iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Gregers 12.05.2008 1:04

Sviestc rakstīja:

Gregers rakstīja:

Petka rakstīja: Kā tas regress notiek? Vai sākumā atzītais vainīgais pats iet un skaidrojas, ka tomēr ir bijis tā, nevis kā norādīts protokolā? Vai apsrošinātāji paši skata cauri visus papīrus un jebkuram no mums var atnākt rēķins vai, vēl labāk, paziņojums, ka neesam tomēr bijuši vainīgi!?

Vai tas attiecas tikai uz CP sastādītajiem protokoliem jeb arī uz saskaņotajiem paziņojumiem?

Paldies!

Ja īsi aprakstam tad apmēram tā- vienā dienā apdrošinātājs nolemj, ka viņam po ko par viņu domā un vajag atsist izdoto naudu.

Paceļ arhīvus, savāc kādu čupiņu auto kuri nokļuvuši avārijās pārbraucot pa sarkano, braucot alkohola reibuma utt.

Un tad tev vienu dienu atnāk vēstule ka tad un tad ir bijusi avārija kurā iesaistīti tādi un tādi auto.

Tākā tu esi izdarijis to un to tad no tevis pienākās tik un tik. Viss, prieka pilnas bikses.

Ja esi pietiekami uzņēmīgs vari atsmērēties, bet ne vienmēr atmaksājas. Par to, ka neesi bijis vainīgs neviens neko tev nedos, toties ja piem. BTA redzēs iespēju tevi uzvilkt tad nekautrēsies to arī tūlīt izdarīt.

Regresu teorētiski var vēst pret jebkuru vainīgo 10 gadu laikā.

Tas vai vērsīsies vai nē atkarīgs no katras atsevišķas kompānijas politikas.

Nu moš tad nevaig šmigā braukt,a ja brauc skaidrā,tad domā ko dari,skaties 2x ,a ja grūti ar sajēgu,tad 3x,un tad tādi regresi Tevi nesatrauks

Itkā jau pareizi, BET. Cik bieži Tu pārbrauc pa dzelteno jo nav vērts stāties? A ments protokolā paprivičke ieraksta sarkano, vai nosauc par ailiedzošo nevis pareizi BRĪDINOŠO un tevi iepriecina regress! Tādu formulēšanas prikolu pietiek kad nekaitīgs teikums sataisa nepatikšanas. Bet pats regres jau bija diezgan piemirsta lieta, ja 'sogad BTA neb'utu atg'adin'ajis p'ek's'ni un tik akt'ivi jau s'aktu piemirties

A par šmigu pilnīgi piekrītu, tos promiļu braucējus vispār vajadzētu kastrēt lai nevairojās.

Gregers 12.05.2008 0:59

Sviestc rakstīja: nesaprotu,kas tie jums ir pa megadrapakiem,kam octa ir virs 100 ls gadā.. manam Saab 900 ir 54 ls,un 9-5 arī ir līdzīgi,nu +/-. Nu labi,kad drošinu šamus,tad vienmēr pieminu savu zilupes pagasta mazpisānu miesta psrs laiku pierakstu. Bet nu vai ta ir tik liela atškirība cenās starp rīgu un provincēm? ah jā,Balvā es drošinos.

Salīdzini manu postu kurā minēju cenu atšķirību vienādām mašinām, bet vienam īpašniekam esot lauciniekam(itkā), bet otram pilzētniekam

Gregers 12.05.2008 0:58

modena rakstīja: recluse vnk grib pēc CSNg nokļūt apdrošinātāju melnaja sarakstā personīgi.... iespējams ka šīm nepielec, kā ar jauno auto iegādi ir jauna BM klase - gandrīz vai otra iespēja uzsāky normālo dzīvi...

pie tam ja auto daudz cietis visādos CSNg - tad laikām ar to ir bīstāmāk pārvietoties, nekā ar jauno vai nesistu auto... otrs jautājums- CSNg klasifikācij... noskrāpe svešu auto - sastādi saskaņotu -> -30% no BM klases... stulbi kaut kā sanāk.... nav nekādas atšķirības starp sīkiem un nopioetniem auto bojajumiem...

Nu par to dzīvi nepiekrītu, ja tev ir slikta BM un nopērc jaunu auto tad BM pārlec uz jauno auto. Vienīgā izeja ir nopirkt jaunu auto pirms vecais pārdots, bet arī tad tikai 6 BM un pie tām cenām kuras tiek prognozētas izdevīgāk ir tomēr uzmanīgāk braukt, kas nav nemaz tik sarežģīti manuprāt. Zinu entos cilvēkus kuri neskatoties uz salīdzinoši atru braukšanu ir sakrājuši 14 BM.

Gregers 12.05.2008 0:54

DeaDMoroZZZ rakstīja: nu greger ? kas par kaktu kantoru tevi algo ? slabo publiski pateikt ??? D brokeri, sevi cienoshi un taadi kas ir prifesionaalji, shitaa sevi neblamee publiskaa telpaa.... bet tu sevi laikam tikko pataisiji par nulli... taapeec nekad neatziisies, kuru kantoru paarstaavi

Kā tieši es izblomējos?! Vai ar to, ka nevēlos nevienam te neko pārdot? Ja būs problēma, labuprāt palīdzēšu, bet tirgoties netaisos-klientu pietiek!

Starpcitu, es tak nejautāju kuras dabavietas darbalaiku tu iznieko šeit sēdēdams...

Gregers 12.05.2008 0:51

recluse rakstīja: Man piemēram par to laucinieku lēto octu ir reāls zobs, jo dēļ viena tāda Rēzeknes rajona iedzīvotāja nācās šķirties no auto pie otrā krustojuma iebraucot Rīgā. Tā kā nesaprotu, kāpēc viņiem ir lētāk.

Nu bet veco gaz vismaz pagaidām pēc tabulām ar visu to, ka ir virs 1.8t un zemāku klasi, ir lētāk apdrošināt nekā 97.g. auto zem 1.5t un 9 klasi.

Es būtu par vadītāju atbildības apdrošināšanu, nevis atsevišķu auto octu.

Man jau arī liekās negodīgi, bet tā nu iegājies un pie mums nav pieņemts kautko main;it kamēr kādam deputātam personīgās intereses nav skartas.

Gregers 12.05.2008 0:50

Petka rakstīja: Kā tas regress notiek? Vai sākumā atzītais vainīgais pats iet un skaidrojas, ka tomēr ir bijis tā, nevis kā norādīts protokolā? Vai apsrošinātāji paši skata cauri visus papīrus un jebkuram no mums var atnākt rēķins vai, vēl labāk, paziņojums, ka neesam tomēr bijuši vainīgi!?

Vai tas attiecas tikai uz CP sastādītajiem protokoliem jeb arī uz saskaņotajiem paziņojumiem?

Paldies!

Ja īsi aprakstam tad apmēram tā- vienā dienā apdrošinātājs nolemj, ka viņam po ko par viņu domā un vajag atsist izdoto naudu.

Paceļ arhīvus, savāc kādu čupiņu auto kuri nokļuvuši avārijās pārbraucot pa sarkano, braucot alkohola reibuma utt.

Un tad tev vienu dienu atnāk vēstule ka tad un tad ir bijusi avārija kurā iesaistīti tādi un tādi auto.

Tākā tu esi izdarijis to un to tad no tevis pienākās tik un tik. Viss, prieka pilnas bikses.

Ja esi pietiekami uzņēmīgs vari atsmērēties, bet ne vienmēr atmaksājas. Par to, ka neesi bijis vainīgs neviens neko tev nedos, toties ja piem. BTA redzēs iespēju tevi uzvilkt tad nekautrēsies to arī tūlīt izdarīt.

Regresu teorētiski var vēst pret jebkuru vainīgo 10 gadu laikā.

Tas vai vērsīsies vai nē atkarīgs no katras atsevišķas kompānijas politikas.

Gregers 11.05.2008 23:14

anonimikis rakstīja: krašot ar OCTAs izmaksu savas vainas dēļ var tikai reizi pa 2 gadiem. tad var izbraukt uz 6 klasi.

Tāpat jau neizdevīgi sanāk!!!

Zaudē apzinīgā vadītāja atlaides kuras jau šogad dažiem auto sastāda ap 100 LVL.

Gregers 11.05.2008 23:13

Gregers rakstīja:

recluse rakstīja: Bet tie apdrošinātāji jau badā nemirst. Kādu auto jāpērk, lai varēu reāli iepist santīmu uz octa rēķina, zb jau tie necipari. Nav ne avāriju, ne sodu un pat brīdinājumu, bet jau defaultā jāmaksā vairāk kā kkādam lauku iedzīvotājam, jo redz dzīvoju Rīgā.

Būtu ļoti labi, ja octa pielīdzinātu kasko cenai, tad varētu veco gaz izvilkt, kuram kasko būtu max 50 Ls, un tas jau būtu 30% no auto cenas.

Ģan apdrošinātājiem, gan brokeriem tā Octa tikai zaudējumus nes! Nekāda varka tur nesanāk.

Lai lētāk būtu jāpērk pēc iespējas jaunāks un vieglāks auto+ jaraksta uz 2 grupas invalīda laucinieka vārda, octa tad būs par kapeikām. Manējā savu kraisleri par 64 LVL apdrošināja ar 6 BM jo nav pierakstīta lielpilsētā, bet man par tādu pašu auto paņēma 100+.

Gazu tikai kā raritāti var apdrošināt un tas jau kādus k LVL maksās, tākā varka nesanāks =)

Precizēju- Man 11 BM.

Gregers 11.05.2008 23:11

recluse rakstīja: Bet tie apdrošinātāji jau badā nemirst. Kādu auto jāpērk, lai varēu reāli iepist santīmu uz octa rēķina, zb jau tie necipari. Nav ne avāriju, ne sodu un pat brīdinājumu, bet jau defaultā jāmaksā vairāk kā kkādam lauku iedzīvotājam, jo redz dzīvoju Rīgā.

Būtu ļoti labi, ja octa pielīdzinātu kasko cenai, tad varētu veco gaz izvilkt, kuram kasko būtu max 50 Ls, un tas jau būtu 30% no auto cenas.

Ģan apdrošinātājiem, gan brokeriem tā Octa tikai zaudējumus nes! Nekāda varka tur nesanāk.

Lai lētāk būtu jāpērk pēc iespējas jaunāks un vieglāks auto+ jaraksta uz 2 grupas invalīda laucinieka vārda, octa tad būs par kapeikām. Manējā savu kraisleri par 64 LVL apdrošināja ar 6 BM jo nav pierakstīta lielpilsētā, bet man par tādu pašu auto paņēma 100+.

Gazu tikai kā raritāti var apdrošināt un tas jau kādus k LVL maksās, tākā varka nesanāks =)

Gregers 11.05.2008 23:05

robchix rakstīja: Teh. pase mashiinaa. Mashiina darba staavvietaa, (shodien lietoju)

Nu situaacija bija sekojosha, pagaashgad atjeedzos, ka OCTA jaapeerk, paaris vietaa pabaazos, nu meerens shoks, ap 250-270. Iegaaju "Baltaa", oho, 130 - .

Nu protams, apdroshinaajos tur.

Taatad man no 6 klases nokrita uz 4.

Jaapieziime, ka jaa, bija siiks negadiijums, pieskaaros sat. autobusa pakaljai, man izbira lukturi, palociijaas bamperis. Autobusam laikam paarkraasoja bamperi, jo peec LTAB datiem izmaksa ir bijusi 48 lati.

Tagad visur OCTA cena ir pusliidz vienaada, no 216 liidz pat 300 (izslaveetajaa Baltikumaa)

BET, ja pagaashgad par iespeejamo Baltas OCTAs akciju vareeja nojaust, tad polisee nekaadu noraazhu uz to nav, ir piemaksas kods BM4 un viss.

Tad, kaada X peec, ja man gadu nekas nav noticis, vinji nolemj pacelt cenu par 100%, pie tam ka klase paugstinaas uz 5.

Reaali, man tagad OCTA polises cena sanaaks daudz lielaaka, nekaa KASKO, protams, ja kaads veleesies 96 gada auto vispaar peec KASKO droshinaat.

Ka Tev saku, tur nav nek

ada saistība ar akciju, togad značit uz tavi kategoriju bija tendēta Balta un lūk Tev zemāka cena.

Šogad piemēram citādi visdārgākais (bet labākais) Ergo ik pa laikam izrādās kādam autiņam neparasti lēts, nākošgad varbūt tā nebūs.

96 gadu var apdrošināt Baltikumā un vēl pāris kompānijās.

Gregers 11.05.2008 22:27

He, he...tie smago īpašnieki kuri prauca šos gadus uz tausti kā saka, šogad gaidija pārsteigums- OCTA polise maksāja 1000+ LVL =) zinu dažus kuri pat bez octām braukalē, jo uzskata, ka lētāk ir samaksāt ceļiniekam un cietušajam nekā apdrošinātājam.

Viņi tikai nerib ņemt vērā to, ka arī kaska nedarbojās ja nedrīksti piedalīties satiksmē.

Gregers 11.05.2008 22:18

robchix rakstīja: Klau, kaa izskaidrosi faktu, ka pagaashgad par OCTU "Baltaa"bija jaamaksaa 130 ls (ar 4 BM klasi), bet shogad jau 260 ls (klase pieauga uz 5).

Nesuudiigs "inflaacijas" pieaugums, par nieka 100%

Aciimredzot pagaashgad "Balta" uztaisiija akciju, savaacA pikji no gribeetaajiem, a shogad peekshnji kljuva taada pati hapugu kompaanija kaa paareejaas.

Atsūti man teh pases nr un mašīnas nr. pateikšu vai tā bija laba cena, bet vispār, inflācija tiešām bija ievērojama, cenas cēla katras trīs nedēļas.

Baumo, ka eiro savienība grib panākt lai octa cenas ir stipri līdzīgas kasko cenām, tātad varu iepriecināt-cenas kāps vēl!

Pats jau ar, pagājušogad samaksāju 58 LVL, bet šogad jau 100+. Neko darīt, kamēr servisi apdrošinātāju uztvers kā varkas avotu tikmēr cenas kāps =(

Gregers 11.05.2008 21:33

Dzīvi dzīvoju, bet nebiju iedomājies, ka piķa plankumiņi var radīt problēmas!!!

Kā jau te viens biedrs minēja-aizdzen uz moiku kur ar rokām mazgā un nebūs Tev to punktiņu!

Gregers 11.05.2008 20:57

Kindzulis rakstīja:

Sviestc rakstīja: Intresanti, ko tas Gregers pīpē

briizjam izskataas ka kaukaadas kaprona zekjes....

Nekā nebija!

Tikai dabīgu mantu =)

Gregers 11.05.2008 14:19

Yetti rakstīja:

Gregers rakstīja:

Pabridini cilvēku a šis vēl murkšķ... =(

un ja kaut kas ir bijis - ko tā tava brīdināšana dos?

visi sāks naudu krāt?

Nu normāli cilvēki vienkārši pdomā ai ir vērts pirkt OCTA polisi iekš BTA.

Vispār dīvaini, pat Balta un Balva jau atmetusi regresus, bet lielākā Latvijas apdr. kompānija ar tādām kernjām nodarbojās.

Gregers 11.05.2008 14:17

alisters rakstīja:

Gregers rakstīja:

Pirmais rakstīja: vāji slēpta apdrošināšanas brokeru kantorīša reklāma

Neko nereklamēju!!

Negribi lai šeit ko reizēm svarīgu pasaku tad arī neteikšu!

Pabridini cilvēku a šis vēl murkšķ... =(

Nevajag jau uzreiz KI-KE-RI-Gū!

Visu ko drīkstēju pateikt, pateicu.

Pamet drusku detaļas, kas un kā, izvērtēšanai, tā teikt. A, to sanāk slovobludstvo da purkšķināšana!

Gregers 10.05.2008 21:03

DeaDMoroZZZ rakstīja:

Gregers rakstīja: Principā tikai gribēju visus pabrīdināt, ka BTA atkal ir atsācis regresa lietas pret vainīgajiem avārijās!

Nebiju kādus 5 gadus dzirdējis par regresiem, ja nu tikai pret dzērājiem, bet te divu mēnešu laikā trīs klienti saņēma vēstules ar info par to, ka jāsamaksā par zaudējumiem. Viens no negadījumiem par kuriem šomēnes piestādija rēķinu 6770 LVL ir noticis pieci gadi atpakaļ!

Lietas spējām ar klientiem izrullēt lai nebūtu jāmaksā, bet nu līdz ar matiem =)

Viss, vairāk laikam arī neko teikt negribēju.

Veksmi uz ceļiem un personīgajā dzīvē.

Ar cieņu Gregers.

man vajag 6 maajaam apdirshinashanu un diviem auto kasko

kuru brokeru kantori tad tu parstavi ?

Šeit nekuru...

Varu vienīgi tāpat atbildēt uz kādu jautājumu un brīžiem ko svarīgu ierakstīšu ja Moders nepiegriezīs skabekli =)

Gregers 10.05.2008 21:00

Storms rakstīja: Bļāviens, bet tas tak ir absolūti pretēji pamatidejai napig vispār OCTU sāka ieviest! Gribēja cietušos atbrīvot no reketiera statusa bet vainīgo pasargāt no reketa. Tb maksā par apdrošitāšanu un apdrošinātājs sedz zaudējumus ja kas gadās. Tagad atkal viss kājām gaisā! Atgādina vecos bandītu laikus kad maksāji jumtam kas tevi centās pasargāt no mēsliem, bet ja uztaisi ziepes tad tā pat pie tevis atbrauc baņģugas un uzsēdina uz skaitītāja. Tas tak ir sviests kautkāds...

Ja nu vienīgi šie klienti ir pacentušies lai apdrošinātājam būtu pastiprināta interese par viņiem.

Regresa ideja ir ok, ja tu pa pālim vai citādi RUPJI pārkāp csn tad arī maksā ragā, bet dažas 'viltīgas' apdrošināšanas sabiedrības izmanto varkai punktu KLAJAS NEUZMANĪBAS REZULTĀTĀ IZRAISĪTS CSN, gumijoti vai ne

Gregers 10.05.2008 20:57

KukUUputnis rakstīja: Ojohaidii, regresa prasiibai laikam 5 gadi turpu vai shurpu ir po...taada lieta kaa noilgums neeksistee Ofigelji jaunieshi, bet ja plaans nepildaas,

Noilgums ir, 10 gadi.

Bet tāds interesants fakts, ka policijas lietām noilgums kudiš īsāks un ja šobrīd atklājās, ka kkas pierakstīts protokolā nepareizi tad apstrīdēt nav iespējams.

Vot i apdrošinātāji nogaida noilgumu lietai un tad bliež regresu.

Gregers 10.05.2008 20:55

Pirmais rakstīja: vāji slēpta apdrošināšanas brokeru kantorīša reklāma

Neko nereklamēju!!

Negribi lai šeit ko reizēm svarīgu pasaku tad arī neteikšu!

Pabridini cilvēku a šis vēl murkšķ... =(

Gregers 10.05.2008 0:26

bobcat rakstīja: vēl viens posts.Bet jautājums ir paliek atklāts, ko lieto f1?

riepu montāžas centrs šogad līdzdarbojās kāda vidusskolēna zinātniskajā darbā par spiediena izmaiņām riepā, ja tās uzpildē izmantots slāpeklis. Tā kā pētījuma rezultāti ir pietiekami interesanti, nolēmām ar tiem iepazīstināt arī „Autoinfo” lasītājus. Pētījuma objekts ir 15 collu riepa ar profilu 195/50, kuras tilpums ir 20,78 litri.

Riepa +10 grādu temperatūrā tika uzpildīta ar gaisu un slāpekli līdz spiedienam 2,2 atmosfēras. Pēc diennakts -10 grādu temperatūrā tika izmērīts spiediens – riepā ar gaisu tas bija 1,7 atmosfēras, bet riepā ar slāpekli 2 atmosfēras. Abas riepas -10 grādu temperatūrā tika piepildītas līdz nepieciešamajam spiedienam 2,2 atmosfēras un atstātas uz diennakti +20 grādu temperatūrā. Pēc 24 stundām +20 grādu temperatūrā spiediens riepā ar gaisu bija 2,7 atmosfēras, bet riepā ar slāpekli – 2,4 atmosfēras. Viennozīmīgi slāpeklis rekomendējams automašīnām ar riepu spiediena kontroles sistēmu, īpaši pavasari, kad Latvijā raksturīgas krasas nakts un dienas temperatūras atšķirības.

Nemainīgs spiediens riepā – ne par augstu, ne par zemu nozīmē vienmērīgu riepas nodilumu, zemāko iespējamo degvielas patēriņu un augstāku drošību, jo automobilis saglabā prognozējamu vadāmību arī smagos braukšanas apstākļos. Slāpekļa priekšrocības plaši novērtē autosportā. Bez tam virknei autotransporta slāpeklis ir obligāts. Vācijā tas ir operatīvo dienestu autotransports un pasažieru autobusi. Slāpekli aizvien plašāk izvēlas arī privāto auto īpašnieki. Piemēram, Vācijā lielākās daļas automašīnu riepās tiek pildīts slāpeklis, bet jaudīgo spēkratu īpašnieki to uzskata par brīvprātīgi obligātu drošības nosacījumu.

Ta jau sanāk, ka gaiss ir labāks =) kad slidens automātiski padara nedaudz mīkstāku riepu lai saķere labāka, bet vasarā atkal padara cietāku! Cool!!!

=)

Gregers 10.05.2008 0:24

www.formula1.com/...

Reku šiten ir rakstīts, ka pilda ar gāzi, pietam speciālu kura netikai nemaina piedienu, bet arī saglabā nepieciešamo 90-110 grādu temperatūru kura nepieciešama lai riepas nodrošinātu maksimālu saķeri.

Gregers 10.05.2008 0:16

Sviests!

Reāli tā gāze ir nepieciešama tika super dauniski zemprofīla riepām!

Normālai piem. Audi 215/55/16 to atšķirību starp 2.2 un 2.5 tu nekad nejutīsi.

ZR arī veica šo pētijumu un pēc ilgiem un ļoti sarežģītiem testiem atzina par lohotronu!

Pats ar gāzi piepūšu riepas kad braucu pagāzt pa trassi, jo tu tiešām var just kā riepa ar 225/30/18 maina savu cietību un sasilstot dilst vidus, bet atdziestot sit cauri pagriezienos.

Bet lai uz ceļiem parastām mašīnām...nu janu vienīgi ir arī spinneri un citi bling, blingi...

Gregers 09.05.2008 0:11

Bess rakstīja: Bracus.Tak uzraksti to pretenziju un redzēsi vai kaut kas mainās.

Cik var saprast pats neko nedari lietas laba ,tikai uzklausi dīlera servisa darbinieku neobjektīvus ,mutiskus spriedumus kas nav pat papīra vērti.

Gregors. Neatkarīgs eksperts nav tas pats tāmētājs no apdrošināšanas kantora.www.ptac.gov.lv/... .

Par izmaksām . 5x pretlikumīgas trešo personu darbības,3x CSN kur esmu cietušā puse ,1x CSN ar abpuseju vainu,1x dabas kataklizma( vētra),3x nelieli bojājumi ,kas uzrodās stāvvietās no citu auto vadīdāju nemākulīgi stūrētajām automašīnām,2x pats ar līkām rokām.

Privātpersona. Parex.

Vispār jau Gregers.

Pārlasi velreiz, nēesmu teicis, ka tāmētājs ir nēatkarīgais! Tieši otrādi- ieinteresētā puse, bet uz viņa+servisa slēdziena nesapasēšanas pamata var piesolīt servim tiesu un aicināt nēatkarīgo ekspertu.

Par to visu čupu varu tikai cienīt Tevi par to, ka nemaini katru gadu apdrošinātāju ļaujot atpelnīt Parexam(nu jau Gjensidige) atsist iegūldīto Tevī.

Pēc savas pieredzes varu teikt, ka stāvvietas sīceni izdevīgāk un ātrāk ir novērst Autoringā par 24 LVL lielo pulēšanu.

Lai Tev veicās uz ceļiem un stāvvietās!

Gregers 09.05.2008 0:04

Pirmais rakstīja: varbūt speciālisti šeit varētu pie reizes pakonsultēt mani - vai man ir jēga apdrošināt savu mašīnu....

apdrošināšanas maksājums manuprāt ir viena vienīga naudas izspiešana no manis :@

Kas pa auto?

Par izspiešanu- ja uzskati Kasko par veidu kā nopelnīt tad ir izspiešana, bet ja par veidu kā nodrošināt, ka arī rīt neskatoties neuzko brauksi ar auto tad kasko ir ļoti pat ok.

Pats 6 gadu laikā nevienā avārijā nēesmu iesaistīts, bet tāpat drošinos uz 60 LVL pašrisku bojājumiem.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti