iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Gregers 11.06.2008 11:38

Arsmens rakstīja:

Gregers rakstīja:

vzinis rakstīja: Ka tik strādājot nenākas secināt - nav kas novērtē, izņemot skaudīgos kolēģus ... tfu, tfu, tfu

Kā teica viens gudrs pūlksteņu ražotājs- Lai nopelnītu ir vainu jāražo vairāk vai dārgākus pūlksteņus jātaisa-Es izvēlējos otro ceļu, radiju īpašu servisu un attieksmi pret saviem klientiem kā rezūltātā tagad strādāju gandrīz tikai ar lielajiem klientiem tādejādi nepagarinot darba stundas nodrošinu sev nepieciešamo algu.

Kaa teica vienaa lv dziesmaa- vajag vienkaarshi variaak straadaat Un taa arii letinjsh dara- panjem klaat veel 4. darbu, lai tik vareetu kladzinaat- a man po ka bendzha tik daarga! Un nebuusi izdariijis noziegumu pret miiljajiem, buusi vinjus uztureejis, auto labs, dziives platiiba laba, tikai peec laika kkaa nekas vairaak par darbu un lielo dziives platiibu, kur atluuzt liidz riitam, nav palicis...

He, un strādāju patiesībā no 10-18 jo vairāk nav iespējams, vakaros reizēm pakavējos pie kāda projekta.

Darba stundas var nepagarināt ja sakārto savu darba vidi un kādu daļu uztici datoram.

Jā, protams mēdzu būt noguris, jā reizēm kā suns, bet tas ir ok, toties varu atļauties bērniem labu vasaras nometni un brīvdienās atpūsties nedomājot par inlāciju un rītdienu.

Gregers 11.06.2008 11:34

Centis_Nuudele rakstīja:

markss rakstīja: Gregers vakar tāds pļāpīgs, līdz vēlai naktij, sen tāds nav manīts.

Ko lieto Kautko stipru un daudz Ilgi var turēt, malacis

Viņš ļoti ilgi strādā lai trūiskāršotu savus ienākumus. Un nemaz neko neraksta iekš iAuto.

tukšpļūtis.(c) Magistrs.

ne reizēm esmu viesnīcās un tad nevaru aizmigt vot i rakstu un pļāpāju

Gregers 11.06.2008 11:32

Centis_Nuudele rakstīja:

Sunis rakstīja: Visvairāk man nepatika galvas balsta izvietojums, braucot to ir ļoti neērti lietot.

Kā tad braucot jālieto galvas balstu?

Tas ir domāts lai pasargātu tavu sprandu no izmežģīšanas pakaļējā trieciena gadījumā, nevis gultas spilvena vietā.

Pamēģini, iepatiksies, noregulē pareizi atbalstu un lielākos braucienos tev nesāpēs spranda un mazāk nogursi.

Gregers 11.06.2008 11:30

Ideots rakstīja: nu, kāpēc es satraucos.....

A Klase pēc savas būtības nav salīdzināma ar A6 vai S60 Volvo, tāpēc, ka tā ir domāta PAVISAM citai mērķauditorijai+citam pielietojumam.

A klase nav klasiskā autobāņu rulletāja (atšķirībā no A6, kas ir ļoti populārs) ar visiem priekšnosacījumiem, tas ir lielpilsētu auto, mazs izmēros, bet ietilpīgs un ar to pārsvarā brauc mājsaimnieces utt. Tāpēc šiem autiņiem bieži ir mazs noskrējiens un tas nebūt nav grozīts, jo šis auto nepieder pie tiem visiekārojamākajiem autosiem.

runas par MB brāķi no 2000.-2007.gadam ir sviests un "viena tante teica'vai " man draugs par lētu naudu nopirka un mocījās"variants

Tādā ziņā protams piekrītu, A6,S60 nu nekādi nav tur pat kur A klase, bet Latvijā jau reti kurš izvēlās pēc pielietojuma savus auto.

Gregers 11.06.2008 11:28

Roneens rakstīja: Gregeram

Zin, par tām pieminētajām mugursāpem braucot ar A6, manuprāt esi iebraucis pamatīgās auzās. Un vēl atsaucies uz lietotāju pieredzi. Pašam A6. Svētdien vienā paņēmienā nobraucu 400 km. Tā nav pirmā reize. Ir braukts ar A6 uz Itāliju un atpakaļ. Nav nekādu mugursāpju, tā kā nemels te niekus. Varbūt uzprasīt tiem lietotājiem kad viņi pēdējo reizi bijuši pie ārsta. Lai izārstē muguras problēmas, tad arī nebūs nekādas vainas sēdekļiem.

Nezinu tos klasificējumus ja godīgi, bija 2002 gadā jauns A6, pašam arī kādreiz bija sacensībās lauzta mugura tādēļ ļoti objektīvi varu novērtēt brauciena kvalitāti.

Japoškās pat kā pasažieris nebraucu, izņemot Keksusus kurus uzskatu par ļoti ērtiem auto.

Par sēdekļiem esmu sapratis ka ir tā, ja man uz laukiem braucot sāk sāpēt mugura tad citam cilvēkam ar veselu muguru sāpēs pēc ilgstošākas lietošanas.

Gregers 11.06.2008 1:33

Redz veči, ja pareizi saplāno savu ikdienu, veicot darījumus domā arī par rītdienu nevis tikai par tūlīt un tagad vairāk nokost, ja neaizmirst ka bez klienta pat RolsRoiss un Bugati ir tikai lūžņu kaudze, ja radi ko tādu kam nav liela konkurence(pat slotas sienot var radīt, apsien nevis ar pelēku, bet spilgti dzeltenu drāti un daudzi tikai tādēļ nopirks no tevis jo tā ir savādāk nekā parasti) ja mīli savu darbu un tavi klienti grib būt tavi draugi, ja vienkārši izturies atbildīgi pret to ko dari tad tev nekad nebūs slikta darba un mazas algas! Visi sūdi un zemās algas sākās kad no rīta tai vietā lai sagatavotos darba dienai tu pasnaud vēl piecas un tad vēl piecas minūtes, kad darbā tev tik ļoti negribās strādāt, ka tu atliec visu līdz pēdējam, bet beigās sasteigti kko saradi, kad darbs ir apnicis un garlaicīgs(blje, tak atrod citu un atbrīvo vietu)ir tik zb viss, ka ir noteikti jāuraksta kādu kuinju iauto, vai jāpaspēlē kādu fleshku, kad vakarā tai vietā lai samīļotu savu mīļoto tu skaties neko nesniedzošu futbolu(lasi basi, kokeju vai vienalgako kāda kuj atšķirība kurš uzvarēs, da pa ļubomu ne tu)tai vietā lai piektdienas vakarā drusku pasēdētu darbā un pabeigtu lietas, vai kko izdomātu savas algas celšanai tu aizej ar čomiem un piemaujies kā rezultātā tu rīt neiesi ar sīkajiem uz zoo, bet pohains smirdēsi gūltā vai dīvāna. Tai vietā lai nopirktu normālu auto kurš tevi relaksēs un uzlādēs ar pozitīvu enerģiju, palīdzēs atslābināties tu nopērc ekonomisku pizdetzzz kuidaj vai blemewe kurš izsūks pēdējās nenodzertās un bezdarbības nesaēstās enerģijas atliekas, bet es zinu ko tu darīsi...visur ņaudēsi par cenu kāpumu, par ceļiem kuri ir slikti(a pa moemu diezgan ok)par tupajiem deputātiem kuri zog(tipo tu blje nedarītu to pašu)un mentim kuri sipj smadzeni un neļauj nesties 160 pa šoseju...

Veči, beidziet ņaudēt un dariet kko savā labā, jūs esat piedzimuši laikā un vietā kur katrs kam nav rokas no pakaļas var nopelnīt cik grib un vajag!!!

Sory tiem civēkiem uz kuriem neattiecās šis stāsts.

Ar cieņu Gregers

Gregers 11.06.2008 1:10

Yetti rakstīja:

vzinis rakstīja: Ka tik strādājot nenākas secināt - nav kas novērtē, izņemot skaudīgos kolēģus ... tfu, tfu, tfu

un gunāriņš tāc mīksts...

Nu cietāks par tavējo būs

Jo kā redz es i mierīgs un ar dzīvi apmierināts, bet tu nervozs un agresīvs

Gregers 11.06.2008 1:09

vzinis rakstīja: Ka tik strādājot nenākas secināt - nav kas novērtē, izņemot skaudīgos kolēģus ... tfu, tfu, tfu

Kā teica viens gudrs pūlksteņu ražotājs- Lai nopelnītu ir vainu jāražo vairāk vai dārgākus pūlksteņus jātaisa-Es izvēlējos otro ceļu, radiju īpašu servisu un attieksmi pret saviem klientiem kā rezūltātā tagad strādāju gandrīz tikai ar lielajiem klientiem tādejādi nepagarinot darba stundas nodrošinu sev nepieciešamo algu.

Gregers 11.06.2008 1:03

ValdisM rakstīja:

nauva rakstīja: Domāju mainīt auto, pašlaik braukāju ar audi A4 95.g., gribu jaunāku un smukāku, bet nezinu ko izvēlēties. vizuāli vislabāk patīk A6 un Volvo S60/80, bet šodien sāku skatīties uz mazo mersi, tikai tas tā īsti nepatīk, bet ir savi labumi - esot ekonomisks. Tagad sēžu un domāju - 1) vai labāk ekonomisku, 2) vai dīzelis būs labāks par benzīnnieku, 3) un kuram ekspluatācija lētāka? Varbūt jūs, speci, ko varat ieteikt?

Volvo S60 ir principā 2-vietīgs, aizmugurē normāls cilvēks normāli nevar sēdēt.

A7 aizmigurē 1,90m garam cilvēkam galva arī griestos spiežas.

MB A neesmu sēdējis.

Dizains Volvo-manuprāt lielisks, A6 'tāds viduvējs-tāds vāciešu konservatīvisma paraugs, MB A - neglīts auto.

tehniski- manuprāt bez starpības-laimes spēle-kā gadīsies

Vizuāli tiešām ir maz vietas, bet kad ložņāju pa viņu biju pārsteigts par elementāru sīkumu, priekšējo beņķu aizmugurēs ir tādi kā iedobumi priekš ceļgaliem un zem sēdekļiem brīva vieta kājāmes pie saviem 1.93 cm varēju diezgan normāli aiz sevis piesēst kgan braucu tālu atmeties no stūres. Patiesībā var 4 cilvēki normāli aizbraukt, pieci gan po ļubomu nekādi, ja protams tas piektais nav sadomazo.

S80 protams ir ertāks, bet arī uzturēšanā ievērojami dārgāks.

Lai arī atkal visi spamos, bet tāpat pateiksū, sakarā ar jauna auto iegādi klientam ir kļuvis lieks 2002 gada Volvo S60 T5 AWD. Apkopes pie dīlera, 136k, ir tehniskā stāvokļa novērtējums un novērsti visi defekti. Maksā 9.5k eur.

Par tirgošanos nezinu jo ne es pārdodu. Pagaidām arī nav likti sudekļi, jo cilvēks nekur nesteidzas.

Gregers 11.06.2008 0:51

Par 2.9 pārākumu pār 2.4 turbo pilnīgi piekrītu uzticamāks un vēl elastīgāks, bet ne katram ir pieņemami tīri psiholoģiski tik lieli tilpumi jo kopš bērnības ir borēts, ka jo lielāks dzinējs jo lielāks patēriņ;s un otrādi.

Gregers 11.06.2008 0:49

Dzonijs_007 rakstīja:

rz rakstīja: Sveiki!

Ir doma iegādāties S80 2.4 benzīns, automāts, ~2000. gads. Ir dzirdēts, ka šis dzinējs ir salīdzinoši vienkāršs (nav nekāds Bi-turbo! ) un tā teikt labs vidusceļa variants. Katrā ziņā ar auto nav domāts kosties pie luksofora ar bembjiem

Mazliet palasīju un cik noprotu, tad S80 kā tāds ir gana izturīgs priekš mūsu ceļiem un arī komfortabls. Bet šķiet kaut kur lasīju, ka 2.4 benzīniekiem nāk japāņu automāti, kas laikam nav tik izdevušies kā GM automāti, ko liek uz 2.9 dzinējiem.

Vai kāds var šo komentēt?

Vēl daži jautājumi:

1) Kādu benzīnu ir jālej 2.4 dzinējam? 95E vai 98E?

2) Vai pastāv iespēja tipa pašam notestēt klimata kontroli, kā tas ir SAAB 9-5 (nospiež divas pogas un mašīna pati notestē sistēmu un izmet kļūdas displejā)?

3) Vai 2.4 dzinējam ir zobsiksna vai ķēde?

4) Kam galvenokārt jāpievērš uzmanība pērkot lietotu S80?

Paldies!

paaris dienas bija man volvo S80 2.9 200ZS

ko varu pateikt labs autins man patika komforts labaaks par Saab 9-5 bet noteikti atpaliek no audi A6 vai BMW 5.

Liels salons daudz vietas laba vadaamiiba. Zolids izskats.

Par motoru nu kaada maarrutka peec jaanem 2.4 man liekas ka neturbineets 2.9 ir looti OK. Teerees tikpat cik 2.4 bet ies daudz labaak. pateerins 2.9 ar tomaatu pa soseju 7.5l/100KM videejais peec kompja nobraucot 200KM.

Kaarbas tiesaam 2.9 ir izturiigaakas ari es par to esmu lasiijis.

Kautkas bišku neštimm...Volvo tu saki ir ērtāks nekā Saab, nu tam var arī piekrist, katram savi plusi, bet esot neērtāks nekā A6 un BMW5...visos ārzemju testos SAAB 95 salona ergonomika ir atzīta par etalonu uz kuru tiekties vāciešiem un Japāņiem...tad tomēr ērtāks par SAAB ir Volvo vai neērtāks par A6?

Man personīgi pēc štukas km ar A6 sāp gan pakaļa, gan kājas, gan kakls, gan mugura krakšķ, bet pēc SAAB un Volvo viss ir ļoti jauki, tākā es piekrītu testētājiem.

Gregers 11.06.2008 0:15

rz rakstīja: Sveiki!

Ir doma iegādāties S80 2.4 benzīns, automāts, ~2000. gads. Ir dzirdēts, ka šis dzinējs ir salīdzinoši vienkāršs (nav nekāds Bi-turbo! ) un tā teikt labs vidusceļa variants. Katrā ziņā ar auto nav domāts kosties pie luksofora ar bembjiem

Mazliet palasīju un cik noprotu, tad S80 kā tāds ir gana izturīgs priekš mūsu ceļiem un arī komfortabls. Bet šķiet kaut kur lasīju, ka 2.4 benzīniekiem nāk japāņu automāti, kas laikam nav tik izdevušies kā GM automāti, ko liek uz 2.9 dzinējiem.

Vai kāds var šo komentēt?

Vēl daži jautājumi:

1) Kādu benzīnu ir jālej 2.4 dzinējam? 95E vai 98E?

2) Vai pastāv iespēja tipa pašam notestēt klimata kontroli, kā tas ir SAAB 9-5 (nospiež divas pogas un mašīna pati notestē sistēmu un izmet kļūdas displejā)?

3) Vai 2.4 dzinējam ir zobsiksna vai ķēde?

4) Kam galvenokārt jāpievērš uzmanība pērkot lietotu S80?

Paldies!

Ā, jā, nevajag pievērst uzmanību, tam ir domāta pilnā diagnostika kur zinoši veči pievērsīs un novēsrīs visu kā nākās un tev to cilvēkiem saprotamā valodā pasniegs kā secinājumu sūts/sūts pilnīgs/labs autos

Gregers 11.06.2008 0:12

Pievērst vajag uzmanību S60, bikucit maz;aks salons, bet citi tehnoloģiskie risinājumi līdz ar to vienkāršak un lētāk kopjams kā arī nedaudz mazāks massas dēļ var ņemt ar 2.4l beņu vai dīzeli, dīzelis super ekonomisks, bet beņa lopiski iet. Nekādā gadījumā nevajadzētu izvēlēties S60/80 ja daudz jābraukā pa zemes ceļiem, nezinu kāpēc bet klienti kuri braukelē tikai pa asvaltu slavē un cildina, bet tie kuri arī pa zemīti regulāri maina bremžu suportus.

Gregers 11.06.2008 0:02

Par to pelnīt- vairākus gadus atpakaļ pēkšņi pieķēru sevi pie domas ka apsveru atteikšanos no ērtībām par labu ekonomiskumam, ilgi apsvēru...rezultātā nomainiju profesiju, kārtīgi piestrādāju un trīskāršoju savus ienākumus un domas par ekonomēšanu uz pārtikas, dzīvojamās platības, auto un pārējām lietām pazuda tāpat kā parādijās.

Vispār uzskatu, ka ekonomija uz sevis un mīļotajiem cilvēkiem ir slinkuma un neizdarības radīts noziegums kurš nav neviena vīrieša cienīgs

Gregers 10.06.2008 23:57

cap rakstīja: kā teica viens gudrs vīrs - nevajag taupīt, vajag vairāk pelnīt.

Un nevajag urinēt riepā. USA marketam ar mums nav nekāda pārāka sakara, 3/4 viņu modeļu pie mums nav nopērkami, a iekš LV 120tie Kukuruzieri ir sastopami vismaz 3x biežāk par Civikiem

+1

LIELIE BIJA, IR UN PALIKS VĒL LIELĀKI UN VAIRĀK PROPORCIONĀLI CENAS PIEAUGUMAM.

Gregers 10.06.2008 23:53

UUSA rakstīja:

superb rakstīja: 2uusa

vēl sliktāk - nevis krievijā, bet ukrainā bijušajā ZAZ rūpnīcā un tas ir fakts www.globalautoindex.com/maker.plt?no=1490 - 39k

Ja proti lasīt krieviski,palasi par ZAZ "produkciju" ua.autoreview.ru/... .Jā,ir tajā rakstiņā teikts,ka vēl kaut kādā mazā ZAZ filiālītē skrūvē kopā nenosaukta modeļa mersi no "mašīnkomplektiem",bet tas neiet uz eksportu un daudzums ir smieklīgs.

Da beidz, es protu lasīt krieviski un lasu arī ziņas, MB UN BMW LIEK KOPĀ KRIEVI UN PIEGĀDĀ VISĀM BANĀNU VALSTĪM

Gregers 10.06.2008 23:46

smaidiigais rakstīja: pirms 40 gadiem Heilija rakstītā grāmatā šitie lielie statistikas meli ir labi raksturoti - nu uzprasīs vidējam Džo, ko viņš grib, un viņš nopenterēs savu smadzenēs ieskaloto penteri par ekonomiskumu, ekoloģiskumu, degvielas patēriņu, bet, kad būs jāpērk autiņš Džo tikpat nopirks to lielo sarkano vāģi kas tā silda viņa sirdi, kad Mērija iekāpj Citāc no galvas, un nav precīzs

Skaisti un patiesi par lielāko daļu cilvēces, kamēr viņam ir ekonomisks un ekoloģisks auto viņš to slavē, bet kolīdz finansiāli un psiholoģiski var atļauties nopērk to lielo sarkano vāģi

Bet es jau nopirku

Kas tu teici uzrakstija to grāmatu?

Gregers 10.06.2008 23:46

Starpcitu, interesanti, kad varēs kkādu rezūltātu palasīt?!

Gregers 10.06.2008 23:40

Ideots rakstīja:

Gregers rakstīja: Ceru, ka normālā kompānijā apdrošināts.

po*** kompānija, šiem, tāpat kā Mercedes AMG modeļiem, pašrisks ir diezgan paliels....

LV apdrošinātāji

Pašrisks zādzībai un laupīšanai visām mašīnām ir vienāds, no 750 LVL līdz 15% atkarībā no kompānijas.

Gregers 10.06.2008 23:38

tiiniz rakstīja:

tiiniz rakstīja:

Gregers rakstīja:

tiiniz rakstīja: Ir pieejams šāds modelis, ja nu kādu interesē

5 ātrumi, melna, metālika, koka apdare, visi četri elektriskie logi, tikko veikta apkope un izieta TA.

Marka Volkswagen Passat

Izlaiduma gads: 2000

Motors: 2.8 benzīns

Ātrumkārba: Mehāniska 5 ātrumi

Nobraukums, km: 170 000

Krāsa: Melna metālika

Virsbūves tips: Universāls

Tehniskā apskate: 05.2009

Komplektācija:

Kruīza kontrole

Kondicionieris

Centrālā atslēga

Lūka

Stūres pastiprinātājs

Signalizācija

Stereo iekārta

ABS

El.logu pacēlāji

Sēdekļu apsilde

Spoguļu apsilde

El. spoguļi

Lietie diski

Gaisa spilveni

Miglas lukturi

Cena 4999 eiro.

[IMG]www.bildez.lv/... [/IMG]

[IMG]www.bildez.lv/... [/IMG]

[IMG]www.bildez.lv/... [/IMG]

[IMG]www.bildez.lv/... [/IMG]

Vienam klientam apjautāšos, viņš nesen meklēja auto meitai, varbūt ieinteresēs.

Paldies par palīdzību notirgošanā, parādā nepalikšu lai arī neesam pazīstami, adošu par 4500 eiro, tāpat tikai pagalmā stāv. Lai vismaz kads labs cilvēks brauc ar viņu.

Ai ... Lai iet pa 3999 eiro un miers! 2000.gada mašīna Labā stāvoklī!!!!!

Necel paniku, ļauj civēkiem padomāt

Gregers 10.06.2008 23:36

UUSA rakstīja: Jā,bemberus gan liek kopā Kaļiņingradā,arī no "mašīnkomplektiem",arī tikai iekšējam tirgum.

A vot i nē, nesen ar klientu Rīgā salonā spriedām par modeļu plusiem un mīnusiem pirms pirkšanas un kā vienu no argumentiem par labu pēdējā BMW iegādei salona tirgonis minēja, ka kopš pagājušā gada krievijas rūpnīcā ir kļuvuši stingrāki nosacijumi un līdz ar to kāpusi kvalitāte

Gregers 10.06.2008 23:17

UUSA rakstīja:

Gregers rakstīja: Viennozīmīgi Volvo.

Ertību ziņā un izturības kā arī kalpošanas ziņā, ļoti atbilstoš ziemas apstākļiem un saloni bez vijiboniem-viss lai tu justos kā cilvēks.

Ja gribās sal;idzināt tad var 2002 gada S60 T5 piemērīt, klients šobrīd tirgo.

Mersi labāk nevajag, pēc 2000 gada un līdz 2007 tādus draņķus ražoja, ka vemt gribās, visi agrākie fani izklīda un sapirkās Keksusus un arī tagad krievijā tiek vākti, bet jau drusku patīkamākā kvalitātē.

A6, līdz 2005 gadam ir hemoroids, piekare, elektronika un vispār...pēcāk kad visas šaizes novērsa kļuva patīkamāk, bet joprojām garlaicīgs salons, garlaicīga āriene, drūma braukšana un neadekvāti cipari remonta tāmēs kā arī milzīga iespēja, ka tev viņu nočieps un drausmīgas apdrošināšanas prasības un izmaksas.

Tas tā sausi un bez emocijām.

Gregers,kur Tev Krievijā MB "tiek vākti"?

Un BMW arī starpcitu

Tākā šie abi tāda Lada da moskābels vien ir

Labi joks, labi bet garlaicīgi sausiņu auto

Gregers 10.06.2008 23:16

superb rakstīja: 2uusa

vēl sliktāk - nevis krievijā, bet ukrainā bijušajā ZAZ rūpnīcā un tas ir fakts www.globalautoindex.com/maker.plt?no=1490 - 39k

Nevērās links, bet ja nemaldos jau kopš 2002 gada šie pilnībā vāc, bet ražo eiropai turki no vācu materiāliem.

Gregers 10.06.2008 23:11

msh rakstīja:

Gregers rakstīja:

msh rakstīja: Nevarēju noturēties - garlaicīgs salons, garlaicīga āriene, drūma braukšana... Nu nevajag pirkt smagu A6 ar vājāko bīdeli, tad nebūs drūmi jābrauc

Uz to brīdi kad pirku 3.0 beņa bija zirgotākais no tā ko Audi piedāvāja

Ūja, kur tad S6 pazuda?

Pārāk nepieņemami cieta piekare.

Man auto jauda ir komforta lieta nevis gāžšanai pa ielām.

Gregers 10.06.2008 23:10

Salīdziniet paši...

Saloni...

www.bilsport.se/...

un

z.about.com/...

Āriene...

www.caudlemotorcars.com/...

un

webiol.homenetinc.com/...

Atvainojos, labākas bildes uz sitiena neatradu.

Skatieties paši...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti