Bams rakstīja: Rīga pasažieru pārvadājumu apjomu ziņā Savienībā bija 4 vietā aiz Maskavas, Ļeņingradas un Kijevas. Mums bija pat sakabinātie trolejbusi, kas bija liels retums pat Padomijā.
Sakabinātos trolejbusus vēl nesen manīju Viļņā.
Bams rakstīja: Rīga pasažieru pārvadājumu apjomu ziņā Savienībā bija 4 vietā aiz Maskavas, Ļeņingradas un Kijevas. Mums bija pat sakabinātie trolejbusi, kas bija liels retums pat Padomijā.
Sakabinātos trolejbusus vēl nesen manīju Viļņā.
zhuks rakstīja: Paldies par savām domām.
Šis auto ir kā otrs ģimenes auto. Nekas nav ķīlēts- viss kā no rūpnīcas nācis. Tehniskais stāvoklis uzturēts labs.
Pārdot nevēlos. Bet nedaudz individualizēt, no vizuālā viedokļa sēdināt un tonēt stiklus, kā arī 16\" diskus, pārējās izmaiņas justu braucot ar to.
Un auto netiek lietots pa Latvijas ceļiem.
Uzliec 19\"! Re kur vieni jau tevi gaida- www.ss.lv/...
M77 rakstīja:
autoss rakstīja: Varam piedāvāt Quinton Hazell, QTH600K, Ls 13,94.
Aptuvenais piegādes laiks - 2 nedēļas.
Ja nav uz vietas, tad es labāk izvēlos SPS Auto piedāvājumu ar visu korpusu, jo zinu, ka to dabūšu 100% pāris stundu laikā. Savādāk, esmu jau šo QTH600K detaļu pasūtījis (un apmaksājis ) pie autospares.lv par Ls 7.38 tikai viņi to nevar piegādāt nu jau 2 mēnešus, prasīšu naudu atpakaļ (vai dabūšu?).
QH produkciju piedāvā arī Luka Auto (QTH600K par Ls 9.41 bet viņiem arī tā nav uz vietas un nez kad būs).
Zinot to, ka autodaļas pie mums LV ieved nedaudzi vairumtirgotāji, jādomā, ka ar QH detaļām kaut kas neiet, tāpēc arī autoss piedāvājums liekas apšaubāms.
Vispār nebūtu jau liela problēma nopirkt to termostatu ar visu korpusu (kur komplektā nāk arī temp. datčiks), tikai gribētos zināt iemeslu, kāpēc jāmaina pie reizes arī korpuss un temp. datčiks - kas viņi nolietojas kaut kā? Vai arī termostata instalācija korpusā ir iespējama tikai rūpnīcas apstākļos??? Katrā ziņā, mainot antifrīzu, un izjaucot attiecīgo mezglu, nekas sarežģīts tur nerādījās, tāpēc vienīgais izskaidrojums izskatās, ka ir rezerves daļu ražotāju mantrausība. Tas būtu tāpat, ka mainot bremžu uzlikas, tās varētu iegādāt tikai komplektā ar suportu!
Ebay šo detaļu var iegādāties par ~Ls10 + piegāde, sk linku zemāk - kā redzams, tā ir viena un tā pati sākot no Ascona C līdz Astra H - shop.ebay.co.uk/...
Šajā QH katalogā - www2.qha.com/... arī to var redzēt, ka QTH600K atbilst daudziem modeļiem.
SPS Auto, ir kādi apsvērumi saistībā ar šo?
Šo, lūdzu, komentēt!
autoss rakstīja: Varam piedāvāt Quinton Hazell, QTH600K, Ls 13,94.
Aptuvenais piegādes laiks - 2 nedēļas.
Ja nav uz vietas, tad es labāk izvēlos SPS Auto piedāvājumu ar visu korpusu, jo zinu, ka to dabūšu 100% pāris stundu laikā. Savādāk, esmu jau šo QTH600K detaļu pasūtījis (un apmaksājis ) pie autospares.lv par Ls 7.38 tikai viņi to nevar piegādāt nu jau 2 mēnešus, prasīšu naudu atpakaļ (vai dabūšu?).
QH produkciju piedāvā arī Luka Auto (QTH600K par Ls 9.41 bet viņiem arī tā nav uz vietas un nez kad būs).
Zinot to, ka autodaļas pie mums LV ieved nedaudzi vairumtirgotāji, jādomā, ka ar QH detaļām kaut kas neiet, tāpēc arī autoss piedāvājums liekas apšaubāms.
Vispār nebūtu jau liela problēma nopirkt to termostatu ar visu korpusu (kur komplektā nāk arī temp. datčiks), tikai gribētos zināt iemeslu, kāpēc jāmaina pie reizes arī korpuss un temp. datčiks - kas viņi nolietojas kaut kā? Vai arī termostata instalācija korpusā ir iespējama tikai rūpnīcas apstākļos??? Katrā ziņā, mainot antifrīzu, un izjaucot attiecīgo mezglu, nekas sarežģīts tur nerādījās, tāpēc vienīgais izskaidrojums izskatās, ka ir rezerves daļu ražotāju mantrausība. Tas būtu tāpat, ka mainot bremžu uzlikas, tās varētu iegādāt tikai komplektā ar suportu!
Ebay šo detaļu var iegādāties par ~Ls10 + piegāde, sk linku zemāk - kā redzams, tā ir viena un tā pati sākot no Ascona C līdz Astra H - shop.ebay.co.uk/...
Šajā QH katalogā - www2.qha.com/... arī to var redzēt, ka QTH600K atbilst daudziem modeļiem.
SPS Auto, ir kādi apsvērumi saistībā ar šo?
No date provided
Reitings:
Sviestc rakstīja:
M77 rakstīja: Autoss-am un SPS Auto - materiāls konkurētspējas demonstrācijai: ja reiz par termostatiem runa aizgāja - ko jūs abi varat piedāvāt priekš 2000.g. Opel Vectra B 2.0 DTi (motors X20DTH).
Varianti komplektā ar korpusu par Ls 20 - 40 neinteresē.
Derētu, piem., QUINTON HAZELL QTH600K vai līdzīgs komplektiņš - termostats + blīvītes.
Izskatās ka tikai QH to remkomplektiņu vien piedāvā...
bet vai tīri fiziski tas termostats vispār ir izjaucams
Kad mainīju antifrīzu, noskrūvēju korpusu (turas uz 3 skrūvēm, no kura atiet 3 trubas), termostats izņēmās viegli laukā.
Tas pat QH šo pašu remkomplektu (bez korpusa) piedāvā vēl n-tajiem citiem opeļiem, tik visi citi ražotāji piedāvā komplektā ar korpusiem. Kaut kad vēlreiz atjaukšu vaļā, izņemšu to termostatu un tad pirkšu pēc līdzības.
Autoss-am un SPS Auto - materiāls konkurētspējas demonstrācijai: ja reiz par termostatiem runa aizgāja - ko jūs abi varat piedāvāt priekš 2000.g. Opel Vectra B 2.0 DTi (motors X20DTH).
Varianti komplektā ar korpusu par Ls 20 - 40 neinteresē.
Derētu, piem., QUINTON HAZELL QTH600K vai līdzīgs komplektiņš - termostats + blīvītes.
Visticamāk, ka tā, bet pagaidām neizdodas atrast kkādu online katalogu, kur apskatīt detaļas kodu.
Atradu vienu vietni, kur šis tas sakarīgi paskaidrots:
Топливный насос управляется с помощью электронной системы. Система состоит из электронного контрольного устройства (ECU), блока управления топливного насоса и следующих датчиков:
– датчик управления педали акселератора сообщает ECU положение педали управления подачей топлива;
– датчик температуры охлаждающей жидкости сообщает ECU температуру двигателя;
– датчик температуры поступающего воздуха сообщает ECU температуру воздуха, проходящего через впускной канал;
– датчик температуры масла сообщает ECU температуру двигателя;
– измеритель потока воздуха сообщает ECU количество воздуха; проходящего через впускной канал;
– датчик коленчатого вала сообщает относительное положение коленчатого вала и частоту его вращения;
– датчик давления сообщает относительное давление в выпускном коллекторе;
– система ABS сообщает ECU относительную скорость автомобиля;
– выключатель компрессора системы кондиционирования воздуха сообщает ECU о включении системы кондиционирования.
На основании информации, полученной от датчиков, ECU определяет момент впрыска топлива при всех температурах и режимах работы двигателя.
Yetti rakstīja: prikinj hui k nosu un vienkārši padomā.... kas tur tāds varētu būt...
Skaidrs, ka kaut ko sakarā ar eļļu tas mēra, bet gribētos zināt, ko konkrēti bodē prasīt, jo, kā redzi, tur virs viņa ir vēl viens, lielāks un šeit skatoties, neatradu skaidrojumu: parts.autoxp.ru/...
Kā arī tas fakts, ka līdz kompim info par eļļas daudzumu pienāk, jo pa laikam parādas ieteikums pieliet eļļu. Tad kam vēl tas štrunts domāts - eļļas temperatūru mērīt tajā vietā? Vai, pateikt, ka karteris sauss, kad jau par vēlu?
Taks, šarnīri nomainīti, auto vairs negrab
Viens tāds jautājums- kāds gadījumā nevarat pateikt, kas šis par datčiku, kas man nolauzts - bilde, skatoties no priekšgala uz karteri:
Auto it kā normāli darbojas, neko nesaka.
ValdisM rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja: Visletak ir ahujennaletakpasam.lv
nepidzim, ja
vislētak ir:
turetuzielas.lv
turetuzielas.lv konsekventi sadarbojas ar urlas.lv un huligani.lv, bet man-pie-majas-pazobele.lv pa to pašu cenu ir krietni labāka pakalpojuma kvalitāte!
PiepZz rakstīja: Derētu viena GY Ultra Grip 5 riepa, bezšipu.
var meilot piepz et inbox lv
Aha, izmērs nav svarīgs, ka tik GY
TDIOTS rakstīja: Opeļš ar šitādu labi 'atlodbalstojas'
www.stanleyworks.lv/...
un nau vērc ko krutāku rakt
Nešaubos, ka piemērotu instrumentu trūkuma gadījumā tieši tā arī rīkotos, bet ir zināma vēlēšanās kaut ko lieki nesalauzt un arī papildināt garāžu ar noderīgiem rīkiem.
Būtu jau labi visu ko tādu iegūt savā garāžā: www.klann-online.de/...
Shiirs rakstīja:
ValdisM rakstīja:
M77 rakstīja:
rudens68 rakstīja:
M77 rakstīja: 86. gada opel kadett 1.3 zobsiksna maksā piečuku, nomainīt to varu pusstundas laikā, spriegojas ar ūdenssūkni, kas katru reizi nav obligāti jāmaina.
Kad iepirku bremžu klučus vektrai A tad ar \"skaudibu\" noskatījos uz kadeta kluču cenām , lai gan vektrai A arī vis ir lēts, nu bet kadets viņu pārsit . Un vektrai tieši tā pat ,spriegojās ar sūkni un meistars par darbu prasija 15 Ls.
Kadetam priekšējie bremžu diski (Brembo markas) GrosAuto pirms kādiem 5-6 gadiem maksāja kaut kādus 12 Ls, abi, oficiāli ar čeku.
es Tevi apbēdināšu, baigi dārgi.
Fordiem,Mazdām, Audi un VW viņi maksā zem desmitnieka.
oho. kur tad taadas cenas. zem 10nieka maksaa varbuut pakaljeejie kadam mazmotoram, bet vidusmera auto ventileejamie leetaa gala brembo diski maksaa ap 20 latiem, ta ir standarta ceena.
Kuram tad mazmotoram vajag ventilējamos? Bet neventilējamie biezā slānī- kauč šite Meyle Ls 7,65 - \"Audi 80, 90; VW Passat ->88 prieksejie\" www.autosams.lv/...
ValdisM rakstīja:
M77 rakstīja:
rudens68 rakstīja:
M77 rakstīja: 86. gada opel kadett 1.3 zobsiksna maksā piečuku, nomainīt to varu pusstundas laikā, spriegojas ar ūdenssūkni, kas katru reizi nav obligāti jāmaina.
Kad iepirku bremžu klučus vektrai A tad ar "skaudibu" noskatījos uz kadeta kluču cenām , lai gan vektrai A arī vis ir lēts, nu bet kadets viņu pārsit . Un vektrai tieši tā pat ,spriegojās ar sūkni un meistars par darbu prasija 15 Ls.
Kadetam priekšējie bremžu diski (Brembo markas) GrosAuto pirms kādiem 5-6 gadiem maksāja kaut kādus 12 Ls, abi, oficiāli ar čeku.
es Tevi apbēdināšu, baigi dārgi.
Fordiem,Mazdām, Audi un VW viņi maksā zem desmitnieka.
Vai Brembo un GrosAuto?
Ja ne, tad nav ko te apbēdināt- tas tika minēts tikai piemēra pēc, katrs pats var saprast, cik maksātu kāda cita marka vienkāršākā veikalā.
Jebkurā gadījumā - ar tiem pāris latiem nevarēsi mani nu nekādi apbēdināt.
WALA rakstīja:
M77 rakstīja:
Kadetam priekšējie bremžu diski (Brembo markas) GrosAuto pirms kādiem 5-6 gadiem maksāja kaut kādus 12 Ls, abi, oficiāli ar čeku.
GrosAuto cenas var neņemt par pilnu - tas noteikti nav labākās tirgū, vai arī prece nav tā izcilākā, ja cena ir "pa lēto" !!!
To nu es zinu, bet tie diski ir tik prasti, ka jebkuram ražotājam tie maksātu kapeikas (atkarībā no pārdevēja vēlmes uzvārīties lieluma), toreiz gan ar Statoil zelta karti grosā bija ievērojama atlaide.
rudens68 rakstīja:
M77 rakstīja: 86. gada opel kadett 1.3 zobsiksna maksā piečuku, nomainīt to varu pusstundas laikā, spriegojas ar ūdenssūkni, kas katru reizi nav obligāti jāmaina.
Kad iepirku bremžu klučus vektrai A tad ar "skaudibu" noskatījos uz kadeta kluču cenām , lai gan vektrai A arī vis ir lēts, nu bet kadets viņu pārsit . Un vektrai tieši tā pat ,spriegojās ar sūkni un meistars par darbu prasija 15 Ls.
Kadetam priekšējie bremžu diski (Brembo markas) GrosAuto pirms kādiem 5-6 gadiem maksāja kaut kādus 12 Ls, abi, oficiāli ar čeku.
Sretsked rakstīja:
M77 rakstīja: 86. gada opel kadett 1.3 zobsiksna maksā piečuku, nomainīt to varu pusstundas laikā, spriegojas ar ūdenssūkni, kas katru reizi nav obligāti jāmaina.
Nu bet ja ir kāds autoperedasts, šis ņem un nomaina.
Nē nu te jau bija jautājums, ka tikai šujmašīnām ir lētākas apkopes par 240 latiem, nu labi, ir tas opels vienkāršs gandrīz kā šujmašīna, bet var arī tādus auto mūsdienās uzturēt kārtībā un pārvietoties samērā lēti. Protams, jāaizmirst par komfortu, v6 jaudu un pats galvenais- pasīvo drošību.
86. gada opel kadett 1.3 zobsiksna maksā piečuku, nomainīt to varu pusstundas laikā, spriegojas ar ūdenssūkni, kas katru reizi nav obligāti jāmaina.
Gluži vai mans gadījums aprakstīts - arī pirms gada nācās Vektrai mainīt sūkni, summa līdzīga jau te rakstīju. Vēl pusgadu iepriekš darba kolēģim bija tā pati šaize ar Astru. Tas, ka par to daudzi neizsakās, nenozīmē, ka tas nenotiek masveidā! Daudzi noteikti izvēlas noklusēt, lai kaimiņu priekšā gudrāki izskatītos, sačinīt kkur pa lēto un nogrūst tačku tālāk (kā mans darba kolēģis. Fishka tur tāda, ka sūkņa vadības platītei nosvilst gala tranzistors, isjo - oficiāli opels piedāvā mainīt tikai visu sūkni, kas maksā minētos 1.5 kLs
Msh, ko Tu saproti ar vārdu "cūcene"? Tam draņķa bosch sūknim vnk ir stulba konstrukcija, ka pie noteiktiem apstākļiem tas netiek pietiekami dzesēts un ar laiku nosvilst. Un tas notiek ne tikai ar opeļiem, bet arī ar citiem auto, kam tādi bosch sūkņi- atradu, ka līdzīga bēda ir piemeklējusi gan nissan, gan dodge īpašniekus, gan, droši vien arī citus, kam tas sūknis. Pie mums vnk par opeli vairāk dzirdēts, jo tas te visvairāk izplatīts, Amerikā, savukārt, vairāk ir dzirdēts par Dodge. Paskaties, ko google atrod par šo izdzimteni "bosch vp44"!
Imka rakstīja: Varbūt kāds pēdējā laikā ir pētījis, meklējis un pircis velosipēdu bērnam (3-4 g.v. puikam, augums 1m) Kur ir redzētas labas cenas vai kur var dabūt atlaides? Kam vajadzētu pievērst uzmanību, kādu firmu ražojumu vai modeli ieteiktu. Vajadzīgs ar sānu atbalsta ritenīšiem. Plānotā cena līdz 80 Ls.
Re kur palasi, ko rakstīju 02.11.2008 17:31:
jugasvilli rakstīja:
M77 rakstīja:
recluse rakstīja:
M77 rakstīja:
Runa ir par to, ka pat Rīgā var atrast normālus servisus, kas tagad piedāvā nomainīt visus 4 ratus par Ls10 (tas gan par līdz 15\"), bet perifērijā vēl lētāk (sk. kaut vai tā paša vidzemesriepucentrs.lv pakalpojumu cenas).
Varbūt tad var arī konkrētu linku vai adresi kur pa 2.5Ls kāds Rīgā noskrūvēs riteni, pārmontēs riepu, nobalansēs un pieliks atpakaļ. Un, piemēram, braukt no Juglas uz Bolderāju dēļ 5Ls jābūt bišķi debīlam.
(atvainojos par offtopika pacelšanu)
Ko nu teiksiet, recluse, mansotraises & co - ir n-tie gribētāji nomainīt jums riepas pa lēto arī Rīgā:
www.zip.lv/...
www.ss.lv/...
www.ss.lv/...
Nemaz nākamais gads nebija jāgaida (bail padomāt, kas tad vēl darīsies).
Kur bija jāsmejas?
Vismaz sākotnēji bija iecerēts, ka jāsmejas par Adam Auto \"akciju\" www.adamauto.lv/... - nometuši cenu no 30 uz 21, kamēr citi daudz ātrāk ir aptvēruši situācijas nopietnību.
recluse rakstīja:
M77 rakstīja:
Runa ir par to, ka pat Rīgā var atrast normālus servisus, kas tagad piedāvā nomainīt visus 4 ratus par Ls10 (tas gan par līdz 15\"), bet perifērijā vēl lētāk (sk. kaut vai tā paša vidzemesriepucentrs.lv pakalpojumu cenas).
Varbūt tad var arī konkrētu linku vai adresi kur pa 2.5Ls kāds Rīgā noskrūvēs riteni, pārmontēs riepu, nobalansēs un pieliks atpakaļ. Un, piemēram, braukt no Juglas uz Bolderāju dēļ 5Ls jābūt bišķi debīlam.
(atvainojos par offtopika pacelšanu)
Ko nu teiksiet, recluse, mansotraises & co - ir n-tie gribētāji nomainīt jums riepas pa lēto arī Rīgā:
Nemaz nākamais gads nebija jāgaida (bail padomāt, kas tad vēl darīsies).
HIPPY rakstīja: Viņi pavisam ir plānoti 20-mit līdz novembrim. Tad kādā veidā viņi ar vienu treili visus divdesmit līdz novembrim dabūs šeit ar vienu treili ?
Līdz novembrim ir 7 mēneši - kādas problēmas 1 mēnesī atvest 3 tramvajus? Prāmis kursē vairākas reizes nedēļā.