Interesanti, kā tas domāts - piedāvā darbu ekskavatoristam no mājām! Rakt kanālu ap savu māju?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Interesanti, kā tas domāts - piedāvā darbu ekskavatoristam no mājām! Rakt kanālu ap savu māju?
Cits variants - www.zip.lv/...
Iespēja veidot karjeru valūtas biržā (forex) kā treiderim/brokerim. Ļoti labs atalgojums sākot no 2000$ mēnesī.
Lai uzsāktu darbu šādā nozarē ir jāprot darboties ar datoru/internetu, ir jābūt labai disciplīnai un psiholoģiskai noturībai.
Ir nepieciešams sākuma kapitāls lai uzsāktu tirdzniecību.
Pirmais rakstīja: vo vo, gribētos palasīt kādu informāciju var nopirkt par 5ls un kādu par 60
Tad piesakies! www.zip.lv/...
\"Ai jel, manu vieglu prātu...\" www.mammamuntetiem.lv/...
LŪDZU UZMANIETIES NO SIEVIETES VĀRDĀ- KRISTĪNE SĪRICA...KRĀPNIECĪBA!!!
Tātad..
2012.gada 26.augustā portālā zip.lv ieraudzīju sludinājumu- sieviete piedāvā darbu no mājām- darba pamatā strādāšana pie datora e-pastu rediģēšana un jaunu cilvēku piesaiste darbam- par katru piesaistīto cilvēku ir iespēja nopelnīt naudu.. Sludinājumā bija rakstīts,ka darbs esot oficiāls- tad nu pieteicos- man tika atsūtīta informācija 3 worda dokumentu apmērā kurā bija smalki izklāstīta darba taktika... Cilvēkiem tiek dots mēnesis laika,lai savāktu pēc iespējas vairāk klientu- respektīvi tādu pašu darbinieku. Kad mēnesis ir pagājis Tev nosūta vēstuli kurā teikts,ka jāiemaksā 5 ls pretī saņemot vienu daļu no pārdodamās preces( biznesa paketes-informācija kas noderīga biznesmeņiem.. piemēram kā uzsākt savu biznesu kas vajadzīgs utt... Samaksājot naudu cilvēks nopērk informāciju un pārdod to tālāk saviem klientiem tādā veidā nopelnot. Tā notiek katru mēnesi taču ar katru mēnesi arī summas pieaug 5 ls vietā jāmaksā aizvien vairāk līdz pat 45 ls... Tākā meklēju peļņas iespējas uzķeros- un vakar 2012.gada 27.augustā arī saņēmu uz sava e-pasta kastīti pirmo paketes pircēju- vēlējās nopirkt paketi pa 60 ls.. Es protams apmierināta,jo mana priekšniece to paketi pārdod tikai par 30 ls -līdz ar to gūstu 30 ls peļņu... Pakas pircējai paku vajadzēja momentāli- tāpēc sakarā ar to,ka pašai nebija tādas naudas paņēmu internetā tā saucamo ātro kredītu,lai varētu nopirkt no savas priekšnieces paku ko tālāk pārdotu pircējai un gūtu peļņu.. Samaksāju savai priekšniecei 30 ls - viņa man atsūtīja paku- es savukārt devu ziņu pircējai kura it ka aizskaitīja uz manu bankas kontu naudu.. kā pierādījumu,ka pārskaitījums ir veikt pieprasīju parādīt bankas atskaiti( Mums bija dažādas bankas līdz ar to nauda ienāktu tikai nākamajā dienā) Atskaiti saņēmu- pašrocīgi rakstītu wordā, tobrīd tikai domāju,ka atskaite ir īsta un mierīgu sirdi nosūtīju pircējai paku.. Vakarā atnāca mājās dzīves draugs un pajautāja,lai parādu atskaiti.. Dzīves draugam atlika vien aci uzmest,lai patteiktu,ka tā nav īsta, bet gan pašrocīgi wordā taisīta.. Es kā jau meitene no tādām lietām maz ko saprotu.. Turpinājumā salīdzinājām abu rakstītāju gan pircējas gan priekšnieces( pārdevējas) datora IP adreses - un tās sakrita arī vārdi kas bija rakstīti kā dokumentu autora vārdi sakrita.. Rakstīju ziņu krāpniecei- teicu, ka griezīšos policijā,ja līdz 2012.gada 28.augustam pl 12.00 nebūs ieskaitīta manā kontā mana nauda.. Krāpniece visu noliedza un pat nobloķēja mani draugos..
Nesen viens īpatnis iegādājās šādu auto - bit.ly/... otrais tāds eksemplārs LV, pirmais šis www.ss.lv/...
ar 2.0 (švakāks, ne bi-turbo).
CSDD piereģistrēja kā baltu, tak apskatē piesējās, ka ir vairāku krāsu - jumtā 2 gab stikla lūkas un viss jumts izskatās mellns.
Šorīt pirms Paņevežas.
Nez cik aktuāla un precīza (publicēta 2009-09-21), bet informācija par stacionāro radaru vietām Lietuvā. www.grant.lt/...
Cik noprotu, tai tabulā atzīmētas ieviešanas kārtas (Árengimo etapas) - attiecīgas krāsas punkti kartē: 1. gaiši zils, 2. zaļš, 3. zils www.grant.lt/...
Re kur vēl par tēmu:
После 30 минут погони автомобиль все же самостоятельно остановился. По данным полиции, на момент остановки двигатель все еще работал, в связи с чем специалисты в правоохранительных органах пытаются выяснить не только почему машина не реагировала на педаль тормоза, но и что стало причиной для прекращения движения.
После первого осмотра полицейские обнаружили, что тормоза внедорожника были перегреты, а коробка передач сломана. При этом у Лори не было возможности заглушить двигатель, вынув ключ из замка зажигания, так как автомобиль заводился при помощи кнопки и мог быть заглушен только после остановки.
Pirms 3 gadiem bija līdzīgs gadījums ar Lexus ES 350, kad ar 120mph piedzīvoja sadursmi CHP Officer (California Highway Patrol ), un devās viņsaulē ar visu ģimeni. Toreiz gan Toyota apgalvoja, ka vainīgs nepareiza izmēra paklājiņš, bet tas šķiet šaubīgi, jo pie stūres tomēr bija spečoks, kas tomēr aizmirsa par ārkārtas dzinēja apturēšanas iespēju - \"and you have to press this button for 3 seconds in order for the car to turn off\"
Beigās tomēr Toyota atsauca 4 miljonus auto, kuriem pēcāk uzstādīja saīsinātus gāzes pedāļus (vai tiešām? varbūt, tomēr softu pārlādēja?) www.nytimes.com/...
Un lūk arī pareizais risinājums, kā apturēt "datoru uz riteņiem"- "Ilgstoša start pogas paturēšana ir - emergency shudown.." - gluži kā PC, kad tas ir uzkāries!
Palaidniex rakstīja:
M77 rakstīja:
Palaidniex rakstīja: ar domu spēku vai par vāju spiežot bremzi motoru neapturēsi gan
vilgstoša bremžu sildīšana - ne bremžu spiešana - mēdz iznīcināt to atliekas - tas gan fakts...
Bet vai tu par bremžu pastiprinātāja darbību biji dzirdējis? Kaut to, ka ar gāzi grīdā (pilnībā atvērtu droseli) ir stipri mazs vakuums un pastipreklis faktiski nedarbojas!
uzkāp no visa spēka savam auto uz bremzi un gāzi vienlaicīgi... un tad paskatīsiemies, kā tavs auto nebremzējas...
Kāpēc lai es ietu lauzt savu auto? Pamēģini pats, un tad paskatīsimies! Ja vien tev tas ir tik jaudīgs kā amerikāņiem mēdz būt. Atkārtošos - pirmajā brīdī vakuums ir, bet ar to pietiek dažām sekundēm, pēc tam ir stingri jālieto kāju u.c. musīši, bet ja sievišķis drusku pabremzējot to vakuumu izlietoja, tad pēc tam skaiti, ka brauca bez pastūža.
Rekur tvnet viens apgalvo, ka ir provējis:
".
Vienreiz izlēmu pārbaudīt vai ar bremzēm var pārspiest 230hp pakaļpiedziņas auto braucot ap 70kmh. Prikšējie rati sabloķējas, pakaļējos motors pārspiež, nenormāla kaucoņa, ātrums nesamazinās, un tas vēl bija ar aukstām bremzēm. Braucot pie 160kmh, rezultāts būtu nodedzinātas, uzspridzinātas priekšējās riepas, nokurinātas bremzes, un diez vai auto apstātos.
Pirmā lieta ko darīt, manuālim neitrālais, automātam atslēgt aizdedzi, bet bremzes un stūre paliks bez pastiprinātājiem. Šī ir ļoti, ļoti bīstama situācija, ja nebūtu izēģinājis, domātu ka štrunts vien ir... Bet nekā nebija, reāli neko daudz izdarīt nevar, un laika domāt arī nav.
Vēl viens iemesls kāpēc automātiskās ātrumkārbas ir pilnīgākais mēsls.."
Palaidniex rakstīja: ar domu spēku vai par vāju spiežot bremzi motoru neapturēsi gan
vilgstoša bremžu sildīšana - ne bremžu spiešana - mēdz iznīcināt to atliekas - tas gan fakts...
Bet vai tu par bremžu pastiprinātāja darbību biji dzirdējis? Kaut to, ka ar gāzi grīdā (pilnībā atvērtu droseli) ir stipri mazs vakuums un pastipreklis faktiski nedarbojas!
Palaidniex rakstīja:
KSI rakstīja: ejuz.lv/...
respect meitenei - 160km/h 95km bez crash ...
P.S. interesanti - vai pie mums šādā gadījumā izdotos atkauties no Vitronics rēķina, kas noteikti būtu simtos Ls
no otras puses - pa labu ceļu var nobraukt ilgi un dikti ar lielu ātrumu...
bet vai bremžu pedālis nestrādā? ātruma pārslēgs neitrālajā neliekas?
nu tīri interesanti paliek...
Ubelstad said her vehicle hit 190 mph during the 95km, 35-minute ordeal. She said at times, she had to drive into the median strip to avoid traffic and had to drive through a short construction zone.
The vehicle finally slowed down when she was north of Osceola, Iowa, and a highway patrol officer jumped in and put the vehicle in park.. The SUV had a push-button start, so Ms Ubelstad couldn't maneuver the key.
...
He also said that Ms Ubelstad tried everything to stop her car. She applied the brakes, turned off the engine, applied the emergency brake and took the car out of drive. All the time the car was going faster.
KSI rakstīja: ejuz.lv/...
respect meitenei - 160km/h 95km bez crash ...
P.S. interesanti - vai pie mums šādā gadījumā izdotos atkauties no Vitronics rēķina, kas noteikti būtu simtos Ls
Vispār jau gandrīz 190 - www.dailytelegraph.com.au/...
KSI rakstīja: Placī stāv ar 155tkkm, pēdējā TA pirms gada reģistrēts 250tkkm ...
-281 061
Ekonomiska, plaša automašīna. Labā tehniskā stāvoklī.
Virsbūves darbi un krāsošana.
OPEL - \"das ist Auto\"!!!
Opel Vectra олицетворяет собой последние достижения прогресса в автомобилестроении. Достоинствами Opel Vectra являются современный экономичный двигатель, совершенная подвеска, четкое и чувствительное рулевое управление. Предоставляемая на автомобили нового поколения десятилетняя гарантия от сквозной коррозии свидетельствует о значении, которое придает компания ADAM OPEL AG качеству своей продукции.
DekstersFF rakstīja: Vai tiešām nevar pieņemt, ka tu to rulli saliki nepareizi un tāpēc tas izbeidzās, nevis pīt sazvērestības teorijas un mēģināt atrast patieso vainīgo?
Vai siksnu esi uzlicis jaunu ?
Tur nav ko nepareizi salikt - viena skrūve tik jāpievelk. Tagad nomainīju ar Grosauto iegādātu Febi rullīti, kam iekšā SKF gultnis, tas, varbūt, patiešām būs SKF ražojuma. Siksnu arī nesen mainīju (pirms gada kopā ar rullīti).
Izjukušā rullīša paliekas tiks nosūtītas uz SKF galveno offisu Gēteborgā, lai paskatās, ko viņu autorizētais dīleris tirgo.
bobcat rakstīja: iekš apes tas neorģinālais rullītis ar visu spriegotāja amortizātoru par kādiem 32 ls
Savam es iekš autofavorīta pirku pirms gadiem diviem.
Es to "SKF" rulli Grosauto pirku zem 10 Ls. Pēc skata viens pret viens ar iepriekšējo, vien vecais vāciņš neturējās virsū cita plastmasas profila dēļ.
Un vecais rullītis iespējams ir tīri ok, likšu to atpakaļ, jo, kā jau teicu, čīkstēšana pēc tā nomaiņas nebaidzās, bet gan pēc ģeneratora gultņu nomaiņas viens no kuriem griezās "pa sauso".
M77 rakstīja: Šīsdienas pārsteigums.
Piebraucot pie veikala stāvlaukuma, iedegās lampiņa, ka nelādē akumulatoru, arī stūri pagriezt bija grūtāk. Atgriežoties no veikala, auto piedarbināt nevar, starteris vispār negriež, it kā aķis galīgi sauss būtu. Aķis nav diezko svaigs, bet pirms tam pa dienu nekas neliecināja, ka tas taisītos nosprāgt - leca diezgan žirgti.
Sarunāju, lai piebrauc paziņa, mēģinājām "piepīpēt" - rezultāts identisks, negriež necik /te, laikam, vajadzēja apstāties un padomāt, jo vadi bija resnie un otram auto labs, jaudīgs aķis, kā nekā V70 D5/, bet tika izdomāts vilkt mājup un pa ceļam provēt iedarbināt ar vilkšanu.
Labi, ievilka uz 40, ieliku 3 robā un provēju darbināties, kādu laiku nevarēja saprast, kas notiek, it kā nedarbojās, it kā motors negriezās, sajūgs slīdēja vai? Beigās pieleca, darbojās, varu uzgāzēt, bet deg lampiņa, ka aķi nelādē, stūre grūti griežas.
Piestājam malā, atveru kapotu, skatos - agregātu rievsiksna ir nost, nolemjam vilkt līdz mājai. Pa ceļam apdomāju, kas varētu būt par iemeslu tam. Pēdējā laikā zem haubes kaut kas čivināja, īsti nesapratu kas, bet skaņa nāca kaut kur no ūdens sūkņa puses, turklāt tikai epizodiski. Pirms gada dēļ čivināšanas tiku mainījis spriegotāja rullīti, bet pēc tam čivināšana turpinājās, dažus mēnešus vēlāk nomainīju ģenerātoram gultņus, it kā pārstāja. Bet tagad jau atkal vairākus mēnešus ik pa brīdim kaut kas čīkstēja.
Domāju, kas tad tur vēl atliek - ūdenssūknis, stūres pastipreklis, kondicionieris. Aizdomas krīt uz ūdenssūkni, jo, kā jau minēju, skaņa nāca no tā apvidus.
Pie mājas ar lukturīti aplūkoju cītīgāk, izvelku rievsiksnu un redzu, ka no spriegotāja rullīša ir atlicis vien gultņa iekšējais gredzens!!!
Pirms gada to mainīju, neliku gan oriģinālu, jo tas nāca tikai kopā ar visu spriegotāju = pa dārgo, Grosauto man piemeklēja pēc izmēriem atbilstošu Citroen/Peugeot SKF rullīti, uz kastītes rakstīts "Made in Germany", "Izcelsmes valsts Zviedrija". Uzstādot to, gan neuzliku aizsargvāciņu, kas nāk uz gultņa no ārpuses, nez vai tas būtu cēlonis, kāpēc gultnis izbeidzās? Jo gultnis ir abpusēji slēgtais, turklāt no otras (motora) puses tam nav nekāda vāciņa - putekļi tikpat labi tur nonāk.
Man drīzāk izskatās, ka Grosauto tirgo feikās SKF detaļas, kā jums šķiet?
Vārdu sakot, visādas brendīgās detaļas pie mums var gadīties pakaļdarinājumi. Kāds te jau rakstīja par kaimiņu, kas piekari pārlasījis ar "Lemforderiem" un pēc gada bija "čau".
Jā, vāciņu neuzliku, jo tas nepasēja uz Citroen rullīša, bet kā jau teicu, manuprāt, tam ir tīri dekoratīva nozīme, jo otrā pusē (motora pusē) nav nekāda vāciņa, tur tas pats slēgtais gultnis ir pakļauts tādiem pat apstākļiem kā otrā pusē bez vāciņa. Un vispār gulnis ir slēgtā tipa, tāpēc nekādiem sū.. tur nebūtu jāiekļūst ar vai bez vāciņa, līdzīgi gultņi liekas močiem riteņu rumbās bez nekādiem vāciņiem, tādi pat arī ģeneratoram iekšā, tur arī visi motortelpas apstākļi, bet slēgtā gultņa uzdevums ir putekļus iekšā neielaist, tā ka vāciņā nebūšana nevar tur neko būtiski mainīt, tas gultnis pseido SKF rullītī gan jau bija lēta kitajozu parodija!
Šīsdienas pārsteigums.
Piebraucot pie veikala stāvlaukuma, iedegās lampiņa, ka nelādē akumulatoru, arī stūri pagriezt bija grūtāk. Atgriežoties no veikala, auto piedarbināt nevar, starteris vispār negriež, it kā aķis galīgi sauss būtu. Aķis nav diezko svaigs, bet pirms tam pa dienu nekas neliecināja, ka tas taisītos nosprāgt - leca diezgan žirgti.
Sarunāju, lai piebrauc paziņa, mēģinājām "piepīpēt" - rezultāts identisks, negriež necik /te, laikam, vajadzēja apstāties un padomāt, jo vadi bija resnie un otram auto labs, jaudīgs aķis, kā nekā V70 D5/, bet tika izdomāts vilkt mājup un pa ceļam provēt iedarbināt ar vilkšanu.
Labi, ievilka uz 40, ieliku 3 robā un provēju darbināties, kādu laiku nevarēja saprast, kas notiek, it kā nedarbojās, it kā motors negriezās, sajūgs slīdēja vai? Beigās pieleca, darbojās, varu uzgāzēt, bet deg lampiņa, ka aķi nelādē, stūre grūti griežas.
Piestājam malā, atveru kapotu, skatos - agregātu rievsiksna ir nost, nolemjam vilkt līdz mājai. Pa ceļam apdomāju, kas varētu būt par iemeslu tam. Pēdējā laikā zem haubes kaut kas čivināja, īsti nesapratu kas, bet skaņa nāca kaut kur no ūdens sūkņa puses, turklāt tikai epizodiski. Pirms gada dēļ čivināšanas tiku mainījis spriegotāja rullīti, bet pēc tam čivināšana turpinājās, dažus mēnešus vēlāk nomainīju ģenerātoram gultņus, it kā pārstāja. Bet tagad jau atkal vairākus mēnešus ik pa brīdim kaut kas čīkstēja.
Domāju, kas tad tur vēl atliek - ūdenssūknis, stūres pastipreklis, kondicionieris. Aizdomas krīt uz ūdenssūkni, jo, kā jau minēju, skaņa nāca no tā apvidus.
Pie mājas ar lukturīti aplūkoju cītīgāk, izvelku rievsiksnu un redzu, ka no spriegotāja rullīša ir atlicis vien gultņa iekšējais gredzens!!!
Pirms gada to mainīju, neliku gan oriģinālu, jo tas nāca tikai kopā ar visu spriegotāju = pa dārgo, Grosauto man piemeklēja pēc izmēriem atbilstošu Citroen/Peugeot SKF rullīti, uz kastītes rakstīts "Made in Germany", "Izcelsmes valsts Zviedrija". Uzstādot to, gan neuzliku aizsargvāciņu, kas nāk uz gultņa no ārpuses, nez vai tas būtu cēlonis, kāpēc gultnis izbeidzās? Jo gultnis ir abpusēji slēgtais, turklāt no otras (motora) puses tam nav nekāda vāciņa - putekļi tikpat labi tur nonāk.
Man drīzāk izskatās, ka Grosauto tirgo feikās SKF detaļas, kā jums šķiet?
Šķiet, ka EGR remonts un MAP nomaiņa būs devuši manāmu rezultātu - vakar tika izbraukts maršruts Sigulda - Ķegums - Pļaviņas - Jaunkalsnava - Ērgļi - Mālpils (c. Vite) - Sigulda - kopsummā 282 km ar 13,8 litriem dīzeļa - vidējais iznāl 4,9 litri uz 100 km.
Jāsaka, nemaz nebraucu ar domu par ekonomiju, pārsvarā uz ~95 km/h pēc spidometra, vietām apdzenot 110-120, vietām 70-80 (kur līkumains ceļš), šajā maršrutā ceļi bija visdažādākie - vietām gan līkumaini grantenes posmi, gan viscaur no ielāpiem sasāvošs negluds asfalts, gan pavisam svaigs Ērgļu ceļš. Salonā vēl pāris pasažieru un bagāža. Neslikts sniegums šim 2.0 dti opelim.
Mūsu bērnu jaunvārdiņi. www.radioswh.lv/...
Dažas pērles:
pisumiņš - cepums
UGUNSVĀGENS - VW automašīna
BĻĀ - Banāns
Jajabajibijis - rabarbers
Pļāvzālējs- zāles pļāvējs
vīrusniegs - sniegavīrs
Daži diezgan saprātīgi jaunvārdi:
dūmītis - skurstenis
vediņš - tramvaja vagons (vediņš, jo ved cilvēkus)
spicgals - kija (aprakstot biljardu, kuru bija redzējusi ar omi kafejnīcā)
durinātājs - stārķis
dūmkūpis (skurstenis),
ķēpurkājis (kāpurķēžu traktors),
bruņučupa (bruņurupucis).
Emīlija (3 gadi) brauc mašīnā kopā ar vecvecākiem un jautā:
Vai Jums ir sekss? Iestājas klusums, neviens neatbild, bet Emīlija jautā atkal to pašu. Beigās tomēr noskaidrojas, ka domāta multfilma Šreks.
Sēž mana meita Rasa bērnudārza laukumiņā šūpolēs un no visas sirds savā nodabā dzied jauniemācīto dziesmiņu:\" Ciku caku caku šuju lellei jaku.\" Tikai...uz to brīdi vēl neizrunā visas skaņas vai arī jauc tās. Rezultātā dziesma skan tā:
Kiku kaku kaku,
Čuju lellei jaku,
Pizuļotu puzuļotu
Kiku kakām izkakotu...
Mīklas:
1. Cik garš, tik plats (Bumba)
2. Katram pirkstiņam savs pirkstiņš ((Pirkstainie cimdi)
3. Viņš ir pats labākais pasaulē (Dievs)
4. Dibens gaisā, kājas maisā (Brālītis pamperī)
5. Kleitiņa ir, mēlīte ir un kājiņa arī (Zvans)
6. Viena kāja, viens mats, viena acs, viens nags (Makšķere)
7. Kas mani redz, tur nekā neredz (Tumsa)
8. Viņš ir skolēniem un skolotājiem, skolēniem – ciets, skolotājiem mīksts (Krēsls)
9. Tā ir maza, kā gruzītis, bet nav gruzītis. Kad veci cilvēki to ierauga, viņi kļūst priecīgi. (Pensija)
10. Pirmo iemetam miskastē, otro apēdam, trešo atveram vaļā un ceturto ieraugot priecājamies (Kindersurprise)
11. Liela bļoda, visbiežāk pilna ar zilu zupu un lielām klimpām. Dažreiz visas klimpas ir apēstas. (Debesis ar mākoņiem)
12. Kad ēd brokastis, pusdienas, launagu, vakariņas, tad pieliek pie šķīvja malas, bet kad iet prom, tad parasti aizmirst. (košļājamā gumija)
13. Tas nav redzams, tie ir bez krāsas. To dara lieli cilvēki, arī bērni, bet pavisam mazi bērni to nedara. Tā darīt nav labi. Arī zvēri to neprot. (Meli)
14. Citiem viņi ir, citiem nav. Citiem patīk, citiem nē. Ja viņu ir maz, vēl nekas, bet ja daudz, tad negals klāt. Jo vairāk saule spīd, jo vairāk viņi sarodas (vasaras raibumi)
15. Tas ir liels, var būt sarkans, dzeltens, dažreiz citā krāsā. Tas nav dzīvs – ēd tikai vienu mēnesi gadā. Tomēr visu, ko apēd, atdod cilvēkiem. (Kombains)
16. Viņi ir strīpaini, bet nav zebras, viņiem ir numuri, bet nedomājiet, ka viņi ir mašīnas (Cietumnieki)
Tā, nobriedu uz remontdarbiem un šodien auto atgriezās no remonta pie Viļņa, līdz tam bija problēmas gan ar pārkaršanu, gan ar mazliet iesiluša auto piestartēšanu.
Veiktie darbi:
1. Dzinēja galvas remonts - Ls 100++
- pārbaude uz hermētiskumu (plaisu nebija);
- vītņu un sēžvirsmu atjaunošana (2 kvēlsveces nevarēja izskrūvēt);
- vārstu sedlu izvirpošana un frēzēšana pēc leņķiem);
- vārstu tīrīšana un slēgvirsmas atjaunošana;
- plaknes slīpēšana (bija savērpusies par 0.2mm, pieļaujamais ir 0.015mm)
- blīves maiņa (vecā bija pušu un laida izplūdes gāzes tosolā)
2. Termostata nomaiņa uz pie dīlera iegādāta - Ls 30++
- interesanti, ka meistars uzticas tikai dīlera detaļām - ar aftermarket daļām gadoties, ka ziemā ir auksts;
3. Antifrīzs Ls 10++;
4. Kvēlsveces Beru 4 gab - Ls 40++;
5. Startera un ģeneratora profilaktiskais remonts - Ls 50 + 30;
6. Sprauslu remonts ar smidzinātāju maiņu - Ls 150;
7. Darbs - Ls 300++;
Kopā Ls 777;
+ detaļas, kuras tiku iegādājies iepriekš pats - galvas blīve, skrūves (Viktor Reinz), kolektoru, vārstu vāka blīves, vārstu un sprauslu blīvslēgi, degvielas filtrs - Ls 80++;
Kopā ~850++;
Vēl jādabū no dīlera jauna radiatora truba bojātās vietā - Ls ~60; Jauns MAP sensors ~Ls 40 (esošais nepārāk korekti spiedienu noteic); Eļļas maiņa kārbā, eļļas maiņa dzinējā, eļļas un gaisa filtri, kondicioniera uzpilde (šogad izbeidzās, nebija ne reizi pildīts pēdējos 7 gadus);
Kopā būs kādi 1000 -1100 Ls.
Tad arī varēs pieķerties vizuālajam - jāapstrādā vairākas aprūsējušas vietas durvīs, kur tās atsistas un apakšmalas sākušas aprūsēt, jāpārkrāso, jānopulē un jāievasko pirms ziemas.
Un būs miers mājās uz ilgāku laiku, par motoru domājot, cerams, uz pārsimts tkm.