iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Gregers 18.06.2008 23:28

msh rakstīja: Tad nepērc A80 bet A90 un būs ekstras jau defaultā

K'adas tie'si? Kru'kijamie logi, vai ventilators piepipetaja...citas ekstras nesaskatu, ja protams tu nedoma A90 2.2Q ar piespraustu turbo, tas tie's'am labs auto k'adai trasei

Gregers 18.06.2008 23:02

Pļe! Un vispār, k var nepārtraukti cepties par to patēriņu! Ja cilvēkam ir aktuāli auto tērē 6.5 vai 7.8 tad viņš brauktu ar VW Jetta 1.6 D un siptu savu sani, bet ja cilvēks ir aizomājies par liela aut iegādi tatad ir gatavs nedaudz piemaksāt par mieru un komfortu!

Vispār absurds ja tā padomā- ja Audi 80 un piemēram(tikai piemēram, jo ir arī citi līdzīgas filozofijas auto)Vision servisa stundas izmaksas ir vien'adas, cenas uz jaun'am deta'l'a, Vizim tik nedaudz liel'akas, pat'eri'n;s 1.8 benz'inniekam un 3.5 l g'aziniekam ar'i mega l'idz'igas tad nakujam j'abrauc naglu kast'e bez kondiskas un elektro ekstr'am un j'akrat'as ka nabagam pa bedrem ja var braukt ar sakar'igu auto, run'aju protams par brauksanu pa asvaltu, jo Audi 80 zemesceliem ir loti pat attaisnota izvele un butu neprats lielu amerikani dzenat pa granti un dubliem, kam tas nav nemaz domats tapat ka citi klases brali

Gregers 18.06.2008 22:54

Dzonijs_007 rakstīja:

Gregers rakstīja:

Dzonijs_007 rakstīja:

Gregers rakstīja:

tadsjautues rakstīja:

Gregers rakstīja: Un 97 gada modelis ar TSi bļambu neskatoties uz savu cienijamo svaru ieskrienās līdz sotakam 7.8 sekundēs kas ir apsolūti pietiekami , bet uzrāviens no 90-150 ir ātrāks nekā A6 3.0, pārbaudīts!

bet cik apeed tas luznis un cika apeed audii

Ja tieši par šiem diviem auto runājam tad varu samērā precīzi minēt- Vision šoseja 6.8-8.2, pilsēta 11-16. A6 3.0 šoseja 6.5-9.3 pilsēta 12-19. Abi bija ilgstošā lietošanā un A6 pietam bija ar manuālo, bet Vision ar automātu un AWD

vision 6.5l/100KM uz šosejas ir ārkārtīgi grūti dabūt nesaku ka nevar bet tad tā nav braukšana bet ākstīšanās

Reāli kruīzā uz 90km/H 8-9l/100KM (atkarīgs no ceļa seguma kvalitātes) ar autostick kārbu, ar parasto 9-10l/100KM pilsēta: vision ar parasto kārbu 15-22l/100KM ar jauno autostick 13-20l/100KM

Ar A6 3.0 neesmu braucis nezinu, bet domāju ka būtu jābūt mazāk par vision kā nekā jaunāka tehnika

Tas ka A6 uzturēšanas izmaksas ir daudz lielākas tas jau ir cits stāsts.

Es jau tāpēc rakstiju no, līdz! 6.5 ir 90 km/h bez apdzīšanām, 9.5 ir 140 km/h ar straujām, biežām apdzīšanām.

Pilsētas 12-19 ir arī reāli, stabili vidējie patēriņi pie nestresainas braukšanas iekļaujoties kopējā plūsmā.

Gan A6 3.0 gan Vision 3.5 TSi 97 gada lietju apmēram 100k ilgumā un ļoti sīki varu pastāstīt katra auto +/-, A6 pat'eri'n;s ir nedaudz liel'aks jo maz'ak NM un 'is'aka k'arba nek'a Vision, k'a ar'i aerodinamisk'a pretest'iba A6 ir iev'erojami liel'aka.

kur tu rāvi tādus murgus par vision 6.5l/100KM patēriņu pie 90KM/H tikai ar labu ceļa vēju un no kalna

es uz 100Ls būtu gatavs saderēt ka visions ar 6.5l@90km/H 100KM nemūžam nenobrauks.

Nenobrauks gan, arī meriva ar tiem 5.ciktur nenobrauks rovna 100 km, tamdēļ jau tas skaitās vidējais patēriņš un mērot ik pa 800 km uzpildoties.

Gregers 18.06.2008 22:37

Dzonijs_007 rakstīja:

Gregers rakstīja:

tadsjautues rakstīja:

Gregers rakstīja: Un 97 gada modelis ar TSi bļambu neskatoties uz savu cienijamo svaru ieskrienās līdz sotakam 7.8 sekundēs kas ir apsolūti pietiekami , bet uzrāviens no 90-150 ir ātrāks nekā A6 3.0, pārbaudīts!

bet cik apeed tas luznis un cika apeed audii

Ja tieši par šiem diviem auto runājam tad varu samērā precīzi minēt- Vision šoseja 6.8-8.2, pilsēta 11-16. A6 3.0 šoseja 6.5-9.3 pilsēta 12-19. Abi bija ilgstošā lietošanā un A6 pietam bija ar manuālo, bet Vision ar automātu un AWD

vision 6.5l/100KM uz šosejas ir ārkārtīgi grūti dabūt nesaku ka nevar bet tad tā nav braukšana bet ākstīšanās

Reāli kruīzā uz 90km/H 8-9l/100KM (atkarīgs no ceļa seguma kvalitātes) ar autostick kārbu, ar parasto 9-10l/100KM pilsēta: vision ar parasto kārbu 15-22l/100KM ar jauno autostick 13-20l/100KM

Ar A6 3.0 neesmu braucis nezinu, bet domāju ka būtu jābūt mazāk par vision kā nekā jaunāka tehnika

Tas ka A6 uzturēšanas izmaksas ir daudz lielākas tas jau ir cits stāsts.

Starpcitu, biju p'arsteigts iev'erojis, ka amo auto kru'iz'a pat'er'e vair'ak nek'a parasti braucot!

Gregers 18.06.2008 22:36

batka rakstīja: Tak visi vision un 300 un lhs amerika ir tas pats kas pie mums getz.Letakie no letakajiem

Ne glu'zi!

Apm'eram k'a pie mums A6 un A4, jo klases neviens nav atc'elis ar'i tur!

ja grib'eji aizvainot tad neizdev'as, jo man pie tirsas k tu dm'a par manu auto, galvenai, ka pat'ik man!

V'acie'su auto nepat'ik jo neatbilst manam priek'sstatam par 'ert'ib'am, oblig'ataj'am ekstr'am, 'adas salona kvalit'ati un gaitas komfortu k'a ar'i nesaprotu k'ad'e'l ir tik neadekv'ati augstas cenas.

A tavs viedoklis man pie aka'las!

Gregers 18.06.2008 22:33

Dzonijs_007 rakstīja:

Gregers rakstīja:

tadsjautues rakstīja:

Gregers rakstīja: Un 97 gada modelis ar TSi bļambu neskatoties uz savu cienijamo svaru ieskrienās līdz sotakam 7.8 sekundēs kas ir apsolūti pietiekami , bet uzrāviens no 90-150 ir ātrāks nekā A6 3.0, pārbaudīts!

bet cik apeed tas luznis un cika apeed audii

Ja tieši par šiem diviem auto runājam tad varu samērā precīzi minēt- Vision šoseja 6.8-8.2, pilsēta 11-16. A6 3.0 šoseja 6.5-9.3 pilsēta 12-19. Abi bija ilgstošā lietošanā un A6 pietam bija ar manuālo, bet Vision ar automātu un AWD

vision 6.5l/100KM uz šosejas ir ārkārtīgi grūti dabūt nesaku ka nevar bet tad tā nav braukšana bet ākstīšanās

Reāli kruīzā uz 90km/H 8-9l/100KM (atkarīgs no ceļa seguma kvalitātes) ar autostick kārbu, ar parasto 9-10l/100KM pilsēta: vision ar parasto kārbu 15-22l/100KM ar jauno autostick 13-20l/100KM

Ar A6 3.0 neesmu braucis nezinu, bet domāju ka būtu jābūt mazāk par vision kā nekā jaunāka tehnika

Tas ka A6 uzturēšanas izmaksas ir daudz lielākas tas jau ir cits stāsts.

Es jau tāpēc rakstiju no, līdz! 6.5 ir 90 km/h bez apdzīšanām, 9.5 ir 140 km/h ar straujām, biežām apdzīšanām.

Pilsētas 12-19 ir arī reāli, stabili vidējie patēriņi pie nestresainas braukšanas iekļaujoties kopējā plūsmā.

Gan A6 3.0 gan Vision 3.5 TSi 97 gada lietju apmēram 100k ilgumā un ļoti sīki varu pastāstīt katra auto +/-, A6 pat'eri'n;s ir nedaudz liel'aks jo maz'ak NM un 'is'aka k'arba nek'a Vision, k'a ar'i aerodinamisk'a pretest'iba A6 ir iev'erojami liel'aka.

Gregers 18.06.2008 22:27

tadsjautues rakstīja:

Gregers rakstīja:

tadsjautues rakstīja:

Gregers rakstīja: Un 97 gada modelis ar TSi bļambu neskatoties uz savu cienijamo svaru ieskrienās līdz sotakam 7.8 sekundēs kas ir apsolūti pietiekami , bet uzrāviens no 90-150 ir ātrāks nekā A6 3.0, pārbaudīts!

bet cik apeed tas luznis un cika apeed audii

Ja tieši par šiem diviem auto runājam tad varu samērā precīzi minēt- Vision šoseja 6.8-8.2, pilsēta 11-16. A6 3.0 šoseja 6.5-9.3 pilsēta 12-19. Abi bija ilgstošā lietošanā un A6 pietam bija ar manuālo, bet Vision ar automātu un AWD

vienalga vinjsh peec skata nebaudaams, man no amo pec skata patiik sebring divdurvnieki

Nu n tā arī vajadzēja sākt, ja nepatīk vizuāli tad nestrīdos jo katram savs, bet tukši bez faktiem nosaukt auto par lūzni tik tādēļ ka pašam tāds nav ir maigi izsakoties stūlbi!

Gregers 18.06.2008 20:48

tadsjautues rakstīja:

Gregers rakstīja: Un 97 gada modelis ar TSi bļambu neskatoties uz savu cienijamo svaru ieskrienās līdz sotakam 7.8 sekundēs kas ir apsolūti pietiekami , bet uzrāviens no 90-150 ir ātrāks nekā A6 3.0, pārbaudīts!

bet cik apeed tas luznis un cika apeed audii

Ja tieši par šiem diviem auto runājam tad varu samērā precīzi minēt- Vision šoseja 6.8-8.2, pilsēta 11-16. A6 3.0 šoseja 6.5-9.3 pilsēta 12-19. Abi bija ilgstošā lietošanā un A6 pietam bija ar manuālo, bet Vision ar automātu un AWD

Gregers 18.06.2008 20:01

Uggga rakstīja: Atzīstās, kurš pieteicies aplūrēt mana kolēģa tirgoto A klasi?

Mans klients, bet viņš neatzīsies

Gregers 18.06.2008 19:57

Un 97 gada modelis ar TSi bļambu neskatoties uz savu cienijamo svaru ieskrienās līdz sotakam 7.8 sekundēs kas ir apsolūti pietiekami , bet uzrāviens no 90-150 ir ātrāks nekā A6 3.0, pārbaudīts!

Gregers 18.06.2008 19:54
Gregers 18.06.2008 19:50

Magistrs rakstīja:

Gregers rakstīja:

batka rakstīja: Audi,bet driz laikam MB.

Nu MB sēžot tu vēl varētu teikt ka Vizis ir tūds, bet nejau Audi!

Audi pa visiem parametriem izņemot remontoprigodnostj iesako Vizim. Tas, ka esi pieradis pie vāciešiem nenozīmē, ka visas citas markas ir tūdi.

Tu taču esi lohs

Kas ir vizions pret A8 LW12? Kā pirksta parodija pret 42 cm *******.

Un starpcitu, kādēļ salīdzinājumam izvēlējies tieši to audi? Tad jau ja salīdzināsim audi un VW tad Audi iesūkās paļubomu jo Phaetons ir mega krutāk aprīkots nekā A8!!!

Gregers 18.06.2008 19:49

Dzonijs_007 rakstīja:

Master_D rakstīja: Nu par 1,5kLs visai labs braucamrīks tāds 97. gada vižons. Detaļas droši vien 10 lati spainī, tik meistaru vajag, kas prot ar v6, tomātiem un šaurību zem haubes apieties.

]nemaz tik lētas tās detaļas nav it īpaši ja grib Atlasā taisīt

njā...Atlasā sanāk reiz desmit jo astoņpacmit reizes jāpārtaisa viss.

Iet normāli Visions, tieši atbilstoši 200 hp un viņa svara attiecībai!

Detaļas ir galīgi lētas, ja sūta no ebay tad gandrīz bezmaksas.

A par to pirkstu tu pareizi pateici, ideāls salīdzinājums, pirksts-daudzfunkcionāla lieta, bez viņa nikuda, a 42 cm penis šauras specializācijas rīks- paredzēts tikai izļurkātai ielenei, lasi autobānim un nekam citam nav derīgs kā arī apkopes izmaksas un braukšanas komforts ir Visionam kudīīš labāks un pofig ka kkas reizēm iegrabās.

Gregers 18.06.2008 11:13

batka rakstīja: Audi,bet driz laikam MB.

Nu MB sēžot tu vēl varētu teikt ka Vizis ir tūds, bet nejau Audi!

Audi pa visiem parametriem izņemot remontoprigodnostj iesako Vizim. Tas, ka esi pieradis pie vāciešiem nenozīmē, ka visas citas markas ir tūdi.

Gregers 18.06.2008 10:37

batka rakstīja: Baiga miskaste ar priekšpiedziņu

Kādēļ priekšpiedziņu?! Ja ir iekāriens var arī AWD!

Ar ko pats stūrē lai Vision par miskasti sauktu?

Gregers 18.06.2008 10:16

Setup rakstīja: Paspamojam?

Ir jēga ņemt tādu?

Nobraucu divus gadus, patika, patika vairāk nekā 2000 gada A6 3.0. Pērkt uzmanību jāpievērš dzinējam un kārbai, vēlams pirkt 97 gada modeļus, visādi citādi laba mašīna nosvērtam cilvēkam.

Esmu dzirdējis, ka var likt gāzi, motors neprotestē un ielikšana nav sevišķi dārga. Priekš tās cenas cik autoss maksā viņš vispār ir krutāks par bentliju

Gregers 18.06.2008 10:09

Uggga rakstīja:

Ideots rakstīja:

Uggga rakstīja: Ja kāds tomēr vēlas A klasi, kolēģis tirgo www.ss.lv/...

khm...kas tur jāremontē ?

Mazliet gļuks kārbai, bet tas braukšanai daudz netraucē. Kondicioniera radiators jāmaina/jāremontē, it kā 90Ls.

Cena tāda, jo tas nav bizness, vienkārši neviens ar to mašīnu vairs nebrauc.

Principā ja tiešām tāds kā sludeklī un tikai tādi defekti ko norādiji tad ņems klients uz sitiena.

Gregers 18.06.2008 0:16

msh rakstīja: Mūsdienās saka "nepilnu gadu vecs" Nu un ja jau tas tomāts tā slēgājas, tas nozīmē, ka jābrauc ātrāk

šaubos vai palīdzēs, tomāts pie tik liela auto un vārga dzinēja atklāti mokās, bet mazāk jūtama tā raustīšanās protams būs.

Gregers 17.06.2008 21:11

Uggga rakstīja: Ja kāds tomēr vēlas A klasi, kolēģis tirgo www.ss.lv/...

Tas sludeklis un cena ir nopietna?

Gregers 17.06.2008 21:10

Tāpat vien...

kakao.lv/...

Gregers 17.06.2008 19:45

seaman rakstīja:

Gregers rakstīja:

Arnijs rakstīja:

Gregers rakstīja:

Arnijs rakstīja: Ezis2f.... Varu ieteikt, ka - ja vien nav izvēles nr, kuru negribi pazaudēt (kā tas bija manā gadījumā), tad nomaini CSDD Nr zīmi un iekš LTAB būs Tev "jauns" auto!

Gandrīz tā

Bet tak atrisinās ja aiz olām paņem

Ir, ir tā BM sistēma nedaudz gļukaina, bet zato pat X5 īpašnieki kuriem katru gadu bija avārijas nu ir palikuši mierīgāki un pārsteidzoši akurāti pēc 1150 LVL samaksātiem par OCTA ar 1 BM klasi

Da i piemēram vidusmēra kuligankaizpuvusi mazāk uz ceļiem ālējās jo tagad grūtāk octu nopirkt nekā autosu

tas X5 īpašnieks ir stulbz! pārrakstīt drotu uz Õmi un būs 6 klase

Juridiska persona uz Omi?! Nu, nu... domā viens tik gudrs esi?

Gregers 17.06.2008 13:48

vmaxer rakstīja:

karoch, jautajums: vai tas ir labi un vai taa tam ir jaabut, ka mans automats pec ielikshanas parkingaa un bremzes pedelja atlaishanas vel kadus 2-3 cm pakustas uz priekshu, a?

nu itkaa jau siikums, ne? bet nu taakaa es piemajas shauriibas sakaraa parasti parkojos ar purnu mega tuvu sienai vai kaiminja autinjam, tad kaa reiz shie 2-3 cm var pachakaret pasakumu!

a?

Ir normāli.

Tikai parkojoties neaizmirsti, ka novietojot auto slīpumā obligāti vajag noraut arī roceni, j savādāk var sasipt to blķētāju kā arī stiprā aukstumā brīdi ilgāk pasildi dzinēju/kārbu jo automātiem braukšana aukstam kaitē vairāk nekā manuālajai, kā arī velkt kko smagu vajag bloķēt vienā ātrumā(ja iespējams)

Gregers 17.06.2008 13:25

Arnijs rakstīja:

Gregers rakstīja:

Arnijs rakstīja: Ezis2f.... Varu ieteikt, ka - ja vien nav izvēles nr, kuru negribi pazaudēt (kā tas bija manā gadījumā), tad nomaini CSDD Nr zīmi un iekš LTAB būs Tev "jauns" auto!

Gandrīz tā, neaizmirsti, ka BM ir pāris-Tu plus auto, ja auto pazūd tad BM(pozitīvais vai negatīvais) gaida jaunu auto vai numuru.

Kā pašam?

Paldies OK! A - ja Nr. nemainās - tikai auto? LTABā taču to nesaprot!

Bet tak atrisinās ja aiz olām paņem

Ir, ir tā BM sistēma nedaudz gļukaina, bet zato pat X5 īpašnieki kuriem katru gadu bija avārijas nu ir palikuši mierīgāki un pārsteidzoši akurāti pēc 1150 LVL samaksātiem par OCTA ar 1 BM klasi

Da i piemēram vidusmēra kuligankaizpuvusi mazāk uz ceļiem ālējās jo tagad grūtāk octu nopirkt nekā autosu

Gregers 17.06.2008 13:19

seaman rakstīja:

Velomens rakstīja:

theerny rakstīja: Tad būs šodien uzlikuši - tieši pie galvenās (A) ieejas, kur reizēm stāv kāds auto, šoreiz nolikts Opel Astra kurš atgādina reiz pa forumiem rādītās iznicinata Octavia bildes

Galvenā ir C ieeja

jābūt lielam īpatnim, lai meklētu vietu kur noparkoties atklātajā stāvvietā! kādreiz ejot kājam uz trambuli var nenosmieties kā cilvis izmisīgi riņķo ap Galveno ieeju!!!

ir taču zemjumta trīs stavos, kur vietas IR vienmēr

+1Es a par to vienmēr esmu domājis

Gregers 17.06.2008 13:17

Arsmens rakstīja:

orion rakstīja: www.tvnet.lv/...

www.tvnet.lv/...

Jā, tiešām vadītāja durvis un tā viss ok, tā, ka normāli bez graizīšanas varēja iztikt

Skats ushasnijs A ko, tas signuma vadiitaajs bija kjeemaa? Ja nee, tad akcija klaji melo.

Prjaņiks par atjautību

Neviena no iesaistītajām pusēm nebija ķēmā, jo visi saņēma apdrošināšanu, ja kādam būtu kaut 0.6 tad nesaņemtu.

Bet tāpat efektīvi, vakar viens tantuks staigalēja ap to autiņu un bālēja un žagojās, pēcāk iekāpa tumši zilā Signumā un lēnām aizdudināja

Lasītākie raksti

Jaunie raksti