iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Gregers 08.06.2008 4:27

fokss rakstīja:

Gregers rakstīja:

mansotraises rakstīja: par to skriešanos un degvielas patēºiņu taisnība ir Grēgeram.

staipīt jau patīk tieši golfiņiem utml.

katreiz kad ātri braucot sanāk kādu tipa kruto šķūnēto golpu apdzīt, momentāni seko pakaldzīšanas, apdzīšana un kaut kā pierādīšana.

un varētu padomāt ka tikai opelim plīst sūknis

jā, un ja tevis pieminētie manevri nesanāk tad ir sisšanās pret stūri un kolīdz tu apstāsies tā šis spolēdams panesīsies garām svēti ticot ka tu visu laiku kodies ar šamējo un šis tomēr tevi izkoda

Kgan mani novērojumi rāda ka tie trakākie kodēji ir BMW ar mazajiem motoriem, laikam mazs dzinējs iekš bemewe ir kā zeķe biksēs-bembists itkā vizuāli ir pagarinājis, bet pts tak zin ka nekas tu nav un visu laiku nav miera

Neviens normāls BMW cienītājs nepērk kaut kādu nemotoru. Vispār jau BMW zem 2,5 nav BMW. Pats braucu ar 3.l dīzeli un nekad nav bijusi vēlme kādam kaut ko pierādīt. Tie kas trako ir tāda suga un ir pilnīgi po ar ko viņš brauc.

Paskaties ielās! 6 no 10 bmw kas brauks pretī būs ar kkādu līdz 2.5l dzinēju vai 3l dīzelis! Par īstu markas mīļotāju var uzskatīt vidusmēra lietotāju, vidusmērā viņš brauc ar nelielu dzinēju, agresīvi un nevar atļauties uzturēt savu auto kārtībā!

Es personīgi uzskatu, ka īsts BMW ir tikai M/// jo pārējie tikpat atbilst BMW filozofijai kā LADA vai UAZ.

Itkā jau BMW nav nekāda vaina, parasta, pelēka, samērā uzticama mašīna, bet brenda politika pievilina tieši sugu un ideotus atbaidot normālus cilvēkus kuriem varētu patikt konservatīvisms ko piedāvāi marka savā dizainā. Mani personīgi atbaida nestabilitāte un nervozums uz ceļa kā arī tas ka kkādu iemeslu dēļ

braucot ar bmw cilvēki kļūst nervozi un no tā ātri nogurst.

Kā arī tas, ka 60% BMW cenas sastāda nosaukums, man tas nav pieņemami, jo man ir po uz staipīšanu a pārējais tajā auto ir citu, lētāku marku līmenī.

Atzīstu, ka motori ir perfekti, agrāk arī kārbas bija labas, bet nu vairs nē, kā arī piekarei nē, salona ērtībām nē, audio aprīkojumam nē. Tikai dzinējs.

Ja es gribētu jaudīgu statusa auto tad nopiktu S klasi AMG vai Brabus izpildijumā.

Gregers 08.06.2008 4:13

Hesus rakstīja:

Gregers rakstīja:

Man Vectra caravan 1.9 ar AT ... Airi arī ir komplektā lai no vietas izkustētos, vai vnk papildus minamie pedāļi pasažierim(tipo turbo boost)?

A zirdziņi ta vairāk būs nekā tavam 2.2

Man nav 2.2, bet gan 3.5 V6 benzīnnieks, bet ja tu par firmas opeli kuram 2.2 TDi, tad tev nevar būt vairāk, jo marka un modelis ir vienādi. 2.2 ir par laikam 15 zs vairāk un ievērojami vairāk nm

Gregers 07.06.2008 19:49

DeaDMoroZZZ rakstīja:

lucky rakstīja: BTA

muuuaaahhhaaa hhhaaa haaaa

BieTe-Ā ???

nu ar to, vecīt, bija jāsāk : D

dažas kompānijas degradē apdrošināšanas būtību un jēgu... ar visādām ekšzemes OCTAām, ātruma pārkāpēju polisēm, nu un arī citām jaukām fīčām

droši vien, apdrošinoties TUR, ietaupīji saņķiku ?

Ir trīs leģendas Latvijā.

1.Sievietes neprot braukt.

2.Amo auto daudz patērē.

3.BTA pērkot polises var iesipt.

Par pimajiem diviem punktiem tākā būtu viss skaidrs, tās kuras itkā nemāk braukt-

Vainu, ir mazāk pārliecinātas par sevi pie stūres, vai kā lielākajai daļai ir problēmas ar ātru situācijas analīzi, vai mazāk atbildīgi izturās pret braukšānu.

Tie kas saka ka amo patērē vairāk nekā analogi no vāciešiem un japāņiem vainu-

Neprot lietot automātu un tādēļ rodās liels patēriņš, vainu neprot izmantot auto kuram ir daudz zirgu un vilkmes, t.i. spaida pedāli kā ar mazlitrāžas auto un pēctam brīnās par patēriņu neskatoties uz to, ka brauca daudz agresīvāk un ātrāk nekā ar mazo motoru.

Bet saki lūdzu no kā sastāv leģenda par BTA lētumu?

Pa visiem gadiem kurus esmu nostrādājis apdrošināšanā ir bijuši tikai pāris gadījumi kad BTA ir bijis lētāks par līdzvērtīga servisa un kvalitātes kompānijāk, un arī tad runa bija par objektiem 7,5 un 13 miljonu vērtībā!

Gregers 07.06.2008 19:32

tadsjautues rakstīja:

Gregers rakstīja:

Hesus rakstīja: Droši ņem dieseli ar automātu!

Man Vectra caravan 1.9 ar AT pie 30tk iztecēja aizmugurēji amīši pie 35tk 2x mainīja turbīnu, pie 65 kārbu, tagad pie 95 tek reika, jāmaina izplūdes kolektors un noklājās automātiskās bagāžnieka durvis, pēdējā tāme ir uz 2k lati tikai par detaļām!

Negribi manējo pirkt??????????

patīk, ka auto ir liels un ietilpīgs, patīk tāda lieta, ka pat iekšējais spogulis nostājas atmiņā ieliktajā stāvoklī, riebjas cietā āda pie kuras vasarā vienkārši pielīpi un staigā ar slapju āni, riebjas atslēga kuras pogas jāspaida pa 5x lai kaut kas notiktos1

Jā un patēriņš kādi pakaļā 5l/100km!!!!!!!!!!!!! Pilsēta ap 11, šoseja ap 6,5!

Tāds lūk auto

Man Vectra caravan 1.9 ar AT ... Airi arī ir komplektā lai no vietas izkustētos, vai vnk papildus minamie pedāļi pasažierim(tipo turbo boost)?

No 1.9+AT domāju arī kārbas un turbīnas mai'ņa radās!

Turbīnu noteikti nobeidzi bieži pēc ātras braukšanas uzreiz izslēdzot auto, visiem auto turbīna nojūk no straujām temperatūras maiņām.

Par amīšiem nekomentēšu, darba opelim pie 110k tehniskā lūdza vienu saliekto nomainīt.

Nakuj tev automātiskās durvis vajadzēja?! Ja pat mersim un bembukiem viņas klājās pa pāris gadiem ko tu gribēji no Opel!!!?

Nu par reiku nezinu, pirmo reiz mainija pie apm.140k, otreiz pēc apm. 110, izskatās ka 100k ir viņas standart mūžš ja braukā ātri, neuzmanīgi,asi un visi komu ne ļeņ.

Par pūlti muļķības!!! Dzīvoju 11 stāvā un ja bērni iet uz mašīnu tad no loga mierīgi atveru mašīnu, nomaini baterijas vai brāķēta pūlts!

Par patēriņu, A ko tu gribēji no maza motora un automāta!!!!???? Iesipi uz dzinēja rēķina tagad maksā ar patēriņu! Kgan 2.2TDi ar manuālo uz šosejas 4.8, pilsētā no 7,9 līdz 13l ja brauc strauji, mierīgāk pārvietojoties noteikti var mazāk!

bet tad nakuj vispaar vajag mashiinu ar zirgiem, ja visu laiku jadomaa kaa mazaak noteereet murgs kaut kaads

Es patiesībā domāju tāpat, nafig vispār jāatdod vairāk par 1000 eur ja vēlies ekonomet, ja atdod vairāk tad aizmirsti par ekonomiju, neliekuļo, bet baudi jaudīga auto gaitu un mieru ko tas sniedz!

Gregers 07.06.2008 17:36

jugasvilli rakstīja:

Gregers rakstīja:

smart235 rakstīja:

Gregers rakstīja: Gribēju teikt Nodicija, Ergo un Reso europa

kāpēc BTA nav labs?

Es zinu, pats esmu pārbaudījis, ka Balva čakarē ar izmaksām; ta nu tagad domāju iekš BTA... meitene no IZZI teica, ka BTA esot oki daudzmaz.

Uhu...un man vakar Ladas dīleris teica, ka patiesībā viss esot merš līmenī...

Nejau meitene no IZZI skries regulēt tev zaudējumus, viņai po cik tu ar viņiem sipsies, viņa tikai noplātīs rokas un ja tev nesamaksās tad smagi nopūtīsies un teks TĀ JAU GADĀS.

Šogad, pēc balvas noteikumu un kadru pārķemēšanas balva ir 5 reiz labāka par BTA, bet nesaku, ka baigi foršā, nedaudz velk laiku, bet vienmēr samaksā un nemeklē tizlus iemeslus nesamaksāt.

Nu, nu, man čomam balva tiko pieteicās izmaksāt pusi no zaudējuma, jo slidenā laikā braucis ar 80 km/h (atļautais 90), tjipa rupjš pārkāpums, jo esot bijis jābrauc vēl lēnāk.

He...vispār ierēcu par tavu TIKO, slidens pus gadu atpakaļ pēdējo reiz bija

Gregers 07.06.2008 17:34

jugasvilli rakstīja:

Gregers rakstīja:

smart235 rakstīja:

Gregers rakstīja: Gribēju teikt Nodicija, Ergo un Reso europa

kāpēc BTA nav labs?

Es zinu, pats esmu pārbaudījis, ka Balva čakarē ar izmaksām; ta nu tagad domāju iekš BTA... meitene no IZZI teica, ka BTA esot oki daudzmaz.

Uhu...un man vakar Ladas dīleris teica, ka patiesībā viss esot merš līmenī...

Nejau meitene no IZZI skries regulēt tev zaudējumus, viņai po cik tu ar viņiem sipsies, viņa tikai noplātīs rokas un ja tev nesamaksās tad smagi nopūtīsies un teks TĀ JAU GADĀS.

Šogad, pēc balvas noteikumu un kadru pārķemēšanas balva ir 5 reiz labāka par BTA, bet nesaku, ka baigi foršā, nedaudz velk laiku, bet vienmēr samaksā un nemeklē tizlus iemeslus nesamaksāt.

Nu, nu, man čomam balva tiko pieteicās izmaksāt pusi no zaudējuma, jo slidenā laikā braucis ar 80 km/h (atļautais 90), tjipa rupjš pārkāpums, jo esot bijis jābrauc vēl lēnāk.

Ak dies! A tevi kurš aiz mēles vilka mentam teikt ka brauci par ātru! Ja ments būtu ierakstījis ka brauci atbilstošā ātrumā viss būtu ok! Starpcitu tieši šādu iemeslu dēļ gandr;īz vienmēr izbraucu uz notikumiem- lai ments visu pareizi uzraksta, lai klients luni nelaiž, lai redzu avāriju un varu dzelžainus argumentus liktu galdā kompānijai.

Ja protokolā tev rakstīts, ka izvēlējies neatbilstošu ātrumu tad pats vainīgs, ja nekā tāda nav tad balva tevi uz muļķi ķer jo ievēroja, ka nerubī neko no savas polises!

Gregers 07.06.2008 17:30

jugasvilli rakstīja:

Gregers rakstīja:

Ozz rakstīja: Taads pozitiivisma un lojaalums liecina tikai par to, ka apdrosinaataaji var atljauties zaudeet kaut kaadas summas pat pienjemot ka bojaajumi tiek apmaksaati arī negodpraatiigas attieksmes rezultaataa....

man nepatiik pati doma, ka es lai arii ar OCTA (nu saki ko gribi, okta ir tas kreejuma smeljamais laucinsh) bet apmaksaaju kaada jau taa labi situeeta teela biezā rumaka remontu...

Taa vien liekas, ka cilveeks nopirsis KASKO ne par ko vairaak neuztraucas-

noparkosies "uz tausti" KASKO nosegs

kaads cits staavvietaa iemanevrees- KASKO nosegs, taapeec pametam savu lamatu kaa ienaak praataa...

Atstaaj veco datorsomu salonaa- obligaati nofizģīs-KASKO nosegs arii to...tas nekas ka soma bija tuksa...

braucam pa ielaam kaa pagadaas- tikliidz viegli ar bamperi aizkjer kaadu, taa nosprostojam satiksmi, gaidam 3 stundas mentus tikai taapeec lai pasam nebuutu jaamaksaa par saviem greekiem...

negribu izklausiities peec veca ôpja, bet "agraak cilveeki brauca praatiigaak"

Pilnīgi piekrītu, ļaudis ar kasko ir izlaidušies.

Bet par atļaušanos ir tieši pretēji, ja varētu atļauties t.i. ja pietiktu varkas tad ar klientiem neauklētos, bet tā kā konkurence ir liela, bet klientu skaits nosacīti mazs tad gudrākās kompānijas auklējās lai nezaudētu klientus.

VIENOTAS DATU BĀZES NAV, PAR IZMAKSĀM VAR SPRIEST TIKAI NO LTAB BM KLASĒM, TEVI MĒĢINA PAVILKT UN MUĻĶI, EJ CITUR UN MIERS.

nOTEIKTI PAŅEM PIEDĀVĀJUMUS NO RESO, NORICIA UN ERGO.

Ozz pareizi raksta. Vot, man ir KASKO, piemēram, tūlīt beigsies polise, a man gada laikā 7 buktes kaut kā sakrājušās, tagad vajadzētu sataisīt, es godīgi uzrakstu kā bija, a šie, su.as, atskaka, jo esot trīs dienās jāpiesaka, a kā es to varēju zināt. Visi tikai čakarē cilvēkus.

Tāds piemērs, lai tauta saprastu, ka paši vien ir vainīgi, ka atsaka. Noteikumus nelasa, sūdus taisa un tad brīnās, ka atsaka. Greber, auklējas jau tikai ar tiem klientiem, kam nav izmaksu. Kolīdz ir bijušas izmaksas, tā apdrošinātāji ar augstajām piemaksām atšuj.

Nesaņem jo lien kur nevajag, ja tiesājās tad visi skrien pie advokātiem un juristiem, bet tādu svarīgu lietu kā apdrošināšanu noslēdz nepakonsūltējušies, nepārbaudijuši vispār ko viņiem tur iebaro a pēctam sūkstās, ka nemaksā! Nu pareizi, ka nemaksā! Ja zinātu noteikumus, vai strādātu ar speciālistu neizmaksas būtu tāds pats retums kā saules aptumsums!

A nah tu teici ka senas buktes? Tiešām noteikumus pat atvºis nebiji! Tur tak lieliem burtiem rakstīts-nepieteici trīs darba dienās-PN-

Gregers 07.06.2008 17:25

jugasvilli rakstīja:

Gregers rakstīja:

juuzveris rakstīja: nu skaties pats ar to savu BMW. tu riskē nākamgad kasko dabūt par 2x lielāku cenu it īpaši jau no BTA.

Starpcitu, kasko nekļūst dārgāks no notikumiem, vnk netiek piemērota atlaide.

Greger, par brokeri strādā un nezini, ka par izmaksām liek gan nākamajā gadā piemaksāt.

Neņemiet personīgi, bet citēšu vienas kasko nodaļas ekspertu...vienmēr pieliekam piemaksu par gadījumiem, ja cilvēks ir lēnprātis tad samaksās vai aizies, ja ne tad vnk saņems mazāku atlaidi... tā lūk! Par nepiemaksāšanu runāju no savas pieredzes!

Gregers 07.06.2008 17:20

Hesus rakstīja: Droši ņem dieseli ar automātu!

Man Vectra caravan 1.9 ar AT pie 30tk iztecēja aizmugurēji amīši pie 35tk 2x mainīja turbīnu, pie 65 kārbu, tagad pie 95 tek reika, jāmaina izplūdes kolektors un noklājās automātiskās bagāžnieka durvis, pēdējā tāme ir uz 2k lati tikai par detaļām!

Negribi manējo pirkt??????????

patīk, ka auto ir liels un ietilpīgs, patīk tāda lieta, ka pat iekšējais spogulis nostājas atmiņā ieliktajā stāvoklī, riebjas cietā āda pie kuras vasarā vienkārši pielīpi un staigā ar slapju āni, riebjas atslēga kuras pogas jāspaida pa 5x lai kaut kas notiktos1

Jā un patēriņš kādi pakaļā 5l/100km!!!!!!!!!!!!! Pilsēta ap 11, šoseja ap 6,5!

Tāds lūk auto

Man Vectra caravan 1.9 ar AT ... Airi arī ir komplektā lai no vietas izkustētos, vai vnk papildus minamie pedāļi pasažierim(tipo turbo boost)?

No 1.9+AT domāju arī kārbas un turbīnas mai'ņa radās!

Turbīnu noteikti nobeidzi bieži pēc ātras braukšanas uzreiz izslēdzot auto, visiem auto turbīna nojūk no straujām temperatūras maiņām.

Par amīšiem nekomentēšu, darba opelim pie 110k tehniskā lūdza vienu saliekto nomainīt.

Nakuj tev automātiskās durvis vajadzēja?! Ja pat mersim un bembukiem viņas klājās pa pāris gadiem ko tu gribēji no Opel!!!?

Nu par reiku nezinu, pirmo reiz mainija pie apm.140k, otreiz pēc apm. 110, izskatās ka 100k ir viņas standart mūžš ja braukā ātri, neuzmanīgi,asi un visi komu ne ļeņ.

Par pūlti muļķības!!! Dzīvoju 11 stāvā un ja bērni iet uz mašīnu tad no loga mierīgi atveru mašīnu, nomaini baterijas vai brāķēta pūlts!

Par patēriņu, A ko tu gribēji no maza motora un automāta!!!!???? Iesipi uz dzinēja rēķina tagad maksā ar patēriņu! Kgan 2.2TDi ar manuālo uz šosejas 4.8, pilsētā no 7,9 līdz 13l ja brauc strauji, mierīgāk pārvietojoties noteikti var mazāk!

Gregers 06.06.2008 19:59

Kaspersky rakstīja:

Gregers rakstīja:

Reso pieder Gjensidige, pirms tam piederēja Reso garant tobiš krieviem, esmu kko palaidis garām!?

Tieši Reso visu šo gadu laikā ir pierādijis sevi kā visātrākais izmaksātājs un viselastīgākais pie nestandarta notikumiem.

Esmu pat pāris reizes saregulējis virsbūves bojājumus 3 dienās!

Standarts nedēļa, sarežģītos gadījumos 10-12 dienas.

Oj, oj, nu par tām trim dienām gan noveicās. Laikam visai nelieli bojājumi bija. Pamēģini tur kādreiz norakstu izkārtot, vot tad redzēsi. Pašos pirmsākumos ar šiem bija viegli, bet nu pēc gada-pusotra es tur tādus brīnumus saskatījos no viņējās vadības puses, psc. Pietam lietas bija pilnīgi "skaidras" bez nekādām shēmām.

Par Gjensidige taisnība, tieši tāpēc neredzu īpašu starpību izmaksās, ja tās kārto tie paši cilvēki. Par pašu Gjensidige neko sliktu nesaku, bet nu īpaša atšķirība reso nav un nevar būt pie tāda rasklada.

Vadība tiešām nekāda, direktors nepārāk rubī biznesā, bet speciālistiem strādāt brīvi neļauj

Noraksts ir tikai viens bijis, Volvo FH12 kūleni uzmeta, itkā nekas īpaš, 20 dienas.

Par trijām nenoveicās, ļoti operatīvi pēc mana lūguma nošancēja Križus un eksperts, parastos skrāpējumus regulāri saskaņo vienas darba nedēļas laikā-kamēr servis remontē jau atnāk apstiprināta tāme, un ārkārtīgi reti kko apgraiza.

Pārmaksa pie Reso jau arī nesanāk! Jau no gada sākuma reso ir lētākā kompānija svaigiem vieglajiem, savam kraislerim vispār par 240 pirms provīzijas atskaitīšana kasku uztaisiju.

Un pat ja nesanāktu tad ir vērts nedaudz pārmaksāt par labu apkalpošanu un laipniem darbiniekiem.

Gregers 06.06.2008 19:41

Kaspersky rakstīja:

Gregers rakstīja:

msh rakstīja: Mainiet topika nosaukumu uz "Jautājums Grēgeram"

patiesībā tiešām smieklīgi, iauto sērfo vismaz vēl divi apdrošināšanas brokeri un viens kompānijas spec, kad jāaptirš kāda auto tad ērgļi, bet kad kko noderīgu jāizdara uzreiz izčab!

Tu tagad par kuru runā? Un par palīdzēšanu - kāda jēga, ja atrodas simts un viens bobiks, kurš grabina taustiņus par brokeru naglo varku u.t.t, bet nākamajā dienā pats redzams pie pazīstama kantora duravām?

Lai tak tie bobiki tipo Maģi/Balalaiku iepūš sev, bet pats fakts, ka cilvēkam kuram ir problēma ir kur pajautāt padomu.

Un vispār, kāda kuj daļa bobikiem gar manu varku, nejau viņi man maksā!

Gregers 06.06.2008 19:37

Kaspersky rakstīja:

Gregers rakstīja: Gribēju teikt Nodicija, Ergo un Reso europa

Tu laikam nezini, kam Reso europa pieder, ja tā runā

Reso pieder Gjensidige, pirms tam piederēja Reso garant tobiš krieviem, esmu kko palaidis garām!?

Tieši Reso visu šo gadu laikā ir pierādijis sevi kā visātrākais izmaksātājs un viselastīgākais pie nestandarta notikumiem.

Esmu pat pāris reizes saregulējis virsbūves bojājumus 3 dienās!

Standarts nedēļa, sarežģītos gadījumos 10-12 dienas.

Gregers 06.06.2008 18:54

mansotraises rakstīja: savukārt manam opeļam ir standarta 177hp/370nm.. pietiek, lai brauktu gana raiti. būs laiks un reāls piedāvājums - nočipošu

Jā, jaunie opeļi ir ļoti labas mašīnas.

Gregers 06.06.2008 18:30

msh rakstīja: Mainiet topika nosaukumu uz "Jautājums Grēgeram"

patiesībā tiešām smieklīgi, iauto sērfo vismaz vēl divi apdrošināšanas brokeri un viens kompānijas spec, kad jāaptirš kāda auto tad ērgļi, bet kad kko noderīgu jāizdara uzreiz izčab!

Gregers 06.06.2008 18:28

msh rakstīja:

Gregers rakstīja:

msh rakstīja: A ko tad tu gaidīji? Ka čehu inženieri paši uzraus kaut kādu krutu ķīseli?

Vispār velns nav tik melns kā to mālē. Neko labu nedzird, jo ķīseli pērk, lai ieseksotu sani, bet vācieši ir gudrāki un sit gaisā kad tās sadalenes iet uz beigām, tā nu latviešu feniņdrātes tiek nostādītas fakta priekšā, bet kuram feniņdrātem ta patiks saņķika sipšanas vietā pusotra štuka izdevumu? Mūsdienās tak melnais vairums domā nevis "braukt un kopt" bet "ieekonomēt un pārdot"...

Brālēna vecene, tfu, nu jau sieva, pusotru gadu ar desmitgadīgu A6 2.5 TDI braukā, nekādas vainas, bīdelis laukā nejūk un bez parastajām siksnām un eļļām arī nekas vairāk tur nav darīts

Starpcitu neju čehi to ķīseli uztrāva, bet VW/Audi grupa, skoda tikai nedaudz deforsēja!

Es tieši to pašu saku A cik lopu tad ir tam, ko superbā liek?

163 hp, pēc čipošanas uz stenda parādija 183hp/350nm

Gregers 06.06.2008 16:41

smart235 rakstīja:

Gregers rakstīja:

smart235 rakstīja:

Gregers rakstīja: Gribēju teikt Nodicija, Ergo un Reso europa

kāpēc BTA nav labs?

Es zinu, pats esmu pārbaudījis, ka Balva čakarē ar izmaksām; ta nu tagad domāju iekš BTA... meitene no IZZI teica, ka BTA esot oki daudzmaz.

Uhu...un man vakar Ladas dīleris teica, ka patiesībā viss esot merš līmenī...

Nejau meitene no IZZI skries regulēt tev zaudējumus, viņai po cik tu ar viņiem sipsies, viņa tikai noplātīs rokas un ja tev nesamaksās tad smagi nopūtīsies un teks TĀ JAU GADĀS.

Šogad, pēc balvas noteikumu un kadru pārķemēšanas balva ir 5 reiz labāka par BTA, bet nesaku, ka baigi foršā, nedaudz velk laiku, bet vienmēr samaksā un nemeklē tizlus iemeslus nesamaksāt.

ar balvu no pagājušā gada beigām mana pieredze ir, ka vispirms riktīgi izmaksājamo piķi samazināja /tb no sākuma solīja vienu, beigās deva citu/ un pēc tam vēl to piķi skaitīja pa daļām ar mēneša starplaiku un finālā visu vēl neizmaksāja. No maksāšanas joprojām izvairās.

Tas ka tāmi par kādiem 5% apgriež ir norma, ja vairāk tad vainu muhļiji kko vai ļāvi kāpt sev uz galvas

par pārējo arī uz muļķi tevi paņēma.

Gregers 06.06.2008 15:44

lucky rakstīja: Kā jau laiciņu atpakaļ rakstīju stiklu man jau liek servī, tā ka nekādi nesanāk uz turieni braukt.

Nu ta gatavojies, pirmdien iznākums būs atkarīgs no eksperta garastāvokļa

A uz vējstiklu aizbraukt kāda problēma?

Gregers 06.06.2008 15:23

msh rakstīja: A ko tad tu gaidīji? Ka čehu inženieri paši uzraus kaut kādu krutu ķīseli?

Vispār velns nav tik melns kā to mālē. Neko labu nedzird, jo ķīseli pērk, lai ieseksotu sani, bet vācieši ir gudrāki un sit gaisā kad tās sadalenes iet uz beigām, tā nu latviešu feniņdrātes tiek nostādītas fakta priekšā, bet kuram feniņdrātem ta patiks saņķika sipšanas vietā pusotra štuka izdevumu? Mūsdienās tak melnais vairums domā nevis "braukt un kopt" bet "ieekonomēt un pārdot"...

Brālēna vecene, tfu, nu jau sieva, pusotru gadu ar desmitgadīgu A6 2.5 TDI braukā, nekādas vainas, bīdelis laukā nejūk un bez parastajām siksnām un eļļām arī nekas vairāk tur nav darīts

Starpcitu neju čehi to ķīseli uztrāva, bet VW/Audi grupa, skoda tikai nedaudz deforsēja!

Gregers 06.06.2008 15:21

msh rakstīja: A ko tad tu gaidīji? Ka čehu inženieri paši uzraus kaut kādu krutu ķīseli?

Vispār velns nav tik melns kā to mālē. Neko labu nedzird, jo ķīseli pērk, lai ieseksotu sani, bet vācieši ir gudrāki un sit gaisā kad tās sadalenes iet uz beigām, tā nu latviešu feniņdrātes tiek nostādītas fakta priekšā, bet kuram feniņdrātem ta patiks saņķika sipšanas vietā pusotra štuka izdevumu? Mūsdienās tak melnais vairums domā nevis "braukt un kopt" bet "ieekonomēt un pārdot"...

Brālēna vecene, tfu, nu jau sieva, pusotru gadu ar desmitgadīgu A6 2.5 TDI braukā, nekādas vainas, bīdelis laukā nejūk un bez parastajām siksnām un eļļām arī nekas vairāk tur nav darīts

Es jau ar par to pašu, nopērk bez diagnostikas, tad iesipj uz degvielu, eļļu, svecēm, siksnām un tik gāž un rāda kā iet. Kā lai tas nabga motors neizjūk! Superb labāk no karlo lohiem pirkt

Gregers 06.06.2008 15:17

subaru rakstīja:

smart235 rakstīja:

Gregers rakstīja: Gribēju teikt Nodicija, Ergo un Reso europa

kāpēc BTA nav labs?

Es zinu, pats esmu pārbaudījis, ka Balva čakarē ar izmaksām; ta nu tagad domāju iekš BTA... meitene no IZZI teica, ka BTA esot oki daudzmaz.

nez - man bta neko daudz nečakarējās ... 1x zagti spoguļi, otru reizi pumpas uz riepaam

Tu vnk nezini ko nozīmē nečakarēties

Gregers 06.06.2008 15:16

lucky rakstīja:

Gregers rakstīja:

batka rakstīja: Ja musu apdirsinataji.......Vacija aizbrauc uz servisu un pec tam ar reķinu uz apdrošinatajiem un nekadu problemu.Un nakamaja gada nav nekadu uzcenojumu.Tak nakuj visas kasko

Vācieši arī nesēž visu nakti pēc negadijuma domādami kā apsipt apdrošinātāju!!! Tāpēc tur tā sfēra daudz sakārtotāka!

Bet es jau arī nedomāju kā viņus apčakarēt kam man tas, vienkārši kādu pretīmnākšanu varēja izrādīt, jo visi pierādījumi tad ir, un vienkārši domāju, ja aizbraukšu pie viņiem ar nolaistu logu, jo caurumi jau būs vienādi,principā būs tas pats kas izsists, un maisiņā stikal lauskas.

Tev rakstiski iesniegt!? BTA un normāla apkalpošana ir antonīmi!!!

Kompānijas stils ir vienmēr mēģināt kko pavilkt, patirst, pačakarēties, svarīgumu sev uzdzīt.

Brauksi rīt uz Vējstiklu? Piesakies šodien citādi vari netikt!

Gregers 06.06.2008 15:13

batka rakstīja:

Gregers rakstīja:

batka rakstīja: Ja musu apdirsinataji.......Vacija aizbrauc uz servisu un pec tam ar reķinu uz apdrošinatajiem un nekadu problemu.Un nakamaja gada nav nekadu uzcenojumu.Tak nakuj visas kasko

Vācieši arī nesēž visu nakti pēc negadijuma domādami kā apsipt apdrošinātāju!!! Tāpēc tur tā sfēra daudz sakārtotāka!

Labi tu jau protams busi apdrošinataju puse.Bet ja kasko cena ir 700ls un es sadauzu spoguli man samaksa 100 ls,bet nakamaja gada man kasko 850ls,tad sanak ka kasko ir tikai lai iekastu naudu,bet izmaksas gadijuma nakamaja gada paņemam atpakaļ ar uzviju un reali pats samaksa par spoguli un vel 700 ls uzdavini kaut kadam sukataju kantorim

850 būs inflācijas dēļ nevis izmaksu, un tik pat būs ja būsi izņēmis 20k LVL pa gadu!

Apdrošināt'ju pusē neesmu un nebūšu, jo man ikdienā ir ar viņiem jāplūcās. Ja tev pielika pie polises par izmaksām tad tev ir divi ceļi-pirmais, darīt kā es, pajautāt vai viņi nav guvuši galvas traumu ja tādas domas nāk prāta, tad viņi attopās un viss ir ok, otrs ceļš pateikt viņiem, ka vīņiem ūdens galvā un aiziet citur, saņemt atlaidi un dzīvot laimīgi.

Gregers 06.06.2008 15:09

smart235 rakstīja:

Gregers rakstīja: Gribēju teikt Nodicija, Ergo un Reso europa

kāpēc BTA nav labs?

Es zinu, pats esmu pārbaudījis, ka Balva čakarē ar izmaksām; ta nu tagad domāju iekš BTA... meitene no IZZI teica, ka BTA esot oki daudzmaz.

Uhu...un man vakar Ladas dīleris teica, ka patiesībā viss esot merš līmenī...

Nejau meitene no IZZI skries regulēt tev zaudējumus, viņai po cik tu ar viņiem sipsies, viņa tikai noplātīs rokas un ja tev nesamaksās tad smagi nopūtīsies un teks TĀ JAU GADĀS.

Šogad, pēc balvas noteikumu un kadru pārķemēšanas balva ir 5 reiz labāka par BTA, bet nesaku, ka baigi foršā, nedaudz velk laiku, bet vienmēr samaksā un nemeklē tizlus iemeslus nesamaksāt.

Gregers 06.06.2008 15:05

batka rakstīja: Ja musu apdirsinataji.......Vacija aizbrauc uz servisu un pec tam ar reķinu uz apdrošinatajiem un nekadu problemu.Un nakamaja gada nav nekadu uzcenojumu.Tak nakuj visas kasko

Vācieši arī nesēž visu nakti pēc negadijuma domādami kā apsipt apdrošinātāju!!! Tāpēc tur tā sfēra daudz sakārtotāka!

Gregers 06.06.2008 14:55

Gribēju teikt Nodicija, Ergo un Reso europa

Lasītākie raksti

Jaunie raksti