iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
M77 17.04.2012 14:08

Palaidniex rakstīja: Einšteins reiz teca ka pasaulē esot divas besgalīgas lietas - cilvēku stulbums un visums, pie kam par otrā bezgalību viņu mācot šaubas...

Tieši to pašu vari attiecināt arī uz sevi, jo savādāk, kā izskaidrot, ka tu, seene, deksters u.tml. te cepjaties katrs ietiepīgi palikdami pie sava viedokļa?

Ko jūs gribat panākt?

Jo Einšteins teica arī šo: "Neprāts ir tas, ka tu turpini darīt to pašu, taču sagaidīt gribi citu rezultātu."

M77 17.04.2012 13:56

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Nu par šito jau arī ir bazars. Cilvēki protestē pret to,ka viņus soda par likuma pārkāpumu. Ievēro atļauto ātrumu un soda nebūs.

Un ir pilnīgi vienalga, slēpj to radaru,neslēpj, kāda starpība?? Pilna Latvija ar kretīniem, kuri vienkārši uzspļauj sat noteikumiem. Seene ir viens no tiem, tagad cepjas.

Cilvēki cepas par to, ka sods tiek uzlikts par patiešām cilvēcisku kļūdu, kāda ir ātruma pārsniegšana +10km/h robežās. Bet policija var tīši pārkāpt likumu, par to nekādu sodu nesaņemot.

Un tādi kā tu vēl sauc noziegumu, par \"cilvēcisku kļūdu\" Derētu kāds, kas cilvēciski kļūdītos un sajauktu tevi ar boksa maisu. Varbūt saprastu atšķirību.

Bet Deksters pareizi saka - kāda tauta, tāda policija, deputāti. www.bmwpower.lv/... Atnāca kaut kāda atmazka, ka Saeimas stāvvietas organizātori varbūt kaut ko darīs.

Reiz garām ejot, es tur dežūrējošajam policistam pajautāju, kāpēc viņš pieļauj situāciju, ka turpat blakus Noliktavas un Torņa ielas T-veida krustojumā novietots auto (kkāds balts luksus klases auto, marku neiegaumēju), kaut tur ir apstāties aizliegts zīme un arī bez tās pēc CSN tur stāvēt nedrīkst (jo nav nepārtrauktas baltās līnijas pa vidu). Atbilde bija, ka cilvēks tik uz brītiņu piestājis, lai ieskrietu pēc kkā, tas nekas, ka turpat aiz stūra ir patukša Citadeles ielas RS maksas stāvvieta.

M77 17.04.2012 12:16

Bucefals rakstīja: Bērni (mazi) mācās braukt ar skritulenēm pa skolas sporta laukumu.

Uzrodās rollerists, apmet pāris apļus ručkā un aizbrauc.

Gribēju atrast likumu, kas to aizliedz darīt.

Nesekmīgi.

Skolas sporta laukums nav daļa no ceļa (definīciju skat. Ceļa likumā), tāpēc tur nav spēkā CSN. Ja esi ticis tur, vari braukt ar ko pagadās, kaut bez tiesībām un šmigā, un netiks pārkāpti CSN.

M77 12.04.2012 17:05

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja:

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja: Nu re... tač teicu, ka atcels... www.tvnet.lv/...

Atcels... Bet ko teiksi par šo?

"Diemžēl lēmumā ir uzkrītoši redzams mēģinājums slēpt manipulācijas ar numura fotoattēlu."

Tas ir visā šajā projektā ieinteresētā Edgara Džeriņa komentārs bez jebkāda tiesiska seguma. Interesanti gan, ko citu šams vēl var teikt, jo pats jau to pīli palaida par apzināto viltojumu. Nedrīkst taču atzīt, ka feils, citādi pats parādīs, cik nopietns jurists viņš ir.

Tātad tu apgalvo, ka fotogrāfiju ir viltojis Džeriņš un ļoti iecietīgais un saprotošais Zivtiņa kumgs ir atcēlis sodu, nevis ierosinājis lietu par šo noziegumu?

Bet, varbūt, tomēr nav viltojums - vajag painteresēties, kā tā radara attēla apstrāde darbojas, iespējams šāda ķēdīte: numura kā tāda atrašana, bildes uzlabošana numura vietā, tad OCR, un ja ir pārkāpums - nosūta bildi ar uzlaboto attēlu numura zīmes vietā, kas arī būtu diezgan loģiski.

M77 12.04.2012 16:59

Vēl man tāds ieteikums - vajadzētu sakārtot, lai etalons derīgs nākamajam braucienam, ja iekāpts pieturu (a varbūt pat 2-3) pirms galapunkta, piemēram, man būtu tuvāk 25. trolejbusa pietura pie Miera ielas (tā jau jānāk kājāmno Valdemāra/Ēveles krusta), nevis iet uz galapunktu pie jaunās Ģertrūdes baznīcas, lai nokļūtu Ķīpsalā. Ja man tomēr jāiet uz galapunktu, tad man iznāk izdevīgāk iet kājām uz Ķīpsalu, jo rīta korķos ar trolejbusu atbraucu tikai 5-10 min (atkarībā, cik ilgi tas galapunktā jāgaida un kāds ir korķis centrā) ātrāk nekā ar kājām (~40min).

M77 12.04.2012 16:51

Bams rakstīja: Stunda tas ir laiks, līdz kuram ir jāpaspēj biļeti validēt. Ja paspēj, tad tālāk iekšā vari braukt kaut 3 stundas. Kā tas jau tagad ir ar 24h biļeti.

Varbūt 3h var, bet reti, jo - galapunktā jāizkāpj, maršruts nekursē cauru nakti 24x7.

M77 12.04.2012 16:48

Veiga rakstīja:

Īstenībā stunda nav īsti nekam derīga, divas stundas būtu tieši laikā. (Iedomājies, ka 40 min no Juglas līdz centram ar tramvaju, bet tad 30 min nenāk vajadzīgais buss uz Spices pusi un stundas biļete čušš...).

Tāpēc jau minētā sistēma būtu baigi ok, ka, nopīkstinot pie izkāpšanas, biļete būt vēl kādu laiku derīga iekāpšnai nākamajā maršrutā.

Lai arī 2h biļete varētu būt diezgan ok, ne obligāti par pašreizējiem 50s, varbūt 70-75. Papildus baigi ok būtu 1h biļete, bet 2x lētāka - savulaik, kad ar studenta mēnešbiļeti vizinājos, biju labi iemanījies, kā pa centru ātrāk nonākt, kur nu kuro reizi vajadzēja, pārsēžoties ar 2-3 transportiem, bet nobraucot tikai dažas pieturas (transportu nebija ilgi jāgaida, jo centrā daudzi maršruti pārklājas = derīgi braucamie nāk bieži).

M77 12.04.2012 14:09

Te jau minēja - ja pie izkāpšanas "nopīkstina" talonu, tad pusstundas laikā drīkstētu bez maksas braukt ar citu maršrutu par to pašu viena etalona cenu.

Šo gan, laikam, būtu tehniski grūti realizēt, vismaz tiem dzeltenajiem taloniem. Zilie, varbūt, ir gudrāki.

M77 12.04.2012 14:05

Bams rakstīja: Ok, labi. Kādam varbūt vēl ir kādi konkrēti priekšlikumi/ierosinājumi par manis uzdoto jautājumu? Patlaban ir radusies situācija, ka varbūt kādu sakarīgu ideju izdodas arī realizēt dzīvē.

Gaidu.

Patiesi pats Leons te kā Bams piereģistrējies!

M77 12.04.2012 13:59

anonimikis rakstīja: vēl var uztaisit, ka minot pedāļus tiek griezts ģenerators un ar tā saražoto strāvu piedzen elektromotoru .

Vēl var uztaisīt, ka tiek barots vergs, kas, minot pedāļus griež ģeneratoru, un ar tā saražoto strāvu piedzen elektromotoru.

M77 12.04.2012 13:56

draco rakstīja: pie riishanas ap 2 litri uz simtu shaads meerkis buutu panaakts - laiks celjaa pie 30 kmh apmeeram liidziigs kaa braucot a vilcienu, a cena turp - atpakalj ap 3 ls vs ~4.50

Pēc biļetes cenas spriežot - veicamais gabals vienā virzienā ir kādi 80-90 km. Es nebūtu tik pārliecināts, ka 25 Ls vērta tehnika šo ceļu pārvarēs 100% nevainojami. Manuprāt, baigā avantūra. Vai totāls izmisums.

draco rakstīja: paredzamais sezonas noskreejiens buus ap 2000 - 3000 km gada

Sanāk braukt ne biežāk kā reizi nedēļā, ja reiz tik neliels plānotais noskrējiens.

M77 12.04.2012 13:40

draco rakstīja: as so, ja nu kaadam ir - piedaavaajam. links uz deltu pa 25 ls, diemzeel, jau paardots...a variants buutu labs.

Labāk pameklē Gaujiņu - tai riepas šaurākas, sapumpēsi uz 4atm būs vēl taupīgāka braukšana!

M77 11.04.2012 15:54

Slinkais rakstīja:

Shiirs rakstīja:

Slinkais rakstīja: lielīties ka dragā pa uk ar nomas auto, pie tam kompakt klasi ir manuprāt stūlbi

kur tu redzi lieliisanos? vins vienkarsi parada ka vins ar tadu ir braucis, apmeram taka VWfans

nomas ja kas nav vecu auto. nu normalas nomas, europcar, avis utt. es ari esmu izmegjinajis viskautko pedejo 3 gadu laika jo diezgan daudz sanak braukt arzemes ar nomas auto.

stulbi ir nosist gulbi.

man radi nesen bija amurikā viesoties pie citiem radiem. ilgi rēcu kad uzzinaju ka nomā bija paņēmuši toyotas corollu nosaucu jamos par muļķiem. visticamāk ka vienu reizi mūžā aizkratīties uz amuriku un nepabraukt īstā amerikas degvielas kapsētā vienu nedēļu ir gaužām aplami un nožēlojami. tapat arī par to UK, noma uz laiku es labāk ņēmtu ko tādu, kas ir būtiski labāks par ikdienas auto, nu noteikti ne kompakt klases blusu

Viss atkarīgs no brauciena mērķa - ja brauc tūrisma nolūkos, varbūt, tad arī var ņemt kādu īpašāku, lokālās autobūves auto tādejādi bagātinot gūtos iespaidus, bet ja brauciena mērķis ir lietišķs darījums, tad auto, iespējams, vajadzīgs tikai kā transportlīdzeklis no A uz B un atpakaļ.

M77 10.04.2012 18:37

Pie tā paša - šodien novēroju īpatnēju jociņu, ko šis auto "izspēlēja" - braucu uz ~95 pa šoseju, tad skatos -spidometrā jau virs 100, automātiski atlaižu gāzi, bet sajūtā it kā vilktos uz 80-70, bet spidometra bultiņa tikai ik pa laikam lēcienveidīgi uzrāda arvien lielāku ātrumu. Tālāk braucu pēc tahometra - 2.0 dīzelim ~90 km/h ir ar 2000 rpm 5. ātrumā. Spidometra bultiņa tik iet uz priekšu, līdz kamēr atdurās, iebraucu apdzīvotā vietā - nometu aiz priekšā braucošā - tagad spidometrs rāda ~180 km/h, apstājamies pie luksofora - spidometrs rāda ~135 km/h! Kaut kā nulles punkts aizpeldēja. Kā kas tāds var notikt???

Vēlāk, kad apturēju stāvvietā un izslēdzu aizdedzi - bulta raustīdamās nokrita līdz nullei. Turpmāk rādīja normāli.

Ko gaidīt tālāk?

Pie kam datčika vaina tā nebija - kompis uzrādīja normālu ātrumu, kad resetēju vidējā ātruma rādījumu, tāpat odometrs pareizi skaitīja kilometrus, tātad vaina pašā spidometrā.

Ja kas pārsteidza patēriņš pa šoseju (Sigulda - Cēsis) mierīgā garā ar vidējo ~85 km/h uz 100 km 4,7 litri (3.3 uz 70), un tas, neskatoties uz to, ka šoseja diezgan nelīdzena. Cik novērots - tieši šādā saulainā laikā, kad ārā ap +10 grādi, auto ir vistaupīgākais - lieka enerģija neaiziet nedz uz apkuri, nedz kondicionieri.

M77 10.04.2012 18:25

Kārtējais "akmens" Opel "dārziņā" - 12. gadu jubiliju mana Vectra B sagaidīja ar bremžu defektu - caurums aizmugurējā(s) trubiņās - bleķis visdrīzāk izrūsējis, bet nevar redzēt - tur tās trubiņas zem bākas iet.

Uz grantenes notestēju - stingri nospiežot bremzes, nešļūc priekšējais kreisais rats - tātad vaina kontūrā, kas komplektā ar aizmugurējo labo.

Lai kaut cik varētu pabremzēt esmu ar pieliešanu izpilinājis jau litru bremžu eļļas. Sākumā bija fiksā ideja - kā pagaidu risinājumu aizlocīt vainīgo trubiņu pirms bojājuma vietas. Tālāk mēģinājums to izdarīt - ar flaķenēm un stangām salocīju to S formā un tad ar stangām cik spēka saplacināju. Grūti gan locījās, izturīgas. Bremzes it kā uzlabojās.

Nākamā dienā skatos - bremžu eļļas līmenis atkal krities, bet zem mašīnas pirms aizmugurējā labā rata - peļķe. Secinājumu izadaru, ka caura arī otra aizmugurējā truba, nu ko - tāpat aizlocīju arī to, pieleju eļļu, braucu - it kā labāk, bet tāda sajūta, ka gaiss iekšā - bremzes paliek stingras tikai ar otro nospiedienu.

Trešā dienā atkal tas pats - atkal peļķe, nu ko - saprotu, ka aizlocīšana efektu nav devusi, ņēmu pārzāģēju tās trubas (lai var noliekt pie zemes) un ar 2kg āmuru apstrādāju kādus 10 cm - saplacināju galus. Tagad bremžu eļļa nezūd, bet jūtas it kā gaiss tomēr ir kaut kur sarauts iekšā, visticamāk pie bojājuma vietas. Man šitā bija vecajam kadetam - kad dēļ bojāta bremžu spēka sadalītāja (kas virs aizmugurējā tilta) tur vilkās iekšā gaiss, un lai atgūtu bremzes vajadzēja atgaisot vienu aizmugurējo riteni.

Katrā ziņā vecajam Kadetam pat 20 gadu vecumā bremžu trubas vēl nebija cauras, a te Vectrai - jau 12. gadi un čuš! Tehnikas progress, malači GM inženieri!

Tālāk - nopirku Gross Auto attiecīga garuma bremžu caurulītes ar jau uzvalcētiem galiem, bet lai korekti tās nomainītu - tur pusmašīna jāizjauc - lai tiktu zem bākas, tā jānoņem, lai bāku atskrūvētu - jāņem nost aizmugurējā piekare, piekare jāatskrūvē pilnībā, lai otru caurulīti varētu aizvilkt uz pretējo pusi (pa oriģinālo ceļu). Tas pats priekšpusē - lai pa oriģinālajām pēdām varētu pievilkt tās caurulītes - ir pusmotortelpa jānojauc... ar to vēl par maz - izrādās Grosā iepirktās trubas ir ar standarta galiem - ar vītni M10, bet vienai trubai galvenā bremžu cilindra/abs galā ir M12, laikam. Cik noprotu tas darīts, lai vienā kontūrā netīšām nesaslēgtu abus vienas puses riteņus, bet man tagad jāmeklē "pārejnieks", cerams, ka tāds vispār ir.

M77 10.04.2012 14:06

nu tu gan - tā kā putins ar hodorkovski!

M77 04.04.2012 19:13

Palaidniex rakstīja: un kas sakāms par šo?

Solar LED External Light SOL 04 IP 44

www.brennenstuhl.com/...

Ir pieredze?

30 lūmeni no 4 diodēm ir "super-bright LEDs"?

M77 04.04.2012 17:55

Seene rakstīja: mans personīgais rekords Katedrāle-Ķīpsala 1:40. Pie Nacionālā teātra bija kautkāda avārija, par ko ziņoja visi radio, tādēļ izlēmu braukt pa 13. janvāra ielu. Un tur arī paliku...

Ha, ha, man liekas, es iekritu tieši tāpat!

Vēl vienreiz kādu stundu nosēdēju uz Merķeļa ielas pretī biedrības namam - transports paraktiski nekustēja vispār - kaut kādi koki pie mākslas akadēmijas bija troļukam vadus sarāvuši utt.

M77 04.04.2012 17:51

Bams rakstīja:

M77 rakstīja:

Ha, absurds, bet vismaz treknajos gados (kad lielie stūķi bija) man laika ziņā bija vienādi -

Auto - līdz Rīgai 30min, tālāk kā paveicās, 2007-2008 gados gadījās dienas, kad no Juglas līdz Ķīpsalai "braucu" 2-3 stundas

Atvaino, bet tas jau nu gan ir bleķis. Nu par stundu -pusotru es vēl varbūt piekristu. Pārāk labi es to maršrutu zinu ar visām apbraukšanas iespējām.

Es braucu regulāri vairākus gadus, cauri Rīgai visbiežāk tā arī bija - stunda-pusotra, bet par tām 2-3 minēju, ka "bija dienas", tātad reti, bet tā bija.

M77 04.04.2012 17:45

Kas tā par tizlu kasko reklāmu, kuru nevar aizvērt - close krustiņš visu laiku slēpjās! wtf?

M77 04.04.2012 13:02

Ok, vismaz apliecību pēc pieprasījuma ir jāuzrāda, bet šie noteikumi attiecas uz policistu, uz autovadītāju tikai CSN.

VP not. Nr.5 78.pkt. nosaka: „Pēc transportlīdzekļa apturēšanas norīkojums nekavējoties pienāk pie transportlīdzekļa vadītāja, sasveicinās, palūdz attiecīgā transportlīdzekļa vadīšanai nepieciešamos dokumentus un izskaidro transportlīdzekļa apturēšanas iemeslu. Pēc transportlīdzekļa vadītāja pieprasījuma nosauc savu amatu un uzvārdu, kā arī uzrāda dienesta apliecību.”

www.vp.gov.lv/doc_upl/satiksmes_uzraudziba.pdf

M77 04.04.2012 12:55

Palaidniex rakstīja:

M77 rakstīja: Labāk pastāstiet, kā var zināt/pārbaudīt, ka policists nemelo par apturēšanas iemeslu minot "reidu"?

šo te-

12. pants. Policijas darbinieka vispārējās tiesības

Policijas darbiniekam, pildot viņam uzliktos pienākumus atbilstoši dienesta kompetencei, ir tiesības:

1 pēc Valsts policijas vai teritoriālās policijas pārvaldes priekšnieka norādījuma plānotu pasākumu izpildes laikā apturēt transportlīdzekļus un izdarīt to apskati (izņemot diplomātisko un konsulāro pārstāvju transportlīdzekļus), lai aizturētu meklēšanā izsludinātas personas un transportlīdzekļus vai atklātu transportlīdzekļu vadītājus, kuri vada transportlīdzekli alkohola reibumā, narkotisko vai citu apreibinošu vielu ietekmē vai bez transportlīdzekļu vadīšanas tiesībām;

Reids tiek izziņots. Un ekipāžām ir jāspēj uzrādīt pavēle/rīkojums.

Viņi to uzrādīs, tikai nebrīnies, ka attieksme pēc uzrādīšanas būš kā pret seeni...

CSN ir minēts, ka

9.pkt. nosaka: „Transportlīdzekļa vadītājam ir tiesības uzzināt viņa vadītā transportlīdzekļa apturēšanas iemeslu, kā arī tās amatpersonas vārdu, uzvārdu un amatu, kura to apstādinājusi.”

bet nav teikts, kādā formā šī informācija ir saņemama - uzrādot apliecību, pavēli, rīkojumu vai nosaucot to mutiski. Pēdējā gadījumā nav iespēja pārliecināties par vārdu patiesumu.

M77 04.04.2012 12:45

Seene rakstīja: 118.3. traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu; "

Un tagad nocitē, kur likumā ir definēts, kas ir "bez vajadzības"?

Man, varbūt, patīk braukt lēnāk, nestresojot, mazāk laužot auto, ieturot distanci, taupot degvielu, baudot dabas skatus, pilsētas arhitektūru utt - tā ir mana vajadzība, tālab braucu lēnāk!

M77 04.04.2012 12:37

Labāk pastāstiet, kā var zināt/pārbaudīt, ka policists nemelo par apturēšanas iemeslu minot "reidu"?

šo te-

12. pants. Policijas darbinieka vispārējās tiesības

Policijas darbiniekam, pildot viņam uzliktos pienākumus atbilstoši dienesta kompetencei, ir tiesības:

1 pēc Valsts policijas vai teritoriālās policijas pārvaldes priekšnieka norādījuma plānotu pasākumu izpildes laikā apturēt transportlīdzekļus un izdarīt to apskati (izņemot diplomātisko un konsulāro pārstāvju transportlīdzekļus), lai aizturētu meklēšanā izsludinātas personas un transportlīdzekļus vai atklātu transportlīdzekļu vadītājus, kuri vada transportlīdzekli alkohola reibumā, narkotisko vai citu apreibinošu vielu ietekmē vai bez transportlīdzekļu vadīšanas tiesībām;

M77 04.04.2012 10:39

Velomens rakstīja: Problēma nav cenās.

Kamēr es ar auto (ai velo) varēšu nokļūt vajadzīgajā vietā ātrāk par sabiedrisko, tikmēr man viņš nav vajadzīgs.

Darbs-mājas -6km

Auto - 15min

Velo - 15min

Autobuss - 40 min+10min kājām

Kājām - 55 min.

(Pārdaugava- ~Centrs)

Ha, absurds, bet vismaz treknajos gados (kad lielie stūķi bija) man laika ziņā bija vienādi - vai braukt uz darbu ar auto, vai ar autobusu/vilcienu, vai ar velosipēdu. Tagad gan ar auto ir drusku ātrāk.

Maršruts Sigulda-Ķīpsala 56km

Auto - līdz Rīgai 30min, tālāk kā paveicās, 2007-2008 gados gadījās dienas, kad no Juglas līdz Ķīpsalai "braucu" 2-3 stundas

Autobuss/vilciens - ceļā 1:15, bet jāpieskaita vēl laicīga ierašanās biļetes pirkšanai 10-15min un kājām līdz/no stacijas 40 min;

Ar velosipēdu - ne pārāk pārpūloties līdz Rīgas robežai 42km 1:30, cauri Rīgai līdz Ķipsalai 45 min (jāsaka gan, ka tas bija siltas vasaras sestdienas vakars, darbadienas rītā varētu būt savādāk).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti