iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
M77 16.05.2012 15:04

sarashkins rakstīja:

Slinkais rakstīja: ieteiktu pietureties pie originālās metodes. un ta 90% gadijumos ir sasitīta ar spec atslēgu kloķenes skriemeļa noturēšanai, nespriegojot pašu vārpstu. veciem aužiem es lietoju šo, uzmetinaju pa 15min content20-foto.inbox.lv/...

Diezvai šī ir oriģinālā? automn.ru/...

Domāju izurbt skriemelī 2 caurumus un uztaisīt rīku no leņķdzelzs, lai var kā te (apakšējā bildē): www.klann-online.de/...

Bet, vai tie caurumi neradīs disbalansu, vai tam skriemelim tas nav tik būtiski?

M77 16.05.2012 15:01

Seene rakstīja:

M77 rakstīja:

Seene rakstīja: Cilvēks neapdomīgi pateica, ka neielaidīsies diskusijās, jo situācija ir nofilmēta. CP "izņēma radardetektoru", un tad pievērsās diskusijām.

Tad vajag reģistrātoru, kas prot rakstīt pa WiFi un datu nesējs darbojas atsevišķi, autonomi. Tas būtu noderīgi arī, ja auto tiek nozagts "pie mājas" - ieraksts būtu mājā un pieejams. Varbūt varētu pat darboties kā papildu signalizācija - pazuda signāls = trauksme.

Tāpec jau rakstīju, ka vajag GSM. WiFi nav pārklājums visā Latvijā.

Pietiek, ka ir pārklājums starp IP WiFi kameru un WiFi datu glabātuvi. Ja nesaprati, domāts LAN, ne Internet.

M77 16.05.2012 14:57

M77 rakstīja:

Shiirs rakstīja:

M77 rakstīja: Galu galā - P0400 kļūda vairs neuzrādās (EGR ir OK), bet ir šī joprojām ir \"Present\":

P1690 - Malfunction Indication Lamp (MIL) Circuit Open

(04) - Present

Nospiežu \"Clear faults\", bet tā nepazūd, kaut vai dzinējs pat nedarbojas - tikai aizdedze ieslēgta. Neesmu vēl skatījies, ko tā nozīmē, bet tagad noprotu, ka defektu tieši MIL ķēdē - tāpēc to arī uz spidometra neredzēju, kad bija aktuāla reāla problēma.

nu paga. tu kad pagriez aizdedzi, tev tad MIL lampinja deg panelii vai nedeg? ja nedeg, tad tapec tev ta kluda ari ir \"present\", jo vinai pie tadas atslegas pozicijas visu laiku ir jadeg. un tapec tu vinu ari nevari nodzeest. nonem instrumentu paneli un paskaties vai lampinja nav izdegusi vai izskruveta, ja tev tik loti tas interese.

Tieši to arī taisos darīt. Droši vien, ka kaut kas darīts ar to lampiņu.

P1690 - Probable cause: Wiring, MIL

Vārdusakot, A lampiņu spidometrā neatradu.

content6-foto.inbox.lv/...

M77 16.05.2012 14:02

ak rakstīja: turbomotors.lv

Nopietns kantoris!

\"Mūsu jaunā, dinamisks attīstošās kompānija \"Turbomotors\" saka darbību Latvijas autopakalpojumu tirgū no 2006.gada sākuma.\"

turbomotors.lv/...

M77 16.05.2012 13:35

IP WiFi kamera + WiFi storage!

M77 16.05.2012 13:34

Seene rakstīja: Cilvēks neapdomīgi pateica, ka neielaidīsies diskusijās, jo situācija ir nofilmēta. CP "izņēma radardetektoru", un tad pievērsās diskusijām.

Tad vajag reģistrātoru, kas prot rakstīt pa WiFi un datu nesējs darbojas atsevišķi, autonomi. Tas būtu noderīgi arī, ja auto tiek nozagts "pie mājas" - ieraksts būtu mājā un pieejams. Varbūt varētu pat darboties kā papildu signalizācija - pazuda signāls = trauksme.

M77 16.05.2012 8:45

DekstersFF rakstīja:

HIPPY rakstīja: Vai var palūgt nepiesārņot ēteru?

Kurš var parādīt konkrētu video no konkrēta aparāta un aprakstīt + un –

Te no mana ķīnieša foto2.inbox.lv/...

Pieeja liegta!

Šis albums ir privāts

M77 16.05.2012 8:20

Slinkais rakstīja: es teiktu kaitnieciskas, nevis interesantas.

Nu, tās metodes neizdomāju es, sakasīju pa ru forumiem!

Tālab jau šis topiks - kas no tā visa ir pielietojams un kas ne?

M77 16.05.2012 0:36

Slinkais rakstīja: ieteiktu pietureties pie originālās metodes. un ta 90% gadijumos ir sasitīta ar spec atslēgu kloķenes skriemeļa noturēšanai, nespriegojot pašu vārpstu. veciem aužiem es lietoju šo, uzmetinaju pa 15min content20-foto.inbox.lv/...

Lūdzu paskaidrot - kas ir "oriģinālā metode"?

M77 15.05.2012 14:47

Nav nekāds jaunums, bet mazliet pietrūkst, ka jau kādu laiku ar Gogoli nevar neko atrast no dinamiskā portāla forumos rakstītā! Kāpēc tāda laba lieta bija jāpiegriež?

lmgtfy.com/...

M77 15.05.2012 11:57

Shiirs rakstīja:

M77 rakstīja: Vēl bez šīs laiku pa laikam parādās:

P0703 - Brake-Light Switch Circuit Incorrect Signal

(0B) - Not present

Nekad neesmu noķēris to ar statusu "Present", lai gan pabraukāju apkārt diezgan ilgi, ik pa brīdim atjaunodams kļūdu sarakstu. Tā arī nesapratu, sakarā ar ko tā parādās. Bremžu uguņi ir ok.

P0703 Brake-Light Switch Circuit Incorrect Signal Неправильный сигнал цепи выключателя стоп-сигнала

P0703 - Brake switch B - circuit malfunction

Probable cause - Wiring, brake switch, ECM/PCM/TCM

M77 15.05.2012 11:17

Shiirs rakstīja:

M77 rakstīja: Galu galā - P0400 kļūda vairs neuzrādās (EGR ir OK), bet ir šī joprojām ir "Present":

P1690 - Malfunction Indication Lamp (MIL) Circuit Open

(04) - Present

Nospiežu "Clear faults", bet tā nepazūd, kaut vai dzinējs pat nedarbojas - tikai aizdedze ieslēgta. Neesmu vēl skatījies, ko tā nozīmē, bet tagad noprotu, ka defektu tieši MIL ķēdē - tāpēc to arī uz spidometra neredzēju, kad bija aktuāla reāla problēma.

nu paga. tu kad pagriez aizdedzi, tev tad MIL lampinja deg panelii vai nedeg? ja nedeg, tad tapec tev ta kluda ari ir "present", jo vinai pie tadas atslegas pozicijas visu laiku ir jadeg. un tapec tu vinu ari nevari nodzeest. nonem instrumentu paneli un paskaties vai lampinja nav izdegusi vai izskruveta, ja tev tik loti tas interese.

Tieši to arī taisos darīt. Droši vien, ka kaut kas darīts ar to lampiņu.

P1690 - Probable cause: Wiring, MIL

M77 14.05.2012 23:37

bobcat rakstīja:

M77 rakstīja:

bobcat rakstīja:

Līdzīgas sajūtas pēc Strēļa kunga servisa (tas kurš Melnsila ielā)

Vilnis 29411320?

jap, a kas?

Nekas. Esmu daudz labas atsauksmes par viņu dzirdējis. Bet, kā redzi, man patīk pašam lietas apgūt un realizēt.

M77 14.05.2012 22:53

Chankaishi rakstīja: Manam bembikam ir tieshi taa pat! Apdzenot uzspiezh gaazi, iestaajaas taada kaa bedre, tik peec juutama mirklja, gan diez vai 2 sekundes, mazaak, paraadaas iistais uzraaviens. Diezgan nepatiikams variants, viss it kaa kaartiibaa, bet taa nu tas ir Taa bijis vienmeer, ja tev tas saacies nesen, varbuut arii ir kaada vaina.

Kurš bembis, ja nav noslēpums?

M77 14.05.2012 22:40

bobcat rakstīja:

Līdzīgas sajūtas pēc Strēļa kunga servisa (tas kurš Melnsila ielā)

Vilnis 29411320?

M77 14.05.2012 20:58

Vēl bez šīs laiku pa laikam parādās:

P0703 - Brake-Light Switch Circuit Incorrect Signal

(0B) - Not present

Nekad neesmu noķēris to ar statusu "Present", lai gan pabraukāju apkārt diezgan ilgi, ik pa brīdim atjaunodams kļūdu sarakstu. Tā arī nesapratu, sakarā ar ko tā parādās. Bremžu uguņi ir ok.

M77 14.05.2012 20:57

Galu galā - P0400 kļūda vairs neuzrādās (EGR ir OK), bet ir šī joprojām ir "Present":

P1690 - Malfunction Indication Lamp (MIL) Circuit Open

(04) - Present

Nospiežu "Clear faults", bet tā nepazūd, kaut vai dzinējs pat nedarbojas - tikai aizdedze ieslēgta. Neesmu vēl skatījies, ko tā nozīmē, bet tagad noprotu, ka defektu tieši MIL ķēdē - tāpēc to arī uz spidometra neredzēju, kad bija aktuāla reāla problēma.

M77 14.05.2012 18:44

Rezumēšu - tika salabots:

1. EGR darbība - bojāti bija EGR vārsts un 2 EGR vadības solenoīdi - bojātas membrānas = vakuums 2x mazāks kā normāli. Tagad iegūts vēl papildus bonuss - stingrākas bremzes.

2. Nomainīts ieplūdes spiediena sensors (MAP) - šis tad arī atgrieza prāvu zudušo zirgu skaitu. Bet nomainītais ir lietots, kas liek domāt, ka ar jaunu būtu vēl labāks rezultāts. Jo - pamērīju MAP sensora signālu, jābūt šādi - pie ieslēgtas aizdedzes (dzinējs nedarbojas) - 2 volti, tukšgaitā 1,5 volti, ar gāzi grīdā 4,5 volti, tad lūk, manam pašreizējam MAPam laukā nāk attiecīgi 1,8 2,0 un 2,8. Jādomā, ka īsti riktīgs nav tieši sensors, jo nesakrīt pirmie 2 rādījumi, par gāzi grīdā vēl varētu domāt, ka, iespējams, tas spiediens tur nav tik liels kāda turbo sistēmas defekta dēļ (caurums trubā, turbīna labi negriežas utt).

3. Pamērīju arī MAFu, tas gan rāda pareizi. Un labi, ka kļūdījos ar MAFa tīrīšanu - sapūtu kontaktu tīrītāju uz pirmo drāti, ko ieraudzīju, bet tas izrādījās ieplūstošā gaisa temperatūras sensors (tobrīd vēl nezināju, ka tāds arī tur iebūvēts), pats MAFs ir paslēpts dziļi iekšā un redzams vien pa mazu "lodziņu".

M77 14.05.2012 16:05

Tāks, uzliku 2 lietotus solenoīdus no šrota, mašīna zvērs, man jau liekas, ka nekad tik labi nav braukusi, bet, varbūt, esmu piemirsis, kā bija pirms 6 gadiem.

M77 14.05.2012 12:43

primo rakstīja: nezinu kā konkrētā līme, bet "veco" laiku gumijas līme bija šķaidāma ar bendžu, tātad arī ar bendžas radinieku soļķi.

iesaku pārliecināties laikus.

soļķis tur klāt netiek - tikai vakuums no vakuumsūkņa, atmosfēras gaiss no otras puses, vēl no vakuumsūkņa mazliet pa retam iepil kāda eļļas pile, kam arī nevajadzētu tā būt, un ko var novērst.

M77 14.05.2012 12:41

Shiirs rakstīja: tada liimeesana ir nenopietns remonts. ja tos varstinjus var izjaukt, tad iespejams pasas membranas ka remonta komplektu var dabut ari jaunu - origjinalu. jainteresejas pie opel dileriem.

Dīleris piedāvā tikai oriģinālu par Ls 158... nekādi remkomplekti. Grosauto piedāvā par 147, ebay jaunu par 70 - www.ebay.co.uk/... :MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

Šrotā lietots - Ls 15

M77 13.05.2012 23:33

bobcat rakstīja: foršs pēcpusdienas seks tev ar tie vārstiem. Es nopirku jaunu

un aizmirsu par šo sāpi. Gadu atpakaļ tas maksāja pie ādama ~70 ls bez gm simbolikas.

vaakuma mērītājs gan tād labs tev sanāca. Vai nebija lētāk nopirkt manometru?

3 Ls par 25 metriem caurulīšu, plus šķipsniņa zilo graudiņu. Bet manometra nevienā tuvējā bodē nebija, no ebaya tādu ko vēlētos jāsūta par pārdesmit Ls, un jāgaida vairākas nedēļas, a gribējās "uz sitiena", sanāca tīri ok variants priekš vīkenda!

M77 13.05.2012 16:22

M77 rakstīja: Tātad, vadoties no šīm instrukcijām forum.vectra-team.com/... izjaucu un iztīrīju vakuuma solenoīdus, noslīpēju centrālos mazos vārstiņus no iestrādātajām rievām. Virtuvē tagad valda petrolejas aromāts!

Bet (c) Godmanis. Atklājās, ka diviem no trīs solenoīdiem ir bojātas membrānas - vienai divi nelieli dažu milimetru plaisas, otrai ieplīsums pa 1/4 riņķa. Bet arī šāds rezultāts ir labs, tagad vēl jāiegādājas no šrota lietoti aizstājēji pa 15 Ls gab, vai arī kaut kā jāsalabo vai jāaizstāj esošās bojātās membrānas, jāmeklē pa inetu, vai kādam nav bijujsi tamlīdzīga pieredze.

Es tā padomāju- a ko man zaudēt - tikai mazliet mana laika, un paprovēju tās membrānas salīmēt. Izmantoju gumijas līmi no vienas puses, tad sieviešu zeķes gabalu, ko piesūcināju ar līmi, parī tam santehnikas blīvlentu 2 kārtās ar līmi pa vidu. No otras puses pretī ieziedu ar hermētiķi, atkal zeķi un balto pa virsu. Es saprotu, ka tāda membrāna nebūs vairs tik elastīga, bet darīju to eksperimenta pēc. Mazliet māc šaubas, vai vajadzēja vēl no otras puses smērēt ar hermētiķi utt, varbūt pietiktu tikai no vienas puses.

Ātrāk vai vēlāk būs jādabū normālas membrānas (vai kopā arvisu solenoīdu). Varbūt zinat kāds, kur tādas membrānas atsevišķi var iegūt?

Process:

content23-foto.inbox.lv/...

content23-foto.inbox.lv/...

content23-foto.inbox.lv/...

content23-foto.inbox.lv/...

content23-foto.inbox.lv/...

content23-foto.inbox.lv/...

content23-foto.inbox.lv/...

content23-foto.inbox.lv/...

content23-foto.inbox.lv/...

content23-foto.inbox.lv/...

content23-foto.inbox.lv/...

content23-foto.inbox.lv/...

M77 13.05.2012 16:10

M77 rakstīja: Tā kā vakuummetru uz sitiena nekur tuvumā neatradu, tad nopirku 25 m caurspīdīgas caurulītes, ko viducī piekāršu mājā pie kores (~12m), vienu galu spainī ar ūdeni (iezīmēšu ar ziliem graudiņiem, lai labāk redz), otru galu pie vakuuma un skatīsim, cik augstu uzsūks - normāli jābūt 0,7 - 1,0 bar, kas ir 7-10 metri augstu jāuzsūc!

Būs amizants eksperiments!

Vakuumetrs - content23-foto.inbox.lv/...

Mērījums - iekrāsotais ūdens uzkāpa līdz 8,5 metriem, tātad 0,85 bar - ir ok! Turklāt tā pārbaudīju arī visas trubiņas - savienoju visas virknē. content23-foto.inbox.lv/...

M77 13.05.2012 1:34

Shiirs rakstīja: nu lietotus uzreiz pasaku - nav jegas likt. vienkarsi srota pastav parak liela iespeja ieberzties un nopirkt defektainus. bet nu viniem cena gan varetu buut salita. man uz audi piemeram tads lidzigs varstins prieks degvielas tvaiku nosuksanas maksaja origjinalais 40 latus. aftermarkets nepiedavaja.

Es viņiem pateikšu, ka ja būs bojāta membrāna, tad lai dod citu vietā, un viss būs štokos, nekur viņi neliksies.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti