāts

Izmaksas ar manu mašīnu (benzīns un daži maksas ceļi) ~540-600 Ls. Autiņš te, Latvijā, pa pilsētu rij ~10-11 l/100km, Polijā piefiksēju patēriņu ap 7,5 l/100km. Mans vāģis ir neprātīgi zems - nepietiek ar to, ka tā ir Prelūde, tā vēl ir sēdināta un es biju uzlicis 205/50 zemprofila riepas. Vairākās vietās uz ceļu nelīdzenumiem, bedrēm uzdauzīju apakšu, bet, par laimi, viss beidzās laimīgi. Ja tev ir kaut nedaudz augstāks aparāts, problēmas nebūs. Benzīns visur principā bija ok, bet mēs centāmies lieties smukākajos un (attiecīgi dārgākajos) tankos.

Principā izbraukt var, tikai jārēķinās, ka sanāks braukt cauri visai Austrumeiropai ar visām no tā izrietošajām sekām: ceļu kvalitāte (brīžīem katastrofāla), auto vadīšanas kultūra (reizēm suicidāla), kopējā atmosfēra (dažkārt bija sajūta, ka esam kaut kādā Āzijas ciematā). Mēs izbraucām tā: Latvijas, Lietuva, Polija, gribējām Ukrainu, bet tur nežēlīgas rindas uz robežas, braucām apkārt - Slovākiju, Ungāriju, Rumāniju, Bulgāriju, Turciju un atpakaļ caur Grieķiju un tad atpakaļ uz Bulgāriju etc.. Ceļā pavadījām nedēļu, bet tas bija par maz - vislaik sanāca braukt. Iesaku rēķināties ar ilgāku laiku. Ceļi tur brīžiem katastrofāli, tāpēc reizēm dienā sanāca nobraukt smieklīgus attālumus, kamēr citreiz (kad tiek uz bāņa), pusdienā cauri visai Turcijai. Bija divas satikšanās ar policiju - Slovākijā mani noštrāfēja uz kādu 1000 vietējo naudiņu (gandrīz paģību, bet par laimi tas ir 20 ls) un rumānijā iebraucot robežsargs neticēja mūsu apdrošināšanas polisei, gribēja, lai pērkam zaļo karti. Abās reizēs es neko lieku nemaksāju.

Braucām pa diviem vai trim autobāņiem - viens Turcijā, šķērsām pāri visai valstij līdz Istanbulai, nebija pārāk dārgi, otrs Ungārijā, liels gabals ieekonomējās un ceļš ļoti labs, arī nebija pārāk dārgi. Iebraucot Bulgārijā jāpērk obligāti vignette.

Daži svarīgākie komentāri:

1) Polija ir nežēlīgi garlaicīga un gara

2) Bulgārija ir diezgan forša, attieksme no cilvēkiem laba, mazā kalnu ciematiņā sapirkāmies vietējos tomātus, gaļu un sieru, šausmīgi garšīgi un nežēlīgi lēti.

Mēs Eiropas robežu šķērsojām kaut kur kalnos, pēc tam, kad kādus 100 km bijām braukuši pa aizdomīgu, mazu, līkumotu celiņu un reiz mums priekšā bija iznākusi milzīga spalvaina, melna cūka (laikam mājas) un pēc tam ceļu aizšķērsojas liels aitu ganāmpulks. Turpceļā iebraukt bija īzī.

Izbraukt no Turcijas Eiropā - oi, oi. Mašīnu lika izkraut pilnīgi tukšu, tad iedzina angārā un uztaisīju rentgenu. Pēc tam vēl apšļakstīja ar kaut kādām ķīmikālijām. Aizraujoši, karoče, izklaide uz kādu stundu, pusotru.

3) Turcija ir brīnišķīga valsts - tā šķita daudz civilizētāka par visām pārējām AEiropas valstīm, kurās bijām. Cilvēki pretimnākoši, draudzīgi...vienīgais, satiksme neprātīga. Man bija tā laime izbraukt pa Istanbulas centrālajām ielām gan agri no rīta, gan pīķa stundā. Nu, no rīta kā no rīta Rīgā - nav lielu problēmu, atradām arī privātu pārkingu sānieliņā, viss forši. Pusdienā iela pārvēršas par milzīgu augtomasu, kas kā receklis lēnām kustās. Cilvēki lien viens otram priekšā bez kompleksiem un vēl pīpina. Viņi visu laiku pīpina. Bet satiksme kustās ātrāk nekā Rīgā nez kādēļ, laikam tādēļ, ka visi viens otru laiž un nečakarējas. Un tad vēl viņiem ir tāda brīnišķīga lieta kā policisti, kas regulē satiksmi -- pie krustojumiem ir mazas būdiņas, no kurām sastrēgumos izskrien menti, kas ar mazām svilpītē un asām rokas kustībām fantastiski efektīvi koordinē plūsmu.

Karoče, iespaidi vispozitīvākie, lai gan mašīnu tur ļoti daudz un braukšana ir ekstrēma. Visur var aizbraukt arī dienas vidū.

Cits stāsts ir autobānis pie pilsētas - tur ir, nezinu, man šķiet 6 joslas vienā virzienā un pa dienu tās ir līdz lūpai pilnas ar mašīnām dažādos ātrumos, vidēju ~90-120 km/h. Tas ir tas pats sastrēgums, kas pilsētā, tikai daudz lielākā ātrumā. Ne vājiem nerviem.

Jā un tagad, iespējams, svarīgākais komentārs:

4) Rumānija.

Tā valsts ir viens totāls pizģetc. Tā ir milzīga, bet nomalēs - katastrofāli atpalikusi ES valsts. Sajūta kā braucot pa milzīgu Latgali/Daugavpili. Jo tuvāk Ukrainas robežai, jo sliktāk. Ceļi ir vienkārši DRAUSMĪGI. Tas ir tā, tu brauc it kā pa asfaltētu ceļu, tad piepeši ieraugi milzīgu apaļu caurumu pašā šosejas vidū, kas acīmredzami ved uz zemes centru, tu rauj malā, a tur ir neprātīgi augstas rises, kas skrāpē tavas mašīnas vēderu un nomale, kas vairāk atgādina Sigulas klintis. Es nezinu vai viņi tur labo ceļus, redzēju ielāpus, bet tur 100% ir jābūt gatavam uz vienkārši caurumu ceļa vidū.

Tad, reizēm, tur ir ceļi kas simtiem kilometrus veidoti no betona plāksnēm. Tu brauc pa viņiem un jūties kā vilciens - tuc, tuc, tuc, tuc, tuc..ātri pabraukt arī nevar.

Lieki piebilst, ka mēs izvēlējāmies lielākoties vai nu Eiropas nozīmes ceļus, vai vietējās nozīmes pašus lielākos. Mazi ceļi ir vēl šausmīgāki.

Tad vēl kāda šausmīga lieta: apdzīvotās vietas. Rumānijā ir ļoti daudz mazu ciematu, kuri ir ļoti šauri, bet neprātīgi gari un sastāv tie no vienas ielas (šosejas) un mājām abās pusēs. Šie ciemati var būt desmitiem kilometru gari un tie atrodas ļoti tuvu viens otram. Teorētiski, var jau skriet arī tur, taču es nedaudz raustījos no viņu mentiem, kamerām, tāpēc vidēji maucu uz 70+, attiecīgi, ļoti lēni un nogurdinoši.

Mēs braucām arī pa kalniem, pa kalnu ceļiem, brīžiem ļoti augstu. Tur notika vērienīgi ceļu remonti,kas reizēm nozīmēja apskrāpēt man mašīnas apakšu un gaidīt ilgi pie luksaforiem. Ceļi tur, par laimi pārāk šauri nebija, tikai stāvi, bez nodrošinājumiem un sirdi stindzinoši reizēm.

Pilns ar čigāniem. Un zirgiem. Uzmanieties no pajūgiem - viņi tur kā mašīnas mauc.

5) Bukareste

Šī pilsēta prasa īpašu komentāru. Mēs mēģinājām gan tai izbraukt cauri, gan apbraukt apkārt. Tā ir katastrofa, nevis autosatiksme tur. Centrā, baucot cauri, tiek ignorēti visi noteikumi, tajā skaitā veselā saprāta: visi brauc pa visurieni, reizēm no kreisās malējās joslas griežas pa labi un otrādi. Man palika bail par savu autiņu un redzot sastrēgumu, kas brieda tālumā, metu riņķī un braucu pa apvedceļu.

Kas bija vēl šausmīgāks. Tas pats, kas centrā, tikai vietas mazāk (!), šaura, bedraina, izbraukta divvirzienu šoseja, uz kuras nav luksaforu, tāpēc pie krustojumiem veidojas kilometriem garas smago rindas un pārbraucot šo krustojumu jāuzmanās no dulliem rumāņiem, kas nebremzējot mauc tev virsū (tā reāli notika, knapi paguvu izbraukt).

Pēc tam pats šausmīgākais, nonācām nežēlīgā sastrēgumā (joprojām uz apvedceļa), zem viadukta. Nezināmu iemeslu dēļ kaut kā nebija iespējams tikt uz lielā ceļa tā kā normāli cilvēki to dara - pa uzbrauktuvi. Tur stāvēja milzīga mašīnu rinda, bet plūsma brauca tai garām un brauca augšā pa citu uzbrauktuvi pretēji noteikumiem, izskatās, ka pa pretējā virziena nobrauktuvi. Šajā brīdī sastrēgums pārvērtās par tādu kā putru, kur visi autiņi kustās visos virzienos. Dabūju lekt laukā, lai pabrīdinātu priekšā esošo kravas auto, ka aiz viņa esmu es un tur nevar padot atpakaļ. Par laimi, ar ļoti riskantu manevru mums izdevās pa pretējā virziena joslām, šķērsām pāri sadalošajai joslai izbraukt uz lielceļa (2 joslas katrā virzienā). Principā tas bija murgs.

Rumāņi brauc kā idioti, tas jāņem vērā. Reiz T veida krustojumā, kad es devu ceļu tiem, kas brauc pa galveno, lai pats nogrieztos pa kreisi, vesela kolonna ar rumāņiem apstājās man labajā pusē un pofigā izbrauca visiem šķērsām.

Ir tikai viens bet - ir Rumānija un ir Transilvānija. Tā nav viena valsts, vismaz spriežot pēc satura. Ja jums sanāk, brauciet caur Transilvāniju, tā ir skaista, eiropeiska, tur ir vidēji normāli ceļi, sakarīgāki autovadītāji un dzīve vispār ir skaistāka šajā reģionā. Plus arhitektūra, pilis, vampīri, etc..

Bet tā vispār, bija interesanti. Iesaku.

Super!

Paldies par rakstu!

Gregers 09.07.2008 11:48

Ozz rakstīja:

Sviestc rakstīja:

Ozz rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Ozz rakstīja: nu kas i' ko

kuļi neceļam "dinamiskaakaa autoportaala" reitingu

ai, da viens pats deksters cēla reitingu kā visi pārējie kopā..... bez dekstera šis portāls ir zaudējis savu šarmu

kaa lai saka....

zinaamaa meeraa var piekrist...

a tagad dekstera nav (visi runaaja, ka bez vinja buutu uzreiz baigi kruta, visi visiem braalji , miers uz zemes utt) bet kaut kaa nemana kkaadas paarmainjas

nu kašku jau toč ir mazāk....

lai gan nevar nepiekrist, ka spams kā tāds, ir daudz , daudz ko zaudējis....

katrai monētai, diemžēl, bet ir tās divas puses....

lai kvalitatiivi spamotu nepieciesami vismaz 10 cilveeki, kuri te tirstu vienaa baltaa gabalaa...

a mees te labaakaa gadiijumaa max 5i esam...

Kas tur ko skaitīt! Saskaitam tirsējus kuri mūždien plūcās- marrutkis, Sviestc, Centis_Nuudele, Ozz, Pirmais, Ideots, farruhs, TDI, Kindzulis, juhaN, TDIOTS un jūsu padevīgais kalps Gregers

Atvainojos ja kādu tirsēju piemirsu

Gregers 09.07.2008 11:28

marrutkis rakstīja:

msh rakstīja:

marrutkis rakstīja: Jaunais imo ir glītāks un tam ir 3,6L motors, nevis kā vecajam 3.0 (tas pats, kurš legacy un outback), kas to lielo bundžu vilka nu so so....

0000 pēc cenas-perfomance sūkā līko.......

Cena - performance vai cena pret lopu skaitu? Kāpēc bušelim tie jaudas cipari vispār svarīgi?

Paskaties, cik maksā 0000 ar tribekas defaulto komplektāciju. Turklāt Q7 nav pareizi izsvērts, uzvedās kā puņķis uz ceļa (ir pārbaudīts).

Par cenām piekrītu, bet par puņķi gan ne- Sline Q7 ir pavisam cita gaita nekā tiem 3.0 dīzeļiem kurus visi zīmuļi tagad ir saķēruši!

Gregers 09.07.2008 1:26

marrutkis rakstīja:

Gregers rakstīja:

tt rakstīja: ja negribi zīmēties, ņem Outback diesel, patēriņš 5litri un ietilpība tāda pati, caurgājamība labāka nekā Tribeca.

protams, ja tev nav 5 bērni.

Bet outbeks ir vēl cietāks nekā tribeka, tas ir -

Ja outback ir ciets, tad es esmu Džeina Fonda.

Pietika līdz Aizkrauklei un atpakaļ ar testa outbeku aizbraukt lai saprastu ka runas par sliktajiem ceļiem nav pārspīlētas katru plaisu atdod salonā, bet piekrītu, labi uzvedās smiltīs un dubļos.

Gregers 08.07.2008 23:33

tt rakstīja: ja negribi zīmēties, ņem Outback diesel, patēriņš 5litri un ietilpība tāda pati, caurgājamība labāka nekā Tribeca.

protams, ja tev nav 5 bērni.

Labs un ļoti gudrs ieteikums! Arī apdrošināšana būs IEVĒROJAMI lētāka. Bet outbeks ir vēl cietāks nekā tribeka, tas ir -

Gregers 08.07.2008 23:02

msh rakstīja:

Gregers rakstīja: vēl nekas nav lūzis

Ko ņirdz! OOOO, BMW, Mercedes, citroen un kondas kuras arī gada sākumā kā subāru pirka klienti ir jau pa reizēm trim, četrām kko remontējuši, it īpaši merc S un 740, sim dzinēja vadība, kkas piekarē uz 4320 LVL pa garantiju un atteicis kruīzs, BMW ātrumkārba, krēsla bīdāmais, klimats, Audi Q7 4.2 TDi Sline degvielas sūknis, viena no divām turbīnām un logu tīrītājs ziemā labais atņirdzās, citrons birst joprojām Subārs pa pieciem mēnešiem tikai apkopi izgāja- SASNIEGUMS

Gregers 08.07.2008 20:33

snow rakstīja: Kadam varbut jau ir?

Diviem klientiem ir, varu uzjautāt.

Tā no malas skatoties-vēl nekas nav lūzis, salons ērts un smuks, muzika laba, priekš tik lielas mašīnas labi skrien, patēriņš ap 20 pa pilsētu(varbūt kritīsies pēc iebraukšanas) kā neieinteresētajai personai man likās, ka nevella neatšķirās no vecās tribekas, tik neglītāks un dārgāks, bet pats klients pārgājis no vecās saka, ka šis pēc sajūtām ir krutāks. Ak jā, priekš tās cenas paciets un skaļš, Q7 4.2 TDi SLine klusāks ievērojami.

Ja kas vēl interesē jautā.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti