iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
M77 12.05.2012 23:15

Es, laikam, sapratu, kāpēc tie vakuuma solenoīdi tādi draņķi - virsū rakstīts "Made in France".

M77 12.05.2012 22:49

Tātad, vadoties no šīm instrukcijām forum.vectra-team.com/... izjaucu un iztīrīju vakuuma solenoīdus, noslīpēju centrālos mazos vārstiņus no iestrādātajām rievām. Virtuvē tagad valda petrolejas aromāts!

Bet (c) Godmanis. Atklājās, ka diviem no trīs solenoīdiem ir bojātas membrānas - vienai divi nelieli dažu milimetru plaisas, otrai ieplīsums pa 1/4 riņķa. Bet arī šāds rezultāts ir labs, tagad vēl jāiegādājas no šrota lietoti aizstājēji pa 15 Ls gab, vai arī kaut kā jāsalabo vai jāaizstāj esošās bojātās membrānas, jāmeklē pa inetu, vai kādam nav bijujsi tamlīdzīga pieredze.

M77 12.05.2012 22:34

DekstersFF rakstīja:

M77 rakstīja:

Shiirs rakstīja: ok. tatad pec kludas jau var pateikt, ka tev ta MIL jeb tauta saucama check engine jeb kludu lampinja nestrada un "present" nozime ka vina nestrada tiesi kludas nolasisanas briidi.

tadejadi ari tu visticamak nemaz nenojauti, ka tev kautkas nav kartiba jau labu laiku.

Vo, vo, tā jau to arī sapratu, tāpēc gribu pārliecināties, kas ir darīts spidometram otrā pusē, labākais jau tas, ka auto pieku pie "dīlera" Adam Auto pirms 6 gadiem par cenu virs vidējās tirgus cenas, dēļ apmēram šāda teksta:

"“Mazlietots auto – tas ir drošs pirkums par mazāku naudu,” pārliecināts ir “Adam Auto” lietoto automašīnu tirdzniecības vadītājs Juris

Skrinda." www.corpmedia.lv/...

Mērkaķis!

"Juris Skrinda skaidro, ka ir jānošķir da­

žādas lietas: “Apšaubāmos auto plačos

tik tiešām var nopirkt kaķi maisā, bet G2

ir sertificēta lietotu automobiļu pārdo­

šanas programma, kurā katrs auto tiek

pārbaudīts pēc 50 kvalitātes punktiem,

savests kārtībā un kurā tiek ievērota

stingri reglamentēta cenu politika.”"

vel iesaku nochekot visas trubinjas kas pienak un aiziet uz to egr varstu.

Tiks darīts - vienu galu ciet, ūdenī iekšā, un pa otru galu ar pumpi spiedienu un skatīt vai nav burbulīši!

Nu, G2 gan nav Adam auto, tas ir, nebija.

Tas viens. Otrs, kas tev tur ir ar to 'mērkaķis' ? Arī esi no tiem,kam viss slikti un nekad nebūs labi un visapkārt tikai vieni apjājēji,ja?

Pirku no ādama, gari jāstāsta, citreiz.

M77 12.05.2012 19:22

Shiirs rakstīja: ok. tatad pec kludas jau var pateikt, ka tev ta MIL jeb tauta saucama check engine jeb kludu lampinja nestrada un \"present\" nozime ka vina nestrada tiesi kludas nolasisanas briidi.

tadejadi ari tu visticamak nemaz nenojauti, ka tev kautkas nav kartiba jau labu laiku.

Vo, vo, tā jau to arī sapratu, tāpēc gribu pārliecināties, kas ir darīts spidometram otrā pusē, labākais jau tas, ka auto pieku pie \"dīlera\" Adam Auto pirms 6 gadiem par cenu virs vidējās tirgus cenas, dēļ apmēram šāda teksta:

\"“Mazlietots auto – tas ir drošs pirkums par mazāku naudu,” pārliecināts ir “Adam Auto” lietoto automašīnu tirdzniecības vadītājs Juris

Skrinda.\" www.corpmedia.lv/...

Mērkaķis!

\"Juris Skrinda skaidro, ka ir jānošķir da­

žādas lietas: “Apšaubāmos auto plačos

tik tiešām var nopirkt kaķi maisā, bet G2

ir sertificēta lietotu automobiļu pārdo­

šanas programma, kurā katrs auto tiek

pārbaudīts pēc 50 kvalitātes punktiem,

savests kārtībā un kurā tiek ievērota

stingri reglamentēta cenu politika.”\"

vel iesaku nochekot visas trubinjas kas pienak un aiziet uz to egr varstu.

Tiks darīts - vienu galu ciet, ūdenī iekšā, un pa otru galu ar pumpi spiedienu un skatīt vai nav burbulīši!

M77 12.05.2012 18:50

Tā kā vakuummetru uz sitiena nekur tuvumā neatradu, tad nopirku 25 m caurspīdīgas caurulītes, ko viducī piekāršu mājā pie kores (~12m), vienu galu spainī ar ūdeni (iezīmēšu ar ziliem graudiņiem, lai labāk redz), otru galu pie vakuuma un skatīsim, cik augstu uzsūks - normāli jābūt 0,7 - 1,0 bar, kas ir 7-10 metri augstu jāuzsūc!

Būs amizants eksperiments!

M77 12.05.2012 18:46

Shiirs rakstīja: ak jaa, un parakajoties interneta:

P0400 tiesam esot saistits ar EGR.

\"Actual exhaust gas recirculation quantity is too great

Coolant temperature between 40 °C (104 °F) and 100 °C (212 °F)

Intake air temperature between -5 °C (23 °F) and 45 °C (113 °F)

Atmospheric pressure between 900 hPa ( 0.9 bar ) and 1100 hPa ( 1.1 bar )

Above conditions must be fulfilled for at least 5 s .

Actual exhaust gas recirculation quantity is too low

Coolant temperature between 40 °C (104 °F) and 100 °C (212 °F)

Intake air temperature between -5 °C (23 °F) and 45 °C (113 °F)

Atmospheric pressure between 900 hPa ( 0.9 bar ) and 1100 hPa ( 1.1 bar )

Above conditions must be fulfilled for at least 10 s .\"

Nu ja, to jau iepriekš minēju - tikai paralēli simptomiem, kas minēti te- forum.dieselirk.ru/... man vēl nobeidzies pats EGR vārsts.

M77 12.05.2012 18:43

Shiirs rakstīja:

ok. a paneli iedegas check engine lampinja? spriezot pec tavas kluudas, taa lampinja tev nestrada

Vot, par šo lūk man ir aizdoma, ka kaut kas ir samudrīts spidometrā - ņemšu nost un skatīšos, vai tur nav kaut kas interesants, jo pie starta ieslēdzas un nodziest visas parastās lampiņas - 2 sarkanās eļļas spiediena un akumulātora lādēšanas, un divas oranžās - "check engine" un ABS.

Es, piemēram, iedomājos, ka "check engine" (jeb to MIL) lampu var atvienot no savas ķēdes un ieslēgt paralēli kādai citai - eļļas spiediena kaut vai, un izskatīsies it kā viss ok.

M77 12.05.2012 18:37

Tā kā EGR vārstu nomainīšu, bet solenoīdus iztīrīšu un to centrālos vārstiņus noslīpēšu - tajā no membrānas saskares vietas iestrādājas rievas, kas, cik saprotu, var novest pie ķeršanās un iesprūšanas.

Vēl ir tāda lieta, ka solenoīdos membrānas ir eļļainas, jo pa vakuuma trubiņām ar laiku satek eļļa no vakuumsūkņa - pievads no tā iet no apakšas, tur it kā ir vienvirziena vārsts, kam nevajadzētu laist laukā eļļu, bet ar laiku tas mazliet izdilst vai kas, un eļļa mazliet sūcas laukā. Šo konstruktīvo defektu novērš pieslēdzot vakuuma vadības trubiņas ar trijzaru pie tās resnās trubas, kas iet no vakuum sūkņa uz bremžu pastiprinātāju - tas ir horizontāls atzars un eļļa caur to nesūcas, bet apakšējo, oriģinālo izeju nobloķē.

M77 12.05.2012 18:30

Shiirs rakstīja: vispar jau vajadzetu uzradities kludam, ja vini nenostrada, vai iestregst. tu esi vinu pamegjinajis pieslegt un nolasit kludas? protams, tagad tam nav jegas, jo tu tur cik saprotu visus vadus pec kartas rausti tad aizbrauc uz servisu, lai vini tev nodzes visu, tad pabrauka un pec kada laika atkal brauc lasit klumes. domaju ka ta bus atrak, neka lasit zilet kafijas biezumos.

Ja par kļūdām, tad pirms kāda laika tika iegādāts OP-COMs, toreiz izmantoju, lai nodzēstu airbagu lampiņu, jo bija pazudis savienojums zem vadītāja krēsla (tipiska kaite šiem opeļiem), vadus salodēju, lampiņu nodzēsu, toreiz par EGR nebija kļūdas koda, bet tagad toties ir. Un EGR pats vārsts arī nestrādāja.

Pēc kļūdu nodzēšanas vēlāk atkārtoti parādās tikai šīs divas:

P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)

(05) - Not present

P1690 - Malfunction Indication Lamp (MIL) Circuit Open

(04) - Present

M77 12.05.2012 18:22

msh rakstīja: Tas opeļa divlitrīgais ķīselis tiešām ir tik draņķīgs jeb tas tik tāds iespaids kas rodas lasot tavus tekstus?

Nav iznācis ilgtermiņā ekspluatēt citus dīzeļus, varu tikai novērtēt, ka nekāds ideāls tas nav. Cik zinu, pirms šī dzinēja opelim īpašas pieredzes ar dīzeļiem nebija - 1.7 bija isuzu ražojuma, bet 1.6 ko lika kadetos u.c. vai nebija adaptēts no pašu ražotā benzīna 1.6.

Bez tam x20dth vēlākos gados vēl uzlaboja - iznāca y20dth un y22dth - pēdējais ir 2.2 litru ar mainīgas ģeometrijas turbīnu, ko lika arī sābos, kas arī ir labākais no šī tipa motoriem.

Varu apgalvot, ka visiem šiem motoriem ir vairākas vājās vietas, kam jāseko līdzi, bet ja tās apzinās, tad motors strādā ļoti ok, un tā resurss ir virs 500 tkm.

M77 12.05.2012 18:03

Shiirs rakstīja:

M77 rakstīja:

M77 rakstīja: Nu bāc, izskatās draņķīgāk kā biju domājis - tiem EM solenoīdiem tinumu pretestībai jābūt ap 5 omiem, bet man ir 0.025 - tātad īsais tinumos. Redzēs vai varēs ko labot... Jauni maksā pie 100 Ls/gab

Ar tinumiem viss ok, morāle tāda, ka nevajag nelaikā mērīt - diapazons bija kiloomu, un ja taustus kārtīgi piespiež, tad arī uzrāda pareizo vērtību - 0.006 kOmus, jeb 6 omus, kas nozīmē, ka ir ok.

veel ir tikai tada lieta, ka tiem solenoiidiem ir jaastraadaa pareizaa laikaa. kaa arii vini meedz iestreegt sasleegtaa staavoklii. taka pretestiba vien negarante ka vini straadaa. taa luuk, profesor

Nebēdā, ar to es tikšu galā, vienu jau izjaucu, lai iztīrītu. Un ja pretestība vijumos ir tik, cik jābūt, tad elektromagnētiskā daļa ir ok, a kustīgajām tiks profilakse, vēlāk arī no dīlera filtriņus iegādāšu.

M77 12.05.2012 17:57

Šodien paskatīju kā uzvedās pārējie vakuuma sistēmas komponenti- atklājās, ka EGR vārsts ir beigts un laiž garām vakuumu. Šrotā paņēmu tādu, kas verās, 30 Ls. Vēl jāskatās, kas ar MAP sensoru (spiediena datčiks ieplūdē) - kaut kā pamaz spiedienu uzrāda pie lielākiem apgriezieniem, bet visu pēc kārtas- gribas saprast, kas tieši kādu efektu dod.

M77 12.05.2012 17:50

M77 rakstīja: Nu bāc, izskatās draņķīgāk kā biju domājis - tiem EM solenoīdiem tinumu pretestībai jābūt ap 5 omiem, bet man ir 0.025 - tātad īsais tinumos. Redzēs vai varēs ko labot... Jauni maksā pie 100 Ls/gab

Ar tinumiem viss ok, morāle tāda, ka nevajag nelaikā mērīt - diapazons bija kiloomu, un ja taustus kārtīgi piespiež, tad arī uzrāda pareizo vērtību - 0.006 kOmus, jeb 6 omus, kas nozīmē, ka ir ok.

M77 12.05.2012 1:44

Sū.. par filtriem, tinumi uz īso

M77 11.05.2012 23:29

Nu bāc, izskatās draņķīgāk kā biju domājis - tiem EM solenoīdiem tinumu pretestībai jābūt ap 5 omiem, bet man ir 0.025 - tātad īsais tinumos. Redzēs vai varēs ko labot... Jauni maksā pie 100 Ls/gab

M77 11.05.2012 21:49

Chankaishi rakstīja:

M77 rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Manam bembikam ir tieshi taa pat! Apdzenot uzspiezh gaazi, iestaajaas taada kaa bedre, tik peec juutama mirklja, gan diez vai 2 sekundes, mazaak, paraadaas iistais uzraaviens. Diezgan nepatiikams variants, viss it kaa kaartiibaa, bet taa nu tas ir Taa bijis vienmeer, ja tev tas saacies nesen, varbuut arii ir kaada vaina.

