iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Gregers 24.05.2008 23:42

audi80_90 rakstīja:

Gregers rakstīja: Atbildi lūdzu. Kādēļ Tev ir ekojnomiski vienkāršāk stundām ilgī te runāt nevis ar pudeli alus aizbraukt līdz servisam, iesēdināt iekšā kādu mehāniķi un tad lai viņš pasaka kas īsti tev tur gaudo?

Tev tiešām ir patīkamāk braukt un minēt noķīlēs vai nē nevis to mašīnu sen jau sataisīt?

Es mašinu vienmēr taisu uzreiz,ja pamanu kādu vainu!!A tas ja es prasu padomu vaidad ir slikti???ja tev kas nepatīk ,Tevi te neviens neaizkavē!!!!!

Prasīt padomu no sērijas MAN TUR KKAS IR BET NEZINU KAS UN KU, PASAKIET LŪDZU KO DARĪT ir tupi, vot ja būtu kāds sarežģīts remonts, vai reti sastopama detaļa vajadzīga tad tas būtu tiešām ok, bet tā...

Gregers 24.05.2008 22:19

tadsjautues rakstīja:

Magistrs rakstīja:

msh rakstīja:

Gregers rakstīja: Khm...Chrysler 300m, ap 160k km, visas detaļas izņemot stabilizātora atsaiti, sarnīrbalstu, un amortizātorus priekšā oriģinālie... Tas tā, pārdomām... Spameriem PN!

Visi 160k pa latviju?

Cik var no tā trektera saprast, tad pa 160k viņš ir tam kreisleram nomainījas visas detaļas (arī virsbūvi), orģinālas ir palikušas tikai četras.

"D

Es a' saku ka

Pēdējās dienas riktīgi daudz darba un jau prāts mežģās, tad arī rakstiju te brižos kamēr kompis projektu savilka, miegs jau riktīgi nāca.

Bet auto tiešām tikai 4 detaļas nav oriģinālās pie 160k un es salīdzinot ar 0000 un citiem tāpaša gada auto uzskatu, ka tas ir labs rādītājs

Gregers 24.05.2008 22:15

Atbildi lūdzu. Kādēļ Tev ir ekojnomiski vienkāršāk stundām ilgī te runāt nevis ar pudeli alus aizbraukt līdz servisam, iesēdināt iekšā kādu mehāniķi un tad lai viņš pasaka kas īsti tev tur gaudo?

Tev tiešām ir patīkamāk braukt un minēt noķīlēs vai nē nevis to mašīnu sen jau sataisīt?

Gregers 24.05.2008 20:46

audi80_90 rakstīja:

Kasix rakstīja: Gribas jau teikt, ja brauc pa LV, tad problēmām nevajadzētu būt - nav vietas, kur var braukt uz 110 km/h

Vai tad braucot nevari noteikt ar ausi kurā pusē gaudo?

nu itkā aizmugurē,bet kurā pusē,nervas saprast!!

Pameklē kādu cilvēku kuram nav lācis uz auss uzkāpis Nopietni.

Bez uzbraucieniem. Cilvēks ar labu muzikālo dzirdi tev uzrei ne tikai pusi, bet arī noti pateiks

Gregers 24.05.2008 20:44

viktors1961 rakstīja: Piemēri iz dzīves ne visai 1,4 žigulis (tiesa, manos laikos tāda nebija) aprīkots ar parasto karbūzi. Jaunie motori ir ar elektroniski vadāmu iešprici, un caur to izdodas optimizēt degmaisījumu, līdz ar to dabūt gan ekonomiju, gan jaudu Čipojot turbīnmotoru darbības princips nemainās, mainās darbības parametri. Turbīnas vienīgais mērķis ir iepūst cilindrā pēc iespējas vairāk O2 (skābekļa), lai varētu iesmidzināt vairāk degvielu (un tā sadegtu), līdz ar to izspiest lielāku jaudu. Es ceru, ka ir saprotams, ka nekas no nekā nerodas, arī turbīnas griešanai ir jādedzina enerģija un jo sparīgāk to griež, jo lielāka enerģijas daļa tam jāpatērē, t.i. dzinēja lietderības koeficients krītas. No kurienes te var rasties ekonomija??? No viena litra var izspiest noteiktu siltuma daudzumu. Nu ja pieņemam, ka pirms tjūninga ražotājrūpnīcas iestādījumi degvielas sadedzināšanai ir sliktāki, nekā notjūnējot, tad es padodos. Bet ja godīgi, nu negribas man ticēt, ka manam 2,5 TDi vācu inženieri tādu nepilnību atstājuši.

