Magistrs rakstīja: Kas tas sunim asti cels, ja ne pats.
Labai precei reklāmu nevajag...
Nuja
un kuju jūs uzzināsiet kur strādāju ![]()
Magistrs rakstīja: Kas tas sunim asti cels, ja ne pats.
Labai precei reklāmu nevajag...
Nuja
un kuju jūs uzzināsiet kur strādāju ![]()
Nezinite rakstīja: 4Paņemt pa taisno pagarīnājumu bija cūcība no tavas puses, principā biji pelnijis to atteikumu...tīri par godu ja runājam, tev v padlu bija pie tāpaša brokera paņemt?
a kā viens cilēks var zināt, ka tā ir cūcība? Man arī Parex zvanīja un piedāvāja pagarināt polisi un es tiešām nedzeru kafiju ikdienā ar brokeri - nezinu vai tas ir tas pats eduards ar ko slēdzu pērn līgumu un kurš ieteica Parex vai cits eduards, kas arī iesaka parex..
man cena nepatika, tāpēc sameklēju brokeri un nopirku polisi no citas kompānijas.
patiesībā "cūcība" drīzāk ir no apdrošinātaja puses, atņemt klientus brokeriem, bet ne jau no klienta puses..
Nu itkā jā, ja brokeris tev veltija tik maz laika, ka pat neatšķiri viņu no cita cilvēka tad viņš bija pelnijis lai viņam netiek.
Gan es gan man zināmie brokeri kurus uzskatu par ok esam, pēdējā polises mēnesī uzzvana, apjautājā vai nav ko jāsataisa, apjautājās par vēlmēm un piedāvā jaunu, drošu polisi.
Zinu, ka daudzi tā nedara, bet arī citās sfērās jau srviss ir dažāds- pie vienas un tās pašas cenas tevi var gānīt un uz rokām nēsāt.
Kompānijām itkā nav īstu tiesību tā rīkoties uzmetot brokeri, bet pagaidām tā notiek, jo tas ir izdevīgi- privātpersonu ir vienkāršāk uzmest nekā tad ja brokeris ar savu ņemšanos tur pa vidu maisās.
Ak jā, un par to piegādi.
Klienti ir arī Alūksnē un Ventspilī, arī viņiem polises piegādāju personīgi, jo uzskatu to par cieņas izrādīšanu.
Pirmais rakstīja: pļā sacitējos
Gregers rakstīja:3.Nu tu pats ar šo detalizēto stāstu pierādi cik laika pasipi, jo piem normāla brokera klienti zin tikai- sasitu, turpat uz vietas uzrakstīju pieteikumu, atbrauca fotogrāfs safočēja, atstāju servisā, saņēmu mašīnu.
tu te tegad gribi teikt, ka avārijas gadījumā tu atbrauc ar rezerves mašīnu, atdod to klientam, pats uzņemies visu sataisīšanu un pēc 2 nedēļām aizdzen klientam gatavu mašīnu un savāc savu maiņas mašīnu????
Rezerves mašīnu piedāvāju kā variantu slēdzot polisi, auto tādā gadījumā tiešām atdzenu uz notikuma vietu lai klientam nav jāmeklē. Sataisīšanu uzņemos ja tu piekrīti, tātad visu ar servjiem saistīto, visu kontaktēšanu ar apdr. komp. jo pat pieteikumā kā kontakt tālr norādās mans nr.
Pirms tev teikt ka auto var ņemt noteikti pārliecinos ka auto sataisīts labi.
Pirmais rakstīja: davaj raksti, kas ir pēcapkalpošana!
A davaj atdziesti!!! Davat tev sieva būs!
Esi lūdzu pieklājīgāks.
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja:
4. Vēlreiz jautāju vai esi saskaitījis cik esi patirsis laika salīdzinot cenas, pētot noteikumus un kompāniju slavu lai beigās iesiptu 7 LVL? Lielai daļai cilvēku pazaudētās dažās stundas meklējot pašam kur apdrošināties ir labāk lietderīgi izmantojamas piem aizejot uz baseinu vai pelnot piķi kā arī sajūta, ka viņam palīdz problēmu gadījuma rada drošības sajūtu.
5. Kā tu zināji, ka BTA kasko būs labāks par citiem pirms pārliecinājies? Brokeris zin, ka viņa ieteiktā kompānija ir ok jo viņam ir pietiekami pieredzes lai tā domātu.
6.Brokerim Baltas speciālists arī nebūtu varējis noteikt bojājuma cēloni ja tas nebūtu norādīts gadijuma protokolā, bet brokera klientam būtu norādīts...un ja ne tad par atteikumu tu nebūtu uzzinājis, jo viss būtu nokārtots bez tevis iesaistīšanas.
7.es nebūtu tev ļāvis ņemt Baltu...
Vispār tu izskaties pēc cilvēka kurš pats saviem spēkiem sasipj sev dzīvi un pēc tam visus tajā vaino.
Tava nostāja ir savāda, tu elektrību arī nelieto, ir tak lētāk pašam lāpu satīt un aidedzināt, arī zobu ir lētāk pašam izraut un ja nesāk pūžņot tad var teikt, ka esi mega gudri rīkojies, bet ja sāk tad zobuārsti ir vainīgi, jo nepateica, ka ar sarūsējušām plakstangām var tūdus savārīt.
4 neko netērēju, piezvanīju savam brokerim un jamais pateisa - ņem octu pa taisno no baltikuma, jo caur brokeriem būs dārgāk
5 BTA kasko vienkārši bija vislētākais - ciparus gribi? zem 3% no mašīnas cenas ar 10% pašrisku pilnai iznīcināšnai un nozagšanai
pirkta pa taisno BTA, neviens "brokeris" nevar zem tās cenas palīst, pat uz pagarināšanu....
6 "protokols" par kuru runāju bija automašīnas apskate baltas pagalmā, kur kautkāds 18 gadīgs "eksperts" vērtē mašīnu nofotogrāfēja stiklu un drošības jostu ligzdas mašīnā.... pēc tam iedeva nosūtījumu uz eiroauto.... karoče visi kopā nonāca pie secinājuma, ka jostu spriegotājiem nevajadzēja nostrādāt..... bet jemie taču nostrādāja
un kas būtu nokārtots bez manas iesaistīšanās - tu gribi teikt, ka ja es paņemtu pie tevis to kasko, tad tu izsistu no apdirsinātāja to spriegotāju maiņu????? (toreiz es pirku apdrošināšanu pašā baltā, tas bija iepriekšējās polises, kas tika ņemta caur brokeri, pagarinājums)
7..... to tu tikai tagad saki, bet kāpēc tu saviem klientiem pirms 5 gadiem ļāvi pirkt BTA OCTU
par nostāju utttt.
mana nostāja ir tāda, ka katrs savu naudiņu pelna kā māk - daži reklamējot sevi, daži nomelnojot konkurentus
1. davai bez bla, bla...kura gada mašīna? Pie 10% pašriska tā gandrīz normāla cena šogad.
2. Pateica, ka lētāk jo vainu uzskatīja tevi par nepārāk klientu, vai viņam tāda nostāja- pat labam klientam neko nedaru par velti.
3.Vēreiz saku, Baltu tu no manis nebūtu nopircis pat ja ļoti gribētu.
4Paņemt pa taisno pagarīnājumu bija cūcība no tavas puses, principā biji pelnijis to atteikumu...tīri par godu ja runājam, tev v padlu bija pie tāpaša brokera paņemt?
5. Domāju, ka jā būtu izsitis, bet tamdēļ, ka tu nebūtu paņēmis Baltas polisi neko izsist nevajadzētu.
6.Neko nereklamēju nedz nomelnoju, JO NETAISOS ŠEIT KĀDAM KO PĀRDOT! Janu vienīgi esi mana klienta paziņa. Tādā gadījumā tev labs serviss un atlaides personīgi npo manis ir jau defoltā.
Maija_Eskuella rakstīja: BTA: 132.18/112.35 (Eiropa/Latvija)
No iizi.lv:
ERGO: 109.69
BAN: 117.73
Balva: 123.66
Balta: 151.15
Gjensidige: 120.00
Seesam: 117.30
IF: 163.80
Lētākais - Ergo
Nu es par iem pašiem 109.69, bet vēl ar pēcapkalpošanu, BET, ja esi jau mans klients vai tevi ir ieteicis esošais klients =)
Maija_Eskuella rakstīja: Par octas cenām- kad iegādājos pašreizējo auto 2006.g. janvārī lētākā bija Baltikums - 47 Ls uz gadu. Pēc gada lētākā (ņēmu no brokeriem un ar darbinieku atlaidi) ~Ls 75 (precīzi neatceros IF vai Seesam bija). Šogad man piedāvāja:
> OCTA piedāvājums gadīgai polisei ir šāds:
> IF 137.47
> BTA 117.72
> ERGO 105.44
> SEESAM 98.90
Paņēmu Ergo, jo tur arī ņemu Kasko jau trešo gadu.
Neslikts pieaugums - >50% gadā! Turklāt, ņemot vērā, ka man nav bijuši csn un arī klase ir pieaugusi pa šo laiku.
Patiesībā pieaugums octām bija pat 60% dažās kompānijās jo cenas nopietni nebija celtas vairākus gadus, bet servisi cēla katru mēnesi un mēs arvien vairāk sākām braukāt arpus Latvijas kur zaudējumi ir dārgāki. Pietam ir arī tādas octas kuras ir tikai Latvijai un tās ir lētākas.
Ergo izvēlēties bija tiešām laba doma, jo tur kā bonusu tev vel arī traumas apdrošināja+ nekādu regresu 99.9%
batka rakstīja:
Gregers rakstīja:
batka rakstīja:
Gregers rakstīja:
batka rakstīja: Greger pat to kaju nesaprati.Ja es paņemu veselibas apdrošinašanu un nogažos majas no abeles un salaužu kaju,vai tad man piedzis regresu vai nakamo polisi ierubis 3x dargaku???Kada starpiba starp negadijumu uz ceļa vai majas???Abi ir deļ neuzmanibas
Kāju tu sev salauz, bet uz ceļa nodari citiem, pietam tas, ka bojājums ir minimāls ir tikai veiksmes jautājums, tikpat labi varēji tai autobusā kādu tantiņu pārbiedēt un šī atdotu galus.
Manuprāt nav svarīgi cik liela ir avārija, bet gan tas cik uzmanīgs tu esi pie stūres. Piem. jautājums- ar ko tādu arhi svarīgu tu nodarbojies pie stūres, ka nogulēji autobusu kurā iemauci? A janu tur būtu pa vidu gājējs vai autobusa vietā būtu getz, un vispār, zaudējumus jau netikai krāsai radiji, bet arī maršrutu aprāvi, neaprēķināmi zaudējumi, un varbūt kāds uz dzīvē svarīgākajām darba pārrunām nokavēja...bet tas tā, principā jau po.
Sadarīt sūnus un pēctam vainot kādu par to, ka pienākās likumīgs sod ir soc laiku filozofij, vai piem. amerikāņu- tu viņam nekādi nepaskaidrosi kāpēc tu viņam iekrāvi par to, ka vīņš ieknieba tavam skuķim pakaļā
Paga,paga sodu uzliek ceļu policija.Vai tad apdrošinašanas butiba nav pasargat no liekiem izdevumiem???A sanak ka uztaisi avariju pats pa visu samaksa plus vel kaut kads šaraškinu kantoris uzvaras pardodot polisi.Pašlaik sanak ar OCTU avariju uztaisit neizdevigak neka bez OCTAs.Es jau saprotu ka ne jau tu esi vainigs pie šitas situacijas.
Itkā jā, bet likumdošanā ir paredzēta šī regresa iespēja lai neizlaistos visādi neapzinīgi cilvēki kuri drago pa ielām vai kā citādi rupji traucē mieru uz ceļa un BM tika ieviesta, ka variants tādu cilvēku atsijāšanai vai vesšanai pie prāta, tas ka piem BTA izmanto to punktu ļaunprātīgi ir tikai mūsu letiņu domāšanas stils un kamēr mēs-patērētāji pret šiem izgājieniem nevērsīsimies ar atbilstošu reākciju tikmēr tādas kompānijas būs lielākās Latvijā.
Piem Ergo, Reso, Seesam, IF nekad nav bijuši lielākie pēc peļņām, jo neveic mahinācija un neatsaka klientiem izmaksas balstoties uz mistiskiem aiz ūsām pievilktiem punktiem vai vēršoties ar regresu sīku pārkāpumu gadījumos, kā arī radot viltus produktus lai ar smaidīgām sejām un lieliem solijumiem piesaistītu klientu naudu lai pēctam tos uzmestu.
Man kaut kā neliek mieru tas tavs polises pieaugums no 80 uz 250. Negribi atsūtīt Reģ. nr un teh pases numuru, manuprāt neadekvāts pieaugums.
Tas polises pieaugums bij uz 500+ls tas nebij man bet čomam uz taxi.Auto tika parakstits divreiz un tagad nezinu cik beigas tur sanaca.
Tu vēl būtu par smagajiem ieminējies!!! Tiem piemēram pieaugums pēc avārijas var satādīt pat k LVL.
Bet tāpat par pieaugumu no 80 uz 500 tirš, jo tādam pieaugumam vajag vismaz 2 avārijas viena gada laikā.
Pieaugums no 60 uz 90 ir normālā inflācija, tāpat kā piens pieaug no 50 uz 80 santīmiem.
Pirmais rakstīja: par bta runājot - man tur bija kasko, iebrauca man pakaļā mazda, piezvanīju uz to kantori, kurai bija bta octa (man octa toreiz bija citur, tas tā lai daži brokerīši neiedomājās, ka klienti visu pērk vienā vietā un tāpēc kautko kāds pārdod zem pašizmaksas)
es piezvanīju uz bta mobīlo numuru, sākām rakstīt saskaņoto, vēl nebijām beiguši, kad piebrauca bta mašīna, palīdzēja aizpildīt saskaņoto, safočīja mašinu...
pēc stundas ar aizpildītu saskaņoto aizbraucu uz bta kantori, iznāca "eksperts" un savērtēja... pēc tam izbraucu uz mūsu, tur paskatījās un pierakstīja rindā uz remontu, pēc kādām pāris nedēļām savāca mašīnu, taisīja apmēram nedēļu, tur esot bijuši vēl slēptie defekti par kuriem mūsa vēl esot noslaukusi no bta piķi
tas viss par OCTA līdzekļiem....
un man pouhj, vai viņi piestādīja regresu LMT vai nē
otrs gadījums kasko apdirsinātāju sabiedrībā BALTA.... pie kangaru kalniem kur ir izeja no karjera pretī braucošais smagais man uzmeta ekmeņus, rezultātā priekšas stikls lupatās un izšāva drošības jostu spriegotājus.... balta ielika stiklu, bet spriegotājus atšuva.... pamatojoties uz to, ka es esot parakstījis apskates protokolu kur "eksperts" bija ierakstījis, ka viņš nevar noteikt bojājumu cēloni.....
pēc visa šitā balta nepakautrējās man piestādīt rēķinu par otro maksājumu (kasko bija 2 maksājumos)
domā, ka "brokeris" būtu dabūjis naudu no baltas?????
Khm...
1. Neminēju ,ka jāpērk vienuviet, bet pārdodot tev octu bez peļņas, es rēķinos, ka vēlāk normāls klients apdrošina arī kasko kuru sagādāju pa lēto normālā kompānijā un tur nopelnu, lūk ari pārdot bez peļņas lai vēlāk nopelnītu.
2. Ja nebūtu tā octas lieta tad ar tiem slēptajiem defektiem varētu iet dē!
3.Nu tu pats ar šo detalizēto stāstu pierādi cik laika pasipi, jo piem normāla brokera klienti zin tikai- sasitu, turpat uz vietas uzrakstīju pieteikumu, atbrauca fotogrāfs safočēja, atstāju servisā, saņēmu mašīnu.
4. Vēlreiz jautāju vai esi saskaitījis cik esi patirsis laika salīdzinot cenas, pētot noteikumus un kompāniju slavu lai beigās iesiptu 7 LVL? Lielai daļai cilvēku pazaudētās dažās stundas meklējot pašam kur apdrošināties ir labāk lietderīgi izmantojamas piem aizejot uz baseinu vai pelnot piķi kā arī sajūta, ka viņam palīdz problēmu gadījuma rada drošības sajūtu.
5. Kā tu zināji, ka BTA kasko būs labāks par citiem pirms pārliecinājies? Brokeris zin, ka viņa ieteiktā kompānija ir ok jo viņam ir pietiekami pieredzes lai tā domātu.
6.Brokerim Baltas speciālists arī nebūtu varējis noteikt bojājuma cēloni ja tas nebūtu norādīts gadijuma protokolā, bet brokera klientam būtu norādīts...un ja ne tad par atteikumu tu nebūtu uzzinājis, jo viss būtu nokārtots bez tevis iesaistīšanas.
7.es nebūtu tev ļāvis ņemt Baltu...
Vispār tu izskaties pēc cilvēka kurš pats saviem spēkiem sasipj sev dzīvi un pēc tam visus tajā vaino.
Tava nostāja ir savāda, tu elektrību arī nelieto, ir tak lētāk pašam lāpu satīt un aidedzināt, arī zobu ir lētāk pašam izraut un ja nesāk pūžņot tad var teikt, ka esi mega gudri rīkojies, bet ja sāk tad zobuārsti ir vainīgi, jo nepateica, ka ar sarūsējušām plakstangām var tūdus savārīt.
Pirmais rakstīja: patreizējā brīdī ir viena apdirsināšanas kompānija, kas spēj palīst apmēram 10% zem brokeru piedāvātās octa cenas.... un vēl pievec polisi klāt es samaksāju ~68ls uz gadu.... brokeri piedāvāja kādus 74.60
netici, pārbaudi pats - paprasi par cik polisi var dabūt šitas bta nolicējs, megabrokeris, kurš glābj klientus no regresa un pēc tam piezvani uz baltikumu
Baltikums, BTA, reizēm Balta, pavisam reti BALVA tā rīkojās, tu tos 6 LVL iesipi, bet cik laika patirsi?
Un cik laika patirsīsi ja būs jātaisa tas apdrošinātais auto?
Cik patirsīsi degvielu braukelēdams pa kantoriem utt?
Cik ta reāli iesipi?
Ozz rakstīja: laikam esmu dumjš....
kaa mani brokeris var no kaut kaa pasargaat ja pat tiesa nevar.... Brokeris manaa vietaa regresu maksaas Brokeris kaa mammas un sargeņģeļa hibriids lidinaasies ap mani un sekos tam, kaadus protokolus es parakstu
man domaat ka nee...
Kaa brokeris mani var pasargaat no apdirsinaataaju alkatiibas, it iipashi ja njem veeraa muusu kadru mainiibu un to faktu, kad labaa roka nezina ko kreisaa dara...
aciimredzot vienai daljai cilveeku patiik m/ es taads m/ ka man ir "savs" brokeris
Ir brokeri kuri tikai polisi tev izraksta, bet ir tādi kuri tiešām lidinās un tos protokolus tev palīdz aizpildīt UN AIPILDĪT PAREIZI, pakasīsies ar policiju ja nepieciešams! Brokeris regresu nemaksās, bet var "atrunāt" kompāniju no tādas rīcības, vai ja tiešām esi vainīgs tad sarunās vieglāku regresa apmaksu vai ko citu, variantu ko var izdarīt brokeris ir k, pietam brokeri 99% gadījumu nemaina profesiju, bet tikai nomaina kantori un to klients pat nejūt jo izpildītā darba kvalitāte ir atkarīga par 70% tikai no paša brokera varēšanas un atlikušie 30% no kantora gruntīguma. Pietam ja brokeris būs ko ieteicis nepareizi tad viņš atbild tavā priekšā materiāli un ir apdrošinājis savu atbildību.
batka rakstīja:
Gregers rakstīja:
batka rakstīja: Greger pat to kaju nesaprati.Ja es paņemu veselibas apdrošinašanu un nogažos majas no abeles un salaužu kaju,vai tad man piedzis regresu vai nakamo polisi ierubis 3x dargaku???Kada starpiba starp negadijumu uz ceļa vai majas???Abi ir deļ neuzmanibas
Kāju tu sev salauz, bet uz ceļa nodari citiem, pietam tas, ka bojājums ir minimāls ir tikai veiksmes jautājums, tikpat labi varēji tai autobusā kādu tantiņu pārbiedēt un šī atdotu galus.
Manuprāt nav svarīgi cik liela ir avārija, bet gan tas cik uzmanīgs tu esi pie stūres. Piem. jautājums- ar ko tādu arhi svarīgu tu nodarbojies pie stūres, ka nogulēji autobusu kurā iemauci? A janu tur būtu pa vidu gājējs vai autobusa vietā būtu getz, un vispār, zaudējumus jau netikai krāsai radiji, bet arī maršrutu aprāvi, neaprēķināmi zaudējumi, un varbūt kāds uz dzīvē svarīgākajām darba pārrunām nokavēja...bet tas tā, principā jau po.
Sadarīt sūnus un pēctam vainot kādu par to, ka pienākās likumīgs sod ir soc laiku filozofij, vai piem. amerikāņu- tu viņam nekādi nepaskaidrosi kāpēc tu viņam iekrāvi par to, ka vīņš ieknieba tavam skuķim pakaļā
Paga,paga sodu uzliek ceļu policija.Vai tad apdrošinašanas butiba nav pasargat no liekiem izdevumiem???A sanak ka uztaisi avariju pats pa visu samaksa plus vel kaut kads šaraškinu kantoris uzvaras pardodot polisi.Pašlaik sanak ar OCTU avariju uztaisit neizdevigak neka bez OCTAs.Es jau saprotu ka ne jau tu esi vainigs pie šitas situacijas.
Itkā jā, bet likumdošanā ir paredzēta šī regresa iespēja lai neizlaistos visādi neapzinīgi cilvēki kuri drago pa ielām vai kā citādi rupji traucē mieru uz ceļa un BM tika ieviesta, ka variants tādu cilvēku atsijāšanai vai vesšanai pie prāta, tas ka piem BTA izmanto to punktu ļaunprātīgi ir tikai mūsu letiņu domāšanas stils un kamēr mēs-patērētāji pret šiem izgājieniem nevērsīsimies ar atbilstošu reākciju tikmēr tādas kompānijas būs lielākās Latvijā.
Piem Ergo, Reso, Seesam, IF nekad nav bijuši lielākie pēc peļņām, jo neveic mahinācija un neatsaka klientiem izmaksas balstoties uz mistiskiem aiz ūsām pievilktiem punktiem vai vēršoties ar regresu sīku pārkāpumu gadījumos, kā arī radot viltus produktus lai ar smaidīgām sejām un lieliem solijumiem piesaistītu klientu naudu lai pēctam tos uzmestu.
Man kaut kā neliek mieru tas tavs polises pieaugums no 80 uz 250. Negribi atsūtīt Reģ. nr un teh pases numuru, manuprāt neadekvāts pieaugums.
ma924 rakstīja:
Gregers rakstīja:
ma924 rakstīja: Par regresa prasībām var palasīt 28.03.07.Senāta Civillietu departamenta spriedumu "Par apdrošinātāja regresa prasību". (pieejams www.at.gov.lv/... )
Sprieduma tēze ir, ka sauszemes transportlīdzekļu apdrošinātāja tiesības iesniegt regresa prasību pret personu, kas zaudējumus nodarījusi ar nodomu vai aiz rupjas neuzmanības, nevar tulkot paplašināti un tās nav attiecināmas uz transportlīdzekļa vadītāju, kas noslēdzis apdrošināšanas līgumu.
Par to neattiecināšanau- polise beidzās piesaki regresu, bet tuvāk lūdzu lasīt LTABā. Un Vārdi sauszemes transportlīdzekļu apdrošinātāja tiesības iesniegt regresa prasību pret personu, kas zaudējumus nodarījusi ar nodomu vai aiz rupjas neuzmanības, nevar tulkot paplašināti ir visplašākai punkts, bet ne vienīgais- vēl par iemeslu regresam var būt ailiedzošo signālu neievērošana kam par iemeslu ir avārija un vēl daži vienkārši punkti piem nedegoša kreisās puses tuvā lampiņa vai sezonai neatbilstošas riepas, iespēju regresa ka biezs, viss atkarīgs no kompānijas politikas
Vai vari Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas likumā pārādīt normu, kas apdrošinātājam dotu pamatu tiesā celt regresa prasību pret personu, kas zaudējumis izrasījusi aiz rupjas neuzmanības?
Jidritvai...pašam slinkums LTAB palasīt, rokas līkas?
Saskaņā ar sauszemes tr.l. īpašnieku civ. atb. obligātās apdr. likuma 41. panta 1. daļas 4. punktu apdrošinātājs ir tiesīgs iesniegt regresa prasību pret personu , kura zaudējumu nodarījusi ar nodomu vai aiz rupjas neuzmanībaspiem. ŠĶĒRSOJUSI krustojumu pie aizliedošā luksofora signāla (sarkanā)
Pārējo lasi minētajā likumā.
No ši visa šai topā manis tektā normāli ļaudis kā daži šeit izteikušies izdarīja secinājumu- ja ieplēsi 20 reiz pārlasi ko paraksti, iepazīsties ar saiem pienākumiem un tiesībām, izvēlies kompāniju kura ir ar visatvērtāko politiku pret klientu, pēc iespējas strādā ar brokeri kurš pasargās no probzām, brauc uzmanīgi un samēro savus spēkus ar iespējām.
batka rakstīja: Greger pat to kaju nesaprati.Ja es paņemu veselibas apdrošinašanu un nogažos majas no abeles un salaužu kaju,vai tad man piedzis regresu vai nakamo polisi ierubis 3x dargaku???Kada starpiba starp negadijumu uz ceļa vai majas???Abi ir deļ neuzmanibas
Kāju tu sev salauz, bet uz ceļa nodari citiem, pietam tas, ka bojājums ir minimāls ir tikai veiksmes jautājums, tikpat labi varēji tai autobusā kādu tantiņu pārbiedēt un šī atdotu galus.
Manuprāt nav svarīgi cik liela ir avārija, bet gan tas cik uzmanīgs tu esi pie stūres. Piem. jautājums- ar ko tādu arhi svarīgu tu nodarbojies pie stūres, ka nogulēji autobusu kurā iemauci? A janu tur būtu pa vidu gājējs vai autobusa vietā būtu getz, un vispār, zaudējumus jau netikai krāsai radiji, bet arī maršrutu aprāvi, neaprēķināmi zaudējumi, un varbūt kāds uz dzīvē svarīgākajām darba pārrunām nokavēja...bet tas tā, principā jau po.
Sadarīt sūnus un pēctam vainot kādu par to, ka pienākās likumīgs sod ir soc laiku filozofij, vai piem. amerikāņu- tu viņam nekādi nepaskaidrosi kāpēc tu viņam iekrāvi par to, ka vīņš ieknieba tavam skuķim pakaļā
Kaspersky rakstīja: PM ir Private Mail, ja kas
Rokas līkas, nemāku =)
mazdainis rakstīja: Veel no paaris cilveekiem liidziigu viedokli par COLT ar esmu dzirdejis. Iznemot jauna auto smaku nekas vairak tur nav. Taupigais dzinejs esot uz papira + lidz 90kmh. Vietas bagaznieka vispar necik
Rav4 - padargs, toyota kvalitate- vietas ari necik. Pielauju domu kad 2.0 dzinejs varetu but sprigans gana uz to mazo kasti. Baida remonti- jo tomer 8 gadi braukta.
Kadas vel idejas cenu grupa lidz 10-11 k EUR, mazs un ekonomisks. ???
Maza skoda?
Kindzulis rakstīja: ja Colt tikai pilseetai- tad der- bet ja jaabrauc kur aarpus- absoluuti garaam tas niikulis muuk no smagajiem...
hvz- neerts...paskaljsh... i no treoreetiskaa ekonomiskuma ar ne smakas
(sievasteevam iedegaas..i panjeema lai sajustu jauna auto smarzju )
Tajos 10-11 lieliski ielien Skoda Superb ar normālu komplektāciju un 2.5 TDi. Divus gadus kā darba auto lauzu un tikai labu varu teikt, labs nedārgs apkopē auto.
Coltam spārnos nav to plastmasu kuri dubļus paņem uz sevi tipo krievisku podkriļņiki un tādēļ katru pat vis, vis mazāko akmenīti var salonā dzirdēt+ bagāžnieka nav vispār+ ja ir bērni tad rēķinies, ka ja kāds iebrauks aimugurē tad 100% tik līdz bērniem.
Bet toties samērā uzticams.
Rav4 ir viens, klients tirgo ar 36k noskrējienu, bet man personīgi nepatīk, kautkāds pliks, bet par gaumi jau protams nestrīdās.
Kaspersky
Darbinieka/ bosa situāciju esmu redzējis no abām pusēm un domāju, ka ja esi pieņēmis darbā pēc pārbaudes laika cilvēku kurš tev nav ok tad visdrīzāk ar tevi/mani pašu nav viss ok, tā apmēram.
Kaspersky rakstīja:
Gregers rakstīja:
Njā, laikam visi brokeri tikai bosiņu dēļ aiziet, es jau vienu nomainiju un čuju ka drīz atkal mainīšu kantori, jo kā tu cilvēkam pacel apgrozijumu tā šis sāk domāt ka tas viņa nopelns un sāk fantazēt kā tev % noslaukt un kā smadzeni iesipt =)
Par to sfēru tu gan negodīgi =)
Godīgi, godīgi, tāpat tas lietas būtību nemaina, jo pavisam cita joma
Bosiņi katrā kantorī ir dažādi, ne katram darbiniekam tas patīk, bet ne katram bosiņam arī darbinieks Tagad iepazīstu to padarīšanu no abām pusēm, un viedoklis sāk mainīties.
p.s.
Uz PM varētu atbildēt, kuru tieši kantori tagad pārstāvi. Intereses pēc
Brokeru kantori =) nev vēlēšanās tereklamēties. Ja kādreiz būs vajadzīga palīdzība lūdzu, bet tāpat savu darbavietu šeit saukt kkā negribās.
batka rakstīja:
Gregers rakstīja:
batka rakstīja: Un kapec pec negadijuma OCTU ierubi uz 500 ls ja iepriekseja bij 80 ls???Remonta izmaksas 100ls apskadetajai mašinai.Tas jau tas pats regress gandriz tikai vel 5kartigs
Piecus sotus tu tagad pārspīlē, kādu pusotru maksimums i to ne vienmēr.
Bet tas ka ierubī ir ok, kā brauc tā maksā, man 7 gadi stāžš un viena avārija kurā esmu vainīgs, nobraucu ap 50 000 gadā.
Konkrets gadijums tas bij.Nemaz neparspileju.Kapec vispar butu japaceļ???Kam tad es drošinu???Ja salauzišu kaju tad man nakama veselibas apdrošinašana ari bus dargaka???šito izstastiju vaciešiem tie rec ka ta varot but
Bet ir piemēram cilvēki kuri gadiem nesit auto un sadārdzinājumu pat īsti nejūt, tu klapē un jūti...vrodi viss pareizi...
Ja negribi maksāt tad skaties ko dari kad esi pie stūres.
Taču ja kādam salauzīsi kāju un par to tev ieliks gadus tak nebūsi sašutis?
Tas ir tikai normāli ,ka tiem kuri sit svešus auto ir kaut kāda nepatīkama sajūta pēctam, normāli ļaudis to saprot
Kaspersky rakstīja:
Gregers rakstīja:
Par kadriem piekrītu, katru gadu mainās un katru gadu vasaras sākumā regresi, bet neattaisnotie un stipri strīdīgie bija pazuduši.
Uz kuru sfēru noplūdi no brokeriem? Ja nav noslēpums kādēļ?
Par sfēru atbildēšu izvairīgi - uz pilnīgi nesaistītu
Par iemeslu bija konkrētā uzņēmuma vadība, pareizāk sakot, nomainījusies vadība, kā arī uz to brīdi jauns izaicinājums
Un tajā iepriekšējā sfērā palikušas visai ciešas saites. Ar iespēju atgriezties
Njā, laikam visi brokeri tikai bosiņu dēļ aiziet, es jau vienu nomainiju un čuju ka drīz atkal mainīšu kantori, jo kā tu cilvēkam pacel apgrozijumu tā šis sāk domāt ka tas viņa nopelns un sāk fantazēt kā tev % noslaukt un kā smadzeni iesipt =)
Par to sfēru tu gan negodīgi =)
batka rakstīja: Un kapec pec negadijuma OCTU ierubi uz 500 ls ja iepriekseja bij 80 ls???Remonta izmaksas 100ls apskadetajai mašinai.Tas jau tas pats regress gandriz tikai vel 5kartigs
Piecus sotus tu tagad pārspīlē, kādu pusotru maksimums i to ne vienmēr.
Bet tas ka ierubī ir ok, kā brauc tā maksā, man 7 gadi stāžš un viena avārija kurā esmu vainīgs, nobraucu ap 50 000 gadā.
batka rakstīja:
Gregers rakstīja:
Slinkais rakstīja: kaada tad iz ieega apdroshinaaties, ja var dabuut regressu? neiet runa par paali..
Tur jau tā fīča, parasti normālam vadītājam nav jauztraucās par regresu, bet lūk kādam ir palicis par maz naudas un šis nolēmis uzvārīties.
Pagaidām tikai BTA, ja aizies vel kāda kompānija tad došu ziņu.
Zinu tikai to, ka ERGO nekad nav nodarbojies ar regresiem, tādēļ pats pērku tikai tur octu.
Ja,bet cik gruti servisiem par remontu ir sagaidit naudu no ERGO to gan tu nepareklameji
Nu atkarībā pie kura speca tiec taj Ergo, kautgan pats neko izņemot īpašumu, octu un veselību iekš Ergo klientiem neiesaku jo par to piķi ko prasa ergo var citā kompānijā daudz labāku apkalpošanu un pareizākus noteikumus dabūt.
Kādus divus gadus atpakaļ gan varēju ergo apdrošinātam klientam droši apsolīt ka auto vesels būs divas nedēļas pēc avārijas un ne reizi nepievīlu klientu, bet tad sākās...
Kaspersky rakstīja: Nu par to "šomēnes" Tu kļūdies. Pāris gadus atpakaļ, kad vēl pa brokeriem darbojos, bij tāds pats uzplūdums. Cik pazīstu apdrošinātājus "no iekšpuses", tad tas biežāk saistīts ar kadru maiņu - jaunie nu rāda, ko māk
Par kadriem piekrītu, katru gadu mainās un katru gadu vasaras sākumā regresi, bet neattaisnotie un stipri strīdīgie bija pazuduši.
Uz kuru sfēru noplūdi no brokeriem? Ja nav noslēpums kādēļ?
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
8
Beidzot būs lietus kanalizācija pie Mellužu estrādes, diemžēl sānu aizbūvē ar auto stāvvietām (+ VIDEO)
3
Vairāk nekā pusei šoferu bezmaksas pārbaudē problēmas ar kvēpu filtru; katram desmitajam vēl vasaras riepas
18
Pakaļdzīšanās Rīgā – policija aptur autovadītāju, kurš braucis 1,43 promiļu stiprā reibumā (+ VIDEO)
2
Latvija joprojām ir viens no riskantākajiem Eiropas lietoto auto tirgiem, pieaugot bojājumu skaitam
1
Magistrs rakstīja: Kas tas sunim asti cels, ja ne pats.
Labai precei reklāmu nevajag...
Vairāk gan šiten pļurkstu lai cilvēki pievērstu uzmanību tam, ka brokera pienākumos ietilpst daudz vairāk pienākumu nekā daudziem gribētos darīt, ļoti daudzi izvairās no saviem pienākumie tādejādi makarējot broketu tēlu kopumā.