Re kur bembim arī tie filtriņi jāpatīra: e46club.ru/...

Tas it kā nedaudz cits - tipa mazinoties slodzei, turbīna nesamazina spiedienu, iet tālāk pēc inerces. Arī tai angļu saitā problēma izklausās nopietnāka. Domāju tomēr, ka manā variantā ir tas pats parastais dīzeļa variants - strauji palielinot degvielas daudzumu, gaisa ieplūdes palielināšanās aizkavējās. Tas ir nepatīkami tikai situācijās, kad strauji jāapdzen, nedaudz uzsit pa nerviem, ne vairāk

Laikam, neuztvēri domu - EGR vadībai arī tādi filtriņi ir, un ja netīrumi ir tikuši tai vārstā, tad gan EGR, gan turbīnas waste gate regulējas ar aizturi- gan atverot, gan aizverot.

Šodien noņēmu tos 2, kas vada EGR, man tiem filtriņu nemaz nav, laikam nokrituši, vai noņemti, kad pirmo reizi aizsērēja, tas izskaidro, kāpēc tagad tur ir slikti - putekļi labi tiek klāt, īpaši, kad pa granteni vizinos, arī motora pannu jau pāris gadus esmu noņēmis, lūk rezultāts, bet ok, rīt redzēs, vai no tīrīšanas būs bijusi jēga.

M77 11.05.2012 12:13

Šis ir labais - www.bba-reman.com/... - pārbaudītas un iztīrītas visas sistēmas, līdz beigās atklākās, ka samainītas vietām vakuuma caurulītes EGR un ieplūdes \"tauriņvārstam\"!!!

Problēmas apraksts:

First I would like to say I have been looking for a while for a forum that I can get involved with, after a lot of looking, I have decided to join you guys as you all seem helpful & knowledeable!

Its an 04 engine Y20DTH

I have a customers Vectra with a P0400 error, scanner says it is EGR, have checked all hoses, cleaned all the pipes out, EGR motor seems to be working ok as do the solenoids. Cleaned all the pipes and vacuum checked them all.

Tested the airflow meter all voltages OK and the scope pattern seems perfect.

Basically the problem is the engine speed drops and there is no reponse from the accellerator pedal, stop the engine and it restarts and all is fine until it does it agan.

I have noticed that when standing still and slowly pushing the pedal that as the revs get to about 2400 that there seems to be hesitation and then it goes throught it and seems OK.

Any Ideas?

Thanks

Eric

Un risinājums:

Well after a lot of frustration upon starting the car today to move it into the workshop, the engine speed just dropped as soon as you tried to accelerate and would hunt and splutter for a few seconds and do this over and over, noticed that the throttle control flap was closing when this happened.

A bit of work with the wiring diagram and a meter revealed that the outlet pipes from the two solenoids by the battery were on the wrong solenoids. A check with the local vauxhall dealers confirmed our assumption.

Changed the pipes over, problem solved BigGrin BigGrin

If only the car had been playing up like that before, so we could actually see the problem.

Moral of the story, never assume that things are connected correctly, just because thats how they were when you started.[\\c]

M77 10.05.2012 14:05

Bulgāriski par to pašu- www.offroad-bulgaria.com/...

M77 10.05.2012 13:03

Chankaishi rakstīja: Manam bembikam ir tieshi taa pat! Apdzenot uzspiezh gaazi, iestaajaas taada kaa bedre, tik peec juutama mirklja, gan diez vai 2 sekundes, mazaak, paraadaas iistais uzraaviens. Diezgan nepatiikams variants, viss it kaa kaartiibaa, bet taa nu tas ir Taa bijis vienmeer, ja tev tas saacies nesen, varbuut arii ir kaada vaina.

Re kur bembim arī tie filtriņi jāpatīra: e46club.ru/...

M77 10.05.2012 12:26

Aigars1984 rakstīja:

msh rakstīja: Nebūs klasiskais joks ar nosprāgušu zelta vērto sūkni?

100% ka tā, bet viņš nav zelta vērts!!!Nezinu kur jūs visi tādas cenas raujat.

Par Bosch VP44 sūkni - pats sūknis ir diezgan labs, bet atšķirību rada tā uzstādīšanas veids - Opeļos GM mērkaķi \"inženieri\" izdomāja no sprauslām atpakaļnākošo degvielu padot uz sūkni, nevis bāku, tāpēc, ja tur (atpakaļtrubās) rodās kāds neblīvums - piesūc gaisu, tad ātri vien sūkni var nobendēt, liekot tam sūkt un kompresēt uzputotu degvielu - sliktāk dzesējas vadības tranzistors, un arī sūknim lielāka slodze.

forum.dieselirk.ru/...

No šīs grāmatas - Robert Bosch GmbH Системы управления дизельными двигателями rutracker.org/...

BMW 320d: победитель 24-часовых заездов 1998 года.

В 24 часовых гонках на немецкой трассе «Нюрбургринг» проводились заезды не только на скорость, но и на выносливость автомобильной техники. 14 июня 1998 г. такой заезд впервые выиграл автомобиль BMW 320d с дизелем.

Средняя скорость на тренировке составляла примерно 160 км/ч, а максимальная — 250 км/ч. Автомобиль массой 1040 кг разгонял¬ся с места до скорости 100 км/ч за 4,5 с.

На этом спортивном автомобиле стоял четырехцилиндровый дизель, рабочим объемом 1950 см3 и максимальной мощностью свыше 180 кВт (245 л. с.) при 4200-4600 мин1, оснащенный системой непосредственного впрыска топлива. Максимальный крутящий момент достигал 430 Н.м при 2500- 3500 мин1.

M77 10.05.2012 12:26

Таким параметрам гоночный автомобиль, среди прочего, был обязан системе впры¬ска высокой мощности фирмы Bosch. Основой системы был распределительный ТНВД модели VP44 с радиальным движе¬нием плунжеров, который находился в производстве с 1997 г.

По сравнению с серийными моторами гоночный агрегат был форсирован, что достигалось благодаря увеличенному значению цикловой подачи при более высоком давлении впрыскивания и большей частоте вращения коленчатого вала. Механика ТНВД при этом почти не изменилась, лишь в блоках управления было усовершенствовано программное обеспечение.

Эти мероприятия и тот факт, что двигатели почти все время эксплуатировались в ре жиме полной нагрузки, уменьшили, естественно, долговечность агрегатов, повысили токсичность ОГ и расход топлива. Последний составлял порядка 23 л/100 км дистанции (сравнимый по параметрам бензиновый двигатель при установке на гоночный автомобиль требует почти вдвое большего количества топлива. Эта весомая победа на трассе «Нюрбургринга» вновь показала, что сегодня дизель уже нельзя относить к несовершенным агрегатам, как это считалось раньше.

M77 10.05.2012 12:05

ak rakstīja: Tā vispār ir. Pirms man to diagnosticēja, kādu laiku jau braucu ar pusbeigtu, bet nezināju. Uzraksti, kad atkodīsi, kāpēc tā aizture sanāk

Visticamāk dēļ aizsērējušiem elektromagnētiskajiem vakuuma vadības solenoīdiem, sk. te: forum.dieselirk.ru/...

kā iztīrīt: forum.vectra-team.com/...

M77 10.05.2012 12:01

Kanibaals rakstīja: Nu šis ir labojams. Pietiek ar tranzistora maiņu, bet jā lētāk par 100Ls neviens klāt neķersies.

Par tranzistora maiņu:

forum.dieselirk.ru/...

forum.dieselirk.ru/...

vectra-club.ru/...

M77 10.05.2012 11:58

westboy rakstīja: Sveiki! Problēmas ir ar Opel Signum 2003. gada 2.2 DTI

Varbūt kādam arī tā ir gadījies? Kad auto pēc braukšanas kādas divas, trīs stundas pastāv, tad negribīgi iedarbinās, iedarbinās pēc ilgas (apm. 30 sekunžu) griešanas ar baltu dūmu mākoni aizmugurē.

Par nelekšanas problēmu citos forumos:

forum.dieselirk.ru/...

astraclub.by/...

forum.opelclub-by.com/...

M77 10.05.2012 11:56

bobcat rakstīja:

ak rakstīja: Tikko biju nopircis Omegu, 2.2 dīzeli. Otrajā dienā no rīta pieleca labi, bet mēģinot braukt pēc 2 stundām šitā pati vaina. Atrisināja Adam Auto, kaut kādi blīvslēgi bija jāmaina pie sprauslām un ieplūdes kolektora. Pēc tās reizes lec vienmēr

Nevis kaut kādi, bet sprauslas blīvslēgs,

Bosch No 2 430 223 003 - SEAL RING - 4 gab.

Ieplūdes kolektora blīves by default.

Te šī procedūra smuki aprakstīta: vectra-club.ru/...

Vispār šajā forumā daudz noderīgas informācijas: vectra-club.ru/...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti