P.s. Nafigator, sveicini rītdienas gājienā savus pakaļas draugus.
Monstrs!
P.s. Nafigator, sveicini rītdienas gājienā savus pakaļas draugus.
Monstrs!
No coment!
Nopērk A3 ar darba mašīnas motoru un brīnās, ka kkas čakarējās!
Da noskaidro ko darija tavs A3 pie iepriekšējā saimnieka.
A3 vel neviens nav aizbraucis līdz 100k bez nopietnām problēmām!
Ir trīis autosi kuru īpašnieki pēc viņu palietošanas nomaina marku-A2,A3,Citroen C4.
A ko tu cepies?
Kasko iesipi un neuztaisiji vienai no zagtākajām mašīnām pasaulē?!
Airbagu var tiešām ielikt no citas, lietotas/sasistas mašīnas.
Pameklē kādu sakarīgu placi un pasūti lai atved no kāda vāģa kuram iznīcināta pakaļa, bet likt ļoti, ļoti iesaku pie dīlere.
Pirmkārt saliks pareizi un kā cilvēks minēja nedabūsi sejā no kļūdaini pieslēgta spilvena otrkārt garantija, ka nesasips elektroniku pieslēdzot(kas nav retums) treškārt ja vajadzības gadījumā nenostrādās tad būs no kā jautāt.
p.s. Nelādi spilvenu, labāk lai lieku reizi nostrādā nekā atstāt sejas nospiedumu stūrē un stiklā.
+Jautājums. Kā tieši viņš sabojāja stiklu? Esmu redzējis simtiem avāriju, nekad nav bijis, ka spilvens sabojā stiklu, parasti tikai atver paneli!
UUSA rakstīja: Tas jau attiecas tikai uz gājēju drošību(par A4).
Bet kui daj am tāpat garāk nekā Audi
Kgan nezinu kā tur I30, bet Ceed izskatās draņķītgi pēc saskriešanās ar omegu. Ķitajizi tā uztaisijuši to vāģi lai pēc krašiem pat mazus bojājumus nevarētu vienkārši labot, bet vajag nomainīt maksimāli daudz plastmasiņu kuri maksā kilogramā vairāk nekā zelts!
Salīdzinājumam, Omega remonts ar jaunām detaļām 248 LVL Kia 1139 LVL. Super, ne?
Kindzulis rakstīja:
Gregers rakstīja: Kundajam labāks rādītājs nekā A4!!! Jokdari!!! Pusi laika dzīvo servisā pusi slimnīcā
palasies ka nu tos crashtestu veerteejumu kriteerijus nu neir tur iekljauts markas prestizjshs...
Es jau a par to pašu!
Kolīdz pie vērtēšanas nonāk cilvēki kuriem po uz staipīšanu tā vācieši pamazām sāk ietūkāt
Kgan man tie kraštesti nepārāk, vairāk interesē avāriju statistika, tā objektīvāka.
Piemēram tik izslavētais citrons C4 pagājušo nedēļ ievilka visparastākajā Vojādžerī kuram kuj celih kuj desjatih zvaigžņu testos. Un uzminiet mīļie draugi kurš pats aibrauca līdz servisam a kuru knapi dabūja uz evakuātora un kurš turpināja darba dienu, bet kuram vēl ilgu laiku būs mājās jāatpūšas.
Alberto rakstīja: Kur taisīt riteņu ģeometriju pēc amortiņu maiņas C klasei, lai ar vienu reizi vis būtu FINE?
Tormoz???
Kad pēdējo reizi biju Domeniksā šie bankrotēt itkā netaisijās!!!
Kundajam labāks rādītājs nekā A4!!! Jokdari!!! Pusi laika dzīvo servisā pusi slimnīcā
orion rakstīja:
Gregers rakstīja: Ideotisms...
Par to naudu jau var nopirkt Rover 75 ar 2.0l diesel un bēdu nezināt. Gan remonti lētāki, gan tērē mazāk, gan nav salonā kauns draudzeni ielaist + ja kur gadās iepiļīt tad nebūs pus gadu slimnīcā jāguļ + ja bērni ir tad tāds Yaris vispār atkrīt.
Ja draudzenei tā svarīgs auto salons tad na. vispār tādu draudzeni????
Nav tik traki, ir ok, ar Yaris drošību.
Vecs 2.0 dīzelis pie 20k km gadā??
Nu, nu...drošība saki... bet ja pareizi deformējošās barjeras vietā trāpīsies nekuja nedeformējošs Volvo, Audi, BMW vai X5 purns kurš nāks tev virsū ar 70 km/h jo viekārši nebūs tevi ievērojis!!!???
A vecs Roveris 75, nu tipo 2002 gads, bet ar noskrējienu maks\'\'a laikam ap 5k euro un ir no visām pusēm labāks par Yari.
Jābūt vispār slimam lai nopirktu pa 10k šito konzervbundžu un sadistam ar slepkavnieciskām tieksmēm lai tajā iesēdinātu savu sievieti!!
Ja tu vecais viņu nemīli un tev ir po uz viņu, ja tev ir po ka pat pie nelielas avārijas viņa gūs neatgriezeniskas kosmētiskas traumas tad tu esi freeks!!!
orion rakstīja:
Gregers rakstīja: Ideotisms...
Par to naudu jau var nopirkt Rover 75 ar 2.0l diesel un bēdu nezināt. Gan remonti lētāki, gan tērē mazāk, gan nav salonā kauns draudzeni ielaist + ja kur gadās iepiļīt tad nebūs pus gadu slimnīcā jāguļ + ja bērni ir tad tāds Yaris vispār atkrīt.
Ja draudzenei tā svarīgs auto salons tad na. vispār tādu draudzeni????
Nav tik traki, ir ok, ar Yaris drošību.
Vecs 2.0 dīzelis pie 20k km gadā??
Yaris ir tas pats Logans un Lada tik vairāk iekase par nosaukumu!!!
orion rakstīja:
Gregers rakstīja: Ideotisms...
Par to naudu jau var nopirkt Rover 75 ar 2.0l diesel un bēdu nezināt. Gan remonti lētāki, gan tērē mazāk, gan nav salonā kauns draudzeni ielaist + ja kur gadās iepiļīt tad nebūs pus gadu slimnīcā jāguļ + ja bērni ir tad tāds Yaris vispār atkrīt.
Ja draudzenei tā svarīgs auto salons tad na. vispār tādu draudzeni????
Nav tik traki, ir ok, ar Yaris drošību.
Vecs 2.0 dīzelis pie 20k km gadā??
Kāpēc vecs?! Roveru jaunu pa 14k var nopirkt, tik ra;zots b;us 2002 gadā bet bez noskrējiena. A par to salonu. Tad varbūt nemazgājies ar, un ja draugiem nepatiks tad nah tādus draugus
batka rakstīja: No fizikas viedokļa naudas mazak tatad mazak svara un ekonomija nepajokam
+1
recluse rakstīja:
phenom rakstīja:
recluse rakstīja: AIRBAG lampiņa tiek nahrenizēta vai kkā apčakarē to sistēmu?
Es no sākuma uztaisu diagnostiku, tiek atrasts iemesls(tas var būt jebkas - sēdekļa datčiks, katuška, avārija, jostas datčiks) un tād seko varianti - vai apčakarēt, vai nomainīt attiecošo detaļu, uz visa tiek dota garantija -ir jāskatas uz vietas. Jā airbagu nav, tad lieku emulātoru(izņemot variantus kad auto ir uz pārdošanu).
Sānu spilvens (aiskari) izšauts, pārējais itkā vesels. vnk domas dalās par airbag atļaunošanas lietderību e83, tāpēc iteresē kas un kā.
īpaši patika vidusmēra X3 pircēja raksturojums
gonzalless rakstīja: Manam A6 peec pusass gumijas mainjas tagad deg ABS un ESP lampinjas. Nevari liidzet?
Vis populārākās kaites kad detaļas maina Vasja ar īpaši taisnām rokām.
Nobeidza tev abs devēju, apsveicu, iesipi uz remstundas rēķina!
Bens_Jois rakstīja:
staar rakstīja:
911 rakstīja: Ja pareizi saprotu, tad lielākā daļa CP ekipāžu ir aprīkotas arī ar video, kas var fiksēt pārkāpumus. Nez kādam ir gadījies saņemt pa pastu soda kvīti ar šādi fiksētu pārkāpumu, vai arī tas vēl netiek praktizēts?
Vai tik te nebija domāti fotoradari
Izlasi vēlreiz virsrakstu alni!
+1
Lielākā daļa komentu tiek rakstīta uzmanīgi izlasot citu tekstus, to sapratu jau sen!
Ideotisms...
Par to naudu jau var nopirkt Rover 75 ar 2.0l diesel un bēdu nezināt. Gan remonti lētāki, gan tērē mazāk, gan nav salonā kauns draudzeni ielaist + ja kur gadās iepiļīt tad nebūs pus gadu slimnīcā jāguļ + ja bērni ir tad tāds Yaris vispār atkrīt.
Bens_Jois rakstīja: Un tad toč būs mazāks patēriņš...
Rīt pat jau izmēģināšu... tik hvz vai neiespaido stabilitāti uz ceļa? ???
Iespaido, iespaido apziņa ka esi vienīgais muļķis kurš ir samaksājis par riepu pumpēšanu tā pagarina ka stūrēt grūti
Velomens rakstīja:
Gregers rakstīja:
VWfans rakstīja:
Gregers rakstīja:
Kautgan ja darba braucieniem nopirkt Vision tad tādu variantu varētu izskatīt.
Mana Meriva uz 100 km pa šoseju tērē 4,5 litrus dīzeļdegvielas, tas sanāk 4,5 * 0,847 = Ls 3,81 izmaksas uz 100 km.
Tavs Chrysler-Vision - vismaz 7 litrus benzīna, tas sanāk 7 * 0,757 = Ls 5,30. Ar Merivu par Ls 1,49 uz 100 km lētāk! Pa pilsētu starpība būs vēl lielāka.
Par pilsētu nerunāsim, tas būtu tāpat kā salīdzināt televīzorus ar 53 cm un 100cm diogonāli, cena lietošanai šajā jautājumā ir katra izvēle, kaut kāds var apgalvot, ka tik liela diogonāle nav vajadzīga jo var apsēsties tuvāk.
Bet par šoseju-pērku 95 degvielu, jo to iesaka ražotājs, litrs maksāja vakar no rīta piemājas Lukoilā 0.712 LVL. No tava vinnesta uz 100 km atļaušos noņemt obligāto apkopju izmaksas, jo tās ir obligātas. Noņemt tamdēļ, ka savus auto mēs iegādājāmies gandrīz vienlaikus, bet kamēr tu skaitiji kurš ir ekonomiskāks es meklēju labu, lietotu eksemplāru, resp darījām vienu un to pašu tik tu jauno tirgū, bet es lietoto. Gan tev, gan man auto nav lūzuši šo gadu laikā, es esmu nomainījis stab asaiti un divreiz pa buksei(vecajā topā aprakstīto servisnieku brāķi nevēlos pieskaitīt pie tradicionālajiem izdevumiem un tie tiks apmaksāti no servisa kabatas kad defekts tiks novērsts, kā arī līdzīgi kaitinoši gadījumi itin bieži gadās arī jauniem auto)nomainītos amortizātorus, eļļas un šķidrumus, kā arī sākotnēji nopirkto ziemas/vasaras riepu komplektu pieskaitu pie auto iegādes cenas, kura kopumā sastāda 7,5k euro.
Un tagad izrēķini cik tev un cik man izmaksā kilometrs noskrējiena. Piemēram ja gan tu gan es līdz auto pārdošanai nobrauksim 50k km. Es šo visu jau reiz rēķināju, bet tad cenas degvielai bija citas un salīdzināts tika ar manāmi dārgāku auto nekā tev, bet pat toreiz sanāca, ka lielu benzīnnieku lietotu ir lēt;ak pirkt nekā jaunu mazu dīzeli.
Ja šitā rēķina,tad vēl var pierakstīt,ka galapunktā nokļuvi ātrāk ar lielo benzīnnieku - ietaupīji laiku un pa šo laiku nopelnīji naudu. Brauci pa šoseju ātri un dinamiski - Tev patika,kļuvi laimīgāks - līdz ar to darbā ražīgāks - atkal nopelnīji vairāk
Ja godīgi tieši tā arī uzskatu!
rudens68 rakstīja:
Gregers rakstīja:
VWfans rakstīja:
Gregers rakstīja:
Kautgan ja darba braucieniem nopirkt Vision tad tādu variantu varētu izskatīt.
Mana Meriva uz 100 km pa šoseju tērē 4,5 litrus dīzeļdegvielas, tas sanāk 4,5 * 0,847 = Ls 3,81 izmaksas uz 100 km.
Tavs Chrysler-Vision - vismaz 7 litrus benzīna, tas sanāk 7 * 0,757 = Ls 5,30. Ar Merivu par Ls 1,49 uz 100 km lētāk! Pa pilsētu starpība būs vēl lielāka.
Par pilsētu nerunāsim, tas būtu tāpat kā salīdzināt televīzorus ar 53 cm un 100cm diogonāli, cena lietošanai šajā jautājumā ir katra izvēle, kaut kāds var apgalvot, ka tik liela diogonāle nav vajadzīga jo var apsēsties tuvāk.
Bet par šoseju-pērku 95 degvielu, jo to iesaka ražotājs, litrs maksāja vakar no rīta piemājas Lukoilā 0.712 LVL. No tava vinnesta uz 100 km atļaušos noņemt obligāto apkopju izmaksas, jo tās ir obligātas. Noņemt tamdēļ, ka savus auto mēs iegādājāmies gandrīz vienlaikus, bet kamēr tu skaitiji kurš ir ekonomiskāks es meklēju labu, lietotu eksemplāru, resp darījām vienu un to pašu tik tu jauno tirgū, bet es lietoto. Gan tev, gan man auto nav lūzuši šo gadu laikā, es esmu nomainījis stab asaiti un divreiz pa buksei(vecajā topā aprakstīto servisnieku brāķi nevēlos pieskaitīt pie tradicionālajiem izdevumiem un tie tiks apmaksāti no servisa kabatas kad defekts tiks novērsts, kā arī līdzīgi kaitinoši gadījumi itin bieži gadās arī jauniem auto)nomainītos amortizātorus, eļļas un šķidrumus, kā arī sākotnēji nopirkto ziemas/vasaras riepu komplektu pieskaitu pie auto iegādes cenas, kura kopumā sastāda 7,5k euro.
Un tagad izrēķini cik tev un cik man izmaksā kilometrs noskrējiena. Piemēram ja gan tu gan es līdz auto pārdošanai nobrauksim 50k km. Es šo visu jau reiz rēķināju, bet tad cenas degvielai bija citas un salīdzināts tika ar manāmi dārgāku auto nekā tev, bet pat toreiz sanāca, ka lielu benzīnnieku lietotu ir lēt;ak pirkt nekā jaunu mazu dīzeli.
Esmu kā 3 menešus jauna dizel ravas saimnieks , braucu daudz tūlit būs 10 000 ,un pamatā trase , Rīga iebraucu izbraucu bez korķu laikā . ātrumā apreķināju ,ka mēnesī lizingā,apkopes kasko tērēju ap 60 Ls vairāk (+ 10 Ls). patērinš 6,4 bij pēdējo reiz ,reizums 5,9 . Un man aizdoma ,ka ar to dizeli pārsteidzos ....gribetu zinat cik tādā režimā ēd benzin ravs ar mehāniku
Grāmatvedei ir, 2.0 benzo, 7.2 šoseja, 11-12 pilsēta.
zhuks rakstīja:
Kri rakstīja: Ko speciālisti ska par šito? Izskatās pēc baigās sviestmaizes
www.ss.lv/...
ja patīkās, tad pērc! iespējams, ka nekas viņai nekaiš- varbūtās tikai kārtējais kredītu parādnieks (a varbūt tie kredīti no megānes remontiem?!)
Dzīvokli ar pa lēto izīrē uz ilgu laiku, laikam celtnieks vai mākleris kurš ierāvis akaļā neapdomīgi iegūldot nekustāmajā
VWfans rakstīja:
Gregers rakstīja:
Kautgan ja darba braucieniem nopirkt Vision tad tādu variantu varētu izskatīt.
Mana Meriva uz 100 km pa šoseju tērē 4,5 litrus dīzeļdegvielas, tas sanāk 4,5 * 0,847 = Ls 3,81 izmaksas uz 100 km.
Tavs Chrysler-Vision - vismaz 7 litrus benzīna, tas sanāk 7 * 0,757 = Ls 5,30. Ar Merivu par Ls 1,49 uz 100 km lētāk! Pa pilsētu starpība būs vēl lielāka.
Par pilsētu nerunāsim, tas būtu tāpat kā salīdzināt televīzorus ar 53 cm un 100cm diogonāli, cena lietošanai šajā jautājumā ir katra izvēle, kaut kāds var apgalvot, ka tik liela diogonāle nav vajadzīga jo var apsēsties tuvāk.
Bet par šoseju-pērku 95 degvielu, jo to iesaka ražotājs, litrs maksāja vakar no rīta piemājas Lukoilā 0.712 LVL. No tava vinnesta uz 100 km atļaušos noņemt obligāto apkopju izmaksas, jo tās ir obligātas. Noņemt tamdēļ, ka savus auto mēs iegādājāmies gandrīz vienlaikus, bet kamēr tu skaitiji kurš ir ekonomiskāks es meklēju labu, lietotu eksemplāru, resp darījām vienu un to pašu tik tu jauno tirgū, bet es lietoto. Gan tev, gan man auto nav lūzuši šo gadu laikā, es esmu nomainījis stab asaiti un divreiz pa buksei(vecajā topā aprakstīto servisnieku brāķi nevēlos pieskaitīt pie tradicionālajiem izdevumiem un tie tiks apmaksāti no servisa kabatas kad defekts tiks novērsts, kā arī līdzīgi kaitinoši gadījumi itin bieži gadās arī jauniem auto)nomainītos amortizātorus, eļļas un šķidrumus, kā arī sākotnēji nopirkto ziemas/vasaras riepu komplektu pieskaitu pie auto iegādes cenas, kura kopumā sastāda 7,5k euro.
Un tagad izrēķini cik tev un cik man izmaksā kilometrs noskrējiena. Piemēram ja gan tu gan es līdz auto pārdošanai nobrauksim 50k km. Es šo visu jau reiz rēķināju, bet tad cenas degvielai bija citas un salīdzināts tika ar manāmi dārgāku auto nekā tev, bet pat toreiz sanāca, ka lielu benzīnnieku lietotu ir lēt;ak pirkt nekā jaunu mazu dīzeli.
VWfans rakstīja:
Gregers rakstīja:
VWfans rakstīja:
EDMUNDSS rakstīja: vai kāds nezin pēdējās cenas 95 zupai poļos un slovākijā baigi vajag.
paldies.
Nezinu gan, bet trešdien Šauļos bija par 3-4 santīmiem dārgāk nekā Rīgā.
Šoreiz neņirgājos, patiesībā vispār par tevi neņirdzu, jo pieņemu, ka ir cilvēki kuriem sagādā fizisku baudu iesipts sanis, bet vēlos izprast kā tava smadzene reāģē uz šādām parādībam-auto kurš ir ērtāks un drošāk, kā arī lētāks apkopē nujau arī tērē mazāk naudas braucot.
Vai Tu to domā par Chrysler-300M ar gāzes iekārtu?
Kautgan ja darba braucieniem nopirkt Vision tad tādu variantu varētu izskatīt.
VWfans rakstīja:
Gregers rakstīja:
VWfans rakstīja:
EDMUNDSS rakstīja: vai kāds nezin pēdējās cenas 95 zupai poļos un slovākijā baigi vajag.
paldies.
Nezinu gan, bet trešdien Šauļos bija par 3-4 santīmiem dārgāk nekā Rīgā.
Šoreiz neņirgājos, patiesībā vispār par tevi neņirdzu, jo pieņemu, ka ir cilvēki kuriem sagādā fizisku baudu iesipts sanis, bet vēlos izprast kā tava smadzene reāģē uz šādām parādībam-auto kurš ir ērtāks un drošāk, kā arī lētāks apkopē nujau arī tērē mazāk naudas braucot.
Vai Tu to domā par Chrysler-300M ar gāzes iekārtu?
Nav, nav man gāzes iekārta!!! Dievs pasarg!
VWfans rakstīja:
EDMUNDSS rakstīja: vai kāds nezin pēdējās cenas 95 zupai poļos un slovākijā baigi vajag.
paldies.
Nezinu gan, bet trešdien Šauļos bija par 3-4 santīmiem dārgāk nekā Rīgā.
Šoreiz neņirgājos, patiesībā vispār par tevi neņirdzu, jo pieņemu, ka ir cilvēki kuriem sagādā fizisku baudu iesipts sanis, bet vēlos izprast kā tava smadzene reāģē uz šādām parādībam-auto kurš ir ērtāks un drošāk, kā arī lētāks apkopē nujau arī tērē mazāk naudas braucot.
VWfans rakstīja:
EDMUNDSS rakstīja: vai kāds nezin pēdējās cenas 95 zupai poļos un slovākijā baigi vajag.
paldies.
Nezinu gan, bet trešdien Šauļos bija par 3-4 santīmiem dārgāk nekā Rīgā.
Saki godīgi.
Ko tava varde saka par to, ka pa šoseju braucot tu patērē baudāmus
50 santīmus vairāk nekā es ar savu auto?
orion rakstīja: Tiem kas salīdzina Voyager ar C4 vai Ceed ar omegu.
Ir bijušas arī avārijas kur kāds labāks mersis vai cits tamlīdzīgs auto un otrs iesaistītais VAZ vai Gaz nu teiksim, volga, kā tur ar rezultātu? Konkrēti, dārgā gala mersim volga ieskrēja, mersim remonts oij, oi, volgai bampers jānomaina.
Crash testi ir vērtējot cilvēka bojājumus, nevis auto.
Bet ir bijuši arī testi automašīnām kur rēķina atjaunošanai nepieciešamo $$$.
Volgas un Opel Vectras salocinājumu esmu personīgi redzējis, Volga iskatījās jaukāk.
Bet šoreiz nerunāju par to, Vojādžera šoferi pēc servisa aizvedu līdz darbam un viss ok, bet C4 vecis bij diezgan traumēts, džeris izrādijās trāpija virs izturīgajām kostrukcijām un visu kas bija virs istūma salonā. C4 sāpīgas traumas un norakstīšana, bet džeris nomainīs šādas tādas detaļas un brauks līdz nākamajai avārijai