batka rakstīja:
Gregers rakstīja: Džipveidīgais slīdēs vairāk nekā vieglais ar tādu pašu svaru!
Kapec????Pamato...
Pakustini smadzeni!
Zinu par k runāju, salīdzinājums Nissan Patrol 2000/ Nissan Pathfinder(bračkas) un Vision/300m/A6/Saab 9000
batka rakstīja:
Gregers rakstīja: Džipveidīgais slīdēs vairāk nekā vieglais ar tādu pašu svaru!
Kapec????Pamato...
Pakustini smadzeni!
Zinu par k runāju, salīdzinājums Nissan Patrol 2000/ Nissan Pathfinder(bračkas) un Vision/300m/A6/Saab 9000
Un vispār, gadu gaitā neskaitāmas reizes ir pierādijies, ka tas kurš kaut nedēļu ir nobraucis ar amo vai saab nekad uz vāciešiem pat neskatīsies, ja finanses sāks žmiegt tad gāzi uzliks bet uz vācieti nepārsēdīsies un ja tomēr pārsēdīsies tad visu dzīvi sapņs nopirkt atkal amo!
Zinu vienu veci kurš daba dēļ braukā ar 745 2007 gada, bet katru reizi ieraugot manu amo skumji nopūšās un saka ka labuprāt ja varētu brauktu atkal ar Seville nevis vācu šrotu(viņa vārdi)
Yetti rakstīja:
rrupucis rakstīja: šodien Liepājā redzēju vienu Eagle Vision, pieņemu, ka reāli ne ar ko neatšķiras no Chrysler Vision. Garš jau ir, bet tas garums lielā mērā uz kapota un pakaļas rēķina, tā ka nekāds dižais limuzīnklases auto liekas tur nesanāk...
P.S. auto varētu būt ērts, it īpaši ar 3.5 dzinēju, bet maz mums viņi, incanti kā ar detaļām... varētu būt problēmas
abi Tevis pieminētie Vision ir bračkas...
LHSam
amortizatori ap 40.-Ls gabalā
rievsiksna ar visiem ruļļiem un maiņu + vēl kaut kāda diagnostika ap 250.-Ls (TC un vēl kaut kādu gultni nenomainīja, pēc 2 mēneši sāka "dziedāt")
priekšējā tjaga ar šarnīru 110.- +darbs uz kādi 60.- ar ģeometriju...
2.5 gadus atpakaļ puikam nopirku LHS (Vision pēcnācējs) ļoti labā stāvoklī, ar 3.5 245Zs dzinēju... uzliku gāzes šprici...
rij ~20L pilsētā (benzīnu vai gāzi), iet labi, vietas ĻOTI DAUDZ... puikam ap 190cm, pie stūres brauc izlaidies "kā sūc uz lāpstas", pašam aiz sevis iesēžoties, ceļi pie atzveltnes neskaras...
bagāžniekā var iedabūt sievasmāti, sievastēvu un vēl kādus 3 čemodānus...
+5
batka rakstīja:
Gregers rakstīja: Ā, starpcitu, Visionam un 300m motora pārsegi ir tikai par 5 cm garāki nekā A6! Galvenais ieguvums tajos auto ir salona ietilpība, bagāžnieka ietilpība un platums, kā arī daudz labāka stabilitāte un mazāk bedres jūt.
Un vispār, kāda hren atšķirība cik aut patērē!
ļoti liela
Sipējiem jā...iesipt uz ērtībām nevis sakārtot savu dzīvi vienmēr ir vienkāršak...
batka rakstīja:
rrupucis rakstīja:
batka rakstīja:
Gregers rakstīja:
batka rakstīja: Godigi braucot 9 litri mazak nedabut
Iastāsti kā šiten dabūt iekšā video un es kad braukšu atkal uz Smilteni uzfilmēšu rādijumus un beigta balle, a to tāda tukša tiršana vien sanāk.
No kalna ripinoties dabusi zem 9 litri,bet vai ar 70 litriem vari nobraukt 1000km pa šoseju???
es ar savu desmitgadīgo dīzeļšrotu, kura pašmasa ir 1700 kg, sēņojot varu droši nobraukt 1200 km pa šosi, ar nelielu pilsētas piedevu
Ticu,bet ne jau ar 3,5 litru benziniekuka te dažš labs pļutii
A kur tad es rakstiju, ka ar 3.5 var 1200 nobraukt?
Štuku ja mierīgi nestresojot viens brauc un 800 ja ātri pārvietojies mierīgi var nobraukt ar 72 litriem kuri bākā lien. Pa pilsētu 600-400 atkarībā no korķiem.
Joprojām po cik tērē.
Ā, starpcitu, Visionam un 300m motora pārsegi ir tikai par 5 cm garāki nekā A6! Galvenais ieguvums tajos auto ir salona ietilpība, bagāžnieka ietilpība un platums, kā arī daudz labāka stabilitāte un mazāk bedres jūt.
Un vispār, kāda hren atšķirība cik aut patērē!
rrupucis rakstīja:
rrupucis rakstīja:
batka rakstīja:
Gregers rakstīja:
batka rakstīja: Godigi braucot 9 litri mazak nedabut
Iastāsti kā šiten dabūt iekšā video un es kad braukšu atkal uz Smilteni uzfilmēšu rādijumus un beigta balle, a to tāda tukša tiršana vien sanāk.
No kalna ripinoties dabusi zem 9 litri,bet vai ar 70 litriem vari nobraukt 1000km pa šoseju???
es ar savu desmitgadīgo dīzeļšrotu, kura pašmasa ir 1700 kg, sēņojot varu droši nobraukt 1200 km pa šosi, ar nelielu pilsētas piedevu
P.S. ar 70 litriem
Akuns sasniegums! SAAB 9000 2.3 LPT ar 73 litriem konstanti 1300 nobrauc!
rrupucis rakstīja: šodien Liepājā redzēju vienu Eagle Vision, pieņemu, ka reāli ne ar ko neatšķiras no Chrysler Vision. Garš jau ir, bet tas garums lielā mērā uz kapota un pakaļas rēķina, tā ka nekāds dižais limuzīnklases auto liekas tur nesanāk...
P.S. auto varētu būt ērts, it īpaši ar 3.5 dzinēju, bet maz mums viņi, incanti kā ar detaļām... varētu būt problēmas
Problēmu ar detaļām nav vispār jau kādus 10 gadus, pat retas detaļas var divu nedēļu laikā saņemt.
Džipveidīgais slīdēs vairāk nekā vieglais ar tādu pašu svaru!
batka rakstīja:
Gregers rakstīja: Ak ja, neaizmirstam ka mes sobrid notirsam Visionu, tatad to visu komplektaciju ludzu paradi man vacieti lidz 95 gada izlaidumam un lai nemaksa vairak ka divreiz dargak par Vision
žigulī jau ari avr visas šitas ekstras sabazt.Un vai tapec ta mašina bus laba???
Sorry, ne tev bija A80, bet domu tas nemaina.
Atbildot uz tavu koment.
Ieliec žikā visas ekstras, nodrošini normālu savākšanu, normālu metāla kvalitāti, normāli nogruntē un nokrāso, pastiem plašāku, ieliec normālu dzinēju un es pirmais nostāšos rindā pēc žika!
msh rakstīja:
Gregers rakstīja: Nikuja nelietoju, rakstu k'a ir.
Paradi ludzu kuram 93 gada vacu brinumam bus ABS, SRS, spilveni el logi, el sedekli, el spoguli, el kresli ar apsildi un atminu, el luka, Infiniti klases stereo ar 11 skalruniem un pastuzi, saules sensors kurs regule KLIMATU nevis kondiki, 16 diski utt un tas viss sobrid vel ideali strada! SAAB, Crysler, Cadillac un Lincoln nemam gandriz jebkuru no 92 gada -musdienam un nosauktas lietas bus ieksa + v'el daudz kas cits tipo pneimo piekare bet cena bus ka nokautam A4.
Tāda ekstra kā ABS pastāvēja jau B2 laikos, diemžēl ar B2 ABS vairs nebija izslēdzams. Vadītāja gaisa spilvens standartā sāka nākt [cik visur rakstīts, atliek izdarīt secinājumus, kāpēc pārsvarā visiem nav ] 1992. gadā, laikam pasažiera 1994., bet procon ten, ja par tādu zini, ieviesa jau mucai Elektriskie logi bija samērā reta ekstra, elektriskie spoguļi gan ne, pārsvarā arī A80 ar kādiem 2.0 motoriem jau bija, ķebļu apsilde arī pārāk reta nebija [man ir, tikai izbeigusies, ielikta, protams, kopā ar ādas salonu], elektriski regulējami ķebļi ar četrām atmiņas pozīcijām pārsvarā tika jeņķiem un mūsu galā retums. Elektriskā lūka eiropā laikam baigais retums, kaimiņa jeņķu 2.0 mucai ir. Klimats bija gan B3, gan C3, tāds vidēji primitīvs, par kondišku nerunājot. 16" ļitaki, par laimi, nebija, bija 14" un 15", kad gribēšu dabūt, baidos, ka 14" būs grūti sameklēt. Maģis gan B3, gan B4 bija nekāds, labākajā gadījumā ar četriem pļurņikiem - kā nekā salīdzinoši maza mašīna. Iekš sotakiem nāca stipri labāki.
Nu lūk, patīkami ar tevi runāt šodien, vismaz nemētā tukšus tekstus, bet ar faktiem operē.
No tevis teiktā joprojām secinu, ja esi cilvēks kuram ir gribēšana un varēšana kko pašam remontēt + zināmi šroti kur var sapirkt visas ekstras + bieži mauc pa zemīti tad A80,B4 ir tava mašīna(kgan man vairāk patīk Nisam Primera), bet ja gribi tikai braukt un reizēm kko servī sataisīt tad amo un saab ir pareizā izvēle+protams vecie merši.
Bet par ekstrām kā tādām runājot, nezinu kas ir pie vainas, bet piemēram 90 gada amo lielākoties visas ekstras šancē normāli, bet vācu auto lielākoties ir nobrukušas.
batka rakstīja: Godigi braucot 9 litri mazak nedabut
Visionam vai Seville nevaru patēriņu pierādīt, bet 300m 9 litri ēd pie 150 km/h.
beidz lobeet to miskasti vision. kadelj tadus meeslus var nopirkt pa 800ls? atbildi vari internetaa atrast nevar, jefinj
Tad var vai nevar?!
T-U E-S-I D-E-Ģ-Ē-N-E-R-Ā-T-S-!
Gan kādreiz dzīvajā saskriesimies vecais.
batka rakstīja: Godigi braucot 9 litri mazak nedabut
Iastāsti kā šiten dabūt iekšā video un es kad braukšu atkal uz Smilteni uzfilmēšu rādijumus un beigta balle, a to tāda tukša tiršana vien sanāk.
batka rakstīja:
Gregers rakstīja: Ak ja, neaizmirstam ka mes sobrid notirsam Visionu, tatad to visu komplektaciju ludzu paradi man vacieti lidz 95 gada izlaidumam un lai nemaksa vairak ka divreiz dargak par Vision
žigulī jau ari avr visas šitas ekstras sabazt.Un vai tapec ta mašina bus laba???
Nu jaunais žiks varētu būt tādas pašas sajūsmas vērts kā tavs A80, bet līdz amo viņam vel augt un augt, nejau tikai ekstrās ir lieta.
Ak ja, neaizmirstam ka mes sobrid notirsam Visionu, tatad to visu komplektaciju ludzu paradi man vacieti lidz 95 gada izlaidumam un lai nemaksa vairak ka divreiz dargak par Vision
Nikuja nelietoju, rakstu k'a ir.
Paradi ludzu kuram 93 gada vacu brinumam bus ABS, SRS, spilveni el logi, el sedekli, el spoguli, el kresli ar apsildi un atminu, el luka, Infiniti klases stereo ar 11 skalruniem un pastuzi, saules sensors kurs regule KLIMATU nevis kondiki, 16 diski utt un tas viss sobrid vel ideali strada! SAAB, Crysler, Cadillac un Lincoln nemam gandriz jebkuru no 92 gada -musdienam un nosauktas lietas bus ieksa + v'el daudz kas cits tipo pneimo piekare bet cena bus ka nokautam A4.
batka rakstīja:
Gregers rakstīja:
batka rakstīja: Tak visi vision un 300 un lhs amerika ir tas pats kas pie mums getz.Letakie no letakajiem
Ne glu\'zi!
Apm\'eram k\'a pie mums A6 un A4, jo klases neviens nav atc\'elis ar\'i tur!
ja grib\'eji aizvainot tad neizdev\'as, jo man pie tirsas k tu dm\'a par manu auto, galvenai, ka pat\'ik man!
V\'acie\'su auto nepat\'ik jo neatbilst manam priek\'sstatam par \'ert\'ib\'am, oblig\'ataj\'am ekstr\'am, \'adas salona kvalit\'ati un gaitas komfortu k\'a ar\'i nesaprotu k\'ad\'e\'l ir tik neadekv\'ati augstas cenas.
A tavs viedoklis man pie aka\'las!
Ja atmetam to ka tas ir lielas klases limuzins tad vel auto neko,bet par tik cik tas tomer ir liels auto tad salidzinot ar S klasi vai 7 bmw vai audi A8 tie amo ir miskastes.Kaut kas nosmalaks ir \'nujorkers,tovnkars,kads linkolns,bet nu ne jau visions un tamlidzigi
Un starpcitu Vision un 300m ir A4 un A6 klases spelmani, A8, S un 7 ir attiecigi
Cadillac Seville www.theautochannel.com/... ,
Towncar www.theautochannel.com/... ,
un
Chrysler Aspen www.babez.de/...
Atsaucos uz kompetentu autotirgoni no asv
batka rakstīja:
Gregers rakstīja:
batka rakstīja: Tak visi vision un 300 un lhs amerika ir tas pats kas pie mums getz.Letakie no letakajiem
Ne glu'zi!
Apm'eram k'a pie mums A6 un A4, jo klases neviens nav atc'elis ar'i tur!
ja grib'eji aizvainot tad neizdev'as, jo man pie tirsas k tu dm'a par manu auto, galvenai, ka pat'ik man!
V'acie'su auto nepat'ik jo neatbilst manam priek'sstatam par 'ert'ib'am, oblig'ataj'am ekstr'am, 'adas salona kvalit'ati un gaitas komfortu k'a ar'i nesaprotu k'ad'e'l ir tik neadekv'ati augstas cenas.
A tavs viedoklis man pie aka'las!
Ja atmetam to ka tas ir lielas klases limuzins tad vel auto neko,bet par tik cik tas tomer ir liels auto tad salidzinot ar S klasi vai 7 bmw vai audi A8 tie amo ir miskastes.Kaut kas nosmalaks ir 'nujorkers,tovnkars,kads linkolns,bet nu ne jau visions un tamlidzigi
Neskatos isti uz klasi lietotiem auto, skatos cena+komplektacija+uzturesana+izturiba=nav konkurentu iznemot SAAB.
msh rakstīja:
Gregers rakstīja:
msh rakstīja: Tad nepērc A80 bet A90 un būs ekstras jau defaultā
K'adas tie'si? Kru'kijamie logi, vai ventilators piepipetaja...citas ekstras nesaskatu, ja protams tu nedoma A90 2.2Q ar piespraustu turbo, tas tie's'am labs auto k'adai trasei
Kas tavām mīkstinājuma zīmēm noticis?
Vienalga kādas ekstras, šaubos, ka normāli nopakots A90 atpaliek no visiona Cita lieta, ka vācu un latviešu feniņdrāšu dēļ tādi ir salīdzinoši liels retums
Nedaudz atpaliek jo daudzas ekstras tajos gados vaciesi vnk nepiedavaja, ka ari piekritu par fenidratetajiem
Par mikstinajuma zimem ari meginu saprast, portativais sipjas laikam, briziem raksta ar, bet briziem peksni pazud un nevar saprast kas provoce pariesanu no ir uz nav
Katru nedelu braucu uz Smilteni un atpakal, paterins A6 konstanti bija turp braucot 8.4 atpakal 8.7, Vizionam taspats cela gabals 7.5 turp un 8.1 atpakal, 300m 7.6 turp un 8.2 atpakal, braucu nestresojot ar atrumu 110-140, apdzenu strauji, maksimali maz uzkavejoties preteja josla, kruizu gandriz neizmantoju jo nav kur, parasti salona ir divi pieaugusie un divi berni ka ari alus, kkas saslikveidigs apmeram 5-6 spainisi pa 5l un velosipedi, divi lielie un divi bernu. Paterins 6.5 ir sasniedzams braucot no Rigas uz Smilteni sestdien ap 14:00 kad soseja samera tuksa un parvietojoties ar 90-95 km/h, nav sasniedzams ar vecam svecem, sliktu/letu ellu, sudigam riepam un 98 degvielu ka ari stresaini braucot.
shearer rakstīja: o jee pateerinji nogalina ar 3,5 litru amerikanju miskasti 6,9 litri. muaahahahaa!!! jums varbut liekas ka godmanis ari uzlabos ekonomisko situaciju valstii un benziina cenas saaks kristies?
Ak ja-godmanis ukaa jau gadiem...
shearer rakstīja: o jee pateerinji nogalina ar 3,5 litru amerikanju miskasti 6,9 litri. muaahahahaa!!! jums varbut liekas ka godmanis ari uzlabos ekonomisko situaciju valstii un benziina cenas saaks kristies?
muaahahahaa saki? SS.lv tirgojas Visioni, pazvani, saruna izbraucienu, aibrauc lidz sosejai un noreseto radijumu, pabrauc bez stresa 90 km/h un apskaties cik ir paterins!
Iblis tu esi, spriest par lietam un paradibam kuras pat redzejis neesi tuuma ir daunisma pirma un galvena pazime! Atkartoju velreiz dla osobo odarenih- Amo 3.5l dzineji patere tik pat zupas ka vacu 2.4l un tas gan deribu veida gan ikdienas datos ir pieradijies neskaitamas reizes.
Bet i-Auto z'im'iti vai Sakums/Home nospiest un momentali tikt vala no lielas reklamas ir par grutu! Plje! Tai vieta lai tris lapas plutitu vnk smadzenes pakustiniet vai ja dievs nav devis tad izmantojiet Opera vai kasperski, gan viens gan otrs novac visus popupus un izlecosas reklamas!
Fridrihs rakstīja: Smagāks, protams, ir stabilāks, bet kuru autosu būtu vieglāk savaldīt, ja notikusi izslīdēšana? Lielajam taču lielāka inerece?!
Vai arī lielie autosi vispār neslīd...
Lielos nemet praktiski nekad(izņemot protams tadaaaaBMW), ja ir sliktas riepas tad lielam auto vienīgā kaite ir purna izslīdēšana ja noguli pagriezienu.