Un servisi jau kāreiz ir tie lielākie čakarētāji ja nezināji
Tāpēc dažos servisos taisoties detaļa velk ilgi, bet dažos tāpati detaļa nojūk ātrāk.
Tāda nu tā Latvija ir, lielākā daļa uzņēmumu/cilvēku nesaprot ka daudz vairāk var nopernīt kvalitatīvi apkalpojot klientus.
batka rakstīja:
Gregers rakstīja: Un servisi jau kāreiz ir tie lielākie čakarētāji ja nezināji
Tāpēc dažos servisos taisoties detaļa velk ilgi, bet dažos tāpati detaļa nojūk ātrāk.
Tāda nu tā Latvija ir, lielākā daļa uzņēmumu/cilvēku nesaprot ka daudz vairāk var nopernīt kvalitatīvi apkalpojot klientus.
Te nu Tev 100%taisniba
Apdrošināšanas kompānijs mūsu tirgū patiesībā ir viens no godīgākajiem spēlētājiem, lielākotiescilvēki paši rada situācijas kad kompānija var un ir pat spiesta neizmaksāt. Ja cilvēks uzraksta, ka bojājums ir vecs, nav spējis normāli uzrakstīt saskaņoto un noliek sevi vainīgā lomā, ir par slinku lai izpildītu pat elementāras prasības tad kompānija nedrīkst izmaksāt, jo ja izmaksās tad viņ uzvilks pārapdrošinātājs. Cilvēki, esiet uzmanīgāki sastādot polises, uzmanīgāk izturieties pret to ko raksta policists, un ja esat nopirkuši lētāko polisi tad neraudiet, ka nesaņemat naudu pilnā apjomā.