Nepilnību...viņš vispār ir tūds pilnīgs, dīzeļus tikai BMW ražot, audi 2.5 ir tāds darba zirgs par lētu naudu. A par to, ka var pacelt jaudu un samazināt patēriņu, to var pacelt uz resursa rēķina, ražotājs ir izvēlējies viņuprāt visideālāko kompromisu starp jaudu, ekonomiju un resursu. Ziedojot kādu no punktiem var pacelt atlikušos divus.

Gregers 24.05.2008 20:44

viktors1961 rakstīja: Piemēri iz dzīves ne visai 1,4 žigulis (tiesa, manos laikos tāda nebija) aprīkots ar parasto karbūzi. Jaunie motori ir ar elektroniski vadāmu iešprici, un caur to izdodas optimizēt degmaisījumu, līdz ar to dabūt gan ekonomiju, gan jaudu Čipojot turbīnmotoru darbības princips nemainās, mainās darbības parametri. Turbīnas vienīgais mērķis ir iepūst cilindrā pēc iespējas vairāk O2 (skābekļa), lai varētu iesmidzināt vairāk degvielu (un tā sadegtu), līdz ar to izspiest lielāku jaudu. Es ceru, ka ir saprotams, ka nekas no nekā nerodas, arī turbīnas griešanai ir jādedzina enerģija un jo sparīgāk to griež, jo lielāka enerģijas daļa tam jāpatērē, t.i. dzinēja lietderības koeficients krītas. No kurienes te var rasties ekonomija??? No viena litra var izspiest noteiktu siltuma daudzumu. Nu ja pieņemam, ka pirms tjūninga ražotājrūpnīcas iestādījumi degvielas sadedzināšanai ir sliktāki, nekā notjūnējot, tad es padodos. Bet ja godīgi, nu negribas man ticēt, ka manam 2,5 TDi vācu inženieri tādu nepilnību atstājuši.

Žigulis, Lada kāda atšķirība, Ladai ir inžektors bet neiet tāpat.

Gregers 24.05.2008 20:40

viktors1961 rakstīja: Piemēri iz dzīves ne visai 1,4 žigulis (tiesa, manos laikos tāda nebija) aprīkots ar parasto karbūzi. Jaunie motori ir ar elektroniski vadāmu iešprici, un caur to izdodas optimizēt degmaisījumu, līdz ar to dabūt gan ekonomiju, gan jaudu Čipojot turbīnmotoru darbības princips nemainās, mainās darbības parametri. Turbīnas vienīgais mērķis ir iepūst cilindrā pēc iespējas vairāk O2 (skābekļa), lai varētu iesmidzināt vairāk degvielu (un tā sadegtu), līdz ar to izspiest lielāku jaudu. Es ceru, ka ir saprotams, ka nekas no nekā nerodas, arī turbīnas griešanai ir jādedzina enerģija un jo sparīgāk to griež, jo lielāka enerģijas daļa tam jāpatērē, t.i. dzinēja lietderības koeficients krītas. No kurienes te var rasties ekonomija??? No viena litra var izspiest noteiktu siltuma daudzumu. Nu ja pieņemam, ka pirms tjūninga ražotājrūpnīcas iestādījumi degvielas sadedzināšanai ir sliktāki, nekā notjūnējot, tad es padodos. Bet ja godīgi, nu negribas man ticēt, ka manam 2,5 TDi vācu inženieri tādu nepilnību atstājuši.

Nepilnību...viņš vispār ir tūds pilnīgs, dīzeļus tikai BMW

Gregers 24.05.2008 20:02

viktors1961 rakstīja: nu a ja drusku konkrētāk pa tēmu un bez nepamatotiem apvainojumiem ? Kā nesadedzinot vairāk degvielu griezes momentu pacelt???

Viens labojums.

Turbo ir netikai lai vairāk sadedzinātu, bet gan galvenokārt lai efektīvāk sadegtu tas litrs. Tieši šī paša iemesla dēļ žiguļa 1.4 ēd vairāk un iet sūdīgāk nekā VW jauna, resp. žikam degviela uzsprāgst nevienlaikus tādēļ katrs sprādziens rada mazāku grūdienu.

Turbo nodrošinaa stiprāku grūdienu pie maziem apgriezieniem un labāku sadegšanu pie lieliem.

Nu tip kā ar pajūgiem, zs ir zirgs, nm ir zirga muskuļu daudzums, divi vārgulīgi zirgi pavilks tik pat daudz kā viens spēcīgs, bet vārgie paļubomu apēdīs vairāk. Ekonomiskai un baudāmai braukšanai ir svarīgi NM nevis ZS, Turbo dod NM

Gregers 24.05.2008 13:53

Geex rakstīja: Neklausi chibrikus, ir ok bembers un audis... vismaz prieks braukt un salonaa nejuuties kaa misenee... un liikumaa kaadaa aatraka vari ieiet nebaidoties ka auto kaut kur komfortabli un liigani zhvangojoties aizpeldes kaa kugjis ir biki uztureshanas izmaksas bet tas po! Ja paaris sotaki gadaa par ritosho liekas ka akosmoss, tad jaanjem lietots opelis

Es tev saku, doma tev ir pareiza, pec bembera vai audi vai mersha sliktaakajaa gadijumaa (runa iet par 2001 utt) vairums (ne visi) amerikaanji, japaanji utt liksies kaa gumijas airu laiva peec uudensmocha lietoshnas

Nju baigi snobistiski sanaaca, tik traki varbuut nav, bet nu domu saprati.

Tikai viens jautājums:

Kuri tieši audi un BMW var pagriezienā ieiet ātrāk nekā mans auto? Ja tu par M/// vai R/RS tad piekrītu, par pārējiem tu maldies.

Gregers 24.05.2008 13:51

arba rakstīja: Es izvēlētos tā paša gada, vai nedaudz jaunāku Lexus is un par vāciešiem pat nedomātu.

Arī laba doma, bet Lekšiem bleķi baigi locās.

Toties uzticami.

Gregers 23.05.2008 20:40

tt rakstīja: vispār tas ir forši, jo:

- pāriesim atpakaļ uz naturālajām saimniecībām, kur laukus apstrādāsim ar rokām un zirgiem;

- elposim svaigāku gaisu;

- netērēsim naudu bezjēdzīgās dārgās automašīnās;

vairāk ražosim un izmantosim dabīgos materiālus;

- sekmēsim videi draudzīgāku tehnoloģiju un enerģētikas rašanos;

utml

Kuju, beidzot sāksim izmantot citus degvielas veidus un viss

Gregers 23.05.2008 20:31

SAAB 93 man likās ērtāks. Un ja vēl speciālajā zelta krāsā...mmm...

Gregers 23.05.2008 18:17

Vot nopirks BMW ar cieto vei audi ar alumīnija un būs šeit vēl viens ņaudētājs par sliktajiem Latvijas ceļiem...

Tpu...

Gregers 23.05.2008 18:14

Bet par to, ka rēcīgi uzrakstīju piekrītu

Gregers 23.05.2008 18:13

Magistrs rakstīja:

msh rakstīja:

Gregers rakstīja: Khm...Chrysler 300m, ap 160k km, visas detaļas izņemot stabilizātora atsaiti, sarnīrbalstu, un amortizātorus priekšā oriģinālie... Tas tā, pārdomām... Spameriem PN!

Visi 160k pa latviju?

Cik var no tā trektera saprast, tad pa 160k viņš ir tam kreisleram nomainījas visas detaļas (arī virsbūvi), orģinālas ir palikušas tikai četras.

Es taču ieteicu tev iet nakuj!

Kādēļ neaizgāji?

MaPIStriņš jibinomatj!!!

Gregers 23.05.2008 18:07

nick147 rakstīja: kādas ir atsauksmes par ~04/05 gada auto ar 2,4 benz motoru?

kāda izturība pa LV ceļiem?

kādas uzturēšanas izmaksas?

Lieliska mašīna!

Uzturēšanas izmaksas-padārgi, bet reti...

Īpaši slavējams dīlerserviss.

Vairāk nekā lieliska mašīna, ne pārāk izlutinātam cilvēkam.

Ir pieci klienti ar šādām mašīnām, visi tikai slavē.

Viens no pieciem jau 300k noskrējiens pa Latvijas ārēm un joprojām slavē.

Gregers 22.05.2008 23:01

gonzalless rakstīja: Ilguciems. Heineken.

Pēc 4 dienām būšu atpakaļ Latvijā, saskriesimies.

Gregers 22.05.2008 16:02

gonzalless rakstīja: Hi, ir kaadam interese par auto zhurnaliem? Man ir vesela kaste ar Auto Bild, Tehnika Jums, Forsazha utt. Zhurnali saakot no kaada 2005.gada lidz shodienaam. Atdoshu par alinju sixpack

KUR DZĪVO? KĀDS ALUS?

Gregers 21.05.2008 0:06

Ā, ja vajag atsauksmes par A4, tad firmas auto ir A4 1.9 TDI 2001g.

Manas domas-Sūds a ne auto, bet ja sīkumos tad...ja interesē sazvanīsimies... Vektra 2002 labā komplektācijā par to pašu naudu būs kudiš labāka...

Gregers 21.05.2008 0:04

Khm...Chrysler 300m, ap 160k km, visas detaļas izņemot stabilizātora atsaiti, sarnīrbalstu, un amortizātorus priekšā oriģinālie... Tas tā, pārdomām... Spameriem PN!

Gregers 20.05.2008 0:05

Starpcitu, ja kādam(gan vadītājam gan pasažierim) vēl ir šaubas, ka aizmugurē arī ir jāsprādzējās, iesaku divus elementārus eksperimentus.

Tātad:

Par to, ka tev vadītāj ir drošāk ja tas, aiz muguras ir piesprādzējies.

Noliec aiz sevis sēdeklī kādu somu kilo ap 10, bet ne vairāk.

Uzņēm ātrumu līdz kādiem tikai 40 km/h un tad uz asvalta nodod pa nažiem. Tagad pareizini radušās sajūtas ar vidusmēra 7, toest tik reizes smagāks ir vidusmēra pasažieris tev aiz muguras.

Eksp nr 2.

Ja kāds salonā tirš pretī, ka negrib sprādzēties jo traucē utt vnk nodod pa naziem pie 50, bremzē pēc principa viens garš viens īss bemzējiens.

Manā mašīnā visi sprādzējās bez atgādinājuma, jo zin ja sasniedzis 50 km/h visi nebūs ar jostām tad lidos pa salonu. Lidos jo tas ir desmitdaļa no trieciena kāds ir saskrienoties. Daudzi ir apvainojušies, daudzi zilumus dabūjuši, vienreiz esmu pat maģi mainijis, jo viens čoms no aizmugurējā krēsla atlidoja līdz maģim un salauza paneli, bet toties tieši viņš bija visveselākais no 5cilvēkiem kad viņa ģimene noķēra ceļazīmi vienā ziemā.

Es saprotu, ka tas viss nelīdzēs kamēr ļausim citiem braukt dzērumā un kamēr csn pārkāpums kā arī avārija skaitīsies lielisks temats tusiņos, bet... varbūt kādreiz man nevajadzēs uztraukties vai vēl kāds mudaks neieplēsīs manas sievas auto, vai mani bērni tiks līdz skolai.

Lai jums veicas.

Gregers 19.05.2008 15:43

Magistrs rakstīja: Labs topiks.

Nekļūsti par dārzeni, apdrošinies pie Trektera !!!!!

Nu un ko ta tev apdrošināšana dos?! Sagriezto purnu atdabūs vienā gabalā vai rociņu paturēs tos gadus kamēr no jauna mācīsies runāt un neslapināt biksēs?

Vai tavai mamai būs mierīgāk no sajūtas, ka lai jau tu pat savu kuli nevari nomazgāt, bet toties ir pāris štukas kuras aiz bēdām ndzert...

Apdrošināšana nepaglābs no paralīzes un smadzeņu atrofijas!

Arī mīļoto sievieti un bērnus izlidojušos pa logu apdrošināšana neatdzīvinās!!!

mums vajadzētu nevis tirst, bet dot pa purnu katram ko redzam bez jostām un divtik pa purnu tiem kuri bērnus nesprādzē, un trīstik tām mātēm pa purnu kuras bērnus aiz slinkuma prieksā sprādzē!

Vispār domāju neko nekomentēt, bet dažu stūlbums vnk izved!

Respect Bucefālam!!!

Gregers 19.05.2008 1:13

VWfans rakstīja: Vēl aprēķins attiecībā uz atjaunināto Opel-Zafira. Septiņvietīga Opel-Zafira Enjoy komplektācijā ar 1,6 litru benzīna motoru maksā 13128 latus. Tāds pats auto ar mazāko 1,7 CDTI

dīzeļmotoru maksā 15202 latus. Starpība 2074 lati.

Cik izmaksā degviela 100 km nobraukumam? Opel-Zafirai

ar benzīna motoru tie būs 7,455 litri * Ls 0,747 = Ls 5,569. Zafirai ar dīzeļmotoru tie būs 5,985 litri * Ls 0,822 = Ls 4,920. Starpība 64,9 santīmi uz 100 km jeb 649 lati uz 100 tūkstošiem km. Jāsecina, ka Opel-Zafira ar dīzeļmotoru iegāde atmaksājas, nobraucot 320 tūkstošus km jeb 12,3 gadu laikā pie nobraukuma 26 tūkstoši km gadā.

Par 13k LVL sanāk trīsgadīgs A4 ar 1.9TDI labā komplektācijā UN VĒL PĀRI PALIEK SIEVAI PUĶĒM!!!

Gregers 18.05.2008 20:02

Setup rakstīja:

amiz rakstīja: Pats sobriid studeeju Vaacijaa. Piens leetaaks kaa LV, par lupataam nerunaajot....

Piem. Vaacijaa un Belgijaa degvielas cenas atskiras par labu Belgijai. DE sobriid 95ais ir 1,5 eur/l., diizelis leetaaks.

Un, protams, seit cilveeki necensas ziimeeties ar saviem ienaakumiem.

Kaa arii var bez stresa parkaa seedeet zaalaajaa un iedzert alu...

Aizmirsi "mūsu kaimiņus' man tak vajag krutāk nekā kaimiņam...

P.S. tikai nesākiet stresot...man ir mašīna, man ir mocis, un ir labs darbs, tā ka... iebāžiet sev pakaļā to ko gribējāt

Jā, jā...un ja Tev nav jauns, obligāti jauns Getzzzzz vai lietots semers vai A6 tad tu vispār neesi cilvēks

Gregers 18.05.2008 19:44

tadsjautues rakstīja: bet ja jau tie amerikaanji tik labi un tik maz eed kapeec nav ar vinjiem pilnas ielas?

Tāpēc, ka lielākā daļa ir sipēji detaļu ziņā, resp liek tikai lietotas un neoriģinālas detaļas kā arī domā, ka amo ir dārgi uzturēšanā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti