iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
M77 08.06.2011 9:07

Nu re, nemaz nepamanīju, bet jau minētajā TSC auto ir atrodama - www.tscauto.lv/... derēs?

M77 08.06.2011 9:02

Vai metāls-gumija virsmām pareizā smēre būtu silikona (silicone grease)?

Pieļauju, ka kaut kas tāds ir atrodams katrā lielākā auto rezerves daļu veikalā, bet varbūt varat kaut ko konkrētu ieteikt?

M77 08.06.2011 8:28

Kanibaals rakstīja: sasmērēt visu ar pareizajām smērēm(nelietot vara smēri vai solidolu )

Ko un ar ko smērēt, laikam, ir vēl atsevišķs jautājums. Vai no šeit atrodamā kas derēs? www.tscauto.lv/...

Vietās, kur saskaras metāls ar metālu domāju lietot (un jau lietoju) kādu no vara smērēm, bet ko iesakat lietot metāla-gumijas saskares vietās (priekš cilindrīšiem utt.)?

vara

M77 07.06.2011 15:17

Jā, Vilni no V&D servisa (Melnsila 12) man arī draugi ieteica, bet pagaidām vajadzīgie darbi ir bijuši tik vienkārši, ka (arī intereses vadīts) atļāvos nodarbināt sevi pats.

Pēdējais, ko mainīju bija aizmugures atsperes un garensviru bukses (2 mazās šarnīrbukses un lielā, ar kuru svira turas pie korpusa), un vēl stabilizatora bukses. Savā garāžā aizgāja pa 3h uz vienu pusi. Tā kā preses man pagaidām vēl nav, tad lielākā ņemšanās bija ar āmuru..

M77 07.06.2011 11:14

bobcat rakstīja: kas tev par auto, motors, gads? Palūkāsim visi te kopistiski kā tev bremzes nomainīt.

Bremzes jau esmu mainījis (klučus, diskus, roķenes lokus) , tā nav problēma. Šo topiku izveidoju tikai, lai noskaidrotu, vai ir jēga līst iekšā suportos (un kā saprast, vai ir jāmaina tās gumijas vai nē). +vēl, skatos, te interesanti viedokļi par remkomplekta ražotājiem (būs vēl kkur jāpainteresējas).

Bet auto tāds pats kā Tev, tikai hatchback (Opel Vectra B, 2000, X20DTH). Te par suportu jaukšanu: www.autoprospect.ru/...

Interesanti, ka Grosauto iVeikalā šiem remkomplektiem uzrāda šādu saderību:

1. priekšējam suportam:

a. Daewoo (kaut kādi);

b. Ascona C, Astra F (2.0 motori);

c. Kadett E (Visa veida - tai skaitā 1.2 mazmotori) - vai tad tā varētu būt, ka auto ar bezmaz 2x mazāku pašmasu ir tādi pat suporti/cilindrīšu diametrs?

2. aizmugurējam suportam:

a. Astra F 1.8 un 2.0

b. Omega A (visādas);

c. Saab 9-3;

d. MB E-class (W210);

e. MB S-class (W108, W109) 1967. - 1972.g

Domājams, sakarā ar šo saderību aizmugurējā suporta remkomplekts ir 3x dārgāks par priekšējā..

M77 06.06.2011 15:28

Guzis rakstīja: Noskaidro galveno jautājumu - virzuļi skºuvējas, vai ir vienkārši izvelkami? Ja skrūvējas - tur ir čakars bez īstā rīka (izdarīt var, bet neērti).

Spriežot pēc internetā atrodamiem manuāļiem, virzuļi vienkārši izspiežami ar gaisu.

Remkomplektu ieteiktu sagādat oriģinālo, visās malās tirgotais Autoxren tieši tāds arī ir - nekad nezini kad atkal izjuks , noder tik pagaidu remontam gaidot īstās gumijas.

Te arī parādās jautājums par nomaiņas lietderīgumu (kas nav pašmērķis) - laikam, labāk atstāt oriģinālos nekā nomainīt tos ar spāņu aftermarket.

Būtu interesanti uzzināt, kā var tikt sabojāti cilindri "dēļ saplēstām gumijām"? Vai tad nav tā, ka bremzes vienkārši pārstāj darboties, ja tās gumijas saplēstas - nav blīvējuma > noplūst brēmžu šķidrums?

M77 06.06.2011 15:07

anonimikis rakstīja: Autoxren tas tāds reāls nosaukums komplektam?

Domāts spāņu AUTOFREN SEINSA www.seinsa.es/...

M77 06.06.2011 14:26

Man labāk patīk maksāt par savām kļūdām (un kaut ko no tā mācīties) nekā apmaksāt "speciālistu" fēlerus.

M77 06.06.2011 14:20

girtsm rakstīja: Ņemot vēra šādus jautājumus kādus tu uzdod, visticamāk būs daudz ja tu spēsi pats bremžu klučus nomainīt.

Ne to vien esmu darījis, bet suportiem gumijas vēl neesmu pats mainījis. Piekari esmu pārlasījis no A līdz Z, šo to no motora lietām (zobsiksnu, ūdenssūkni etc.), šo to no elektrības/elektronikas (lodāmurs un dators ir zināmas lietas).

Patīk pašam iegūt jaunu pieredzi un nesponsorēt tupus "automehāniķus", "speciālistus".

M77 06.06.2011 13:25

Un, ja mainīt - vai tur ir nepieciešami kādi spec instrumenti, vai pietiks ar vēsu prātu, lai, nesačakarējot materiālu, to paveiktu?

M77 07.04.2011 23:25

Droši vien, ka tā. Tas bija dikti sen un es tik atceros par kloķenes balansēšanu. Vēl šis stāstīja, ka 90.-to sākumā esot sanācis skrietes ar kādu no pirmajiem importa auto - brīdī, kad vācietis (vai nebij omega a) pagāja garām, šim uz spidometra tad arī bija minētie 180, un īsi pēc tā abus noturēja strīpaino nūjiņu pārdevēji, esot likuši atvērt haubi, jo negribēja ticēt šā teiktajam, ka "šis jau neko, tas otrs traki garām nesies" - tajā laikā esot bijuši kadri, kas žiguļos iemontēja jaudīgus "importa motorus" (vai tik neminēja, ka golfiņa). Menti paskatījušies, ka šim parastais vaz motors un palaiduši vaļā.

M77 07.04.2011 23:06

TDIOTS rakstīja:

°°parastie' 8-9 žiguļi tika 'izkosti' un atstāti atspakaļskata spoguļos

nu žigulis no tā sū da visvienalga nesanāca un konkrēti mans uz 200 nelidoja , bet gan jau ka rallij/šosejnieki to spēja .

Man viens attālāks radinieks bija savulaik ieguvis īpašumā izvīlētu vazni, kas vērās līdz pat 180 km/h - esot bijusi atvieglināta un smalki nobalansēta kloķene, un viss cits ko nu tur varēja izslīpēt, izpulēt.

M77 07.04.2011 22:59

smaidiigais rakstīja: mans sencis 80. gadu sākumā kā 2. auto ģimenē bija uzrestaurējis (jeb no mūsdienu viedokļa sadrisis) 400. moskviču ar 408. motoru, 412. tiltiem (spārnus nācās paplatināt) un GAZ 24 kārbu. Sīkākas tehn, nianses naff zināmas. BET - žiguļistu ģīmji, kad pie Sēnītes uz 'bāņa' pie 160 kmh viņiem garām gāja 400. Moskvičs - tie bija pūliņu vērti!

Manam tēvam ar bija kārlītis ar 408. motoru, aizmugurē gan bija žiguļa tilts. Auto bija gan paplatināti spārni, gan tas bija arī garenvirzienā pagarināts par padsmit cm. Izskatījās eleganti - balts un ar platu slieksni starp spārniem. Vairāk par 120 gan neatceros, ka tikām braukuši (pa jūrmaleni), bet tolaik arī nebija vēlēšanās nokaut motoru. Motoram tika braukts pakaļ uz Maskavu. "Jautrākie" momenti bija, kad pāris reizes uz ceļa atvērās motora pārsegs un tas "pacēlās spārnos".

Logu tīrītāja mehanisms bija instalēts, bet piedziņa bija "manuāla" - ar roku raustot sviru caur blakussēdētāja bardačoku. Vadītāja krēsls no rafiņa.

Beidzās tas viss ar to, ka astoņdesmito beigās tēvs pēc divu gadu riktīgas vergošanas bija sapelnījis pietiekami naudas, ka pārdeva visu iemīļoto kārlīti, un, aizbraucis uz Dušanbe, iegādājās zilu, gadu jaunu vaz 2105 ar 1,5 litru motoru. Prieki nebija gari - pabraucis pāris vasaras mēnešus, vienu rītu auto pie mājas vairs neatrada - kāds bija paņēmis pabraukāties, vēlāk to atrada mežā sadedzinātu. Tajā dienā, kad auto nospēra, bija paredzēts tajā uzstādīt sagādāto lietuviešu siģeni, kas aizgāja kopā ar autiņu tā arī neuzlikta.

M77 05.04.2011 21:48

ValdisM rakstīja:

msh rakstīja: 500 km uz rietumiem no latvijas ir polija.

Nav brīnums ka Latvijā tā arī nevarēji atrast darbu.

Nekā personīga, vienīgi faktu konstatācija.

Tā gan - pat no msh laukiem 500 km uz rietumiem sanāk Zviedrija.

M77 09.03.2011 14:21

Seene rakstīja: Un tajā pat laikā saprotu, kādēļ šāds "arguments" ir izdomāts. Tas izklausās pietiekami vienkārši, lai vidusmēra autovadītājam liktos saprotami un pareizi.

Un šitāda "smadzeņu pūderēšana" ir tas, kas visvairāk kaitina. Tai vietā, lai paskaidrotu, ka, nomainot visas sveces, var ietaupīt potenciālos izdevumus par darbu, kad, mainot tikai vienu sveci, drīzumā var nākties nomainīt arī citu, tiek šādi "karināti makaroni". Man tas vairāk signalizē par uzmetēju vai nekompetentu kantori.

M77 09.03.2011 14:14

Seene rakstīja: Bet tas nemaina faktu, ka ir jāmaina visas kvēlsveces vienlaicīgi.

Un tomēr es neredzu nevienu argumentu, kāpēc tas būtu tā jādara. Izņemot to, ka vienas sveces \"izbeigšanās\" liecina par to, ka arī pārējām vairs ilgs mūžs nav atlicis (ja vien iepriekš visas ir vienlaicīgi mainītas). Ja tiek izmantotas pēc vienādiem standartiem ražotas sveces, tad vienas atsevišķas nomaiņa nevarētu likt \"ECU jukt prātā\".

Domājams, ka Beru varētu uzskatīt par kompetentiem šajā jomā, tad, lūk - arī viņu mājaslapā neatradu šādu kategorisku apgalvojumu, vien šos:

Economy tip: Replace glow plugs as sets!

Experience shows that glow plugs reach their maximum

wear levels in quick succession, and if connection lines

and power rails are already removed it would be more

economical to replace the complete set, rather than have

to replace other plugs individually a short time later.

Our tip:

Test the glow plugs every 75,000-

100,000 km with the glow plug quick

tester. Ideally, you should replace the

entire glow plug set in the event of

any defects or impaired function

Sk.: beru.com/...

Brochure »Glow Plugs«

Technical Information (TI 04) »All about glow plugs«

M77 09.03.2011 13:18

Seene rakstīja:

M77 rakstīja:

Seene rakstīja:

Kurā gadsimtā tu dzīvo? Arī lampiņas ir savienotas "paralēli", bet auto māk paziņot vadītājam, kura ir izdegusi...

21. (pēc Kristus dzimšanas).

Nu un kas, ka māk paziņot par izdegšanu? Tas nekādi nemaina iepriekš minēto faktu, ka paralēlā slēgumā (t.i. tiek padots vienāds spriegums visām svecēm) caur sveci ar lielāko pretestību plūdīs mazākā strāva.

Nu nekas... Tas jau laikam nekādi nemaina arī faktu, ka ECU, kas šo strāvu mēra un, vadoties pēc tās, kontrolē kvēlsveču darbību, juks prātā un labākajā gadījumā slikti sildīs vai sliktākajā nesapratīs, kad kvēlsveces ir jāatslēdz, lai tās nesadedzinātu.

Jā, bet, ja ECU vienīgais instruments, kā regulēt situāciju, ir sprieguma izmaiņa visām svecēm vienlaikus (paralēlais slēgums), tad es stingri apšaubu apgalvojumu, ka svecei ar lielāko pretestību tiks nodarīts lielākais ļaunums.

Atgādināšu vēlreiz, par ko bija sākotnējais iebildums: "Kvēlsveces ir saslēgtas paralēli un, nomainot tikai vienu, tā ilgi nekalpos. Tas tādēļ, ka jaunajai kvēlsvecei būs lielāka pretestība."

M77 09.03.2011 12:48

Seene rakstīja:

Kurā gadsimtā tu dzīvo? Arī lampiņas ir savienotas "paralēli", bet auto māk paziņot vadītājam, kura ir izdegusi...

21. (pēc Kristus dzimšanas).

Nu un kas, ka māk paziņot par izdegšanu? Tas nekādi nemaina iepriekš minēto faktu, ka paralēlā slēgumā (t.i. tiek padots vienāds spriegums visām svecēm) caur sveci ar lielāko pretestību plūdīs mazākā strāva.

M77 08.03.2011 14:37

Seene rakstīja:

M77 rakstīja:

Vispār jau absurds apgalvojums, ka svece nekalpos ilgi, jo tai lielāka pretestība - tas būtu tas pats, kas apgalvot, ka lustrā 75w lampiņa ātrāk izdegs, jo visas pārējās ir 100w...

Apgalvojums ir absurds formulējumā, bet nemaz tik absurds realitātē. Ar lustru vari salīdzināt kvēlsveces nu jau diezgan vecos auto. Ja tās kontrolē ECU, nevis vienkāršs relejs, tad jau situācija ar dažādas pretestības kvēlsvecēm var palikt neprognozējama - un pat ne tikai dažādas pretestības, bet arī vienādas, tikai atšķirīgas no paredzētās.

Pat, ja tur ECU kaut ko kontrolē, tad gadījumā, kad visas sveces savienotas paralēli, lielāka strāva plūdīs caur vecajām (kam mazāka pretestība; ja tā vispār taisnība). Jādomā, ka sildelementam lielāku "ļaunumu" nodara palielināta strāva, nevis samazināta.

M77 08.03.2011 13:36

Uzgāju šādu interesantu viedokli:

\"Speciālisti uzsver, ka svarīgi ir mainīt visu kvēlsveču komplektu, nevis tikai vienu vai divas bojātās svecītes, kā tas nereti aiz skopuma tiek darīts. Kvēlsveces ir saslēgtas paralēli un, nomainot tikai vienu, tā ilgi nekalpos. Tas tādēļ, ka jaunajai kvēlsvecei būs lielāka pretestība. Arī motoru ar dažādas pretestības kvēlsvecēm sliktāk iedarbināt.\" autogalvuremonts.wordpress.com/...

Manam auto ir 2 vismaz 5 gadus vecas Beru sveces, viena pagājušogad nomainītā Febi Bilstein un viena nupat nomainītā Pimax - ko man tagad darīt?

Vispār jau absurds apgalvojums, ka svece nekalpos ilgi, jo tai lielāka pretestība - tas būtu tas pats, kas apgalvot, ka lustrā 75w lampiņa ātrāk izdegs, jo visas pārējās ir 100w...

M77 19.01.2011 1:57

EZ rakstīja:

Conqueror rakstīja: uzlieku riepas ar radzēm, kad redzu, ir daudz sniegs un ledus

kad sniegs pakusis un ir dubļi vairāk vai sauss asfalts - braucu ar parastajām ziemas riepām

Kūl, pamostamies, iestrēbjam sausās brokastis, paskatamies pa logu un atkarībā no meteo situācijas uzmontējam riepas un prom uz darbu!

Varbūt viss ir vienkāršāk - izvēlamies attiecīgo auto no garāžas!

M77 14.01.2011 21:47

VWfans rakstīja: Es labāk Honda-Stream vietā ņemtu Honda-FR-V !

Es labāk ņemtu Honda Element!

M77 14.01.2011 1:02

M77 rakstīja: Šoreiz par trakajiem trolejbusiem:

Biju aizčāpojis uz salūtu, pēc tam gaidīju transportu pieturā uz Merķeļa ielas tieši pretī LU (3.trol, 11. aut utt) - īsi pirms 0:30 tai pa pirmo joslu tuvojās vecā garā škoda ar 17. numuru (tajā pieturā nepietur), pieturā pilns ar cilvēkiem, škoda bišk par ātru brauca, asfalts slidens, 50m tālāk ielas malā (aptuveni pie krustojuma ar Inženieru ielu) bija apstājies taksis, troļuka vadītājs, laikam, to laicīgi nebija pamanījis, bremzēja un rāva pa kreisi uz otro joslu, kā rezultātā sanesa pakaļu un ar \"piekabes\" sānu trāpīja vienam ~15-16 gadīgam jaunietim pa muguru, šo pameta kādu pusmetru iekšā pūlī, vēl troļļuka pakaļa trāpīja pa pieturas stabu, kas riktīgi novibrēja un pa ceļmalas kupenu. Bez smagām sekām, varēja būt trakāk, bet neapstājies aizbrauca tālāk.

Tas varētu būt tas pats 17. trolejbuss:

Ar trolejbusa durvīs ievērtu kāju velk 70 metru pa ielu

www.tvnet.lv/...

M77 03.01.2011 12:31

Palaidniex rakstīja:

Ziemā vispār viss ir slikti

No Siguldas līdz sēnītei visādi bremzes ar baudāmiem 34,7 km/h velkās pa kreiso joslu. KAKOVA HRENA???

Ar tādu ātrumu var mierīgi braukt arī pa pirmo joslu un neko nesačakarēt, pie reizes iemācīies braukt pa 2 cm biezu sniegu

Šorīt kā reiz no Siguldas uz Rīgu braucu pa pirmo joslu ar "baudāmiem" 80-85 km/h - nav ne vainas (pāris bedres vairāk kā otrajā). Nevienu uz 34,7 gan nesatiku.

M77 03.01.2011 12:28

Gauss rakstīja:

M77 rakstīja: Vēl vairāk, tā kā šis (127. CSN punkts) attiecas uz "ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā", tad uz parastiem ceļiem, kur pa vidu ir tikai viena pārtrauktā/nepārtrauktā līnija (tātad viena josla katrā virzienā), drīkst mierīgi, nepārkāpjot CSN, apsteigt "tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi"... absurdi, bet sanāk ok pēc CSN.

Kur rakstīts, ka valdemārene un čakene ir ar divām joslām katrā virzienā? Ir kautkāds murgojums, ka voģilas paši var sadalīt joslās bezjoslu (principā vienas joslas) ceļu atkarībā no gabarītiem. Es neredzu iespēju neko tur dalīt, joslas pārāk šauras, un braucu pa vidu. Apsteidzēji (pokuj pa kuru pusi) var iepūst. Apzsteidzot aizķersi, maksāsi...

Kāpēc tu to man jautā? Es to nekur netiku apgalvojis. Citēšu sevi - šīs ielas pieminēju kā piemēru, kur "vienas joslas ietvaros var veikt apsteigšanu".

Lasītākie raksti

Jaunie raksti